Şimdi Ara

KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: skaystar35



    beynim i30 kalbim mazda diyor...

    Katılıyorum olay aynen bende de böle

    2007 model mazdamı sattıktan sonra kırmızı renk nedeni ile 1,5 ay kadar arabasız kaldım . Emin olun ki bu süre içinde 3 aşağı 5 yukarı fiyat dilimi içinde 2. el bmw volvo vs den tutunda sıfır c segment diğer hiç bir marka ve model ne aklımı ne de kalbimi çelemedi
  • mazda 3 , aracımı sattığımda çok kuvvetli değerlendireceğim alternatifler arasındadır.

    Tasarımı ve donanımını çok beğeniyorum. Yakıt tüketimi vs, dizeli aratmayacak seviyede neredeyse..

    2 araç arasında neresinden bakarsanız bakın, bana göre Mazda 3 diyebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaystar35

    Selam arkadaşlar;

    Hyundai i30 1.6 GDI ELITE 135 PS MANUEL (62.000 TL ) - MAZDA 3 1.5 SKYACTIV-G POWER 120 PS OTOMATİK (72.000) arkadaşlar sadece bu iki aracı değerlendirelim farklı yorumlarda bulunmayalım lutfen . Öncelikle iki aracıda test ettim i30, mazda 3 e göre daha dolu bir araç ancak mazda 3 ün sürüş dinamikleri ve verdiği zevk daha başka. İki aracında performansı aynı düzeyde tercihim manuel olmasına rağmen Mazdanın üst paketınde manuel yok ama bunada razıyım . Fiyat farkı da ortada geçmiş yıllardan beri mazda 323 kullanıcısıyım 4 senEdir kullanmama ve araçla ilgilenmeme me rağmen birgün yolda kalmadım her seferinde ilk marşta çalıştı motora 5 kuruş masraf yapmadım yağ su dışında . Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

    ya sizin seçiminiz belli zaten başka bir şeye gerek yok mazda 3

    yine de aklınızda soru işareti kalmasın diye şunu paylaşayım uzun yolda i30 mazda 3 ten fazla yakıyor

    mazda 3 ün rotası Elazığ-Ankara

    hyundai i30 ise Tokat-Sivas

    yollar duble yol i30 da 2 kişi fazladan ve bagaj vardı ilaveten mazda 3 e göre


     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ




  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmada fazla vurmuşsuN 6 Sene Elantra kullandım 2004 Model 130.000 Km'de iken sattım.Hemen her anlamda Aynı model civic ve corolladan daha üstün.Bunu şuan bir Toyota kullanan biri olarak söylüyorum.Tampon çatlamasıda komikmiş.Bi kere Honda civic kullanan bir çocuk bana arkadan girmişti.Sebebi ben ışıklarda 90-100 km ile giderken kısa sürede durduğum içinDuramamıştı ve arkadan girmişti bana camdan çıkıp abi bu nasıl araba daha demin tamponun içeri girdi geri çıktı dediAraçtan inip baktımda kılcak çizik dahi yoktu tamponda kısacası Hyundai benim gözümde bazı konularda Honda,Toyota'dan bile daha üstün bir araç bunu uzun süre japon araçları ve kore araçları kullanmış biri olarak söylüyorum.Ve 2004 Elantra'yı kulladnığım 6 sene boyunca yağını ve filtrelerini hariç hiçbirşey değiştirmedim hatta Yağ'ı normalde 10.000'de bir olmasıan rağmen 20.000 km değiştirmiyordum motor hağla performansdan düşme vs yapmıyordu 105 hp'ye göre deli gibi gidiyordu.Bu arada Triger kayışı hiç değiştirmedim Kemer taksam gine dönecek bi motor'u vardı bence hyundai hakkında büyük yanılgı içindesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Kusura bakmada fazla vurmuşsuN 6 Sene Elantra kullandım 2004 Model 130.000 Km'de iken sattım.Hemen her anlamda Aynı model civic ve corolladan daha üstün.Bunu şuan bir Toyota kullanan biri olarak söylüyorum.Tampon çatlamasıda komikmiş.Bi kere Honda civic kullanan bir çocuk bana arkadan girmişti.Sebebi ben ışıklarda 90-100 km ile giderken kısa sürede durduğum içinDuramamıştı ve arkadan girmişti bana camdan çıkıp abi bu nasıl araba daha demin tamponun içeri girdi geri çıktı dediAraçtan inip baktımda kılcak çizik dahi yoktu tamponda kısacası Hyundai benim gözümde bazı konularda Honda,Toyota'dan bile daha üstün bir araç bunu uzun süre japon araçları ve kore araçları kullanmış biri olarak söylüyorum.Ve 2004 Elantra'yı kulladnığım 6 sene boyunca yağını ve filtrelerini hariç hiçbirşey değiştirmedim hatta Yağ'ı normalde 10.000'de bir olmasıan rağmen 20.000 km değiştirmiyordum motor hağla performansdan düşme vs yapmıyordu 105 hp'ye göre deli gibi gidiyordu.Bu arada Triger kayışı hiç değiştirmedim Kemer taksam gine dönecek bi motor'u vardı bence hyundai hakkında büyük yanılgı içindesin.

