Şimdi Ara

Kimse sorunu çözemedi. RESTART problemi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
2.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TanriVergisi kullanıcısına yanıt
    İyimiş yani böyle firmalar kaldı mı ? İçimiz rahat edecek diye değişim yapacak insanlar. Gerçekten böyle iyi düşünceliyseler tebrik ederim. Bizim de malesef hiçbir şekilde güvenimiz kalmadı, sadece teknoloji de değil yani :))) En iyisi psu değişip sana tekrar yollasınlar. Sen de daha sonra kendi evinde dene tekrar, sorunlar devam ederse video kaydet, ve farklı bir yerde de aynı işlemi yap, ve tekrar yolla ilgili kişilere, artık ne yapacaklarsa yapsınlar. Bundan ötesi olamaz ama değil mi ? 2 farklı yerde aynı sorun olacak, ama kendi mekanlarında olmayacak falan, inanılır gibi değil. Tamam pc bazen çok saçmalayabiliyor, ama bu kadarı da olmaz herhalde...
  • Ayrıyetten pc yi alalı daha 10 gün oldu, yani yasal olarak cayma hakkım var. Belki buna ithafen değişim yapmayı önermiş olabilirler. Satın alma sürecinde de çok iyi davrandılar, problem yaşadığımdan beri yine iyi davranıyorlar. İstanbul'a gidip yüzyüze görüşünce herşey ortaya çıkar zaten. Size sormak istediğim diğer konu ise, toplama bilgisayarın internet alışverişlerinde cayma hakkım var değil mi?

    edit: Video kaydı yapıp yolladım zaten. Göndermemi istediler sonrasında. Aldılar, ve sorun yok diyorlar. Gerçekten ilginç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TanriVergisi -- 15 Şubat 2020; 2:34:44 >
  • işte bu yüzden Amd ryzen aldım

    İşin şakası bir yana;memtest86 ile önce ramlari bir test edin.

    Sorun yoksa PSU'yu değiştirin

    Yine aynı sorun devam ederse kasadan kısa devre ihtimalini elemek için uzay montaj kurulum deneyin.

    Aklıma gelen en olsaı sorunlar bunlar, ama bence %80 bellek hatası gibi duruyor.
  • Kendi sitelerinde ve büyük ihtimal sözleşmede, toplanan kasaların iade alınmadığını söylüyorlar. Telefon görüşmesinde de iade alamayacaklarını söylediler. Fakat orada montaj yaptırmasaydım, tüketici 14 gün içinde cayma hakkına göre iade verebileceklerini de söylediler. Herhangi bir parçada sorun göremedikleri için değişim veya iade de yapamıyorlarmış. Bu olay daha önce de başlarına gelmiş, ve iade yapmamışlar. Tüketici haklarını aradım bugün, ve internetten aldığım ne olursa olsun 14 gün içinde cayma hakkım olduğunu söylediler ve mail yollamamı istediler. Bende kendimi güvence altına almak için yolladım, fakat sorunu çözme odaklı kafadayım hala. İşin içine adliye fln karışınca, bu işlem uzar gider. Bende bu süre boyunca bilgisayarsız kalırım. Yani sırf orada montaj yaptıkları için nasıl iade edemiyorum, buda ayrı bir saçmalık. İstanbulda kendim denedikten sonra, orada kalacağım evde de deneyeceğim. Sorun olmaz ise İzmir'de kendi evimde deneyeceğim. Burada da sorun olmazsa, işte o zaman işin içinde bir bityeniği olacaktır.




  • Aida64 ile yaptığım testi yolluyorum. Sadece pc parçaları ve sürücü testi olması lazım. Stress test yapmadım.
  • psu veya anakart arızası olma ihtimali yüksek

    gerçi bu tür arıza her donanımdan olabilir ,tek tek deneyerek bulunabilir
    ancak windows hata kodu yoksa dediğimiz gibi büyük ihtimal psu veya anakart olabilir
  • Aşağıdaki maddeler ebrar bilgisayar gibi kasa toplayan firmaların sitelerinde yazıyor. Anladığım kadarıyla her firma böyle bir politika izliyor ve iade hakkımın olup olmaması konusunda endişeliyim. Ebrardada aşağıdakilere benzer bir madde var ve büyük ihtimal bana onu dayatacaklar. Fakat benim ürünüm sorunlu, yada bulunduğum ilçede sıkıntı var :D (İzmir/Karşıyaka)

    Ebrar
    Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler şunlardır:
    Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler,
    Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

    İtopya
    Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından dolayı, ürünlerde bir sorun olmadığında iade/değişim yapılmamaktadır.

