Şimdi Ara

Kia-ceed...Tam bir hayal kırıklığı! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hadi hayırlısı
    quote:

    Orjinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orjinalden alıntı: Clarkson

    Ozman sizde İ30 alın

    hadi alalım
  • bence hiçde hayal kırıklıgı falan yok aracta...

    ful versiyonu 36 bin ytl birazda pazarlık yaptıgını düsün...

    donanım olarak gayet iyi

    60/40 oranında katlanabilir arka koltuklar • • •
    Ayarlanabilir ön ve arka koltuk başlıkları • • •
    Aynalı sürücü ve yolcu güneşlikleri • • •
    Aynalı, aydınlatmalı sürücü ve yolcu güneşlikleri - - •
    Bagaj içi aydınlatma • • •
    Cruise control (Hız sabitleme sistemi) - - •
    Direksiyondan kumandalı radyo, CD&MP3 çalar • • •
    Far yükseklik ayarı • • •
    Gösterge aydınlatma ayarı - - •
    Harita okuma lambası ve gözlük saklama kabı - - •
    İçeriden açılabilen yakıt depo kapağı • • •
    Kabin içi aydınlatma • • •
    Manuel klima • • •
    Metal görünümlü ön konsol - - •
    Mikro hava filtresi • • •
    Muhafaza kutulu ön kol dayama - - •
    Orta konsol arkasında bardak tutucular - - •
    Ön kapı içlerinde harita cepleri • • •
    Ön koltuk arkalarında cepler - - •
    Ön konsolda güç kaynağı • • •
    Ön konsolda bardak tutucular • • •
    Sıkışmayı engelleyici, tek dokunma ile açılıp kapanabilen elektrikli ön camlar • • •
    Sıkışmayı engelleyici, tek dokunma ile açılıp kapanabilen elektrikli arka camlar - - •
    Soğutmalı ve aydınlatmalı torpido gözü • • •
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı - - •
    Sürücü ve ön yolcu koltuğu bel destek ayarı - - •
    Tweeter hoparlörler • • •
    USB&AUX& Ipod girişi • • •
    Uzaktan kumandalı ve pasif alarmlı merkezi kilit • • •
    Yol bilgisayarı • • •
    Yükseklik ve derinlik ayarlı, hıza duyarlı elektrik takviyeli direksiyon





    15" jant ve jant kapağı • • •
    Arka sis farı • • •
    Gövde rengi kapı kolları - - •
    Gövde rengi tampon • • •
    Gövde rengi, elektrik kontrollü ve ısıtmalı yan aynalar • • •
    Krom kaplama egzoz susturucu • - -
    Ön ve arka paçalıklar • • •
    Ön sis farları - - •
    Üç hızlı, fasılalı ön silecekler



    GÜVENLİK
    3. fren lambası • • •
    Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri • • •
    Çocuk güvenlik kilidi (Arka kapı) - • •
    Darbe anında otomatik açılan merkezi kilit • • •
    EBD ile desteklenmiş ABS fren sistemi • • •
    Kapı içi çelik koruma barları • • •
    Motor kilitleme sistemi (Immobilizer) • • •
    Sürücü hava yastığı • • •
    Sürücü ve ön yolcu koltuğunda aktif kafalıklar - - •
    Yan ve perde hava yastıkları • • •
    Yolcu hava yastığı • • •
    Yolcu hava yastığı açma-kapama anahtarı

    ceratoya göre baya bi özellik var.hız sbtleyici,sogutmalı torpido,direksiyondan kumanda falan..

    ayrıca tasarım gercekten hos..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    adamlar 31-35bin YTL arasında bir fiyata makul, mantıklı ve abartıdan uzak bir araba satınca neden hayalleriniz yıkıldı ki?
    yani daha fazla süslü püslü ama fiyatı 40-50bin YTL olunca ve daha fazla borçlanınca daha mı mutlu oluyorsunuz

    Bizi donanımları yıktı Herkes doğal olarak i30 la karşılaştırıyor ve i30 'un fiyat/donanım oranı çok daha iyi

    hocam illaki i30 ile karşılaştıracaksan Kia Cee'd Motion 1.6 dizel otomatik ile Hyundai i30 Select 1.6 dizel otomatiği karşılatır mesela....

    kia cee'd in Motion 1.6 dizel otomatiği ile hyundai i30 select 1.6 dizel otomatik donanım olarak eşdeğer otomobiller.
    kia cee'd motion aynı aileden olan abisi Hyundai i30 ile aynı motor ve şanzumanı kullanıyor. elbette kasa, şase ve donanımlar birazcık farklı. kia cee'd motion hyundai i30 select donanımına yakın bir donanım paketine sahip. hatta i30 selectte fazladan otomatik yanan farlar, park mesafe kontrol varken kia cee'd deki cruise control yok. birde hyundai i30 euroncap çarpışma testinden 4 yıldız aldı kia cee'd 5 yıldız. yani çok benzer arabalar.

