Şimdi Ara

Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
2.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skoda, 2016 yılında tanıttığı ilk nesliyle büyük başarı elde ettiği Kodiaq’ın ikinci neslini Türkiye’de satışa sundu. Etkileyici görünümü, yenilikçi özellikleri ve teknolojileriyle tamamen yeni Skoda Kodiaq 2.499.900 TL’den başlayan fiyatlarla showroomlardaki yerini aldı.



    Yeni Skoda Kodiaq fiyat listesi 💸 (Temmuz 2024)
    Versiyon Fiyat Lansmana özel
    Premium 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.599.900 TL 2.499.900 TL
    Prestige 1.5 TSI mHEV 150 PS DSG 2.999.900 TL 2.899.900 TL
    Prestige 2.0 TDI SCR 193 PS DSG 4x4 4.599.900 TL 4.499.900 TL


    Yeni Skoda Kodiaq, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Skoda’nın tamamen yeni Kodiaq modeli, ikinci neslinde karakteristik tasarımını daha ileriye taşıdı. Köşeli çamurluklar, TOP LED Matrix farlar, ön panjur ile bütünleşen yatay ışık şeritleri Kodiaq’ın SUV görünümünü güçlendiriyor. Fonksiyonelliği, estetikle birleştiren Kodiaq, ilk bakışta kendine has görünümünü ortaya koyuyor.



    Her detayıyla aerodinamik bir tasarıma sahip olan Kodiaq’ın sürtünme katsayısı 0.282 cd’ye düşürüldü. Kodiaq’ın arka tasarımı da, aracın geniş iç hacmini gösterecek şekilde karakterize edildi. Ayrıca yeni Kodiaq’ın arka bölümünde daha geniş bir C şekli yer alıyor ve ışıklandırma grubu kristal unsurlarla keskin bir tasarımla bütünleşiyor. 



    Şık tasarımıyla dikkat çeken Kodiaq’ın ölçüleri de artırıldı ve zaten geniş iç hacmi, yeni nesilde daha fazla yaşam alanı sunuyor. Yeni nesil Kodiaq’ın uzunluğu 61 mm artarak 4.758 mm, aks aralığı 3 mm artarak 2.788 mm ve genişliği 2 mm artarak 1.864 mm oldu. Aracın yüksekliği ise 13 mm azaltılarak 1.668 mm olarak tasarlandı. Önceki nesle göre 75 litre artan bagaj hacmi ise 910 litreye çıktı ve segmentinin lideri olarak dikkat çekiyor. koltuklar katlandığında ise, bagaj hacmi 2.105 litreye çıkıyor. 



    Tamamen yeni ve teknolojik bir kabin



    Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Kodiaq, tamamen yenilenen kabiniyle birlikte hayatı kolaylaştıran teknolojilerle donatıldı. Serbest duran bilgi-eğlence sistemi 13 inç büyüklükte tercih edilebiliyor. Bununla birlikte merkezi dokunmatik ekranın altında yeni Skoda Akıllı Düğme kontrolleri “Smart Dials” yer alıyor. Bu özellik sayesinde aracın sayısız özelliğine kolayca erişim sağlanabiliyor. Üçlü döner düğme tasarımına sahip bu düğmeler, yüksek dokunsal kalitenin yanı sıra sezgisel bir kullanım da sağlıyor.



    Basılabilen ve aynı zamanda çevrilebilen bu akıllı düğmelerin her biri, çeşitli araç fonksiyonlarına kolay erişim sağlıyor. Bu düğmelerden, sıcaklık, koltuk ısıtma/soğutma, fan hızı, havalandırma yönü, ses ayarları, sürüş modları veya harita yaklaştırma/uzaklaştırma gibi özellikler yönetilebiliyor. Head-Up Göstergelere sahip olacak Kodiaq, aynı zamanda 10 inç Dijital Gösterge Panelini standart olarak sunuyor. Daha şık ve zarif hale getirilen kabinde, vites kolu direksiyon kolonuna taşınarak yaşam alanında daha fazla pratiklik sunuyor.



    Kodiaq’ın iç mekânı sürdürülebilirliğe de odaklandı. Koltuk döşemelerinde, kabindeki ve bagaj bölmesindeki halıların yanı sıra tavanda kullanılan tüm kumaşlar yüzde 100 geri dönüştürülmüş polyesterden yapıldı.