    Elantra civic ve corolla nın segmentinde olmadığından olabilir mi ?

    getz-i20= jazz, yaris.
    accent= civic-corolla
    elantra = accord, avensis.

    Bende de yumurta kasa accent vardı. Benim tampon sadece çizilmişti arkadan darbe alınca. Ancak, geri dönüşümde denk gelen kötü plastik her arabada etkilemez. Yaklaşık 5 araçta 1-2 tane olur. Ben ise accent i yaklaşık 7-8 kere servise götürdüm. Yaklaşık 6 ay içinde. Derdi sıkıntısı bitmedi, aküsü mü dersin benzin pompası mı dersin direksiyonu mu dersin. Hatta bir kez de gizli buz yüzünden spin attım. Gitmesine gider de durmasına duramaz.

    Keşke kemerle deneseydiniz. Siz 2004 130.000de D segmenti elantra ile bunları yapmışsınız. Yağ geciktirme de neymiş. Bizim aile üyeleri 2004 220.000de B segmenti yarise 4 kaza, 3 hararet yaşattı. Otomatik şanzıman yağı yarı seviyede gitti. Aracın motorunda buji ve devr-i daim pompası hariç birşey değişmedi. O yüzden sağlamlık konusunu anlatacak yanlış insan seçmişsiniz. Ben hyundai ye de bindim, japon arabalarına da. Arasındaki dağlar kadar farkı çok iyi bilirim. 2008 sonrası toyotalar hariç 2-3 sene yaşlısını alırım gene japon alırım. Benim canım kıymetli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    On kere, yüz kere, bin kere mazda 3.

    Kimse kusuruma bakmasın, hyundai in araçları , kendinden bir segment alt araçlarla karşılaştırılabilir ancak.

    Daha geçen gün kullandım. Hyundai iyi hızlanıyor ama arabanın yol tutuşunda bir güvensizlik var. Özellikle durma konusunda sıkıntılı bir his veriyor. Her şey donanım değildir.

    Mazda fabrika verilerine çok yakın tüketim sergiler. Hyundai ise çok yakıyor. Mazda tam bir keyif arabası. Şu an C segmentinden bir araç alacak olsam ilk tercihim mazda olurdu.

    O zaman Mazda' nın araçlarını 2 alt segment ile kıyaslamak gerekiyor ( kusura bakmayın ) Hyundai 30' un kalite ve işçilikte Mazda 3' ün içinden geçeceğinide söylemeliyim. Mazda önce cam düğmelerine ışıklandırma koysun, tek dokunuşla açılıp kapanan camlar koysun, süngerimsi koltuklarından ve çakma karbon görünümlü kaplamalarından kurtulsun sonra İ30 ile kıyas edersiniz. Siz daha Hyundai' ın nerelere geldiğini bilmiyorsunuz. Muhtemelen Skoda' yı da böyle görüyorsunuz. O da Mazda' nın içinden geçer onu da söyleyeyim. Herşey donanım değil ama herşey sürüş zevkide değil...