    Sinerji
    İade Prosedürü
    Montajı yapılmış ürünlerin iadesi kesinlikle yapılmamaktadır.

    Teknobiyotik
    5-Sitenizden PC Topladım. İade Edebilir Miyim?
    Sitemizden topladığınız kişisel bilgisayarlar(PC) sizin istekleriniz ve kişisel ihtiyaçlarınız doğrultusunda hazırlandığından iade edilemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TanriVergisi -- 15 Şubat 2020; 3:17:12 >




  • Sayın hocam nacizane bir tavsiyem olacak.
    Yapılabilecek şeyleri denemişsiniz zaten, kasanız eğer sorunsuz denilerek geri gönderilirse (ki artık yapacak bir şey kalmadığını varsayarak söylüyorum) kasanızı tamamen dağıtın. Bütün parçaları çıkarın kasadan. Daha sonra kasanın dışında anakart, ram, işlemci ve ekran kartına güç vererek çalıştırın ve bu şekilde deneyin. Her bir parçayı gözünüzün önünde takın, çalıştırın, deneyin, sorun yoksa devam edin. Saçma gelecek biliyorum ama zamanında saçma sapan sebeplerden dolayı saçma sapan sorunlar yaşadığım kasalarım oldu. Birinde pci-e wifi kartının hatası olduğunu buldum, birinde psu güç verirken yetersiz kaldığını buldum, birinde kısa devre varmış kasada o ortaya çıktı, yani tamamen saçma ve basit hatalar vardı.
    Bunların hepsini de kasayı dağıtana kadar bulamadım.
    Son olarak lütfen deneyin ve aldığınız parçaların sorunsuz olduğuna kanaat getirdiklerinizi kenara koyarak şüphelileri bir veya ikiye indirin.
    Emin olduğunuz anda da iade veya garanti sürecine girişirsiniz.
    Umarım tez vakitte sorununuz çözülür. Güle güle kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkaltair

    Sayın hocam nacizane bir tavsiyem olacak.
    Yapılabilecek şeyleri denemişsiniz zaten, kasanız eğer sorunsuz denilerek geri gönderilirse (ki artık yapacak bir şey kalmadığını varsayarak söylüyorum) kasanızı tamamen dağıtın. Bütün parçaları çıkarın kasadan. Daha sonra kasanın dışında anakart, ram, işlemci ve ekran kartına güç vererek çalıştırın ve bu şekilde deneyin. Her bir parçayı gözünüzün önünde takın, çalıştırın, deneyin, sorun yoksa devam edin. Saçma gelecek biliyorum ama zamanında saçma sapan sebeplerden dolayı saçma sapan sorunlar yaşadığım kasalarım oldu. Birinde pci-e wifi kartının hatası olduğunu buldum, birinde psu güç verirken yetersiz kaldığını buldum, birinde kısa devre varmış kasada o ortaya çıktı, yani tamamen saçma ve basit hatalar vardı.
    Bunların hepsini de kasayı dağıtana kadar bulamadım.
    Son olarak lütfen deneyin ve aldığınız parçaların sorunsuz olduğuna kanaat getirdiklerinizi kenara koyarak şüphelileri bir veya ikiye indirin.
    Emin olduğunuz anda da iade veya garanti sürecine girişirsiniz.
    Umarım tez vakitte sorununuz çözülür. Güle güle kullanın.
    Mesajınıza ve ilgilenen herkese teşekkürler. Kasayı teslim aldığımda sorun devam ederse, söylediklerinizi deneyeceğim.




  • Belki işine yarar.

    Ps4 aldık sıfır.Eve geldim 1 saat sonra cihaz kapandı.20 dk , 10dk vs...Başka hdmi , güç kablosu , tv denedim. Ups cihazı akım koruyucu...Sonuç yok.
    Arkadaşta denedik ps4 oynadık 2-3-4 saat kapanmadı.

    Servise verdim sony arıza yok dedi.

    Geldim sorun yine aynı 2.kez verdim para iadesi aldım.

    Muhtemelen bir parça arızalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şey i9 alıp rtx2070e düşmekle başlamıştır bence şaka ..
  • Ram cl16. Cl16 olmayan başka ram kullanıp dene

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Mesajlara bakmadan fikrimi belirtiyorum.

