Şimdi Ara

Konfor anlayışınız nedir?, Baz oğlu baz paket A4 mü tüm opsiyon dahil 508 mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim arabanın lastiği ile süspansiyonlarını sabit tut istediğin donanımı ekle full paket konforlu yapıyor mu test edelim
  • Konfor sürüş keyfi ve yumuşaklıktır. Kişisine göre değişmekle beraber donanım ile konforu bağdaştırmak pek akılcı yaklaşım değildir. Alman mı Fransız mı? Cevabı gayet belli bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş keyfi, koltukların ergonomisi, süspansiyon ve yalıtım bence en önemlileri. Teknolojik oyuncaklar çok da cezbetmiyor. Boş A4'ü tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-5 sene sonrasını düşünün. O zaman 508in oyuncakları çöp oluyor işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konforu birkac alt sinifta tanimlamak dogru olur:

    1) Yol (surus) konforu: Suspansiyon yumusakligi, yol sesi, trim sesleri, manevra kabiliyeti, yol tutus (siradan bircok surucunun cogu zaman ihtiyaci olmasa da), 100 km/s hiz sonrasi titreme / motor sesi ilk akla gelenler.

    2) Kabin ici (eglence) konforu: Otomatik farlar, otomatik silecekler, cam tavan, arka klima, koltuk isitma/sogutma, koltuk hafiza (ozellikle kari-koca ayni arabayi kullananlar icin), otomatik kararan dikiz aynasi, kor nokta uyarici, hiz sabitleyici yine ilk akla gelenler.

    Yukaridakilerin siralamasi kisiden kisye konfor beklentilerine gore degisir. Aracin markasi ile direkt iliskisi olmasa da sonucta ama premium markalarin bos modellerinin bile hitap ettigi musteri kitlesi ve urettigi modellerin genel ortalamasi acisindan bu konfor maddelerinin onemli olanlarina veya belki bircoguna sahip olmasi yadirganmaz herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_takimi

    Konforu birkac alt sinifta tanimlamak dogru olur:

    1) Yol (surus) konforu: Suspansiyon yumusakligi, yol sesi, trim sesleri, manevra kabiliyeti, yol tutus (siradan bircok surucunun cogu zaman ihtiyaci olmasa da), 100 km/s hiz sonrasi titreme / motor sesi ilk akla gelenler.

    2) Kabin ici (eglence) konforu: Otomatik farlar, otomatik silecekler, cam tavan, arka klima, koltuk isitma/sogutma, koltuk hafiza (ozellikle kari-koca ayni arabayi kullananlar icin), otomatik kararan dikiz aynasi, kor nokta uyarici, hiz sabitleyici yine ilk akla gelenler.

    Yukaridakilerin siralamasi kisiden kisye konfor beklentilerine gore degisir. Aracin markasi ile direkt iliskisi olmasa da sonucta ama premium markalarin bos modellerinin bile hitap ettigi musteri kitlesi ve urettigi modellerin genel ortalamasi acisindan bu konfor maddelerinin onemli olanlarina veya belki bircoguna sahip olmasi yadirganmaz herhalde.
    Çok iyi yazmışın hocam, konfor olayı herkese göre farklı forumda insanlar boşa tartışıyor kavga ediyor.

    Mesela benim konfor anlayışım 2. olan süspansiyon yumuşaklığı ve yol sesi benim umrumda olmaz.

    Edit: atıyorum birisi boş focus mu full egea mı diyor insanlar focus al daha konforlu diyor iyide kardeşim konuyu adam için senin yazdığın 2. olan daha önemli ise?

    Bu seferde iş şuraya geliyor, araba alacam o mu bu mu sorusuda saçma oluyor bu sefer, ne millete sorarsın fiyat belli donanım belli sundukları belli hangisi işine geliyorsa onu al

    Kardeşim benim için 1. kriter donanım önemli 2. Kriter motor önemli, süspansiyon yol sesi aradığım özellik değil.