    Accent, accent blue, tucson, i30 gibi araçların içine girip yolculuk yapmış biri olarak bu dediklerinize ancak gülerim. Hani bilmeyen biri olsa belki yutardım iyi denemeydi.

    Ben kocaelide mühendislik okudum. Hocalarımız halen daha hyundai ye danışmanlık yaparlar. Ne zaman görsem hyundai ile dalga geçerler. Akademik kariyer olarak tanıdığım kimse hyundaiden araba almaz. Akıllı adamlar çünkü. Hyundai sadece para tuzağı

    Nedenleri sıralamışsınız ya. Ben de sıralıyim. Doğru her şey donanım ve sürüş zevki değil.

    Araba yapmak cam düğmesine ışıklandırma koymakla olmaz.
    Hyundai önce şasiyi toparlasın, adam gibi kaynak yapsın, böylece kaza yaptığımızda ölmeyelim.
    Sonra adam gibi fren koysun. Çünkü araç durmak istemiyor. Accentte ayağım dibine kadar basmasına rağmen araçtan öyle sert bir tepki göremiyorum.
    Sonra sürüş dinamiklerini düzeltsin ki skidpad testlerinden gülünç rakamlar elde etmesin. Öyle ki bir hyundai accent virajda 0.78 g, bir hyundai tucson 0.76 g kaldırıyor. Komik rakamlar bunlar.
    Sonra o elektrikli direksiyondaki kazaya sebebiyet veren kronik problemleri çözsün. Dilini anlamanıza gerek yok. Aracın yaptıkları belli.http://www.youtube.com/watch?v=ZrPxXLj_7sI Elantrada bile problem http://www.youtube.com/watch?v=jRy7lpth1CY
    Sonra o i20 deki şaka gibi 4 ileri tam otomatiğin yerine artık adam gibi bir şanzıman koysun da araçlar aşırı derecede yakmasın.
    Plastik arka arkaya geri dönüştürülmez. Hyundai in tamponları birden fazla geri dönüşüm görmüş plastikten üretilir. Çoğu tampon da kaza yapınca esnemez , çatlar.

    Şimdi. Ben size şasinin yapımındaki dandik kaynak işçiliği diyorum, fabrika hemen yanımızda diyorum, dandik plastik geri dönüşümü diyorum, fren yetersizliği diyorum, kötü viraj dinamikleri diyorum, kronik problemler diyorum, çok eski teknoloji şanzıman diyorum. Siz bana cam ve koltuk mu diyorsunuz ? Mazda'ya neden laf attığınız belli. Sonuçta bilmiyorsunuz siz de haklısınız. Önce gidin de bir şeyler araştırın japonlar neler yapmış. Ondan sonra anlatırsınız derdinizi

    Verdiğiniz örneklere sadece gülüyorum. Accent diyorsunuz, Tucson diyorsunuz... Bu arabalar üretiliyor mu acaba şuan. Onlar eskide kaldı artık. Hyundai kabuk değiştirdi. Şuan 2.nesil atılımını yapıyor. Fluidic Sculpture 2.0 duydunuz mu hiç bilmiyorum ? Duysanız zaten Accent ve Tucson' lardan bahsetmezsiniz. Tucson yerine şuan İX35 üretiliyor, o da 2015' de yeni kasa geliyor. Accent yerine ise Accent Blue geliyor. Bu arabada zaten maliyet kaygısıyla üretilen araçlardan. Tıpkı rakipleri, Rapid, Linea, Toledo, 301 ve C-Ellyse gibi...Siz ve hocalarınız çok geride kalmışsınız. 90 lardan kalan kitaplarla iş yapıyorlar hala... Bende mühendisim bu arada. Kusura bakmayında o şasisini beğenmediğiniz i30 Euroncap' dan çok beğendiğiniz mühendislik harikası Mazda 3 'den daha yüksek puanlar almış Zaten bu düpedüz sizin yanıldığınızın bir göstergesidir. Bakın ben size Hyundai' ın yeni araçlarını göstereyim, tekrar bir düşünün, belki biraz ön yargınızı kırarız ;)

     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ


     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ






    Accent blue ve i30 a da bindim dedim ancak insan görmek istediğini görüyor tabi ki. Kısacası 2013-2014 hyundai lere de bindim.

