Şimdi Ara

Konfor anlayışınız nedir?, Baz oğlu baz paket A4 mü tüm opsiyon dahil 508 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnsanlara bakıyorum falanca vs falanca karşılaştırmada o arabayı alma hiç konforlu değil takoz gibi araba diyor.

    Sizce konfor ne demek?

    Baz oğlu baz paket A4 mü yoksa full opsiyonlu bir 508 mi?

    Bana konfor diyince donanım geliyor nedense amblemden ziyade.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kimine göre konfor, teknolojik oyuncaklarla dolu olup olmamasıdır, kimine göre ise sürüş keyfi, güvenlik hissidir.

    A4 nere 508 nere...

    508 ne kadar oyuncak özelliklere sahip olsada asla A4 kadar kaliteli iç mekana, yalıtıma, sürüş konforuna, güvenliğe sahip olamaz...

    Ayrıca aynı araçları sadece 2 yaşına geldiklerinde karşılaştırırsan 508'in muhtemelen heryerinden trim sesleri gelmeye başlayacaktır.

    Premium araçlarla diğerleri arasındaki farklar özellikle sıfırken değil yaş aldıkça belirginleşiyor.
  • Bu dediğin kıyasa katılıyorum full donanım daha ağır basar. Ama b sınıfı araçlarda böyle bir fark yok. Daha çok C ve d sınıfı araçlarda tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Full opsiyon 508 ama orta paket olsa anında a4 alırdım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A4 alınır sonradan retrofitlerle doldurulur, VAG bu sonuçta Lego gibi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam Tavan
    Direksiyon ve Koltuk Isıtma
    Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma
    Ses sistemi
    Yarı Deri Yarı Kumaş Koltuk
    Yüksek araba olması

    Benim konfor anlayışım bunlar
  • Citroen havalı süspansiyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle full donanımlı araç. Binici için bence marka/model takıntısı çok gereksiz. Alıp 5 sene bir araca bineceksen, adam akıllı donanımlarıyla seni cezbetmeli. Yoksa yemişim audisini, mercedesini.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 508 ile c200 arasında kalmıştım c200 aldım. İleri de zarar etmeyim diyorsan audi al. Kısaca şöyle örnek vereyim 2000 model Mercedes ler bile 80 100 bin ediyor. Pejolar hurda niyetine değerlendirilmekte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yelloha kullanıcısına yanıt
    Araba almayacam sohbet olarak açtım konuyu, insanlar konfordan bahsediyor hep alman araçlarını sayıyor bence konfor=donanım olarak geliyor dolu araç her daim boştan daha iyidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Full donanımlı araçlar her zaman daha konforludur bırakın marka takıntıları ambleme baksın c sınıfında kısmende olsa özellikle d sınıfında geçerli e sınıfında zaten fazla rakip yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de konfor diyince genelde süspansiyon konforu ve yalıtımı düşünüyorum. Süspansiyonlar konforlu olsun çok sert olmasın, el frenini kendim indiririm dert değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yol sesi almasın, her çukurda zıplatmasın, trim sesi duymayım yetiyor bana.
  • Kimine göre konfor, teknolojik oyuncaklarla dolu olup olmamasıdır, kimine göre ise sürüş keyfi, güvenlik hissidir.

    A4 nere 508 nere...

    508 ne kadar oyuncak özelliklere sahip olsada asla A4 kadar kaliteli iç mekana, yalıtıma, sürüş konforuna, güvenliğe sahip olamaz...

    Ayrıca aynı araçları sadece 2 yaşına geldiklerinde karşılaştırırsan 508'in muhtemelen heryerinden trim sesleri gelmeye başlayacaktır.

    Premium araçlarla diğerleri arasındaki farklar özellikle sıfırken değil yaş aldıkça belirginleşiyor.
  • Full paket Seat Leon'um vardı. Trim sesleri, malzeme kalitesi ,süspansiyon sertliği, bağımsız yerine kullanılan arka torsiyon çubukları ile gerçekten konforsuz ve vasat ( ortalama) kalitede bir araçtı.

    Ama işte donanım olarak dolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlara çok bağlı bir durum. Daha net bir örnek vereceğim, liste fiyatlarına göre yazıyorum. Megane 4'ün dolusu ile Skoda SuperB'in boşline'ı aynı fiyatta. Bu iki aracın arasında her türlü SuperB'i alırım. Arabanın boş paketi bile en dolu C'den daha dolu. Dolu paketi de artık gereksiz denebilecek kadar dolu. Ayağımın üstünde aydınlatma olması veya iç mekanda ambiyans aydınlatma olması fark etmez.

