Şimdi Ara

Kingdom Come: Deliverance 2'de İki Milyon Kelime Yer Alıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
83
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • '' 
     
    Orta Çağ temalı açık dünya aksiyon rol yapma serisinin en yeni oyunu Kingdom Come: Deliverance 2 için bekleyiş sürüyor. İlk oyunun başarısının ardından devam oyununda çıta biraz daha yükseliyor ve hem hayranlar hem de yeni gelecek oyuncular memnun edilmek isteniyor. Şimdi ise ortaya çıkan yeni bir bilgiye göre oyunda 2 milyondan fazla kelime yer alıyor.
     
    Kingdom Come: Deliverance 2 devasa senaryoya sahip
     
    #KCD2 Danny:) https://t.co/dG57I4pKGu— Warhorse Studios (@WarhorseStudios) January 13, 2025  








  • 10 milyon kelime olsa ne olur ,sen git önce o berbat dövüş sistemini değiştir arkadaş, hangi akılsız ona onay vermiş ya...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    10 milyon kelime olsa ne olur ,sen git önce o berbat dövüş sistemini değiştir arkadaş, hangi akılsız ona onay vermiş ya...


    Kafalar sağlam güzel. Oyunun işleyiş şeklinden zerre haberin yok yine boş misafir hesabınla yorum yaptığını zannet. Böyle oyundan dark souls vuruşları istiyorsun herhâlde. 'Yazık kafana'

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Ok sag ok sola ok yukari diye dövüş sistemini iyi zanneden sadece kendini kandirir skyrim bile daha iyi demek, bu oyunun dövuş sisteminin ne kadar kötü olduğunu gösterir..
  • önemli olan çok fazla şey söylemek değil, az sözcükle çok şey anlatabilmek
  • buna rağmen türkçe dil desteği var getirmeyen AAA oyun yapan ırkçı firmalar utansın

  • Zevkler renkler meselesi. Beğenen de haklı, beğenmeyen de. Toksiklik yapmadan, fikir tartışması yapın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Zevkler renkler meselesi. Beğenen de haklı, beğenmeyen de. Toksiklik yapmadan, fikir tartışması yapın.


    Ortada fikir yok. Yorumun kendisi zaten 'toksik'.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Kimse oyunun rpg detaylarina laf etmiyor zaten, sadece dovüş sistemi çok kötü ve bakin bakalim binlerce oyuna böyle bir dövüş sistemi uygulayan kaç oyun var, sevdiğin bir oyunun hatalarını konuşma cesaretin yoksa o oyunu sevmiyorsun demektir....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Kimse oyunun rpg detaylarina laf etmiyor zaten, sadece dovüş sistemi çok kötü ve bakin bakalim binlerce oyuna böyle bir dövüş sistemi uygulayan kaç oyun var, sevdiğin bir oyunun hatalarını konuşma cesaretin yoksa o oyunu sevmiyorsun demektir....


    o arkadaş biraz sıkıntılı çok şey etmeyin
  • tamam, oduncu.XD
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Kimse oyunun rpg detaylarina laf etmiyor zaten, sadece dovüş sistemi çok kötü ve bakin bakalim binlerce oyuna böyle bir dövüş sistemi uygulayan kaç oyun var, sevdiğin bir oyunun hatalarını konuşma cesaretin yoksa o oyunu sevmiyorsun demektir....