    Ram arızası olabilir yada yaptığınız ayarlamadan kaynaklı da sorun olabilir anakart stock bios haldeyken ramleri deneyin overclock vs oynamadan test edin.

    Powersupply değiştirin diye eminim söylemişlerdir doğru bir tespit sorun olabilir. Bilgisayarcı da test ettirirken eğer kesintisiz güç kaynağı vs kullanıyorlarsa arızayı bulmaları biraz zor olur böyle durumlarda senin evindeki elektrikle orada ki aynı olmayacaktır yani bozuk powersupplyy orada sağlam gibi çalışabilir.
  • Tek tek tüm parçaları muadilleri ile sök tak yaparak ayrı ayrı teste tabi tutacaklar, deneme yanılma mantığı yani, buradan sorun şundandır yazmak sana fikir verse de gerçek sorundan uzaklaştırabilir de.

    Sistemindeki hatadan Bazen 30sn bazen ise 30dk kullanabiliyordum. diye bahsetmişsin.
    İçine Sinmesini istiyorsan yalan söylemedikleri konusunda, devir teknoloji devri millet ıvırı zıvırı youtube 'a yüklüyor , sistemi 30 dakikalık teste alsınlar ve bunuda telefondan kaydedip sana gönderebilirler kanıt olarak.

    Edit: imla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kings Never Die -- 15 Şubat 2020; 21:31:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die

    Tek tek tüm parçaları muadilleri ile sök tak yaparak ayrı ayrı teste tabi tutacaklar, deneme yanılma mantığı yani, buradan sorun şundandır yazmak sana fikir verse de gerçek sorundan uzaklaştırabilir de.

    Sistemindeki hatadan Bazen 30sn bazen ise 30dk kullanabiliyordum. diye bahsetmişsin.
    İçine Sinmesini istiyorsan yalan söylemedikleri konusunda, devir teknoloji devri millet ıvırı zıvırı youtube 'a yüklüyor , sistemi 30 dakikalık teste alsınlar ve bunuda telefondan kaydedip sana gönderebilirler kanıt olarak.

    Edit: imla.
    Yalan söylediklerini düşünmüyorum, pcyi toplarken bile toplam 6 saat konuştum, teslim aldıktan sonra belkide daha fazla konuştum ebrarbilgisayarla. Zaten derdim iade almakta değil, iade alsam bile bu sistemi başka yerden toplayacağım. Tek derdim, bu restart sonucunda herhangi bir parçaya zarar gelme ihtimali. İstanbul'a gidip gözlerimle göreceğim için şuanlık videoya gerek yok. Zaten dedikleri gibi orada çalışıyor ise, PSU'yu değiştirmelerini rica edeceğim ve parçalarda bir sorun yoksa teslim alacağım. Konu elektriksel ise elbet bir çözümü bulunur. Böyle bir voltaj, psu yada elektrik problemi (eğer sorun bu ise) parçaların ömrünü kısaltabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TanriVergisi -- 15 Şubat 2020; 23:8:0 >




  • TanriVergisi kullanıcısına yanıt
    bu gibi bir durumda donanımda kolay kolay bozulan parça olmaz ,sadece hdd. varsa onda bad sector oluşabilir ,yani bu kadar endişe etmenize gerek yok
    ayrıca her parçası zaten garanti kapsamında olduğu için ,sorun olursa o donanım garantiden değişir
  • Geçmiş kayıt hatalarına baktınız mı hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veysigz

    Geçmiş kayıt hatalarına baktınız mı hiç
    hayır fakat aida64 raporu aldım kasayı yollamadan önce. yukarıdaki mesajlardan birine upload etmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TanriVergisi

    hayır fakat aida64 raporu aldım kasayı yollamadan önce. yukarıdaki mesajlardan birine upload etmiştim.

    Alıntıları Göster
    Baktım onda bir şey yok gibi. Siz bi Olay Görüntüleyicisini açıp bakabilir misiniz son hatalar da neler var.

    Bu genellikle hata verdiğinde bilgisayar loglara geçer ama bi bakalım yinede. Eğer kasayı götürmediyseniz.

    Eğer düzenli bi elektrik akışı yoksa, çoğu anakart korumalı ama prize bağlı olarak zarar görebilir düşüncesindeyim eğer elektrik ise. Ama tahminimce psu kaynaklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Veysigz -- 16 Şubat 2020; 3:45:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.