Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
813
Cevap
4
Favori
158.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benimde bir sorum olacak bu regülatörde yağ boşaltma vidası varmış o neresinde biz açıp yağı boşaltabilirmiyiz resimli olarak anlatabilirseniz sevinirim
  • LPG'ye zam geldi 1,83 TL oldu burada litre fiyatı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan-38

    Sayın Emre Bey;

    1. Arabama bakım yaptırdım daha sonrada KME yetkili serviste bilgisayara baglayarak gaz ayarı yaptılar.Hiçbir sorun yoktu.Fakat Yaklaşık olarak bir hafta sonra aracımla seyir ederken (tabi araç lpg' de) vites küçültürken ve araç boşta iken araba stop etmeye ve gaz kesmeye başladı.Tekrar KME servisine gittim.Serviste 4 tane buji yi yenilediler tekrar ayar yaptılar.Aracın stop etmesi ara ara devam ediyor ve araçta gaz keser gibi teklemeye devam ediyor.Bobinden dediler teker teker bobinleri denediler yine aynısını yaptı.bu sorunu araç neden yapar.

    2. Aracım su eksiltmekte başka ustaya sordum LPG baglantısından kaçırıyo olabilir dediler.Servise sordum ordan olmaz diyerek bakmadılar bile.Su eksiltme baglantılardan yapabilirmi, yoksa başka şeyden de eksiltirmi? şimdiden teşekkürler.


    Sayın Serkan Bey,

    Sizden ricam hangi servisimizden hizmet alıyorsanız tekrar giderek, aracınıza online bağlantı yapabilmemizi sağlamanızdır. Servisimize gittiğinizde teknik sorumlumuz Nurettin Usta'yı arayacaklardır.

    Aracınızın su eksiltmesiyse elbette LPG bağlantılarıyla ilgili olabilir. Gittiğinizde biz araca bağlantı yaparken servis personeli de aracınızı kontrol ederler.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhan4

    benimde bir sorum olacak bu regülatörde yağ boşaltma vidası varmış o neresinde biz açıp yağı boşaltabilirmiyiz resimli olarak anlatabilirseniz sevinirim

    Sayın Gökhan Bey,

    10.000 km.de bir gittiğiniz periyodik bakımlarda gerekli görüldüğü taktirde regülatör temizliği yetkili servisimiz tarafından yapılır. Bu işlem bakım ücretine dahildir.

    İyi günler dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginilhan1

    LPG'ye zam geldi 1,83 TL oldu burada litre fiyatı.