    Genel olarakta her zaman full + full olan araçlar tasarım olarak fark yaratıyor sınıfdaşlarına göre. Özellikle dışarıdan. Kendi arabam Fiorino, Premio'nun en dolusu. Aksesuar listesinden de araca yakışan basamaklarını vs taktırdım, rengi de metalik turkuaz ve seramik koruması yapılı. Jantlar elmas kesim ve her yeri piano black detaylı. Geçen otoparka girerken binaya sucu ve telekomcu gelmiş. İki araçta Fiorino ve mavi kaplama. Benimki de orjinalinden mavi. Aradaki fark uçurum, birçok B segment otomobilden daha yakışıklı.

    Aynı durum Golf 7 Highline Turmerik Sarı + krom paket ile Golf 7 trendlayn buzdolap beyaz içinde geçerli. İkiside Golf, yersen.

    C segmentine kadar boşta olsa C(Egea Easy gibi ultra boşlar hariç), üstünde SuperB-Megane durumlar hariç dolu aracı tercih ederim. Göze daha çok hitap ediyor. Kocaman jantların konforsuzluğuna da katlanıyorsun.

    Bir durum daha yazayım Audi Quattro+DSG ise her türlü alınır. Hatta VAG grubundan tek bu alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konfor anlayışı değişik insanları. Bana göre konfor süspansiyon ve koltuk konforu.

    Aracımın donanımı fena değil. Elektrikli, ısıtmalı deri koltuklar, anahtarsız giriş sensör vs vs oyuncaklar var ama öyle bir süspansiyon var ki konforu rezalet. Koltukları da rahat değil. Yalıtımı da.

    Konfor deyince benim aklıma süspansiyon konforu, yalıtım ve koltuk konforu geliyor. Geçen sıfır a3 e bindim, o da takoz mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Konfor anlayışı değişik insanları. Bana göre konfor süspansiyon ve koltuk konforu.

    Aracımın donanımı fena değil. Elektrikli, ısıtmalı deri koltuklar, anahtarsız giriş sensör vs vs oyuncaklar var ama öyle bir süspansiyon var ki konforu rezalet. Koltukları da rahat değil. Yalıtımı da.

    Konfor deyince benim aklıma süspansiyon konforu, yalıtım ve koltuk konforu geliyor. Geçen sıfır a3 e bindim, o da takoz mesela.
    Süspansiyon koltuk konforu diyince benimde aklıma Volvo geliyor, bence Volvo koltukları mercedesten bile daha konforlu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süspansiyon konforu
    Yalıtım
    Minder kalitesi
    Autohold
    Acc
    Koltuk hafızası

    Benim için konfor sıralaması direk olarak bu şekilde

    Bunları eğer bismillah paket ya da 2-3 opsiyonlu A4 508'den daha iyi karşılıyorsa gider A4 alırım

    Yok koltuk ısıtma yok direksiyon ısıtma yok kendi kendine parketme yok 90 hoparlörlü ses sistemi.İstanbul da yaşıyoruz be kardeşim sen ana caddede 30 saniye park ettin park ettin, soğuk desen 365 günde toplam 3 gün

    Yani 2-3 oyuncak=konfor değildir.Süspansiyon konforu ve yalıtımı iyi olmayan arabada ACC ya da autohold olsa ne fayda

    Edit:Benim için en önemli donanımı eklemeyi unutmuşum.Senede iş gereği en aşağı 20defa uzun yola çıkan biri olarak kesinlikle LED veya türevlerindeki far

    Hadi şehir içi neyse yolun kenarındaki direkler yolu aydınlatıyor ama uzun yolda gece halojen farlı arabayla bildiğin eziyet.Bu eziyeti halojen far-led far-halojen farlı arabaya binmiş biri olarak çok daha net anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsiretinMarjinalCocugu -- 10 Temmuz 2020; 11:20:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim için konfor:

    1- baş mesafesi ve diz mesafesi geniş olmalı
    2- oturduğum koltuk aşırı sert yada rahatsız edici olmamalı
    3- klimayı açınca çekişten düşmemeli
    4- kolçak olmalı
    5- direksiyon yumuşak olmalı
    6- araç içinde telefon vb. eşyaları koyacak gözler olmalı, kapı içi gözüne su şişesi filan rahatlıkla sığmalı
    7- süspansiyonlar aşırı sert yada aşırı yumuşak, hoplatan türden olmamalı
    8- yokuş kalkış desteği olursa sevinirim
    9- aracın görüş açıları iyi olmalı, kaputu görebildiğim araç daha rahat geliyor.
    10- uzun yolda aşırı rüzgar ve yol sesi almamalı.
    11- son olarak bagajı geniş olmalı.

    bunları sağlayan bir araç varsa marka modele bakmam, alıp geçerim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Konfor anlayışım beli iyice kavrayan rahat bir koltuk
    tangur tungur sert olmayan ama kasislerden geçincede uçucakmış gibi zıplatmayan kararında bir süspansiyon sistemi
    içeriye çok ses almaması

    donanım olarak hız sabitleyici + güzel bir müzik sistemi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.