    Tek atılımı dış kasada. Yürüyenindeki dandiklikler devam ediyor. Şasi kaynağıyla ilgili problemler de halen devam ediyor. Biz geri kafalı olsaydık bizden danışma istemezlerdi. Bence birileri aşırı derecede fan olduğundan, karşıdakinin onu eleştirmesi ağır geliyor. Kasayla bu iş olsaydı şahine kabuk tasarlar piyasaya sürerdik.

    Aşağıdakilerden ilk fotoğraf i30, ikincisi ise mazda 3. Ben yüksek puan falan göremiyorum ?

    Hyundai accent iihs testinde patlamış, mazda 3 ise her alanda süper. i30 u test etmeye bile korkmuşlar sanırım ki teste bile girmemiş. Mazda 3 , alanında en iyi olma ödülü almış. (small cars penceresinden bakılabilir) Evet, mühendislik harikası olmasaydı top safety pick olmazdı. Cevabımı duymadan düpedüz yanılma gibi tabirler ise konuyu kapatmaya yönelik girişimdir diye düşünüyorum.
     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    On kere, yüz kere, bin kere mazda 3.

    Kimse kusuruma bakmasın, hyundai in araçları , kendinden bir segment alt araçlarla karşılaştırılabilir ancak.

    Daha geçen gün kullandım. Hyundai iyi hızlanıyor ama arabanın yol tutuşunda bir güvensizlik var. Özellikle durma konusunda sıkıntılı bir his veriyor. Her şey donanım değildir.

    Mazda fabrika verilerine çok yakın tüketim sergiler. Hyundai ise çok yakıyor. Mazda tam bir keyif arabası. Şu an C segmentinden bir araç alacak olsam ilk tercihim mazda olurdu.

    O zaman Mazda' nın araçlarını 2 alt segment ile kıyaslamak gerekiyor ( kusura bakmayın ) Hyundai 30' un kalite ve işçilikte Mazda 3' ün içinden geçeceğinide söylemeliyim. Mazda önce cam düğmelerine ışıklandırma koysun, tek dokunuşla açılıp kapanan camlar koysun, süngerimsi koltuklarından ve çakma karbon görünümlü kaplamalarından kurtulsun sonra İ30 ile kıyas edersiniz. Siz daha Hyundai' ın nerelere geldiğini bilmiyorsunuz. Muhtemelen Skoda' yı da böyle görüyorsunuz. O da Mazda' nın içinden geçer onu da söyleyeyim. Herşey donanım değil ama herşey sürüş zevkide değil...

    Accent, accent blue, tucson, i30 gibi araçların içine girip yolculuk yapmış biri olarak bu dediklerinize ancak gülerim. Hani bilmeyen biri olsa belki yutardım iyi denemeydi.

    Ben kocaelide mühendislik okudum. Hocalarımız halen daha hyundai ye danışmanlık yaparlar. Ne zaman görsem hyundai ile dalga geçerler. Akademik kariyer olarak tanıdığım kimse hyundaiden araba almaz. Akıllı adamlar çünkü. Hyundai sadece para tuzağı

    Nedenleri sıralamışsınız ya. Ben de sıralıyim. Doğru her şey donanım ve sürüş zevki değil.

