Şimdi Ara

KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
4
Favori
9.516
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyatlar indirimse ben indirimin anlamını bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hic kkargo bedava urun görmedim acaba benim mi dikkatimden kaciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim bunun neresinde birde %50 indirim demiş Real gibi pahalı markette bile 10+10: 14.90 tl

    http://www.stokta.com/2-x-breathe-right-burun-acici-bant-klasik-buyuk-boy-10-lu-paket--urun1800.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventselman

    Hic kkargo bedava urun görmedim acaba benim mi dikkatimden kaciyor

    Sayın leventselman,

    Kargo bedava ürün sayısı sınırlıdır. Genel olarak setlerde bu tarz uygulamalar bulunmaktadır.

    Şu anda devam etmekte olan kampanyamızda kozmetik ürünlerinde ve özellikle kişisel bakım ürünlerinde özel indirimlerimiz bulunmaktadır. İncelemenizi öneriyoruz.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikosoft

    İndirim bunun neresinde birde %50 indirim demiş Real gibi pahalı markette bile 10+10: 14.90 tl

    http://www.stokta.com/2-x-breathe-right-burun-acici-bant-klasik-buyuk-boy-10-lu-paket--urun1800.html

    Sayın Nikosoft,

    Bu ürünün normal tekli fiyatı 15,50 TL olup bundan dolayı referans fiyatına göre %50 indirimlidir.

    Bu üründeki kampanya genel bir kampanya olduğu için fiyatlar diğer marketlerle birbirine benzerdir. Daha uygununu bulmanız halinde kaçırmamanızı öneriyoruz.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!


    Nivea Balsam Tahriş Karşıtı 100 ml + Tıraş Jeli HEDİYE

    30,00 TL yerine

    Sadece 16,00 TL

    http://www.stokta.com/nivea-balsam-tahris-karsiti-100-ml-tiras-jeli-hediye-urun1961.html




  • SINIRLI SAYIDA ÖZEL SET STOĞUMUZDADIR


     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!


    4 x Gillette Mach3 Sensitive Yedek Tıraş Bıçağı + Makine Hediye

    39,90 TL yerine

    Sadece 19,00 TL

    http://www.stokta.com/4-x-gillette-mach3-sensitive-yedek-tiras-bicagi-makine-hediye-urun1552.html




  • Sitenizde "Markalar" kategorisine rastlayamadım, sürekli sipariş verdiğimiz markalara ulaşmak için kategori-kategori gezinmek yerine böyle bir menüden ulaşmak daha pratik olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Consumer

    Sitenizde "Markalar" kategorisine rastlayamadım, sürekli sipariş verdiğimiz markalara ulaşmak için kategori-kategori gezinmek yerine böyle bir menüden ulaşmak daha pratik olabilir.

    Sayın Consumer,

    Sitemizle ilgili öneriniz için çok teşekkür ederiz. Tasarım ekibimize konuyu ilettik.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de ücretsiz kargo kodu alabilir miyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com


    http://www.n11.com/gelismis-magaza/stokta


    Merhaba biraz önce N11 mağazanızdan 50 küsür liralık bir alışveriş yaptım.Kapıda kargo olacağı için umarım bir yüksek kargo ücreti sürprizi ile karşılaşmam.Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz ve ücret ne kadar oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historical2012

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com


    http://www.n11.com/gelismis-magaza/stokta


    Merhaba biraz önce N11 mağazanızdan 50 küsür liralık bir alışveriş yaptım.Kapıda kargo olacağı için umarım bir yüksek kargo ücreti sürprizi ile karşılaşmam.Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz ve ücret ne kadar oluyor?

    Sayın historical2012,

    Kargo ücreti 5,00 TL olup, gönderilerimiz Sürat Kargo ile yapılmaktadır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: historical2012

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com


    http://www.n11.com/gelismis-magaza/stokta


    Merhaba biraz önce N11 mağazanızdan 50 küsür liralık bir alışveriş yaptım.Kapıda kargo olacağı için umarım bir yüksek kargo ücreti sürprizi ile karşılaşmam.Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz ve ücret ne kadar oluyor?

