Şimdi Ara

Kingdom Come: Deliverance 2'de İki Milyon Kelime Yer Alıyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
83
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben ilk oyunu bitirmis biri olarak sadece sunu soylerim ,durmadan dövüş harici başka örnekler vermeyin.soul oyunlarla kiyaslama mantigi nedir hangi oyun elden ring kalitesinde olabilir zaten.konu oyunun dövüş mekanikleri ve detaylari, bu bir oyun, kiliç dövüşünü gerçekçi yapmaya kalkarsan böyle patlar, git vr yap oyunu o zaman belki belki daha gerçekçi olabilir. yüzlerce oyun bu tarz mekanikleri yapmiyor, bir sen akillisin firma olarak.yani kendini kandiran oyuncular devam .
  • Kaybedince hemen konu değiştirmiş misafir. Dövüş mekanikleri gerçekçi mi? Evet. İyi mi evet? Sen beceremiyorsun diye kötü mü oluyor? Hayır. Adamlar her şeyi Orta Çağ'a uygun yapmış. Sırf oynaması eğlenceli olsun diye dövüş mekanikleri uçmalı kaçmalı mı olacaktı? Bakarsan oyunda acıkıyorsun, uykun geliyor, silahın ve zırhın hasar alıyor. Onu geçtim oyunun yarısına kadar yazıları okuyamıyorsun. Bunlar da çoğu oyunda olmayan mekanikler. Çünkü adamların amacı fantastik değil tarihi oyun yapmak. Sen Dark Souls da oynama o zaman. Ne o öyle yiyince ölüp yeniden başlıyorsun, her saldırıyı öğrenip dodgelaman gerekiyor. O kadar stüdyo aptal ki oyunları kolay yapıyorlar. Zor oyun isteyen gerçek hayatta savaşsın (!). Bonus olarak kafa kamerasından uzun kılıçla savaş. Kingdom Come'a ne kadar da benziyor. Ama yine de dövüş mekaniği olmamış. Işın kılıcı ve ejderha olmalıydı.
    robinswordsyoutube
    First Person Longsword Sparring
    https://www.youtube.com/shorts/amK3iSwnGxo




  • Şu berbat dövüş mekaniklerini oyuncular bu kadar savunuyor, firma bu kadar savunmaz çünkü onlarda farkinda kötü bir tercih yaptiklarinin ...Kendinizi kandirmaya devam .
  • Dövüş mekaniği kötü çünkü paşam beğenmedi. Bütün argümanlarını çürüttüm ama farketmez. Çünkü bu oyunu beğenen bu kadar kişi önemsiz. Paşam dünyadaki en büyük otorite. Stüdyo bile dövüş mekaniğinin kötü olduğunu düşünmüş ki ikinci oyunda da aynı dövüş mekaniği var (!). Ne bileyim belki dünyada sen hariç herkes yanlış bilmiyordur. Belki de sen kendini kandırıyorsundur.
  • İki milyon kelime varsa tamam, alalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O yüzdenmi ilk oyundakinden daha kolay ve basit dövüş mekaniği yapmışlar, çok iyiyse niye üstüne koyup daha detaylı yapmamışlarda basite çevirmişler ??? sen daha iyi bilirsin kendini kandırmaya devam....
    Castlevania: Nocturne 2.Sezon gelmiş HÜCUMMM...ordada Alucard ok yukarı ok aşağı diye kılıç dövüşü yapıyor HAHAHAHA....
  • Daha basit olduğunu nereden çıkarttın? Tam aksine artık perfect block yapmak için sadece doğru zamanda bloklamak yetmeyecek. Doğru yöne doğru da bloklamak gerekecek. İlk iddian oyunun dövüş mekaniğinin saçma olduğu, gerçekte böyle savaşan kişinin iki saniyede öleceğiydi. Gösterdim ki tam aksine gerçek hayatta tam olarak böyle savaşılıyor. Kaynakla, ispatla gel. Boş lafla değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Senin sevdiğin oyunu sevmiyor diye birine yapmadığın toksiklik yok.


    Kendi hesabınla gel ürkek hadi hadi ağlama.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.