Şimdi Ara

Kendi motorunu geliştiren markalar hangileri? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
1
Favori
6.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exsalibur

    OPEL hariç diğer markalar (Nerede ise bütün üreticiler)halen ARGE yapıp kendi motorlarını geliştiriyor.

    Opel toplama bilgisayar gibi zaten
  • şu bir gerçekki wankel motor yüksek ömürlü değil ama etkileyici verileri var 1.3lük motor normal 3.0lık motora denk veriler veriyor bu motorun ömrü uzun olsa bence çok tercih edilir sadece japonlarda örnek mazdanın wankel motoru değil

    2.0 litrelik günümüzde kullanılan motor sistemi ile mitsubishi lancer 295 beygir güç üretiyor japon arabalarından başka bu verileri veren varsa söyle
    ayrıca modifiyeli drag araçlarının çoğu japon arabaları çünkü sağlam motor ve yüksek beygir motorla ne kadar oynarsan oyna motor sağlam
    örnek olarak bmw msupra 1000 beygir araç bmw nin e36 kasa kodlu 3 serisi ama toyota supra motoru var yola ve yer çekimine hükmediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirhantektas -- 12 Ocak 2012; 23:42:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirhantektas

    MOTOR KONUSUNDA JAPONLAR KÜÇÜCÜK MOTORLARA BÜYÜK BEYGİR GÜCÜ SAĞLIYORLAR VE UZUN ÖMÜRLÜ MOTORLAR VAR BENCE BU KONUDA AVRUPA ARABALARINDAN DAHA İYİLER MAZDANIN 1.3 LÜK MOTORU 210 BEYGİR GÜÇ VERİYOR AMA HİÇBİRŞEY FERRARİ GİBİ GÜZEL OLAMAZ

    Wankel motoru sıradan 1.3 gibi nitelendirmeyin.

    şu bir gerçekki wankel motor yüksek ömürlü değil ama etkileyici verileri var 1.3lük motor normal 3.0lık motora denk veriler veriyor bu motorun ömrü uzun olsa bence çok tercih edilir sadece japonlarda örnek mazdanın wankel motoru değil

    2.0 litrelik günümüzde kullanılan motor sistemi ile mitsubishi lancer 295 beygir güç üretiyor japon arabalarından başka bu verileri veren varsa söyle
    ayrıca modifiyeli drag araçlarının çoğu japon arabaları çünkü sağlam motor ve yüksek beygir motorla ne kadar oynarsan oyna motor sağlam
    örnek olarak bmw msupra 1000 beygir araç bmw nin e36 kasa kodlu 3 serisi ama toyota supra motoru var yola ve yer çekimine hükmediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.
  • Ne zamandır yazmıyordum:


    Takip.
  • Mercedes (küçük kacimli dizel motor mitsubishi şe ortak)
    Bmw
    Vw grubu
    fiat gurubu
    Hyundai-Kia
    Psa (peugeot-citroen)
    renault-nissan( dci dizel motorlar)
    Honda (benzinli motorlar)
    Ford (mazda ve volvo da aynı dizel motoru kullanıyor)
    Toyota
    Gm

    merak ettiğim honda da kullanılan 2.2 dizel motor hyundai ve kia da kullanılan motormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olzii -- 13 Ocak 2012; 0:24:42 >
  • Dikkatimi çekti vw golf ve jettada hala 1.2 8v motor kullanıyor, başka marka var mı hala 8v üreten, bilmediğim için soruyorum 8v motorlar eski teknoloji değilmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D

    Yok ya cai cizgisini bozmasin :)))

    Burdaki fanboylara ayar falan veriyor :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ferrari-BMW-Honda


    Gerisi zerzavat.

    Motor ve BMW deyince aklima ilk Mclaren F1 geliyor. :D

    Gaza getirdin arkadaşım paylaşmadan duramayacağım fotoları.



    BMW S70 ENGINE.



     Kendi motorunu geliştiren markalar hangileri?


     Kendi motorunu geliştiren markalar hangileri?


     Kendi motorunu geliştiren markalar hangileri?






    Uzun uzun oturup burada motoru anlatmayacağım, linkini veriyorum.