    Burada da zam geldi ama benim için bir şey farketmedi. Ben hep 50 TL'lik alıyorum
  • edirnede 1880 tl litresi ama tabi benzinle arasındaki farkta hatıra değer.yinede %40 tasarruf var.
  • EMRE BEY
    ben aracı 6. ayda aldım şöyle böyle 9000 km yol yaptım ve bakım yaptıramadım aldığımda ve şimdide ben aksaraylıyım ama ardahanda çalıştığım için.ordaki lpg cilerden markayı bilen bile yok şimdi araştırdım yakın olarak konya ve nevşehirde servisiniz var ve kurban bayramında memlekete gidecem aracın lpg bakımını yaptırıyım diyorum filtresidir tamir bakım kitidir her neyse bunların tamamı gerekli görülen herşey benim bakım masarafı ne kadar tutar ve nerede yaptırmamı tavsiye edersiniz benim aracımın ivmelenmesi düşük bindiğim diğer araclara göre düşük böyle gaza yüklendiğin zaman koltuga yapıştırmıyor benzindede o kadar ii değil bujileride değiştiriyim diyorum bilmiyorum başkada yapılacak birşey varmııdır.bu arada aracım golf 4 1.6comfortlıne 2001 model olup 146000 bindedir
  • http://www.kahveciogluotogaz.com/bayiler.html adresinden size en yakın bayiimizi görebilirsiniz. Bakım ücretimiz 50 TL'dir.
  • merhabalar,2001 model mitsubishi carisma aracıma KME marka LPG Kiti takılı durumda.son 1 aydır aracım LPG'li kullanımda vites değiştirme esnasında ayak gazdan çekilip debriyaja basıldığında aracın devir göstergesi 100 d/d ve daha aşağı düşüyor hemen gaza basmazsanız yada bassanız bile stop etmiş oluyor.İZMİT YILDIZ otogaz servisinize 2 kere gaz ayarına götürdüm birisinde LPG filtreside değişti sorun halen devam ediyor.Bu sorun benzinde yok ne yapmalıyım.teşekkür ederim...
  • Sevgili KME yetkilisi. Yaklaşık bir buçuk yıl önce 2004 Civic ime LPG taktırdım. Hiçbir problemim yoktu son 2-3 aya kadar. 2-3 ay önce aracımın gazı 3000 devirden sonra acayip sertleşiyordu ve gaza bastıkca LPG den çıtçıtçıtçıt sesi aşırı duyuluyordu. Kaputu açtım sorunu buldum. Enjektörü motorun arkasına yani torpidoya yakın ve gaz makarasının üzerine demir bir parça ile sabitlemişler. Nasıl oldu ise o demir kırılmış ve gaz makarasına baskı yapıyor. Kendim plastik kelepçe ile tutturdum fakat demir parça ile sabitlenmediği için motor sesi ememiyor ve bu ses de beni rahatsız ediyor. Bu durum garanti kapsamına girermi ? Ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız beni ve diğer KME cileri mutlu etmiş olursunuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaramanga

    merhabalar,2001 model mitsubishi carisma aracıma KME marka LPG Kiti takılı durumda.son 1 aydır aracım LPG'li kullanımda vites değiştirme esnasında ayak gazdan çekilip debriyaja basıldığında aracın devir göstergesi 100 d/d ve daha aşağı düşüyor hemen gaza basmazsanız yada bassanız bile stop etmiş oluyor.İZMİT YILDIZ otogaz servisinize 2 kere gaz ayarına götürdüm birisinde LPG filtreside değişti sorun halen devam ediyor.Bu sorun benzinde yok ne yapmalıyım.teşekkür ederim...


    Arkadaşım görünüşe bakılırsa sende benle aynı problemleri yaşamışsın ve yaşamaya devam ediyorsun.Bende Mitsubishi Carisma 1.6 Glx sahibiyim.her ne kadar servis ayar yapsada uğraşsada bu problemi çözemediler.Başlarda araçda problem olduğundan şüphelenildi.Baya bir masrafa girdim. Şöyleki arkadaşımın mitsubishi carismasını resmen param parça ettim değiştirmediğim sensör parça kalmadı :) ama değişen kocaman bir hiç. Emre beyle görüştükten sonra ilgilenilmesine fırsat kalmadan sabredemeyip servise gitmiştim.En son serviste Lpg ecu'su değiştirilerek bir kere daha ayar yapıldı sorun gitmişti hatta ben Emre beye pm atmıştım tamam ecu değişimi ile problem halledildi diye.ogün evime dönüşümde problem olmamıştı.Sonradan yine aynı şeyler oldu artık emre beye söylemekten çekinmeye başladım.sorun ile ilgili Akel dış ticaret ltd. Şti.' ye telefon açtım tekrar bana dönüleceği söylendi ama 3 haftadır halen ses soluk yok.Bende pes ettim. PRoblemi kendim %80 hallettim.Bilgisayarım aparatlarım olmasa dahi problem gaz basıncından ve kalibrasyonun düzgün olamayışından bu benim arabam için geçerli tabi seninkini bilemem.Bu kanıya internetteki araştırmalarım sonucu vardım.
    Aldım elime alyan anahtarı başladım Regülatörün gaz basıncıyla oynamaya.%10 luk basınç değişikliğinde tekrar kalibrasyon yapılması gerekiyormuş fakat ben dinlemedim çünki bıkmış durumdaydım.Önce Basıncı fazla sanıyordum düşürdüm. Öyleki bu sefer 30 km hızla bile gitsen debriyaja bastığın anda hemen stop etti. bende tekrar kabutu açtım bu sefer saat yönünün tersine yarım saat tur ( 180 derece) dönderdim. Yine aynı şeyi yapaar gibi oldu şöyleki devir düşüyor 0-100 arası sallanmaya başlıyor ama stop etmiyordu.yani uzun lafın kısası ufak çaplı oynamalar yaptım.En sonunda tam istediğim ayarı tutturdum.yaptığım ayardan beri (2 haftadır) 2 kere stop etti oda 170 km ile giderken birden yavaşlamam gerekiyordu.debriyaja bastığımda birde aracı viteste unutum debriyajdan ayağımı çekince.
    Umarım seninde problemin ayardan kaynaklanıyordur.İnşallah en kısa sürede problemini çözersin.
    Ha birde şu var ben stop etme problemini düzelttim ama bir problem ortaya çıktı aracın 1. viteste kaldırışlarda düşük devirde kaldırmaya kalkınca araba silkelenmeye başlıyor baya bir sallanıyor.2. vitestede durum aynı.Ama ben kafaya takmıyorum aracım stop etmesin yeter.
    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F30ED544B -- 14 Kasım 2009; 21:31:13 >