    sonuçta aralarında çok ciddi bir fark yok = cruise control (kia'da var i30'da yok), otomatik yanan farlar (i30'da var kia'da yok), park mesafe sensöründe (i30'da var, kia'da yok), çarpişma testi sonuçları (kia 5 yıldız, i30 4 yıldız)

    Kia Cee'd Motion 5 kapı 1.6 CRDI VGT Otomatik vites = 36.450 YTL
    Hyundai i30 Select 5 kapı 1.6 CRDI VGT Otomatik vites = 40.400 YTL

    fiyat/donanım oranı acaba hangisinde daha iyi????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 13 Mayıs 2008; 3:41:02 >




  • yav donanım listesine bakıp hayal kırıklığı demek de bi acaip. arac önce kullanılır, motoruna bakılır, yakıt tüketimine güvenliğine sonradan donanıma bakıp yorum yapılır... bu fiyata başka hangi araçta bu donanım var onu söyleyende yok?
  • Cidden kimse hiç birşeyle tatmin olmuyor golf benzinli primeline opak versiyonu 36-37000 ytl gibi bi fiyatla satıyor kisenin kimsenin gıkı çıkmıyor kia dizel vw den donanımı zengin hemde metalik renge 1000ytl fark almadan 31700ytl ye metalik renk dizel arç veriyor hayal kırıklığına uğruyorlar VAH VAH.
  • 115 bg lik emotion modelinin manuel viteslisi olsaymış iyi olurmuş. o zaman en cazip 1.6 dizel olabilirdi .maalesef anadolu grubu kia ceed in en az satılan araçlarını getirerek milletimize saygısızlık yapmış. bunlar milleti enayi sanıyor galiba; önüne ne koyarsak yer misali. tekrar anadolu grubuna




  • Hem tiptironik hem dizel bi arabayı (115bg) 36000 ytl ye getirerek mi ayıp etti.Bence çokda iyi etti.

    Trafik keşmekeşinde hem otomatik hem dizel en çok tercih edilecek modeldir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Cidden kimse hiç birşeyle tatmin olmuyor golf benzinli primeline opak versiyonu 36-37000 ytl gibi bi fiyatla satıyor kisenin kimsenin gıkı çıkmıyor kia dizel vw den donanımı zengin hemde metalik renge 1000ytl fark almadan 31700ytl ye metalik renk dizel arç veriyor hayal kırıklığına uğruyorlar VAH VAH.

    valla benim golf a gayet gıkım çıkıyo.İnsanları aptal yerine koyup bomboş gitmeyen aracı veriyolar VW diye bilmem kac liradan.
    Ama Kia ya da gıkım çıkıyo çünkü toplum ihtiyaçlarını gözönünde bulundurmamış.Adam 30 40 bin ytl veriyosa Türk insanı donanım ister nokta.Ben isterim çünkü ha diyince 40000ytl çıkmıyo malesef beğenmessem satarım amaan diyip de alamııyoruz arabaları.O fiyatı veriyosan sonuna kadar hak etmeli o araba o fiyatı.Motoruna bişi demem dicem ama ona da dicem otomatik dizel 7.6 lt yakıyo allah aşkına bunun neresı iyi motor sanzıman ikilisi.

    Benim colt 95 hp le 5.5-7 lt arası yakıyo normal kullanımda.
    C4 110 hp dizelle 5-6 lt arası yakıyo normal kullanımda.
    7.6lt hem de dizel oldu canım..Hemde 36bin hem de içi boş.Çok umutluydum ceed den batırmışlar son kararım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pascuu


    quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Cidden kimse hiç birşeyle tatmin olmuyor golf benzinli primeline opak versiyonu 36-37000 ytl gibi bi fiyatla satıyor kisenin kimsenin gıkı çıkmıyor kia dizel vw den donanımı zengin hemde metalik renge 1000ytl fark almadan 31700ytl ye metalik renk dizel arç veriyor hayal kırıklığına uğruyorlar VAH VAH.

    valla benim golf a gayet gıkım çıkıyo.İnsanları aptal yerine koyup bomboş gitmeyen aracı veriyolar VW diye bilmem kac liradan.
    Ama Kia ya da gıkım çıkıyo çünkü toplum ihtiyaçlarını gözönünde bulundurmamış.Adam 30 40 bin ytl veriyosa Türk insanı donanım ister nokta.Ben isterim çünkü ha diyince 40000ytl çıkmıyo malesef beğenmessem satarım amaan diyip de alamııyoruz arabaları.O fiyatı veriyosan sonuna kadar hak etmeli o araba o fiyatı.Motoruna bişi demem dicem ama ona da dicem otomatik dizel 7.6 lt yakıyo allah aşkına bunun neresı iyi motor sanzıman ikilisi.