    Mutlaka ama mutlaka her otomobil severin okuması gereken bir yazı dizisi. Baştan sona okumanızı tavsiye ediyorum.


    http://tr.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D

    Senin beynini giden oksijen miktarını merak ediyorum, kazana kazana atılımı kazanmışın, ha anladık para gani, ama insan bilkent e gider değilmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D

    Senin beynini giden oksijen miktarını merak ediyorum, kazana kazana atılımı kazanmışın, ha anladık para gani, ama insan bilkent e gider değilmi

    Bilkente gidene madalya mi takiyolar :D




  • Al iste... :)))

    Bari misir patlatayim :)))

    Hakemlik yapayim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D

    Senin beynini giden oksijen miktarını merak ediyorum, kazana kazana atılımı kazanmışın, ha anladık para gani, ama insan bilkent e gider değilmi

    Bilkente gidene madalya mi takiyolar :D

    Yok takmıyorda, insanın zekasını aşağlayınca bu kadar sırıtmıyor, ama atılımlı biri yapınca bunu sırıtıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ferrari-BMW-Honda


    Gerisi zerzavat.

    Motor ve BMW deyince aklima ilk Mclaren F1 geliyor. :D

    Gaza getirdin arkadaşım paylaşmadan duramayacağım fotoları.



    BMW S70 ENGINE.


    Uzun uzun oturup burada motoru anlatmayacağım, linkini veriyorum.

    Mutlaka ama mutlaka her otomobil severin okuması gereken bir yazı dizisi. Baştan sona okumanızı tavsiye ediyorum.


    http://tr.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1

    Gordon Murray, aracın motorunun güvenilirliğini ve sürücü ile iletişimini artırmak için atmosferik beslemeli olması gerektiğini düşünüyordu. Turboşarj ve süperşarj gibi aşırı besleme seçenekleri motor gücünü arttırmaktaydı, ancak aynı zamanda motorun karmaşıklığını arttırarak güvenilirliği düşürmekte, ek olarak gaz tepkilerindeki gecikme ve geri bildirim kaybı ile de sürücünün motor üzerindeki kontrolünü güçleştirmekteydi. Murray, ilk tasarımlarını o dönem Formula 1'de en başarılı takım olan McLaren/Honda'nın kullandığı motordan türetilecek 550 bhp (410 kW; 560 PS) gücünde, 600 mm (23,6 in) blok uzunluğunda ve 250 kg (551 lb) ağırlığında atmosferik bir güç ünitesini düşünerek yaptı.
    Honda'nın teklifi reddetmesi üzerine, o dönem Formula 1'e giriş yapmayı planlayan Isuzu'nun bir Lotus şasisi üzerinde test edilen 3.5 V12 Formula 1 motoru McLaren F1'in tasarımcılarına teklif edildi. Ancak tasarım ekibi kendini kanıtlanmış bir tasarıma ve yarış geçmişine sahip safkan bir motor istedi.

    McLaren F1 motor bölmesi ve BMW S70 / 2 motoru egzoz bölmesinde ısı kalkanı olarak altın folyo kullanılmıştır.
    Sonunda BMW, motor uzmanı Paul Rosche başkanlığında[5] BMW M motor sporları ekibi tarafından tasarlanmış ve McLaren F1 için özel üretilecek 6,1 L (6064 cc) 60 derecelik V12 motor teklifini sundu. Motor belirtilen 16 kg (35 lb) daha ağır olmasına rağmen 550 bhp'lik (410 kW; 560 PS) özgün isteğe oranla yüzde 14 daha güçlüydü.

    Önemli noktalar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    PSA motor üretmeye kalkmadan önce araba üretsin.

    Sende artık, yazmadan önce düşünmelisin.

    Bence de dusunmeden once derin bir nefes almali.

    beyne oksijen gitsin.

    :))) uslubu o abisi... Hayret bi sey ya taniyamadin mi?

    oksijen yine de iyidir. :D

    Senin beynini giden oksijen miktarını merak ediyorum, kazana kazana atılımı kazanmışın, ha anladık para gani, ama insan bilkent e gider değilmi

    Bilkente gidene madalya mi takiyolar :D

    Yok takmıyorda, insanın zekasını aşağlayınca bu kadar sırıtmıyor, ama atılımlı biri yapınca bunu sırıtıyor

    zekayi oss ile sinaman ne kadar hakli oldugumu gosteriyor iste. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ferrari-BMW-Honda


    Gerisi zerzavat.