    Araba yapmak cam düğmesine ışıklandırma koymakla olmaz.
    Hyundai önce şasiyi toparlasın, adam gibi kaynak yapsın, böylece kaza yaptığımızda ölmeyelim.
    Sonra adam gibi fren koysun. Çünkü araç durmak istemiyor. Accentte ayağım dibine kadar basmasına rağmen araçtan öyle sert bir tepki göremiyorum.
    Sonra sürüş dinamiklerini düzeltsin ki skidpad testlerinden gülünç rakamlar elde etmesin. Öyle ki bir hyundai accent virajda 0.78 g, bir hyundai tucson 0.76 g kaldırıyor. Komik rakamlar bunlar.
    Sonra o elektrikli direksiyondaki kazaya sebebiyet veren kronik problemleri çözsün. Dilini anlamanıza gerek yok. Aracın yaptıkları belli.http://www.youtube.com/watch?v=ZrPxXLj_7sI Elantrada bile problem http://www.youtube.com/watch?v=jRy7lpth1CY
    Sonra o i20 deki şaka gibi 4 ileri tam otomatiğin yerine artık adam gibi bir şanzıman koysun da araçlar aşırı derecede yakmasın.
    Plastik arka arkaya geri dönüştürülmez. Hyundai in tamponları birden fazla geri dönüşüm görmüş plastikten üretilir. Çoğu tampon da kaza yapınca esnemez , çatlar.

    Şimdi. Ben size şasinin yapımındaki dandik kaynak işçiliği diyorum, fabrika hemen yanımızda diyorum, dandik plastik geri dönüşümü diyorum, fren yetersizliği diyorum, kötü viraj dinamikleri diyorum, kronik problemler diyorum, çok eski teknoloji şanzıman diyorum. Siz bana cam ve koltuk mu diyorsunuz ? Mazda'ya neden laf attığınız belli. Sonuçta bilmiyorsunuz siz de haklısınız. Önce gidin de bir şeyler araştırın japonlar neler yapmış. Ondan sonra anlatırsınız derdinizi

    Verdiğiniz örneklere sadece gülüyorum. Accent diyorsunuz, Tucson diyorsunuz... Bu arabalar üretiliyor mu acaba şuan. Onlar eskide kaldı artık. Hyundai kabuk değiştirdi. Şuan 2.nesil atılımını yapıyor. Fluidic Sculpture 2.0 duydunuz mu hiç bilmiyorum ? Duysanız zaten Accent ve Tucson' lardan bahsetmezsiniz. Tucson yerine şuan İX35 üretiliyor, o da 2015' de yeni kasa geliyor. Accent yerine ise Accent Blue geliyor. Bu arabada zaten maliyet kaygısıyla üretilen araçlardan. Tıpkı rakipleri, Rapid, Linea, Toledo, 301 ve C-Ellyse gibi...Siz ve hocalarınız çok geride kalmışsınız. 90 lardan kalan kitaplarla iş yapıyorlar hala... Bende mühendisim bu arada. Kusura bakmayında o şasisini beğenmediğiniz i30 Euroncap' dan çok beğendiğiniz mühendislik harikası Mazda 3 'den daha yüksek puanlar almış Zaten bu düpedüz sizin yanıldığınızın bir göstergesidir. Bakın ben size Hyundai' ın yeni araçlarını göstereyim, tekrar bir düşünün, belki biraz ön yargınızı kırarız ;)

     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ


     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ






    Accent blue ve i30 a da bindim dedim ancak insan görmek istediğini görüyor tabi ki. Kısacası 2013-2014 hyundai lere de bindim.

    Tek atılımı dış kasada. Yürüyenindeki dandiklikler devam ediyor. Şasi kaynağıyla ilgili problemler de halen devam ediyor. Biz geri kafalı olsaydık bizden danışma istemezlerdi. Bence birileri aşırı derecede fan olduğundan, karşıdakinin onu eleştirmesi ağır geliyor. Kasayla bu iş olsaydı şahine kabuk tasarlar piyasaya sürerdik.

    Aşağıdakilerden ilk fotoğraf i30, ikincisi ise mazda 3. Ben yüksek puan falan göremiyorum ?

    Hyundai accent iihs testinde patlamış, mazda 3 ise her alanda süper. i30 u test etmeye bile korkmuşlar sanırım ki teste bile girmemiş. Mazda 3 , alanında en iyi olma ödülü almış. (small cars penceresinden bakılabilir) Evet, mühendislik harikası olmasaydı top safety pick olmazdı. Cevabımı duymadan düpedüz yanılma gibi tabirler ise konuyu kapatmaya yönelik girişimdir diye düşünüyorum.
     KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ KESİNLİKLE BU İKİSİNDEN BİRİ