  • tolgasubası'ya:

    Mesaj için teşekkür ederim.Sanırım bende sizin yaptıklarını adım adım yapmak zorunda kalacağım gibi,bu gün sanayiye gittim.Önce karara veremedim tekrar KME servisine mi gideyim yoksa motorcuya mı diye,en son bana KME servis rolanti boğazını temizlettirin dediği için motorcuya gittim,rolati boğazını temizlettim,bujileri değiştirttim,bilgisayara taktırdım sorun yok dediler şu anda denemedeyim.halen devir göstergesi ufak ufak oynuyor ama stop etmedi takip ediyorum.umarım bu şekilde çözmüşüzdür olmazsa bundan sonra carbon clean tavsiye ettiler olmazsa onuda yaptıracağım.Sonra bakalım ne durumda olacağım.Bu arada tebrik ederim kendin olayı çözmüşsün umarım bir ilerleme kaydetmisindir.Birde carismalarla ilgili birşey soracağım.benim arabanın elektrikli cam açma kapama buyonlarını tırnakları kırık bunun çıkmasını filan bulabilirmiyiz.senin carismada böyle sorun varmı...kolay gelsin...




  • Öncelikle şunu söylemek isterim carbon clearmış falanmış filanmış asla onlarla zaman harcayıp masrafa girme.ARaçlarımız VW polo classic'in gaz kelebeği bozması. Opel Vectra'lar gibi egr valfi parçalarından sorunlu olupta stop edecek araçlar değil.Mitsubishi Carisma'lar dünyada en sorunsuz 4. arabalardır.Banada buji dediler yok bu yok şu yok hava akış sensörü yok bilmem ne.Bende arkadaşımın mitsubishi carismasından o sensörleri tek tek söküp kendi aracıma taktım değişen birşey yok.Aracından yana şüpheye düşme çok sorunsuz araçlara sahibiz.problem tamamen ayarlardan.Mitsubishi araçlar çok ince ayar istiyor bunuda yapamıyorlar.Gaz kelebeği temizletmenin ufak tefek yararları olmuştur.Rölanti devrinin biraz daha yükselmesi gibi.KME sistemi için RS232 Kablosu buldum.kullandıkları yazılımıda indirdim.Kablom gelir gelmez ayarlara başlayacağım adam gibi bir ayar çekeceğim.İlerleme kaydedersem sana yardımcı olurum.
    Aracın cam açma kapam düğmelerine gelince malesef bende bu sorundan müzdaribim.Aracıma binen arkadaşlarım araçtan inerken cam açma düğmelerini kapı açma kolu zannederek bir asılıyorlar tamam gitti düğme.malesef 3 düğmede sorunlu.Büyük illerde o düğmelere farklı düğmeler otutturararak hallediyorlar.Eğer düğmenin içindeki yay tık tık yapma sistemi gibi şeyler çalışıyorsa ben mesela benimkileri düğmenin yanlarını delerek 4 er milimlik çivilerle tutturdum.Bu şekilde idare ediyorum.2. ellerine gelince bulmak imkansız gibi yalnız parça treninden 60 ar tl ye tekli düğmeler satılıyor.

