Şimdi Ara

Kliksa Destek Cevaplıyor (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
7
Favori
16.904
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 45509653 sipariş numaralı siparişimin 15-16 gündür değişim yapılmasını bekliyorum, ancak ne zaman arasam müşteri temsilcileri ezberletilmiş sanırım direk "durumun aciliyetini bildirip sürecin hızlandırılmasını sağlıyorum" civarında kelimeler kullanıyolar. Artık bugün bunalsım beklemekten. Ürünü yollasanız dahi artık bu firmadan ürün almak istemiyorum. İş ahlakı olmayan bu firmayla kimsenin çalışmasını da tavsiye etmiyorum. Ürününün iadesinin yapılmasını istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Jimador

    Sizin kadar kötü bir firma ben hayatımda görmedim almayın burdan arkadaşlar bir şey herkeste duysun
    sesimi.Adamlar rootlu telefonu sıfır diye sattılar sonrada 15gunu geçmiş değişim alamayız.nasıl anlayayım ben 15gun içinde rootlu olup olmadığını.

    Olayı detaylı incelemek isteyenler googleye kliksa Xperia z2 bootloader yazıp okuyabılırler


    Hocam böyle bir durumda doğrudan yüksek mahkemelere başvurunuz. Tüketici hakem heyetine felan demiyorum. Direk mahkemeye.

    En baba bir avukat tutun, ücretini ödeyin. Dava masrafı vs işlemlerinide hallettikten sonra davanızı açın. Davayı kesinlikle ve kesinlikle kazanırsınız tüm masrafları kliksaya yıkarsınız. + olarak bu süreç içinde telefonla destek aldığınız kişiye de ayrıca bir dava açarsınız size yardımcı olmadığı, yapılan hukuksuzluğa + katkı sağladığı gerekçesiyle. Daha sonra bu olay müşteri- çalışan - ve firma arasında bir davaya dönüşecektir. Burada ki amaç; dava masraflarının fazlaca olması ve bu tür firmaların itibarının zedelenmesiyle eleman bulmada hususunda zora sokmaktır. Ayrıca telefonun bu süre içindeki parasal olarak yitirdiği değeri + ödediğiniz tutarın yasal fazini söke söke alırsınız. Lütfen rica ediyorum bu şekilde işlem yapınız. Pm ile mesaj atmanız durumunda size telefonla birebir yardımcı olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    45509653 sipariş numaralı siparişimin 15-16 gündür değişim yapılmasını bekliyorum, ancak ne zaman arasam müşteri temsilcileri ezberletilmiş sanırım direk "durumun aciliyetini bildirip sürecin hızlandırılmasını sağlıyorum" civarında kelimeler kullanıyolar. Artık bugün bunalsım beklemekten. Ürünü yollasanız dahi artık bu firmadan ürün almak istemiyorum. İş ahlakı olmayan bu firmayla kimsenin çalışmasını da tavsiye etmiyorum. Ürününün iadesinin yapılmasını istiyorum.

    Her zaman diyorum bu tür firmalar; müşteri temsilcilerine boşuna para veriyor! ÇÜNKÜ HİÇBİR İŞE YARAMIYORUMLAR.

    Aradığımızda dedikleri tek şey; kaydınızı oluşturuyorum en kısa süre içinde geri dönüş yapılacaktır. Bende diyorum ki yahu zaten sitenizde mail adresiniz var ben oraya kendi kaydımı güzelce anlatır ve yollarım size ne gerek var, size neden bu iş için para veriyorlar yazık günah değil mi diyorum seslerini çıkaramıyorlar. Ayrıca şunuda belirtmemde fayda var. Şikayet kaydınızı oluşturduk dediklerinde hemen; nasıl bir şikayet kaydı oluşturduğunu size okumalarını siteyin ve ekleyin noktası virgülüne kadar okumanızı istiyorum deyin. Emin olun bunu yaptığınızda bir çok müşteri tesilcisinin daha kayıt oluşturmadığına şahit olacaksınız. Hadi oluşturdu diyelim; kesinlikle ve kesinlike eksik oluşturuyorlar sizin istediğiniz gibi oluşturmuyorlar.