    Euroncap testinde ki puanlara bakın bence. Kim daha yuksek puanlar almis. Iihs testine i30 sadece Avrupa' da satildigindan girmedi. Mazda 3 ise Amerika' da da satılan araçlardan birisi. Small overlap testi daha yeni yeni ünlenirken premium markalar düşük puan alıp agladigi zamanlar Elantra çok iyi bir puan almıştı. O sıralarda "good" alabilen markalar nadirdi. Volvo gibi mesela. Örnek verdiğiniz İihs small overlap testininde en yüksek puanını alan araç bir Hyundai... Genesis... Accent Blue' yu lütfen rakipleriyle kıyaslayin. Rapid ile 301 ile Linea ile... Accent Blue Hyundai in en zayıf halkası zaten. O da mevcut bulunduğu segmentten kaynaklanıyor. Bu arada ben Hyundai fanı değilim, tam tersi Alman araclarini seviyorum fakat Hyundai' ı yakından takip ediyorum ve gelişimini hayretle izliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    ''SEAT LEON 1,4 TSI FR 140 HP S&S kapora verildi. Ekim 20 teslim .'' iş işten geçmiş yani.

    Hayırlı olsun.

    Nasıl bir forumsak artık atmosferik biri Japon bir Kore 2 benzinli aracı karşılaştıran birine turbo benzinli bir Alman aracı aldırmışız.

    Neden fikir değiştirdiniz?

    Leon'da tahmin ettiğim kadarıyla güzel bir indirim yaptılar.

    Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Bence çok güzel tercih 1.4 TSI 140 250 LEON FR tabi farklı alakasız atmosferikten turboya ama ama fiyatının hakkını veren doğru bi tercih yapılmış olmuş.


    quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren

    Kesinlikle demenize rağmen neden bu ikisinden birini almadınız ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    hayırlı olsun leon vs i30 desen leon derdim



    Selam arkadaşlar ; Öncelikli tercihim olan bi iki araç arasında Mazda 3 favorim olmasına rağmen üst donanımda Manuel olmaması beni yiyip bitiriyordu. Seat hiç aklımda yokken bi arkadaşımın tavsiyesiyle gidip test ettim . Sürüş dinamikleri bana mazda kadar zevk verdi ve üst donanımda manuel olması benim tercih sebebim oldu . i30 çok hissiz bi araba bence tercihim bu yüzden ondan yana olmadı.Şunu belirtmeliyim ki aklım bi taraftanda hala mazdanın tasarımında otomatik arayan arkadaşlar için kaçırılmaması gereken C sınıfı bir araç . Ayrıca leon 1,4 tsı 140 ps motor her iki araçtan daha tatmin edici alt devirlerde .

    Araç bayiye geldi bugun itibari ile biraz gecikmelide olsa önümüzdeki hafta cuma teslim alıcam inşallah resim ekleyeceğim aldığımda allah herkese daha iyisini nasip etsin .

    İyi Günler ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodrummavi

    Hyundai kullanıcısı olarak aradaki fiyat farkı sorun değilse bende mazda derim....

    İ30 bence sınıfının en iyi araçlarından,c sınıfı hb araçlar içinde en geniş iç hacime ve konfora sahip..

    Fakat yeni mazda sky active motoru ve teknolojisi çok çok iyi.... Ayrıca yeni mazda'nın tipide çok güzel olmuş...

    Uzun yıllar binmeyi planladığınızdan bende mazda diyorum ama Hyundai İ 30 da alırsanız hiç pişman olmazsınız....


    quote:

    Orijinalden alıntı: chairman of the board

    ikisini de almazdım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    manuel istiyorsanız full olmayan bir mazda 3 sizi daha çok tatmin edecektir bence.


    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMBELE1234

    Sorumuydu bu i30 hayranı olduğum halde kesinlikle mazda 3 2. Elden korkmayın bende 2005 vardı 1 haftada sattım bu birazda şans işi clio3 mude satışa çıkardım 1 ayda satıldı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    Her türlü Mazda


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Bence çok güzel tercih 1.4 TSI 140 250 LEON FR tabi farklı alakasız atmosferikten turboya ama ama fiyatının hakkını veren doğru bi tercih yapılmış olmuş.