    http://www.parcatreni.com/index.php?p=list&kat1sel=5065&pk_id=5066&k_id=5072
    Bu sayfayı incelersen aşağıda bulabilirsin.Araçta kafana takılan başka bir problem falan varsa söylemekten çekinme.
    ben kendi aracımın söküp bakmadığım yeri kalmadı :)
    iyi günler
    quote:

    Orijinalden alıntı: skaramanga

    tolgasubası'ya:

    Mesaj için teşekkür ederim.Sanırım bende sizin yaptıklarını adım adım yapmak zorunda kalacağım gibi,bu gün sanayiye gittim.Önce karara veremedim tekrar KME servisine mi gideyim yoksa motorcuya mı diye,en son bana KME servis rolanti boğazını temizlettirin dediği için motorcuya gittim,rolati boğazını temizlettim,bujileri değiştirttim,bilgisayara taktırdım sorun yok dediler şu anda denemedeyim.halen devir göstergesi ufak ufak oynuyor ama stop etmedi takip ediyorum.umarım bu şekilde çözmüşüzdür olmazsa bundan sonra carbon clean tavsiye ettiler olmazsa onuda yaptıracağım.Sonra bakalım ne durumda olacağım.Bu arada tebrik ederim kendin olayı çözmüşsün umarım bir ilerleme kaydetmisindir.Birde carismalarla ilgili birşey soracağım.benim arabanın elektrikli cam açma kapama buyonlarını tırnakları kırık bunun çıkmasını filan bulabilirmiyiz.senin carismada böyle sorun varmı...kolay gelsin...




  • Merhaba.malesef bu gün yaptığım denemelerde rolanti devrinin vites değiştirme aralarında düştüğünü ve stop ettiğini tekrar gördüm.Ben süratli giderken araç stop ederse ne yapacağım.malum direksiyon kilitleniyor yada ağırlaşıyor.Serviste bu araçların motor olarak kolay kolay arıza yapmadığını söylediler.bende o yüzden önce bunu duyayım motorda sorun yok ,LPG ayarlarına baktırın densin diye önce motorcuya gittim.bundan sonra LPG üzerine daha fazla yoğunlaşacağım.Yalnız senin elinden geliyor gaz ayarı filan ama ben mecburen ustalara güvenmek zorundayım.
    Ne oldu anlamadım herşey çok güzeldi yakışta lpg de gayet iyi idi,yalnız aracın akü kutup başı oksit yapmıştı ben onu temizlemek için kutup başına bağlı olan lpg voltaj kablosunuda çıkardım,bu arada arabaın alarmı öttü lpg nin o 4'lü parcası varya çıt çıt ses gelen ondan sesler filan geldi.daha sonra taktım kabloyu ama bu sorun ondan sonra çıktı.yarın izmit'e tekrar gideceğim.YILDIZ otogaz'a tekrar götüreceğim.umarın başka bir şey söylerler.Bu arada benimde carisma'nın cam açma süviçlerine baktım turnaklaru kırık ve yaylı mekanizma çalışmıyor. elektriki olarak sorun yok.ama parçada çok pahalı.sol ön parça 253 tl.oldukça pahalı neyse ...denk getirirsek alırım olmazsa bir icat yapacağım bende...kolay gelsin...




