Samsung marka 18 BTU klima aldım. Mağazadan aldığım klimanın iç ve dış ünite bağlantı aparatı, 24 BTU klimaya ait kutusunda teslim edilmiş. Kurulum yapmadılar ve değişim de yapmıyorlar. Servis, benden klimanın 18 BTU'ya ait olan borusunun parasını talep ediyor. Bağlantı borusu mağazadan tarafıma yanlış olarak teslim edildi. Servise ve genel merkeze 'Yanlışınızı düzeltin, değiş tokuş yapalım' dedim, yapmadılar. Samsung klima genel merkezi ile görüştüm, burada ayıplı bir ürün var, malınıza sahip çıkın diyorum, sahip çıkmıyorlar. 24 BTU boru tesisatı sizin olsun, yeni borunun bedeli olarak 7,000-7,500 TL istiyorlar. Ürün sıfır, tarafıma ücret talep etmeniz hakkınız değil diyorum, aksiyon alamadıklarını söylüyorlar. Netice itibari ile sorun devam etmekte, çözüm yerine çözümsüzlük konusunda ayak diretmekteler. Müşteri temsilcisi S**** Bey, Kore'den geliyor. Boru, her klimanın barkodlu iç ve dış ünite bağlantısı mevcut diyor. Buradan sormak istiyorum, kendisine 5 metre yerine 9 metre olunca mesafe Kore'den sipariş mi istiyorsunuz? Yetersiz kalan borunun miktarını bu milletle eğlenmeyin. Madem ki müşteri hizmetlerisiniz, müşterinizi mağdur etmeyin derim. Yapmanız gereken sadece bundan ibaret. Netice itibari ile Samsung pişmanlıktır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme