Şimdi Ara

KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorumuydu bu i30 hayranı olduğum halde kesinlikle mazda 3 2. Elden korkmayın bende 2005 vardı 1 haftada sattım bu birazda şans işi clio3 mude satışa çıkardım 1 ayda satıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradaki 10 bin fark arkadaşlarında dediği gibi İ30 makyaj gördüğü zaman 5 bin li rakamlara düşer ki hak etmediği bir fiyat. Neyin kafasında hyundai anlamıyorum.

    Ben mazda diyorum,hyundai nin bir artısı panaromik olması,onun dışında hiçtir artısı yok mazda 3 e göre.

    Zaten hali hazırda mazda kullanıcısıymışsınız mazda'dan sonra hyundai'nin direksiyon hissine alışamazsınız.

    Eğer aceleniz yok ise yeni focus'u da bekleyin derim. Yok illaki bu araçlar dersen kazanan takibide mazda 3.

    Not:Kırmızı olursa yanar o araba yanar.
  • SEAT LEON 1,4 TSI FR 140 HP S&S kapora verildi. Ekim 20 teslim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skaystar35 -- 1 Ekim 2014; 10:48:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaystar35

    Selam arkadaşlar;

    Hyundai i30 1.6 GDI ELITE 135 PS MANUEL (62.000 TL ) - MAZDA 3 1.5 SKYACTIV-G POWER 120 PS OTOMATİK (72.000) arkadaşlar sadece bu iki aracı değerlendirelim farklı yorumlarda bulunmayalım lutfen . Öncelikle iki aracıda test ettim i30, mazda 3 e göre daha dolu bir araç ancak mazda 3 ün sürüş dinamikleri ve verdiği zevk daha başka. İki aracında performansı aynı düzeyde tercihim manuel olmasına rağmen Mazdanın üst paketınde manuel yok ama bunada razıyım . Fiyat farkı da ortada geçmiş yıllardan beri mazda 323 kullanıcısıyım 4 senEdir kullanmama ve araçla ilgilenmeme me rağmen birgün yolda kalmadım her seferinde ilk marşta çalıştı motora 5 kuruş masraf yapmadım yağ su dışında . Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

    Hocam kesinlikle mazda 3 derim .Daha önce sizde kullanmış birisi olarak hissiyatım mazda3 alacaksınız diyor,bence boşuna kıyaslamışsınız i30 donanımından başka bir artısını göremiyorum tasarımda bir garip neye benzetmek istemişseler dansöz gibi heryeri kıvrak HOCAM DAHA BURDAMISINIZ MAZDA YA GİDİNDE BİRAN ÖNCE SİPARİŞİNİ VERİN.




  • Her türlü Mazda
  • skaystar35 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle Mazda 3 tartışmaya İ30 alınmaz tercih edicekseniz manuel alın o zaman İ30 ALINABİLİR yoksa kesinlikle Mazda 3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 2 Ekim 2014; 0:36:27 >
  • ''SEAT LEON 1,4 TSI FR 140 HP S&S kapora verildi. Ekim 20 teslim .'' iş işten geçmiş yani.

    Hayırlı olsun.

    Nasıl bir forumsak artık atmosferik biri Japon bir Kore 2 benzinli aracı karşılaştıran birine turbo benzinli bir Alman aracı aldırmışız.

    Neden fikir değiştirdiniz?

    Leon'da tahmin ettiğim kadarıyla güzel bir indirim yaptılar.

    Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
  • Bence çok güzel tercih 1.4 TSI 140 250 LEON FR tabi farklı alakasız atmosferikten turboya ama ama fiyatının hakkını veren doğru bi tercih yapılmış olmuş.
  • Yeni kasa mazda 3 kaç ileri
  • Üstte yazılanı kaçırmışım şimdi gördüm
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Otomatiği de manueli de 6 ileri
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    6
  • Kesinlikle demenize rağmen neden bu ikisinden birini almadınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Mazd3 3 ve İ30 ile test sürüşleri yaptım, inceledim. Kullandığım i30 1.6CRDI modeli idi.

    İ30'un iç mekandaki malzeme kalitesi ve işçiliği daha iyi. Az farkla donanım daha tatmin edici (cam tavan var mesela).

    Bana göre her iki aracın da tasarımı da çok güzel.