  • Hmmm olay şimdi anlaşıldı.Akünün çıkarılıp takılmasından sonra bu problemi yaşaman gayet normal.aracın beynindeki değerler sıfırlanıyor.Yani araç çalıştığı sürece senin sürüş tarzına ve hava şartlarına göre kendine çalışma prensipleri üretiyor.En sorunsuz ve en ekonomik olarak kendine ayar çekiyor.Akü başı çıkarılıp takıldıktan sonra farketmişsindir rölanti 400-500 arası çalışır.yapman gereken şey bir süre aracına benzindeyken binmek ve aracın alışmasını beklemen gerekiyor.Buna kendi aracımda şahit oldum.
    bizim birde Renault broadway var o araç sorunluydu akü desteği ile çalıştıralım dedik.Taktık aküyü paralel neyse uğraştık uğraştık baya bir zorladık mitsubishishiyi.aküyü falanda sökmüştük.Araç o günden itibaren kafayı yemişti.Dönemece geliyorum yavaş gidiyorum debriyaja bi basıyorum güm bi baktım stop etmiş.Benzindeyken yapıyordu bunu baya bir stop etmeler oldu.Ama aracımla yaklaşık 500 km yol yaptıktan sonra düzeldiğini fark ettim.İnternetten araştırdığımdada gerçekten araba kendini optimize ediyormuş.
    Şimdi senin yapman gereken mitsubishi carismalarda

    Aracınla 100 km benzinde git daha sonra bir yerde dur arabayı boşta rölantide bırak 5 dk boyunca çalışsın.yalnız araca yük bindiren unsurlar kapalı olacak o şekilde bekledikten sonra tekrar farları radyoyu klimayı bütün herşeyi aç.Farkedersin araç rölantisi düşecektir yük bindiği için ama belli bir süre sonra yükseltmeye başlar kendisi otomatik.5 dakikada yükde çalıştırdıktan sonra toplam 10 dk araç kendi halinde ayar çekecek.Daha sonra aracını stop edip tekrar çalıştırdıktan sonra motor titremesinin falan gittiğini göreceksin.
    Kolay gelsin




  • merhaba,bu gün 30 km.yolda 35 kere stop etti.daha sonra servise tekrar götürdüm.bu sefer hava sensörünün hava alışını artırdılar.arabanın devri yükseldi.yalnız bugün araç lpg de değil benzindede stop ediyor yada 100 d/d de çalışıyordu.şu anda deviri 900 d/d e aldılar .bu durum aracın gaz yakışını etkilermi sonuçta hava karışımı artı dedim.alakası yok dediler.bu şekilde devam edicem.umarım çözüm bu olmuştur.
  • yalnız bu hava alış sensörü neyse,fabrikasyon bir durumu varmış,yani fabrika ayarlarına normalde dokunlmaması gerekirmiş ,daha önce birisine baktırıp baktırmadığımı sordular.aracn devrini ayarlarken klima radyo farlar ısıtıcılar hepsi devredeydi.
    birde 100 km.benzinle gitmiyorki benzindede gazda olduğu gibi sürekli stop ediyordu.bu sylediğin 100 km.'de kendi kendine ayar çekme işini biz sanırım manuel olarak yaptık.
  • ben asla serviste ayarıma adaptasyon yaptırmadım.Bilmeyen ustaların eline düşmek istemedim.Benzinde stop eden araç lpg de hayli hayli stop eder.ben arabanın alışmasını dediğim yöntemle yapıyordum.Mesela rölanti yükseltecez diyelim.gaz kelebeğinin orda plastik kauçuk var yuvarlak onun altında rölanti ayarlama vidası var.Ben rölantiyi yükseltiyordum tornavida ile araç tekrar biraz sürdükten sonra tekrar 900 D/d ye indiriyordu.dönen benim çevirdiğim vida değil.Hemen oradaki Rölanti motorunun deviri ayarlaması.Demek istediğim en iyisi arabanın kendi insiyatifine bırakmak o kendisi hallediyor.Yakıt olayına gelince devirin 900 e yükseltilmesi yada havanın artırılması fazla yaktıracağını düşünmüyorum.ha fakat zengin karışım ayarı yapıldıysa araç Ecu'su tekrar Lambda sensörünün bilgilerine dayanarak o yapılan zengin karışım ayarını değiştirecektir.Yani çok yakma konusunda kafana birşey takılmasın.