    Yeni Simply Clever özellikleri olarak orta konsolda gizlenebilen saklama bölmesi ve kayar arka koltukların önündeki merkezi tünelde saklama gözü bulunuyor. İkinci nesil Kodiaq’ta da kapı kenarı koruma özelliğine yer verildi.



    Zengin donanım seçenekleri



    Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Skoda, Kodiaq modelini lansmandan itibaren ilk etapta Premium ve Prestige olmak üzere iki donanım seviyesiyle sunuyor. Bununla birlikte Sportline donanım seviyesi Ekim ayından itibaren ve RS donanım seviyesi ise 2025 yılında ürün gamına katılacak. Kodiaq modelinin tüm versiyonlarında zengin standart donanımlar sunuluyor.



    Full LED Matrix Aydınlatma Grubu, Şerit Değiştirme Asistanı (Side Assist), Şerit Takip Asistanı, Ön Bölge Frenleme Asistanı, 7 adet Hava Yastığı gibi güvenlik özellikleri gibi özellikler standart olarak sunulurken, 3 Bölgeli Klima Sistemi,10,25’’ Dijital Gösterge Paneli, Elektrikli Açılabilir Cam Tavan, Elektrikli Sürücü Koltuğu, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi, Isıtmalı Ön Koltuklar ve Elektrikli Bagaj Kapağı, Kablosuz Şarj Sistemi gibi pek çok konfor özelliği de standart donanımlar arasında bulunuyor.



    Skoda Kodiaq, donanım seviyesine bağlı olarak üst düzey bağlantı ve multimedya deneyimi ile kusursuz bir teknoloji deneyimi sunan 13 inç Multimedya Sistemi, Head-Up Display ve 14 Hoparlörlü Canton Ses Sistemi, Sanal Pedal, Isıtmalı Direksiyon Simidi gibi lüks donanım özelliklerini de sunarak en talepkâr müşteri grupların beklentilerini karşılamayı hedefliyor.



    Aracın şık tasarımını daha da çekici hale getiren gövde renklerine sahip Kodiaq’ta, Ay Beyazı, Büyülü Siyah, Yarış Mavi, Bronz Altın, Graphite Gri, Gümüş, Kadife Kırmızı ve Çelik Gri tercih edilebiliyor. Kodiaq, ilk nesilde olduğu gibi isteğe bağlı olarak 7 koltuk kapasitesiyle tercih edilebilirken, çok yönlülüğüyle daha geniş ailelere de hitap etmeye devam ediyor.



    Üç güçlü motor seçeneği sunuluyor



    Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Tamamen yeni Kodiaq, motor seçenekleriyle de beklentilerin üzerine çıkmayı başarıyor. Türkiye lansmanından itibaren mild hibrit teknolojili 150 HP güce sahip 1.5 litre TSI benzinli motor ve 193 HP güç üreten 2.0 TDI dizel motor seçenekleriyle tercih edilebiliyor. Bununla birlikte 2025 yılından itibaren Kodiaq RS ile birlikte 265 HP’lik 2.0 TSI benzinli motora sahip motor seçeneği de sunulacak.



    150 PS güç ve 250 Nm tork değerine sahip 1.5 litre TSI motorlu Kodiaq, önden çekişli olarak tercih ediliyor ve 0-100 km/s hızlanmasını 9.7 saniyede tamamlıyor. Mild hibrit teknolojisiyle yüksek verimliliğe sahip model, 100 kilometrede 6.0 litreye varan ortalama tüketimle önceki nesle göre 100 km’de yaklaşık 1 litre daha az yakıt tüketiyor.  



    193 HP ve 400 Nm tork üreten 2.0 litre TDI üniteli Kodiaq ise dört çeker sürüşe sahip olarak sunuluyor. Otomatik tork dağıtım özelliğiyle her koşulda yüksek çekiş ve güvenli sürüş sağlayan model, 0-100 km/s hızlanmasını 7.8 saniyede tamamlıyor. 2.0 litre TDI motorlu Kodiaq, 6.3 lt/100 km tüketim ortalamasına sahip. Bununla birlikte tüm Kodiaq versiyonları performansı, konforu ve verimliliği bir arada sunan 7 ileri DSG çift kavramalı otomatik şanzımanla eşleştiriliyor.