    Buna göre giulietta 170hp multiair veya Civic rs gibi araçlar bana en uygun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 10 Temmuz 2020; 23:16:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim de konfor anlayışım; sessizlik, trim sesi olmaması, led far, koltuk hafızası, düşük hızlarda acc.
    Aracı eşimle ortak kullanıyorum ve koltuk hafızası olsun dediğimde az sayıda model bulabiliyorum. Olanlar da, en dolu paket oluyor ve içinde benim ihtiyaç duymadığım koltuk ısıtma, masaj gibi eklentiler olunca fiyat ciddi katlanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tesekkurler, evet gercekten fikir alisverisi genelde kendininkini dikte etmeye gidiyor :)

    Benim ise, hepsinin guzel bir kombinasyonunu beklememe ragmen, en oncelikli olan yol sesi ve suspansiyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_takimi

    Tesekkurler, evet gercekten fikir alisverisi genelde kendininkini dikte etmeye gidiyor :)

    Benim ise, hepsinin guzel bir kombinasyonunu beklememe ragmen, en oncelikli olan yol sesi ve suspansiyon.
    İşte tercih meselesi üst mesajı editledim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ust mesajiniz editlediginiz halinde cok guzel tespitler koymussunuz, katiliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekmaster

    Benim de konfor anlayışım; sessizlik, trim sesi olmaması, led far, koltuk hafızası, düşük hızlarda acc.
    Aracı eşimle ortak kullanıyorum ve koltuk hafızası olsun dediğimde az sayıda model bulabiliyorum. Olanlar da, en dolu paket oluyor ve içinde benim ihtiyaç duymadığım koltuk ısıtma, masaj gibi eklentiler olunca fiyat ciddi katlanıyor.
    Bak sanada hafızalı koltuk lazım koltuk ısıtma soğutma senin için önemli değil, benim içinde tam tersi koltuk ısıtma soğutma olsun ama hafıza olmasın elimle yapayım.


    Yani herkesin konfor anlayışı farklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye’de a4 yerine 508 alacak adam sayısı bir elin parmağını geçmez. Dolu boş hiç farketmez hatta şunu iddia ederim hasarlı 4 serisi ile 508 olsa yine çoğunluk 4 serisi seçer.
    İşin özü bizim millete Fransız saçmalıklarını premiuma tercih ettirmek için bayağı uzun olsa gerek.
    Ayrıca şu dolu boş muhabbeti çok farklı algılanıyor
    Önce kasa gelir kasa iyi değilse istediğin opsiyonu koy kim yüzüne bakar
    Kısacası neyi doldurduğun önemli
    508-a4 kıyası bana şampuanla yıkanmış bi eşekle kirli bi atın kıyası gibi geliyor 😊
    Sanırım 508 i hiç sevmiyorum 😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-12E848953 -- 10 Temmuz 2020; 23:31:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eger 10 yil 15 yil binecegim diye almiyorsan, marka daima onemlidir. Sen bakma buradaki full olsuncu diyenlere. Emin ol, hic biri arac satmamistir.

    Ben o hataya dustum, adam alirken "araba dolu olacak" falan demisti. Bozuntuya vermemistim ama alici adama da sen yanlis yapiyorsun diyemedim.

    Simdi belki 10 bin 15 bin fazla vereceksin ustelik peugeota. Peugeot dedigin arabanin yedek parca fiyatlari hakkinda bilgin var mi? Cok kolay bozulan ve asiri pahali olan cok fazla parcasi var. Cikmacilarda gezersin allah korusun arac arizalaninca. Satmaya calisinca da ragbet edilmeyecek, sacma teklifler gelecek. Canini sikacaklar.

    Audi de sevdigim bir arac degil ama ben onu oneriyorum.

    Arabayi amac olarak degil de arac olarak alin. Hic bir markanin fanatigi, kolesi olmayin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.