    Örnek vermek gerekirse bu firmanın diğer SAAA lısından geçen hafta notebook çantası almıştım. Daha sonra ürün tedarik edilemediği gerekçesiyle iptal edildi. Bende hemen siteye baktım ürün var mı diye ürün hala satışta. Neyse aradım müşteri hizmetlerini olayı anlattım ürünün haksız yere iptal edildiğini şuan hala satışta olduğu gibi tr genelinde en az 20 mağazanızda stoklarda bulunduğunu ürünün tarafıma bir şekilde gönderilmesini istediğimi söyledim. Klasik kaydınızı oluşturdum size geri dönüş yapılacaktır dedi. Sordum beyfendi ne yazdığınız şikayet olarak noktasına kadar okuyun dedim. Bana oluşturduğunu söylediği şey;

    Müşterimiz şu şu numaralı siparişin iptal edildiğini belirtmekte, iptal ile ilgili geri dönüş beklemekte.. İsteyene ses kaydını atabilirim.

    Bunlarda hiç ar namus utanma ahlak kalmamış açık ve net! Ve siyasilerin bu olaya el atması lazım bir şekilde!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar benzer sorunlarimiza çözümler bulunamamıs. Ne yapmalıyız bu aşamadan sonra?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TinyAngel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    45509653 sipariş numaralı siparişimin 15-16 gündür değişim yapılmasını bekliyorum, ancak ne zaman arasam müşteri temsilcileri ezberletilmiş sanırım direk "durumun aciliyetini bildirip sürecin hızlandırılmasını sağlıyorum" civarında kelimeler kullanıyolar. Artık bugün bunalsım beklemekten. Ürünü yollasanız dahi artık bu firmadan ürün almak istemiyorum. İş ahlakı olmayan bu firmayla kimsenin çalışmasını da tavsiye etmiyorum. Ürününün iadesinin yapılmasını istiyorum.

    Her zaman diyorum bu tür firmalar; müşteri temsilcilerine boşuna para veriyor! ÇÜNKÜ HİÇBİR İŞE YARAMIYORUMLAR.

    Aradığımızda dedikleri tek şey; kaydınızı oluşturuyorum en kısa süre içinde geri dönüş yapılacaktır. Bende diyorum ki yahu zaten sitenizde mail adresiniz var ben oraya kendi kaydımı güzelce anlatır ve yollarım size ne gerek var, size neden bu iş için para veriyorlar yazık günah değil mi diyorum seslerini çıkaramıyorlar. Ayrıca şunuda belirtmemde fayda var. Şikayet kaydınızı oluşturduk dediklerinde hemen; nasıl bir şikayet kaydı oluşturduğunu size okumalarını siteyin ve ekleyin noktası virgülüne kadar okumanızı istiyorum deyin. Emin olun bunu yaptığınızda bir çok müşteri tesilcisinin daha kayıt oluşturmadığına şahit olacaksınız. Hadi oluşturdu diyelim; kesinlikle ve kesinlike eksik oluşturuyorlar sizin istediğiniz gibi oluşturmuyorlar.

    Örnek vermek gerekirse bu firmanın diğer SAAA lısından geçen hafta notebook çantası almıştım. Daha sonra ürün tedarik edilemediği gerekçesiyle iptal edildi. Bende hemen siteye baktım ürün var mı diye ürün hala satışta. Neyse aradım müşteri hizmetlerini olayı anlattım ürünün haksız yere iptal edildiğini şuan hala satışta olduğu gibi tr genelinde en az 20 mağazanızda stoklarda bulunduğunu ürünün tarafıma bir şekilde gönderilmesini istediğimi söyledim. Klasik kaydınızı oluşturdum size geri dönüş yapılacaktır dedi. Sordum beyfendi ne yazdığınız şikayet olarak noktasına kadar okuyun dedim. Bana oluşturduğunu söylediği şey;

    Müşterimiz şu şu numaralı siparişin iptal edildiğini belirtmekte, iptal ile ilgili geri dönüş beklemekte.. İsteyene ses kaydını atabilirim.

    Bunlarda hiç ar namus utanma ahlak kalmamış açık ve net! Ve siyasilerin bu olaya el atması lazım bir şekilde!