    Dövüş sistemide çok iyi olsa zaten efsaneler arasındaydı, dövüş sistemi kötü değil aslında farklı ama bende sevmiyorum bence dövüş sistemini daha manuel yapmaları gerekirdi gerçek dövüşte kimse elindeki kılıcı havaya dikip mal mal karşında dikilmiyor, madem illa adam bunu koyacak iki farklı dövüş sistemi sunabilirlerdi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Aslında tam olarak gerçek savaşta taraflar kılıcı eline alıp dikiliyor. Buna gard alma deniyor. Karşıdan bir saldırı gelirse onu karşılamak yahut karşı taraf savunmada açık verirse saldırı yapmak için bekliyorsun. Belki yem atma misali ufak saldırılar yapıyorsun. Gerçek hayatta Kratos misali kombo yapmak yok. Düşmana döne döne 100 kere vurmuyorsun. Gardını aşacak bir darbe iki tarafı devirmek için de yeterli. O yüzden kısa sürese açık yakalayıp hamleni yapıp yeniden gardını alman gerek. Bu oyun tarihte yapılmış en gerçekçi yakın dövüş mekaniklerine sahip oyun.
  • Sağlam sallamışsın ,gerçek hayatta savaş meydanında oyundaki gibi elbiseye kılıç geldiğinde insanın etinde çizik oluyor böyle kırmızı bir çizgi oluyor değilmi hahahaha.
    sen hiç kılıç kavgası görmemişsin aç dünya tarihi kılıç savaşlarını anlatan belgeselleri izle bakalım bir kılıç insan etini kestiğinde ne oluyor gör, tabii miden kadırırsa.bu oyunun gerçek kılıç dövüş sistemiyle alakası yok hiçbir kılıç kavgasında yapacağin hamle belli edilmez yoksa 2 saniye sonra ölürsün. hele yay ve ok kullanımı çok daha kötü oyunda .....
  • Senin sevdiğin oyunu sevmiyor diye birine yapmadığın toksiklik yok.
  • Dövüş sistemi ve 3. görüş olmaması beni oyundan soğutmuştu.

  • Amaç sen hakli ben hakli olayi degil.
    Gerçekleri söyleyen dokuz köyden kovulur olayi.adamlar dovüş sistemini becerememişler olay bu,oyunun diğer herşeyi 9 puan alir.
  • İyi de bu oyunda da açıkta ya da kumaş olan yere kılıç gelince bir bilemedin iki vuruşta en güçlü düşman bile ölüyor zaten. Dark Souls misali 50 kere vurmak yok. Ancak çelik zırhla kapatılmış yere gelirse hasar vermiyor. Hamleni belli etmemeye gelince, oyunda sürekli aynı yönden saldırmayı deneyin. Düşman her saldırınızı kolaylıkla karşılar. Bizzat oyunda zaten saldıracağınız yönü belli etmemek için sık sık poziyson değiştirmeniz tavsiye ediliyor. Bir de ayak hareketinin kılıç hamlesini takip etmesi meselesi var ama onu oyuna yansıtmak zor. Mortal Kombat misali kol bacak kopmaması ayrı mesele. O sanat tasarımıyla alakalı. Mesela gerçek hayatta mermiyle vurulunca da kol bacak kopuyor ama bu detayı Soldier of Fortune hariç hiçbir oyunda görmedim. Gardlar ve teknikler bakımından bu oyun tarihin en gerçekçi oyunu. Cahil yorumu yapmayın lütfen. Hiç olmadı açın iki HEMA videosu izleyin. Ok yay konusunda haklısınız.




  • gameplay videoları kariştırıyorsunuz galiba, adamın çıplak kafasına kılıçla vuruyor adam ah diyor ama savaşmaya devam çok gerçekçi gözlerime inanamadım kendinizi kandırmaya devam...
    dövüş sistemi rezalet ötesi....

    sadece en basit örnek...
    19 Şubat 2001 :Severance: Blade of Darkness
  • Halen uçmalı kaçmalı fantastik oyunlarla ayağı yere basması gereken tarihi kurgu oyununu karşılaştırıyorsunuz. Oyunda kafasına vurulunca ah deyip hasar almayan düşman olan üç durum var. 1- Hikaye gereği öldüremediğiniz bir çete reisi var. İsmi Runt. Çift elli gürz kullanıyor. 2- Düşmanın miğferi vardır. Kafasında miğferin kapattığı bir yere vurmuşsunuzdur. 3- Hasarı düşük bir silah kullanıyorsunuzdur. Gerçek hayatta da yüzüne faça atılıp ölmeyen insanlar var. Kafa kol bacak kopması sanat tarzıyla alakalı. Lakin oyunun mekanikleri, animasyonları, kullanılan kılıç teknikleri gerçekçi. Belki bir de Mordhau var böyle. Üçüncü bir oyun bilmiyorum. Yine sabırlı davranıp feyz alın diye gerçek kılıç dövüşü videosu attım. İzleyin, Dark Souls'a mı daha çok benziyor Kingdom Come'a mı karar verin.

    Blood and Iron HEMAyoutube
    Longsword Fighting - Awesome Exchanges!
    https://www.youtube.com/watch?v=xruM1DylSZE




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.