    Sayın historical2012,

    Kargo ücreti 5,00 TL olup, gönderilerimiz Sürat Kargo ile yapılmaktadır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri



    Teşekkür ederim,5 TL ise sorun yok.Bu arada siparişimi neden onaylamadığınızı öğrenebilirmiyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historical2012

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: historical2012

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com


    http://www.n11.com/gelismis-magaza/stokta


    Merhaba biraz önce N11 mağazanızdan 50 küsür liralık bir alışveriş yaptım.Kapıda kargo olacağı için umarım bir yüksek kargo ücreti sürprizi ile karşılaşmam.Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz ve ücret ne kadar oluyor?

    Sayın historical2012,

    Kargo ücreti 5,00 TL olup, gönderilerimiz Sürat Kargo ile yapılmaktadır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri



    Teşekkür ederim,5 TL ise sorun yok.Bu arada siparişimi neden onaylamadığınızı öğrenebilirmiyim?

    Sayın historical2012,

    n11.com'da onaylanan siparişlerin o anda kargoya hazır olması gerektiği konusunda bir bilgi aldık.

    Siparişiniz tedarik edilir edilmez onaylanacaktır. Herhangi bir sıkıntı bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    http://www.stokta.com

     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!




  • Bu firmadan hiç bir şey almayın güvenilmez siparişlerimi iptal eden bir firmadır.
    N11 Üzerinden 500 TL lik hediye çeklerim sayelerinde yanmıştır.
    Birdaha sizden kesinlikle sipariş vermem. Tavsiyede etmem.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rebelyus

    Bu firmadan hiç bir şey almayın güvenilmez siparişlerimi iptal eden bir firmadır.
    N11 Üzerinden 500 TL lik hediye çeklerim sayelerinde yanmıştır.
    Birdaha sizden kesinlikle sipariş vermem. Tavsiyede etmem.

    Sayın Rebelyus,

    Sizinle yaptığımız Cumartesi günkü telefon konuşmamızda durumu izah etmiş ve sizden özür dilemiştik.

    Siz de yukarıda yazdığınız gibi 500 TL'lik hediye çeki mağduriyeti oluştuğunu söylemiştiniz. Biz bu durumdan dolayı kendimizi suçlu hisettik ve n11.com'daki müşteri temsilcimize Cumartesi günü mail atarak siparişlerin SEHVEN iptal edildiğini ve müşterimizin sadık bir müşteri olduğunu, kendisinin mağduriyetinin giderilmesi konusunda özel bir istekte bulunmuştuk.

    n11.com haftasonu çalışmadığını siz de bize söylemiştiniz ve Pazartesi gününü beklememiz konusunda karşılıklı teyitleşmiştik. n11.com'dan dün (01.07.2013) tarihinde tarafımıza cevap geldi ve süreç OLUMLU sonuçlandı. Yani çekleriniz tarafınıza iade edilecektir.

    Bu olumlu haberi n11.com'daki üyelik mailiniz olan l***g_f***r_**@hotmail.com adresinize dün (01.07.2013) tarihinde göndermemize rağmen DH Forum'a bu tarz bir mesaj yazmanız hiç etik olmamıştır.

    Bu arada n11.com'dan bu tarz çek hareketleri yapabilmek için çok sayıda farklı mail kullandığınız için n11.com ile Stokta.com'a üye olduğunuz ortak maile bilgilendirme yaptık fakat sanırız maillerinizi kontrol etmiyorsunuz.

    Değerli DH Forum üyelerine müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetimizi belgelemek adına n11.com ile yapılan yazışmaları bazı özel detayları gizleyerek genel hatlarıyla vermek istiyoruz.