  • Arkadaşlar lpg kitinde KME gibi kendini ispat edememiş ve kullanıcılarına sürekli zorun yaşatan markalardan uzak durun üç kuruş fazla verin sonradan sıkıntı yaşamayın benim aracımda da KME marka sıralı sistem mevcut ve fikrimi sorarsanız hiç memnun değilim.İki üç gün önce aracıma komple bakım yaptırdım bakımdan sonrada lpg ayarını yeniletmek istedim bu nedenle bulunduğum şehirdeki KME yetkili servisine ayara götürdüm ayarlattım dün seyehat etmem gerekti uzun yola çıktım gaza yüklendiğimde araba 4000 devir civarında silkelemeye başladı gazı pompalıyorum düzelir gibi oluyor neyse çektim sağa boşta gaz veriyorum 4500 devir de devir kesiciye giriyor benzine alıyorum sorun yok devir de kesmiyor giderken silkelemede yapmıyor yani yapılan ayarın düzgün yapılmadığı kabak gibi ortada önceki ayarım daha iyiydi gaza güvenip sollamaya çıktım sollama anında silkelemeye başladı kaza yapmama sebebiyet verecekti.Size tavsiyem her ustaya ayara falan gitmeyin yetkili servis bile böyle ayar yapıyorsa daha ne diyeyim birde yeni taktıracak arkadaşlar varsa iyice araştırıp sorun çıkarmayacak markalara yönelmelerini tavsiye ederim.Ben sorun yaşıyorsam başkalarınında sorun yaşamasını istemem herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_es

    Arkadaşlar lpg kitinde KME gibi kendini ispat edememiş ve kullanıcılarına sürekli zorun yaşatan markalardan uzak durun üç kuruş fazla verin sonradan sıkıntı yaşamayın benim aracımda da KME marka sıralı sistem mevcut ve fikrimi sorarsanız hiç memnun değilim.İki üç gün önce aracıma komple bakım yaptırdım bakımdan sonrada lpg ayarını yeniletmek istedim bu nedenle bulunduğum şehirdeki KME yetkili servisine ayara götürdüm ayarlattım dün seyehat etmem gerekti uzun yola çıktım gaza yüklendiğimde araba 4000 devir civarında silkelemeye başladı gazı pompalıyorum düzelir gibi oluyor neyse çektim sağa boşta gaz veriyorum 4500 devir de devir kesiciye giriyor benzine alıyorum sorun yok devir de kesmiyor giderken silkelemede yapmıyor yani yapılan ayarın düzgün yapılmadığı kabak gibi ortada önceki ayarım daha iyiydi gaza güvenip sollamaya çıktım sollama anında silkelemeye başladı kaza yapmama sebebiyet verecekti.Size tavsiyem her ustaya ayara falan gitmeyin yetkili servis bile böyle ayar yapıyorsa daha ne diyeyim birde yeni taktıracak arkadaşlar varsa iyice araştırıp sorun çıkarmayacak markalara yönelmelerini tavsiye ederim.Ben sorun yaşıyorsam başkalarınında sorun yaşamasını istemem herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim.


    servis aracınıza düzgün ayar yapamadı diye kme kötü markamı oldu.yalnış düşünce iyi bir serviste düzgün bir ayar yaptırın aracınız düzelsin.




  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.