    Mazda 3'in sürüş zevkini, sürüş dinamizmini İ30'dan daha çok beğendim. Direksiyon sertlik ayarı be tepkileri güzel. 1.5 skyactive motor + skyactive otom. şanzıman uyumu çok iyi. Tüketim olarak da Mazda 3 daha az yakacaktır diye tahmin ediyorum (sadece tahmin).

    i30'un 1.6CRDI + otom. seçeneği hiç hoşuma gitmedi. Ama burda 1.6 benzinli manuel mevzu bahis olduğu için bu yorumum anlamlı değil

    Mazda 3'ün fiyatı emsallerine göre pahalı ve pazarlığa, indirime hiç yanaşmıyorlar.

    Fiyatı,donanım zenginliği, ikinci el piyasası gibi nedenlerle i30 daha mantıklı gibi.

    Hocam sadece son cümlenizle ilgili olarak 2. El piyasasını sahibindenden bi araştırmanızı tavsiye ederim. Mesela iki aracın da 3 yaşındaki modelleri arasındaki fiyat farkına bir bakın, göreceksiniz ki mazdanın fiyatları i30 ile benzer. Taş çatlasa bin veya iki bin lira farklıdır. İkinci elinde benzer düşüşler yaşayan iki araçtan canınız hangisini istiyorsa onu alın keyfini sürün bence...
    Edit: kesinlikle deyince başka araba düşünmüyo dedik sonunu okumadık tabi:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lynxoc -- 2 Ekim 2014; 12:02:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    On kere, yüz kere, bin kere mazda 3.

    Kimse kusuruma bakmasın, hyundai in araçları , kendinden bir segment alt araçlarla karşılaştırılabilir ancak.

    Daha geçen gün kullandım. Hyundai iyi hızlanıyor ama arabanın yol tutuşunda bir güvensizlik var. Özellikle durma konusunda sıkıntılı bir his veriyor. Her şey donanım değildir.

    Mazda fabrika verilerine çok yakın tüketim sergiler. Hyundai ise çok yakıyor. Mazda tam bir keyif arabası. Şu an C segmentinden bir araç alacak olsam ilk tercihim mazda olurdu.

    O zaman Mazda' nın araçlarını 2 alt segment ile kıyaslamak gerekiyor ( kusura bakmayın ) Hyundai 30' un kalite ve işçilikte Mazda 3' ün içinden geçeceğinide söylemeliyim. Mazda önce cam düğmelerine ışıklandırma koysun, tek dokunuşla açılıp kapanan camlar koysun, süngerimsi koltuklarından ve çakma karbon görünümlü kaplamalarından kurtulsun sonra İ30 ile kıyas edersiniz. Siz daha Hyundai' ın nerelere geldiğini bilmiyorsunuz. Muhtemelen Skoda' yı da böyle görüyorsunuz. O da Mazda' nın içinden geçer onu da söyleyeyim. Herşey donanım değil ama herşey sürüş zevkide değil...

    Kesinlikle ikisi denmiş ama Leon FR siparişi veilmiş Boşuna yırttık kendimizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 2 Ekim 2014; 12:17:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    On kere, yüz kere, bin kere mazda 3.

    Kimse kusuruma bakmasın, hyundai in araçları , kendinden bir segment alt araçlarla karşılaştırılabilir ancak.

    Daha geçen gün kullandım. Hyundai iyi hızlanıyor ama arabanın yol tutuşunda bir güvensizlik var. Özellikle durma konusunda sıkıntılı bir his veriyor. Her şey donanım değildir.

    Mazda fabrika verilerine çok yakın tüketim sergiler. Hyundai ise çok yakıyor. Mazda tam bir keyif arabası. Şu an C segmentinden bir araç alacak olsam ilk tercihim mazda olurdu.

    O zaman Mazda' nın araçlarını 2 alt segment ile kıyaslamak gerekiyor ( kusura bakmayın ) Hyundai 30' un kalite ve işçilikte Mazda 3' ün içinden geçeceğinide söylemeliyim. Mazda önce cam düğmelerine ışıklandırma koysun, tek dokunuşla açılıp kapanan camlar koysun, süngerimsi koltuklarından ve çakma karbon görünümlü kaplamalarından kurtulsun sonra İ30 ile kıyas edersiniz. Siz daha Hyundai' ın nerelere geldiğini bilmiyorsunuz. Muhtemelen Skoda' yı da böyle görüyorsunuz. O da Mazda' nın içinden geçer onu da söyleyeyim. Herşey donanım değil ama herşey sürüş zevkide değil...

    Accent, accent blue, tucson, i30 gibi araçların içine girip yolculuk yapmış biri olarak bu dediklerinize ancak gülerim. Hani bilmeyen biri olsa belki yutardım iyi denemeydi.