    Müşterimizin hediye çeklerinin iadesi için n11.com'a attığımız mesaj

    quote:



    From: Stokta.com | Müşteri Hizmetleri
    Sent: Saturday, June 29, 2013 10:51 AM
    To: ******
    Subject: SEHVEN İPTAL EDİLEN SİPARİŞLER HAKKINDA

    **** Hanım günaydın,

    stokta adlı hesabımızda bulunan ****** tarihli

    • *****
    • *****
    • *****
    • *****
    • *****

    nolu siparişler operatör hatası nedeniyle SEHVEN tarafımızca iptal edilmiştir.

    Bu siparişlerin iptal edilmesi sonucu müşteri tarafımıza ulaşmış ve iptal edilmesi nedeniyle mağdur olduğu bilgisini vermiştir.

    Müşterimiz daha önce de kendi sitemizden ve n11 üzerinden bize siparişler vermiş olup, sadık bir müşterimizdir.

    Hem sizin kazancınız, hem de bizim kazancımız açısından müşteriyi kaybetmemek adına müşterinin siparişte kullandığı HEDİYE ÇEKLERİ’nin tekrar tanımlanmasını rica ederiz. Müşteri hemen yeniden sipariş açacaktır.

    Aslında REDDEDİLEN siparişleri tekrar aktif hale getirilmesi konusunda bir talebimiz olacaktı, ancak n11 hemen müşteriye parasını iade ediyormuş. Bundan dolayı çeklerin yeniden tanımlanmasını rica ediyoruz. Böylece müşteri hemen bize sipariş açacaktır.

    Bizden kaynaklı bir hatadan dolayı müşterinin mağdur olmaması için yardımınızı rica ederiz.

    Saygılarımla,

    Arda





    n11.com'dan 01.07.2013 tarihinde gelen cevap

    quote:



    From: *****
    Sent: Monday, July 01, 2013 9:37 AM
    To: Stokta.com | Müşteri Hizmetleri
    Subject: RE: SEHVEN İPTAL EDİLEN SİPARİŞLER HAKKINDA

    Merhaba,
    Eğer tüm sepetteki siparişler iptal edildiyse, alıcının kuponları geri yüklenecektir.
    Siparişlerin ayrı ayrı sepetler ve tek ürün oldukları görünüyor, dolayısıyla kuponları geri yüklenecektir.
    İyi çalışmalar dilerim.






    Değerli DH Dostları,

    Stokta.com olarak her zaman müşteri memnuniyetine özen gösteren bir site olarak sizlere 1,5 yıldır hizmet veriyoruz.

    DH Forum üzerinden onlarca konumuz açıldı ve yüzlerce mesaja müşteri memnuniyeti kalitemizi en üst seviyede tutarak, saygı çerçevesinde yanıt ve hizmetler verdik, vermeye devam edeceğiz.

    Yukarıda n11.com'a gelen yoğun siparişin tedariğinin gecikmesinden dolayı 3 günlük gönderim sürecinin sonunda, n11.com'dan gelen uyarı telefonu nedeniyle mecburen İPTAL EDİLMESİNİ ve iptal sonucu müşterimizin mağduriyetini çözümlemek adına yaptığımız yazışmaları ve aldığımız olumlu sonucu sizlerle paylaştık.

    Durumu siz değerli takipçilerimizin takdirine bırakıyoruz.




    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    http://www.stokta.com

     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!




  • -Sizden önce bende görüştüm sipariş işlemi iptal işlemi ve benim iptali fark etmem arasındaki geçen sürede çeklerin süresi doldu denilip çekleri aktif etmiyorlar buyur hukuki yönden hak ara diyorlar.
    -Daha önce beni aradıgınızda farklı modelleri bile kabul etiğimi belirttim.
    -Bana onlarıda temin edemiyoruz deseniz fırça yok ise diş macunu gönder derdim bu konuda emin ol. 200 TL lik ürüne 100 TL ödediğim için.
    -Artı 1000 TL ödeme yapmış müşterinin siparişini habersiz iptal etmeniz ne kadar doğrudur. N11 sizi araya bilir onlar için çünkü o herkesi arıyor geciken kargonuz var neden göndermediniz diye onlara stok yetersiz kaldı tedarik ediyoruz alıcımızın bilgisi var dedikten sonra onlara teşekkür ederek telefonu kapatmaktan başka ne düşer.
    -Ayrıca benim kaç adet N11 üyeliğim olduğu sizi alakadar etmez. Bu bir mazeret değil.