    Kesinlikle haklısınız hocam.

    Amazondan alışveriş yapıyorum, öyle bi ilgi alakalılar ki her müşteri temsilcisi sanırsın firma sahibi. Kendi imkanlarınca böyle durumlarda özür niyetine indirim yapıyorlar sen sormadan , kargo süresini hızlandırıyorlar. Bugüne kadar sorun yaşayıp da çözülmeyen bi problemim yok. Kaldı ki bu adamlar yurt dışından gönderim yapıyorlar. Müşterinin mağdur düşmemesi için zarara girmeyi göze alıyolar nerdeyse.

    Şimdi böyle firmalar varken garanti sorunu yaşamadığım ürünlerde genellikle ben artık amazondan sipariş geçmeyi uygun görüyorum. Bu tür firmalar batmaya mahkum benm gözümde. Sırf bu yüzdendir ki ; madem beni ve bu kadar insanı mağdur bırakıyo bu firma, dediğim gibi siparişimin değişim işlemi yapılsa dahi bu saatten sonra gelicek ürünü kabul etmiyorum, iadesinin yapılmasını istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sistemdeki bir sorundan dolayı 500e 50 tllik kuponu kullanamadık, denemelerimizde 519 tllik bisiklet 469 tl ye düşüyordu ama alım yapacağımızda
    kodu kullandık, ama bakiye yetmedi (arkadaşın işgüzarlığı), 6-7 dk içinde bankamatiğe para yatırdı (5 tl eksikmiş şans işte)........... aynı işlemi başa aldık
    bu sefer kod düşmedi 519 tl den aşağı düşmedi defalarca denedik. nasıl iştir ne mantıktır nedir ne değildir elle tutulur gözle görülür bir sorun değilki
    kime nasıl anlatalım nasıl çözüm bulalım bu kliksada daha öncede olmuştu bu kadar mı zor adam gibi bir web sayfası yapmak........... bak hızlıalın sayfası sorunsuz çalışıyor............... zaten bir şey yapınca yukarda bir çubuk ilerlemesi yok mu deli oluyorum (işlem ilerleme çubuğu)
  • Bilgisiz, niteliksiz insanları çalıştırmayın barındırmayın. 2,5" 1 TB Hdd aldım. Sıfır kutulu ürün dediniz. Statik poşetinde oem ürün yollamışsınız. Tamam eyv dedik. Ürün geldi. Tam anlamıyla rezillik. Yav kardeşim sen hdd gibi hassas bir ürünü kargo poşetine koyup nasıl yollarsın. Kutusu zaten yok. Çırılçıplak bir hdd ve kargo poşeti.... Rezillik....
  • Forumda musteri kiliginda reklam yapip milleti salak yerine koyan kac calisaniniz var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CMS çelik jantları satışı sitenizden kaldırıldI, tekrar satışa açılma ihtimali nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TinyAngel


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Jimador

    Sizin kadar kötü bir firma ben hayatımda görmedim almayın burdan arkadaşlar bir şey herkeste duysun
    sesimi.Adamlar rootlu telefonu sıfır diye sattılar sonrada 15gunu geçmiş değişim alamayız.nasıl anlayayım ben 15gun içinde rootlu olup olmadığını.

    Olayı detaylı incelemek isteyenler googleye kliksa Xperia z2 bootloader yazıp okuyabılırler


    Hocam böyle bir durumda doğrudan yüksek mahkemelere başvurunuz. Tüketici hakem heyetine felan demiyorum. Direk mahkemeye.

    En baba bir avukat tutun, ücretini ödeyin. Dava masrafı vs işlemlerinide hallettikten sonra davanızı açın. Davayı kesinlikle ve kesinlikle kazanırsınız tüm masrafları kliksaya yıkarsınız. + olarak bu süreç içinde telefonla destek aldığınız kişiye de ayrıca bir dava açarsınız size yardımcı olmadığı, yapılan hukuksuzluğa + katkı sağladığı gerekçesiyle. Daha sonra bu olay müşteri- çalışan - ve firma arasında bir davaya dönüşecektir. Burada ki amaç; dava masraflarının fazlaca olması ve bu tür firmaların itibarının zedelenmesiyle eleman bulmada hususunda zora sokmaktır. Ayrıca telefonun bu süre içindeki parasal olarak yitirdiği değeri + ödediğiniz tutarın yasal fazini söke söke alırsınız. Lütfen rica ediyorum bu şekilde işlem yapınız. Pm ile mesaj atmanız durumunda size telefonla birebir yardımcı olabilirim.