    Arkadaşlar açıklama bir üst mesajda renk tercihim kırmızı leon dan yana oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s

    quote:

    Orijinalden alıntı: skaystar35

    arkadaşlar 2. el düşünmüyorum . %70 mazda 3 benim için baskın olmasına rağmen üst pakette manuel olmaması beni üzüyor. 2015 de de sanırım üst pakette manuel vites bulunmayacak. i30 u bu yüzden düşünüyorum mazda 3 manuel olsaydı suan burda bu soruyu sormazdım sanırım .

    Bir önceki aracım 2007 mazda 3 sedan dinamik manuel kasaydı ve manuel şanzıman konusunda gerçekten harika bir araçtı .Bu yıl aracı satıp yeni mazda 3 aldım bende sizin gibi otomatık şanzıman konusunda tereddüt halınde idim ama donanım seviyesi bose müzik sistemi vs ile manuel sevdamdan vazgeçip kırmızı sedan power paket mazda 3 aldım 4 aydır aracımı büyük bir keyifle kullanıyorum emin olun ki mazda manulede olduğu kadar sky active otomatik şanzımanda da müthiş iş çıkarmış.


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1679fbhju

    Hayırlı olsun ben de uzun kullanimda daha sorunsuz olan mazdayi onerirdim ama arkadas fake atmış :D


    quote:



    Kesinlikle ikisi denmiş ama Leon FR siparişi veilmiş Boşuna yırttık kendimizi


    quote:



    Edit: kesinlikle deyince başka araba düşünmüyo dedik sonunu okumadık tabi:)


    quote:


    Hocam kesinlikle mazda 3 derim .Daha önce sizde kullanmış birisi olarak hissiyatım mazda3 alacaksınız diyor,bence boşuna kıyaslamışsınız i30 donanımından başka bir artısını göremiyorum tasarımda bir garip neye benzetmek istemişseler dansöz gibi heryeri kıvrak HOCAM DAHA BURDAMISINIZ MAZDA YA GİDİNDE BİRAN ÖNCE SİPARİŞİNİ VERİN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skaystar35 -- 19 Ekim 2014; 0:02:05 >




  • Başlık-çıkış düşünceleri-forum üyelerinin yorumları vs sonuç uyumsuzluğu

    Hayırlı olsun.

    Herkesin söylediği gibi forumdaki mazda sevgisi ile gidip alman araç almanın son örneğisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3 dizel gelse iş yapar yada şu motora bi turbo adapte etseler çok güzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Başlık-çıkış düşünceleri-forum üyelerinin yorumları vs sonuç uyumsuzluğu

    Hayırlı olsun.

    Herkesin söylediği gibi forumdaki mazda sevgisi ile gidip alman araç almanın son örneğisiniz

    bi önceki aracımın mazda olduğunu tekrar hatırlatır; mazda dan üzelerek vazgeçtiğimi ( üst donanımda manuel olmadığı için ) belirtmeliyim ç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Mazda 3 dizel gelse iş yapar yada şu motora bi turbo adapte etseler çok güzel olurdu

    katılıyorum mazda sorunsuzluk yolunda motora turbo koymayacaktır ama 2015 yılı itibari ile dizel motorlu mazda 3 ler TÜRKİYE de tabi benim tercihim dizel değil ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaystar35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Mazda 3 dizel gelse iş yapar yada şu motora bi turbo adapte etseler çok güzel olurdu

    katılıyorum mazda sorunsuzluk yolunda motora turbo koymayacaktır ama 2015 yılı itibari ile dizel motorlu mazda 3 ler TÜRKİYE de tabi benim tercihim dizel değil ..

    Ya bunlar yapsa yaparda alışkanlıklarindan vazgecemiyolar yoksa mazda gibi bi firma stabil bi turboyu her türlü yapar gerçi adamlar abd pazarina satış yapiyor deli gibi küçük kacimli motora arge ayirmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Çok geç olacak ama yeni gördüm Elantra'yı D Accent'i C Segment'i ilan ettiğiniz için sizi tebrik ederim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.