    Ben kocaelide mühendislik okudum. Hocalarımız halen daha hyundai ye danışmanlık yaparlar. Ne zaman görsem hyundai ile dalga geçerler. Akademik kariyer olarak tanıdığım kimse hyundaiden araba almaz. Akıllı adamlar çünkü. Hyundai sadece para tuzağı

    Nedenleri sıralamışsınız ya. Ben de sıralıyim. Doğru her şey donanım ve sürüş zevki değil.

    Araba yapmak cam düğmesine ışıklandırma koymakla olmaz.
    Hyundai önce şasiyi toparlasın, adam gibi kaynak yapsın, böylece kaza yaptığımızda ölmeyelim.
    Sonra adam gibi fren koysun. Çünkü araç durmak istemiyor. Accentte ayağım dibine kadar basmasına rağmen araçtan öyle sert bir tepki göremiyorum.
    Sonra sürüş dinamiklerini düzeltsin ki skidpad testlerinden gülünç rakamlar elde etmesin. Öyle ki bir hyundai accent virajda 0.78 g, bir hyundai tucson 0.76 g kaldırıyor. Komik rakamlar bunlar.
    Sonra o elektrikli direksiyondaki kazaya sebebiyet veren kronik problemleri çözsün. Dilini anlamanıza gerek yok. Aracın yaptıkları belli.http://www.youtube.com/watch?v=ZrPxXLj_7sI Elantrada bile problem http://www.youtube.com/watch?v=jRy7lpth1CY
    Sonra o i20 deki şaka gibi 4 ileri tam otomatiğin yerine artık adam gibi bir şanzıman koysun da araçlar aşırı derecede yakmasın.
    Plastik arka arkaya geri dönüştürülmez. Hyundai in tamponları birden fazla geri dönüşüm görmüş plastikten üretilir. Çoğu tampon da kaza yapınca esnemez , çatlar.

    Şimdi. Ben size şasinin yapımındaki dandik kaynak işçiliği diyorum, fabrika hemen yanımızda diyorum, dandik plastik geri dönüşümü diyorum, fren yetersizliği diyorum, kötü viraj dinamikleri diyorum, kronik problemler diyorum, çok eski teknoloji şanzıman diyorum. Siz bana cam ve koltuk mu diyorsunuz ? Mazda'ya neden laf attığınız belli. Sonuçta bilmiyorsunuz siz de haklısınız. Önce gidin de bir şeyler araştırın japonlar neler yapmış. Ondan sonra anlatırsınız derdinizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    On kere, yüz kere, bin kere mazda 3.

    Kimse kusuruma bakmasın, hyundai in araçları , kendinden bir segment alt araçlarla karşılaştırılabilir ancak.

    Daha geçen gün kullandım. Hyundai iyi hızlanıyor ama arabanın yol tutuşunda bir güvensizlik var. Özellikle durma konusunda sıkıntılı bir his veriyor. Her şey donanım değildir.

    Mazda fabrika verilerine çok yakın tüketim sergiler. Hyundai ise çok yakıyor. Mazda tam bir keyif arabası. Şu an C segmentinden bir araç alacak olsam ilk tercihim mazda olurdu.

    O zaman Mazda' nın araçlarını 2 alt segment ile kıyaslamak gerekiyor ( kusura bakmayın ) Hyundai 30' un kalite ve işçilikte Mazda 3' ün içinden geçeceğinide söylemeliyim. Mazda önce cam düğmelerine ışıklandırma koysun, tek dokunuşla açılıp kapanan camlar koysun, süngerimsi koltuklarından ve çakma karbon görünümlü kaplamalarından kurtulsun sonra İ30 ile kıyas edersiniz. Siz daha Hyundai' ın nerelere geldiğini bilmiyorsunuz. Muhtemelen Skoda' yı da böyle görüyorsunuz. O da Mazda' nın içinden geçer onu da söyleyeyim. Herşey donanım değil ama herşey sürüş zevkide değil...

    Accent, accent blue, tucson, i30 gibi araçların içine girip yolculuk yapmış biri olarak bu dediklerinize ancak gülerim. Hani bilmeyen biri olsa belki yutardım iyi denemeydi.

    Ben kocaelide mühendislik okudum. Hocalarımız halen daha hyundai ye danışmanlık yaparlar. Ne zaman görsem hyundai ile dalga geçerler. Akademik kariyer olarak tanıdığım kimse hyundaiden araba almaz. Akıllı adamlar çünkü. Hyundai sadece para tuzağı

    Nedenleri sıralamışsınız ya. Ben de sıralıyim. Doğru her şey donanım ve sürüş zevki değil.