    Motor ve BMW deyince aklima ilk Mclaren F1 geliyor. :D

    Gaza getirdin arkadaşım paylaşmadan duramayacağım fotoları.



    BMW S70 ENGINE.


    Uzun uzun oturup burada motoru anlatmayacağım, linkini veriyorum.

    Mutlaka ama mutlaka her otomobil severin okuması gereken bir yazı dizisi. Baştan sona okumanızı tavsiye ediyorum.


    http://tr.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1

    Gordon Murray, aracın motorunun güvenilirliğini ve sürücü ile iletişimini artırmak için atmosferik beslemeli olması gerektiğini düşünüyordu. Turboşarj ve süperşarj gibi aşırı besleme seçenekleri motor gücünü arttırmaktaydı, ancak aynı zamanda motorun karmaşıklığını arttırarak güvenilirliği düşürmekte, ek olarak gaz tepkilerindeki gecikme ve geri bildirim kaybı ile de sürücünün motor üzerindeki kontrolünü güçleştirmekteydi. Murray, ilk tasarımlarını o dönem Formula 1'de en başarılı takım olan McLaren/Honda'nın kullandığı motordan türetilecek 550 bhp (410 kW; 560 PS) gücünde, 600 mm (23,6 in) blok uzunluğunda ve 250 kg (551 lb) ağırlığında atmosferik bir güç ünitesini düşünerek yaptı.
    Honda'nın teklifi reddetmesi üzerine, o dönem Formula 1'e giriş yapmayı planlayan Isuzu'nun bir Lotus şasisi üzerinde test edilen 3.5 V12 Formula 1 motoru McLaren F1'in tasarımcılarına teklif edildi. Ancak tasarım ekibi kendini kanıtlanmış bir tasarıma ve yarış geçmişine sahip safkan bir motor istedi.

    McLaren F1 motor bölmesi ve BMW S70 / 2 motoru egzoz bölmesinde ısı kalkanı olarak altın folyo kullanılmıştır.
    Sonunda BMW, motor uzmanı Paul Rosche başkanlığında[5] BMW M motor sporları ekibi tarafından tasarlanmış ve McLaren F1 için özel üretilecek 6,1 L (6064 cc) 60 derecelik V12 motor teklifini sundu. Motor belirtilen 16 kg (35 lb) daha ağır olmasına rağmen 550 bhp'lik (410 kW; 560 PS) özgün isteğe oranla yüzde 14 daha güçlüydü.

    Önemli noktalar var.

    Hondacıların gururlarını biraz daha okşayalım. : )





    "Bu süre boyunca, Ayrton Senna (son F1 Şampiyonu) ve Honda'nın Tochigi Araştırma Merkezi'ni ziyaret etmeyi başardık. Ziyaret, McLaren'in o dönemki Formula 1 aracında kullandığı motorun Honda olması gerçeğiyle bağlantılıydı. Daha büyük bir motor koymanın daha iyi olacağı düşünceme rağmen Honda NSX'i kullandığım an, kendi aracımı geliştirmek için aklımda olan tüm kıyaslama otomobilleri -Ferrari, Porsche, Lamborghini- aklımdan çıktı. Elbette bizim üreteceğimiz araç, McLaren F1, NSX'den daha hızlı olmalıydı; ancak NSX'in sürüş kalitesi ve yol tutuşu yeni tasarım hedefimiz olmuştu.

    Honda motorlarının bir hayranı olarak, daha sonra Honda'nın Tochigi Araştırma Merkezi'ne iki kez daha gitti ve onlardan McLaren F1 için 4,5 litre V10 veya V12 bir motor üretmelerini düşünüp düşünmeyeceklerini sordum. Sordum, ikna etmeye çalıştım, ancak başarısız oldum ve sonunda McLaren F1 bir BMW motoru ile üretildi
    ."




  • Abi bu dandik ünilere gidenlerin zaten ilk bahanesi budur, zekayı ÖSS ölçmezmiş

    Bal gibi ölçer
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.