Şimdi Ara

Keenetic KN-1710 Router Wi-Fi problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gpon ile kullanıyorum cihazda kablo ile alınan internette problem yok ama Wi-Fi ile alındığında İnstagram bile zor açılıyor oyunlarda 200 MS min sebebini bilen var mı ? Mh aradım Wi-Fi de olur öyle şeyler diyorlar bu modemin tavsiyelerini dinleyip alan kafamı...



  • Wifi kanalını değiştirmeyi deneyin
  • sarmoodi S kullanıcısına yanıt
    Dinamik yaptım tek tek denedim yok yine aynı sonuç
  • Diğer cihazlardaki durumda aynıysa bariz bir şekilde modem sıkıntılı. Isınma problemi de varsa kesin modem ile alakalıdır.

  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    Modemin ısınıp ısınmadığına hiç dikkat etmedim. Forum sitelerinde herkes övüyor birisi takmış modemi evin her yerinde 5 çekiyor demiş bende de tam tersi çeken yerler çekmez oldu modemin dibinde 200 MS ile devam. Müşteri hizmetleri de efsane zaten adam beni dövecek modem problemli dedim diye.
  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt

    Pek düzeleceğini sanmıyorum fakat fabrika ayarlarına döndürme ve firmware update yaptınız mı? Denemeniz gerek.

  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetindeki elaman bağlanıp geliştirici versiyonunu yükledi 3.6 alpha 5 Allah belasını versin daha kötü oldu mecburen eski sürüme düşürdüm stable sürüm 3.5.4
  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt

    Sorun ciddi hocam, servise gidecek bu modem. Yoksa Wifi'de bu sıkıntıyı çekeceksiniz hep.

  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    Hocam kabul ettikleri yokki Wi-Fi de olur öyle şeyler diyo normal diyo yollasam bile 2 hafta sonra sağlam diye geri verecekler.
  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt

    Eğer yedek router varsa yedek router'da Wifi kaç ms alıyor, bu lanet şeyde ethernet ve Wi-Fi'de kaç ms alıyor fotoğrafları çekeceksiniz, Ethernet'te sorun olmadığı Wi-Fi'de böyle olduğunu, başka modemler de böyle olmadığını söyleyip altına fotoğrafı çakacaksınız. Eğer yardımcı olmazlar ise raporla beraber dilekçenize ekleyip (isterseniz fotoğrafları da) doğrudan Tüketici Heyeti'ne gideceksiniz. Olmaz böyle, hakkınızı arayın. Biliyorum, bende bıktım artık hakkımı aramak için ekstra çaba harcamaya fakat böyle böyle zengin ediyoruz firmaları...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karanlık Ülke -- 4 Aralık 2020; 11:54:35 >
  • Karanlık Ülke kullanıcısına yanıt
    Elimde Türk Telekom’un verdiği modemi var aslında o iyiydi tek problemi Wi-Fi komple iptal oluyordu cihazda kapatıp açmak gerekiyordu. Keenetic hiç ısınmıyor baktım biraz anlamadım bu modemin problemi ne ya tekrar arayacağım yine bir sonuca ulaşamazsak mecbur şikayete...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.