    Araba yapmak cam düğmesine ışıklandırma koymakla olmaz.
    Hyundai önce şasiyi toparlasın, adam gibi kaynak yapsın, böylece kaza yaptığımızda ölmeyelim.
    Sonra adam gibi fren koysun. Çünkü araç durmak istemiyor. Accentte ayağım dibine kadar basmasına rağmen araçtan öyle sert bir tepki göremiyorum.
    Sonra sürüş dinamiklerini düzeltsin ki skidpad testlerinden gülünç rakamlar elde etmesin. Öyle ki bir hyundai accent virajda 0.78 g, bir hyundai tucson 0.76 g kaldırıyor. Komik rakamlar bunlar.
    Sonra o elektrikli direksiyondaki kazaya sebebiyet veren kronik problemleri çözsün. Dilini anlamanıza gerek yok. Aracın yaptıkları belli.http://www.youtube.com/watch?v=ZrPxXLj_7sI Elantrada bile problem http://www.youtube.com/watch?v=jRy7lpth1CY
    Sonra o i20 deki şaka gibi 4 ileri tam otomatiğin yerine artık adam gibi bir şanzıman koysun da araçlar aşırı derecede yakmasın.
    Plastik arka arkaya geri dönüştürülmez. Hyundai in tamponları birden fazla geri dönüşüm görmüş plastikten üretilir. Çoğu tampon da kaza yapınca esnemez , çatlar.

    Şimdi. Ben size şasinin yapımındaki dandik kaynak işçiliği diyorum, fabrika hemen yanımızda diyorum, dandik plastik geri dönüşümü diyorum, fren yetersizliği diyorum, kötü viraj dinamikleri diyorum, kronik problemler diyorum, çok eski teknoloji şanzıman diyorum. Siz bana cam ve koltuk mu diyorsunuz ? Mazda'ya neden laf attığınız belli. Sonuçta bilmiyorsunuz siz de haklısınız. Önce gidin de bir şeyler araştırın japonlar neler yapmış. Ondan sonra anlatırsınız derdinizi

    Verdiğiniz örneklere sadece gülüyorum. Accent diyorsunuz, Tucson diyorsunuz... Bu arabalar üretiliyor mu acaba şuan. Onlar eskide kaldı artık. Hyundai kabuk değiştirdi. Şuan 2.nesil atılımını yapıyor. Fluidic Sculpture 2.0 duydunuz mu hiç bilmiyorum ? Duysanız zaten Accent ve Tucson' lardan bahsetmezsiniz. Tucson yerine şuan İX35 üretiliyor, o da 2015' de yeni kasa geliyor. Accent yerine ise Accent Blue geliyor. Bu arabada zaten maliyet kaygısıyla üretilen araçlardan. Tıpkı rakipleri, Rapid, Linea, Toledo, 301 ve C-Ellyse gibi...Siz ve hocalarınız çok geride kalmışsınız. 90 lardan kalan kitaplarla iş yapıyorlar hala... Bende mühendisim bu arada. Kusura bakmayında o şasisini beğenmediğiniz i30 Euroncap' dan çok beğendiğiniz mühendislik harikası Mazda 3 'den daha yüksek puanlar almış Zaten bu düpedüz sizin yanıldığınızın bir göstergesidir. Bakın ben size Hyundai' ın yeni araçlarını göstereyim, tekrar bir düşünün, belki biraz ön yargınızı kırarız ;)

     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ


     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 2 Ekim 2014; 13:20:08 >




  • hayırlı olsun leon vs i30 desen leon derdim
  • Hayırlı olsun ben de uzun kullanimda daha sorunsuz olan mazdayi onerirdim ama arkadas fake atmış :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaystar35

    arkadaşlar 2. el düşünmüyorum . %70 mazda 3 benim için baskın olmasına rağmen üst pakette manuel olmaması beni üzüyor. 2015 de de sanırım üst pakette manuel vites bulunmayacak. i30 u bu yüzden düşünüyorum mazda 3 manuel olsaydı suan burda bu soruyu sormazdım sanırım .

    Bir önceki aracım 2007 mazda 3 sedan dinamik manuel kasaydı ve manuel şanzıman konusunda gerçekten harika bir araçtı .Bu yıl aracı satıp yeni mazda 3 aldım bende sizin gibi otomatık şanzıman konusunda tereddüt halınde idim ama donanım seviyesi bose müzik sistemi vs ile manuel sevdamdan vazgeçip kırmızı sedan power paket mazda 3 aldım 4 aydır aracımı büyük bir keyifle kullanıyorum emin olun ki mazda manulede olduğu kadar sky active otomatik şanzımanda da müthiş iş çıkarmış.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.