    EURO NCAP’ten 5 Yıldız



    Yeni nesil Skoda Kodiaq Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Tamamen yeni Skoda Kodiaq, bağımsız Euro NCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız elde etti. 2023 yılında uygulamaya konulan daha sıkı değerlendirme testlerine karşın tüm yeni modellerinde 5 yıldız alma serisine devam eden Skoda, güvenliğin en önemli öncelik olduğunun altını çiziyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem
    2024 Skoda Kodiaq tanıtıldı: Yeni teknolojiler ve şarj edilebilir hibrit sistem








  • Bu aracın plıg-in hybrit modeli var üstelik 1.5 motorlu, ötv avantajıda var 2 milyonun altında satılma imkanı var neden getirmiyor doğuş? Acaba önden bunu kakalayıp sonra mı getirecek? Kimse almasın abi bu fiyata bu arabayı. Biz bunu haketmiyoruz hybriti getirsinler herkes alsın. Amacı ne bu firmanın anlamıyorum.
  • 3 milyon edecek bir araç değil ölü doğdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Megan tenekesinin 2 milyon olduğu yerde gayet makul fiyat. Skodanın her türlü modeli Türkiyede iyi satıyor bu da satar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Seul U varken başarılar

  • Keriz.avi

  • Çok satması fiyatının aracı olmadığı gerçeğini değiştirmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen Skoda'sın ya, kendine gel.

  • Skoda kendini Audi mi sanmaya başladı, bu fiyatlar ne.


    Tiggo 8, Torres, Seal-U gibi benzer rakiplerinin dışında bu fiyata çok fazla elektrikli modelde var. 2.5 milyona baz donanım, önden çekiş D-SUV alanlara Allah akıl fikir versin.

  • Tamam biri suv biri sedan ama BMW yeni kasa 5 serisi, audi a6, mercedes e serisi var bu paraya. Hadi illa suv olsun desen zibilyon seçenek var. Bu fiyat olmamış en azından ben aklımı yitirmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.5 motorlusunu kullandim. ne kadar turbo olsada motor o cusseyi tasimiyor, duz yolda normal hizla giderken bile motor bagiriyor. bu cussedeki bir aracin hakki motor 2lt-3lt dir. turkiyedeki vergi sistemi yuzunden koca araclar boyle guduk motorlarla geliyor.

  • 1.5 motorda bulunan dsg, tiguandaki gibi yağlı kavrama mı yoksa kuru kavrama mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adaptif hız sabitleme 2.5 milyonluk araçta yok, ha bide lansman fiyatı. Ayıptır yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skodasın sen kendine gel o fiyat listesi ne!?! Rekabet falan yaratmaz bu, açıkça diğer modellerin altında ezilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 30 Temmuz 2024; 23:26:46 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ülkede fiyat algısı iyice bozuldu.Skoda ve 2.5 milyondan başlayan fiyatlar şakamı?İnsanlar bu ülkede ne iş yapiyor aylık ne kadar gelir elde ediyorlar asgari ücret en az 40 bin ortalama maaş 100 bin olsa yine bu fiyatlar normal değil.

  • pahalı. Sen de bizimle diğılsın. Bu paraya alan güle güle binsin. Prestij 2.5 olsaydı çok ciddi düşünüyordum.

  • Fiyata bak, git Tesla al.

    Çekişi, tutuşu kat kat iyidir, gerekirse 460 kmlik memleket yolculuğunda bir yerine iki mola veririm.

    Avrupalı üreticiler ne zamana akıllanacaklar merak ediyorum. ÖTV falan filan bahane değil artık. Başlangıç fiyatına değil otonom sürüş hafızalı koltuk bile koymuyorlar!

  • kafamda hanımın da çok beğendiği tiguan vardı ama bu daha güzel. hanımı ikna edebilirsem buna geçmek isterim passat'tan. eski kasası çok ferahtı, bu daha da geniş, dikişli derileri de hoşuma gitti çok. büyük araba severim, büyük araba sevmeyen hanımı ikna etmek kaldı geriye. evden çalışıyor olmasam alıcam ona da bir i20 olacak bitecek ama sırf israf şimdi evden çalışan birine 2 araç.

  • TncyKrmn kullanıcısına yanıt
    Sende haklısın durum dediğin gibi fakat bu fiyatlar ne kadar satar merak ediyorum.

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt
    Satmaz hocam 2.5 - 3 milyon az para değil. Kendi adıma konuşursam eğer.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gayet de çok satar .. alınacak dolu c-suv lar 2 milyon dan başlıyor . skoda ülkemizde marka olarak çok tutulur hala geldi. rakiplerdeki d- suv fiyatları da aynı . çinlileri hiç saymıyorum ..bu ülkede 80 milyon kişi var ve bunun 10 milyonu için bu arabanın fiyatı çerez parası.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.