     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!


    Stokta.com olarak daha önceki siparişlerimde yaşanan kargo sorununda olsun N11 sitesine atılan mesaj olsun yakinen ilginizi göstermekte ama uygulama olarak sınıfta kalmış durumdasınız. Peyder pey 1000 TL lik siparişi habersiz iptal etmeniz hiç uygun değildir. Hediye çeklerimiz bu işlem sonrası yanmış durumdadır.
    N11.com dan gelecek telefonlardanda satıcı olarak korkmayın siz onlara değil onlar size ve alıcılara hizmet etmek zorunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rebelyus

    -Sizden önce bende görüştüm sipariş işlemi iptal işlemi ve benim iptali fark etmem arasındaki geçen sürede çeklerin süresi doldu denilip çekleri aktif etmiyorlar buyur hukuki yönden hak ara diyorlar.
    -Daha önce beni aradıgınızda farklı modelleri bile kabul etiğimi belirttim.
    -Bana onlarıda temin edemiyoruz deseniz fırça yok ise diş macunu gönder derdim bu konuda emin ol. 200 TL lik ürüne 100 TL ödediğim için.
    -Artı 1000 TL ödeme yapmış müşterinin siparişini habersiz iptal etmeniz ne kadar doğrudur. N11 sizi araya bilir onlar için çünkü o herkesi arıyor geciken kargonuz var neden göndermediniz diye onlara stok yetersiz kaldı tedarik ediyoruz alıcımızın bilgisi var dedikten sonra onlara teşekkür ederek telefonu kapatmaktan başka ne düşer.
    -Ayrıca benim kaç adet N11 üyeliğim olduğu sizi alakadar etmez. Bu bir mazeret değil.

     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!


    Stokta.com olarak daha önceki siparişlerimde yaşanan kargo sorununda olsun N11 sitesine atılan mesaj olsun yakinen ilginizi göstermekte ama uygulama olarak sınıfta kalmış durumdasınız. Peyder pey 1000 TL lik siparişi habersiz iptal etmeniz hiç uygun değildir. Hediye çeklerimiz bu işlem sonrası yanmış durumdadır.
    N11.com dan gelecek telefonlardanda satıcı olarak korkmayın siz onlara değil onlar size ve alıcılara hizmet etmek zorunda.

    Sayın Rebelyus,

    Bu yazdığınız tüm maddeler sizin buraya bizim hakkımızda bu şekilde bir mesaj hakkını vermemektedir. Çünkü, biz sizinle yaşanan durumu ve sizin mağduriyetinizi gidereceğimiz konusunu 15 dakika telefonda konuşmuştuk. Siz de bize "tamam o zaman, siz n11.com'a çeklerin iadesi konusunda mesaj atın ama onlar Cumartesi-Pazar çalışmadıkları için Pazartesi döneceklerdir. Pazartesi'ye kadar bekleyelim" dediniz.

    Biz Pazartesi gelen cevap mesajını yukarıda belirttiğimiz maile Forward'ladık. Biz hatamızı düzeltirken, sizden defalarca özür dilerken, sizin bu şekilde sürecin sonucunu bilmenize rağmen, spekülatif bir mesaj yazmanız bizden aldığınız ürünlerin ticaretini yapan biri olarak hiç etik olmamıştır. Sonuçta biz sizin tedarikçiniz olarak, durumu düzeltmek için uğraştık ve başardık.