    Hocam gerçekten çok teşekkürler ilginiz için ancak ailemın dediğiniz dava olaylarına karışmaz o iş zor.ancak benim gibi bu konuda mağdur olan yüzlerce kişi var bir kişi açıp kazansa emsal niteliğinde olabilir karar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi

    Sipariş No : 45513656

    23 gündür fatura bekliyoruz.Ürün alıyoruz fatura göndermiyorlar başka yerden gönderceklermiş.faturayı istiyoruz maille gönderelim dediler

    mail adresine fotokopi bişey göndermişler ne olduğu belli değil.internetten mesaj atıyoruz cevap yok arıyoruz faturanın aslını istiyoruz

    dönüş yapacağız diyorlar dönen yok yeter yahu yeter..sizi maliyeye şikayet edecem bu nedir ya böyle ticaret anlayışımı olur
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    Bu ürünü satın aldım 2 iş günü içinde kargo dediler ama hala kargoya verilmedi


    http://www.kliksa.com/urun/hankook-23565-r16-115113r-rw06-hafif-ticari-kis-lastigi/902605196

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kliksa dan iki adet 2.5" 2tb Toshiba harici hdd aldım bkm indirimiyle tanesi 240 tlye gelmişti o kampanyayı bilen bilir . Hiç bir sorun yaşamadım ürünler kutulu sıfır gayet kaliteli paketlenmişti kargo da gayet hızlıydı. Ben mi şanslıyım anlamadım ki bir sürü kişi sorun yaşamış. Bunları okuduktan sonra daha kliksa dan birşey almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevo_61 -- 15 Ekim 2015; 21:25:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlara vurdumduymazlik geldi son zamanlarda 4 yerden yazsim hala donen yok!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacılar ben burdan 3 kere alisveris yaptim hic sorun yasamadim.sizi mi buluyo bu talihsizlikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gratis'den aldığım 150tl üstü indirim kodu null diyor. Gratis çözmedi sorunu. Bu kodu benle paylaşır mısınız. Alışveriş yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri temsilcileri durum inceleme aşamasında demekten başka bir şey yapmıyorlar.

    Ha bir de bariz bir şekilde haklıysan ve geliştirecek lafları kalmadıysa talebinizi acil olarak işaretledim, dönüş yapılacak derler.

    Dönüş falan yapılmaz. Acil diye belirttiklerini de sanmıyorum. Müşteri temsilcisi değil, savuşturma elemanı.

    Bilin de öyle alışveriş yapın. Gördüğüm kadarıyla kargo hızlı, ürün doğru gelirse ssorun yok, memnun kalırsınız ama değişim, iade, hatalı ürün vs gibi bir sorun çıkarsa vay halinize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde sabit konuydu, baktılar şikayetlere yetişemiyorlar normal konuya çevirmişler.
  • Eh be ne yazmissiniz arkadaslar yerimlerinden bile kaldirdim siteyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet yanlız değilmişim. Ürünü göndermediler kayıt üstüne kayıt arama üstüne arama..

    En sonunda sordum önce ki kayıtlardan neden cevap yok diye.. Tedarikçiye mail atıyolarmış onlardan cevap gelmeyince bana da geri dönmüyolarmış.

    Sonunda iade için talep oluşturdum, yine kayıt, acelesi için kayıt derken günler geçti iade olmadı.

    Şikayetvar a yazdım bana attıkları cevap ile afalladım.. İptal iade sayfasından talebinizi bildirin.. Ulan kayıt üstüne kayıt oluşturduk neyin talebini oluşturayım? Ki orası da hata veriyordu.

    Belki saçma ama ergen Bi Sabancı yı boş vakitlerinde burayla uğraşsın deneyim kazansın diye yönetici yapmış olabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.