Merhaba dostlar. Yaklaşık 3 senedir Asus X550VX laptop kullanıyorum. Daha önce hiç almadığım bir mavi ekran sorununu son 2 aydır almaya başladım. Sorunum şu;
Battleye kullanan oyunlarda KERNEL_SECURITY_CHECK_ERROR mavi ekranını almaktayım. Bu oyunlar;
Arma 3 , DayZ, ATLAS, Tom Clancy's Rainbow Six: Siege.
Bu oyunlar harici oynadığım Counter Strike: Global Offensive, League of Legends gibi Battleye kullanmayan hiç bir oyunda bu sorunu almıyorum.
İnternette bir çok kez çözüm denemelerinde bulundum ama nafile.
Uyguladığım çözüm yöntemleri ise şu şekilde;
PC nin iç bakımları yapıldı tamamen tertemiz. Defalarca format attım, Eski sürücülerle denendi, Yeni format attığımda Windows güncellemelerini kapattım, Windows güncellemelerini yapıp da denedim, Driver güncellemelerini yapıp da denedim, BIOS güncellemeleri, Onboard / harici ekran kartıyla oynamak ve buna benzer bir çok yöntem denedim.
Sorun çözülmedi çözülmüyor. Bu sorunu çözmeme yardımcı olacak birileri var mı?
Sonradan takılan RAM'i çıkarıp 8GB dahili Ram ile test yapın. Ram'ler arasında uyumsuzluk olabilir.
Ayrıca memtest86 ile RAM'leri kontrol edin.
mcgoktug
kullanıcısına yanıt
Memtest ile defalarca test yaptım. Sonradan taktığımı çıkardığım halde sorun devam etti.
usb aygıtlarını ve usb driverlarını elle kaldırıp tekrar kurun.. aygaıtlardan evrensel veri yollarını elle kaldıracaksınız yani..
Problemın gercek sebebını bulmak ıstıyor isenız wındowsun olay gunluklerınde sıstem bolumunde hatayı aldıgınız anda hangı hata kodu tutmus ve acıklama yapmıs ondan gıderek...google dan bıraz arastırarak problemı halledersiniz
Sorunu araştırmadığım yer kalmadı zaten o yüzden buraya yazdım. İlginiz için teşekkürler
On Thu 4.06.2020 20:07:36 your computer crashed or a problem was reported crash dump file: C:\Windows\Minidump\060420-12968-01.dmp This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1BFCC0) Bugcheck code: 0x139 (0x3, 0xFFFFE1073FBD72B0, 0xFFFFE1073FBD7208, 0x0) Error: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe product: Microsoft® Windows® Operating System company: Microsoft Corporation description: NT Kernel & System Bug check description: The kernel has detected the corruption of a critical data structure. The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.
On Thu 4.06.2020 20:07:36 your computer crashed or a problem was reported crash dump file: C:\Windows\MEMORY.DMP This was probably caused by the following module: bedaisy.sys (BEDaisy+0x2DDD3E) Bugcheck code: 0x139 (0x3, 0xFFFFE1073FBD72B0, 0xFFFFE1073FBD7208, 0x0) Error: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE Bug check description: The kernel has detected the corruption of a critical data structure. A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: bedaisy.sys . Google query: bedaisy.sys KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE
mua11M
kullanıcısına yanıt
hile koruma programından dolayı hatayı almaktasın ıkıncısıde ramla ilgili bır problemın var. ramlerden bırını cıkar oyle bır oynamayı deneyın.
Driver boster programı ılede en guncel drıverları yukleyın.