    Biz sizin çeklerle ilgili mağduriyetinizi sonuçlandıracağız. Ancak şu anda stoğumuzda sipariş verdiğiniz sayıdaki üründen bile fazla ürün olmasına bu noktadan sonra ticari olarak işbirliğimizin devam etmesi maalesef mümkün olamayacaktır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    www.stokta.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rebelyus

    -Sizden önce bende görüştüm sipariş işlemi iptal işlemi ve benim iptali fark etmem arasındaki geçen sürede çeklerin süresi doldu denilip çekleri aktif etmiyorlar buyur hukuki yönden hak ara diyorlar.
    -Daha önce beni aradıgınızda farklı modelleri bile kabul etiğimi belirttim.
    -Bana onlarıda temin edemiyoruz deseniz fırça yok ise diş macunu gönder derdim bu konuda emin ol. 200 TL lik ürüne 100 TL ödediğim için.
    -Artı 1000 TL ödeme yapmış müşterinin siparişini habersiz iptal etmeniz ne kadar doğrudur. N11 sizi araya bilir onlar için çünkü o herkesi arıyor geciken kargonuz var neden göndermediniz diye onlara stok yetersiz kaldı tedarik ediyoruz alıcımızın bilgisi var dedikten sonra onlara teşekkür ederek telefonu kapatmaktan başka ne düşer.
    -Ayrıca benim kaç adet N11 üyeliğim olduğu sizi alakadar etmez. Bu bir mazeret değil.

     KİŞİSEL BAKIM & KOZMETİK'TE YİNE ACCAYİP İNDİRİMLERİ YAPTIK !!!


    Stokta.com olarak daha önceki siparişlerimde yaşanan kargo sorununda olsun N11 sitesine atılan mesaj olsun yakinen ilginizi göstermekte ama uygulama olarak sınıfta kalmış durumdasınız. Peyder pey 1000 TL lik siparişi habersiz iptal etmeniz hiç uygun değildir. Hediye çeklerimiz bu işlem sonrası yanmış durumdadır.
    N11.com dan gelecek telefonlardanda satıcı olarak korkmayın siz onlara değil onlar size ve alıcılara hizmet etmek zorunda.

    Sayın Rebelyus,

    Bu yazdığınız tüm maddeler sizin buraya bizim hakkımızda bu şekilde bir mesaj hakkını vermemektedir. Çünkü, biz sizinle yaşanan durumu ve sizin mağduriyetinizi gidereceğimiz konusunu 15 dakika telefonda konuşmuştuk. Siz de bize "tamam o zaman, siz n11.com'a çeklerin iadesi konusunda mesaj atın ama onlar Cumartesi-Pazar çalışmadıkları için Pazartesi döneceklerdir. Pazartesi'ye kadar bekleyelim" dediniz.

    Biz Pazartesi gelen cevap mesajını yukarıda belirttiğimiz maile Forward'ladık. Biz hatamızı düzeltirken, sizden defalarca özür dilerken, sizin bu şekilde sürecin sonucunu bilmenize rağmen, spekülatif bir mesaj yazmanız bizden aldığınız ürünlerin ticaretini yapan biri olarak hiç etik olmamıştır. Sonuçta biz sizin tedarikçiniz olarak, durumu düzeltmek için uğraştık ve başardık.

    Biz sizin çeklerle ilgili mağduriyetinizi sonuçlandıracağız. Ancak şu anda stoğumuzda sipariş verdiğiniz sayıdaki üründen bile fazla ürün olmasına bu noktadan sonra ticari olarak işbirliğimizin devam etmesi maalesef mümkün olamayacaktır.

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri

    www.stokta.com



    BAŞARILI OLAMADINIZ.
    500 TL ÇEK YANDIMI YANDI.
    Tedarikçi olarak zaten alıcını zarar etirir isen sizden bir şey almaz. Siz bırakın satmayı alan yok zaten :)

    Kolay gele daha çok geliştirmeniz gerek kendinizi.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.