    Benim colt 95 hp le 5.5-7 lt arası yakıyo normal kullanımda.
    C4 110 hp dizelle 5-6 lt arası yakıyo normal kullanımda.
    7.6lt hem de dizel oldu canım..Hemde 36bin hem de içi boş.Çok umutluydum ceed den batırmışlar son kararım.

    kia cee'd deki dizel motor ile şanzıman hyundai i30 ile aynıdır
    7.6lt / 100km yakıt tüketimi ise 1.6 dizel otomatik vites'in şehiriçi fabrika verisidir...düz vitesin de şehiriçi fabrika verisi 5.7lt / 100km 'dir
    çok önemli bir konuyu atlamayalım ama; kia cee'd ve hyundai i30 daki otomatik vitesler TAM OTOMATİK 4-ileri viteslerdir.astra veya toyota corolladaki gibi robotik (hala debriyaj baskı balataya sahip olan) otomatik viteslerden değildir. o nedenle tam otomatik vitesli arabalar robotik otomatik viteslere göre daha fazla yakıt tüketirler.karşılaştırma yaparken bunlara dikkat edin!!!
    aslında pratikte i30 dizel otomatik agresif olmayan bir kullanım ile 100km menzilde şehiriçinde 8.5-9lt karma kullanımda ise 7-7.5lt mazot tüketiyor. kia cee'd hyundai i30'dan 70kg daha hafif olduğu için bu değerlerin çok az altında bir tüketime sahip olabilir
    ama sonuçta bu arabanın vitesinin tam otomatik olduğunu sakın gözardı etmeyin.ona göre bir karşılaştırma yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 14 Mayıs 2008; 19:26:14 >




  • herkes tutturmuş bi esp diye ben istemiyom isteyen 50 milyar versin alsın 31 milyar b segmenti clio dizel var öylede düşünmek var..
  • vala kim ne derse desin her yönden cok ii arac tutulması lazım..
  • otohaber dergisinde okudum yakında esp li modelde gelicekmiş bilginize esp isteyen arkadaşlara duyurulur
  • auto-show'da bu hafta yapilan test sonucundaki yorum $udur:

    son yillarda yukselen degeri olan ve bilinirligi ile birlikte ikince el degerini yukselten Kia, simdi cok daha buyuk sicramalarin pesinde. Avrupa'da uretilen ve bu pazara avrupa temali ismi ile giren cee'd kompakta sinifta rakiplerinin ensesine yerle$ti. onlarin onune gecebilmesi icin elbette biraz daha zaman gecmesi gerekiyor ama savasabilecek bir yapida olmasi bile oldukca buyuk bir avantaj. uygun fiyat, yuksek donanim, guclu dizel motoruna cok guvenen cee'd, rakiplerini en cok guvendigi ozellikleri ile vurmak niyetinde. surus ozellikleri acisindan dikkat edilmesi gereken onemli bir sorunla kar$ila$madigimiz otomobil, sundugu sessizlikle bile en azindan bir kez test edilmeyi hakediyor.

    ______________________________________

    ayrica, gordugum kadariyla donanimina ragmen fiyatinin oldukca uygun oldugunu soylenmi$. en buyuk eksiyi duru$ mesafesinden almi$ gibi gorunuyor (frenler 100-0 km/s soguk: 41.2 m -- frenler 100-0 km/s sicak: 41.5). bir de donaniminin o kadar zengin olmasina ragmen, arasinda park sensoru bulunmamasi epey bir anla$ilmaz bulunmu$ ki, sonuna kadar katilmamak mumkun degil.

    genel olarak, ben de araca gereksiz bir on yargiyla yakla$ilmamasi gerektigini du$unuyorum. eger turkiye'de yayinlanan otomobil dergilerinin tarafsizligina guvenmiyorsaniz (ki ben hem otohaber, hem autoshow okurum ve ikisine de guvenirim), once bi test edin, daha sonra yorumlarinizi payla$in. forumu takip edip bu araci almak isteyenler icin cok daha faydali olacaktir.




  • ayrica, 1.6 CRDI otomatik'in yakit tuketimi 100 km'de 6.6 lt, menzili 803 km olarak verilmi$. (depo kapasitesi: 53 lt)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.