Şimdi Ara

KONTun SAMSUNG Garantisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen yıl yeni doğacak kızımı çekmek için teknosadan Samsungun 103i model dijital kamerasını aldım. Kamerayı fazla kullanmadım,haftada bir yada birkaçgüne bir kızımın görüntülerini çektim o kadar. üzerinde bir kaset gelmişti onu doldu yine teknosadan 5li Sony kaset aldım onunda sanırım dördünü çektim. iki ay önce çektiğim kaseti izlerken izlerken birden ekranda bir uyarı çıktı. Kamera kaseti sarmıştı.ve o kaseti artık kullanılamayacak şekilde ezmişti yani içini. Kasetten kaynaklandığını düşündüm ve Onu çıkarttım daha önce oynattığı hemde o gün izlediğim başka bir kaseti koydum. Yine aynı hatayı verdi çıkarttım o kasetide bozmuştu. O kaset benim için önemliydi çünkü birkaç ay önce kaybettiğimiz kayınpederimin tek görüntüleri o kasetteydi ve gitti kaset. ben başka kaset koymadan servise götürdüm. Malesef servis olayı tam bir fiyasko adamlara derdimi anlatamadım iki saat. çünkü adamlar başka dilden konuşuyor. Eğer sizinde işiniz düşerse dil öğrenmeden gitmeyin, ben diyorumki bu kamera bu kasetleri bozdu, adam bana senin kasetler bozuk diyor. Tamam işte diyorum kamera kasetleri bozuyor diyorum. Neyse kısaca adamlarla iletişim çok zor. En sonunda bıraktım oraya kamerayı.
    Bir hafta sonra ben aradım (Baktım onların aradığı yok). Kamera hazır dediler gelip alabilirsin gittim servisin olduğu yer bana biraz uzak ancak öbürsü gün gidebildim. Aaaa dediler sizin kameranın pilini beşiktaşta unuttuk dediler yarın getiririz kamerayı pil gelince alın dediler. iyi dedim öbürsü gün yine gelmedi neyse bir haftadan fazla da öyle bekledim. En sonunda aldım eve geldim daha önce çektiğimiz görüntüleri izlemeye başladım bir saat falan izledim yine aynı görüntü belirdi kaseti açtım o kasetide bozdu. Tekrar servise götürdüm. Yine serviste bu gün gittim adamın beni bir dövmediği kaldı. Kameranın bir şeyi yok diyor kasetler bozuk diyor. Bende diyorumki kasetleri bu bozdu. Bizim kaseti bozmadı diyor.
    Ben teknolojiyi iyi kullanan birisiyim kullanma kılavuzunu okumadan kamerayı bile açmadım. Kasetleri de gözüm gibi korudum.Bozulma falan ihtimali yok.Eğer kaset bozuksa neden bir süre oynatıyor sonra bozuyor kasetlerin Yanında bir sürü disket cd falan var. eğer bozulacak bir durum olsa disketler çok kolay bozuluyor onlar bozulurdu.
    NEYSE KISACA SAMSUNG 103İ KAMERAYI KIZIMI ÇEKMEK İÇİN ALDIM KIZIMIN ADAM GİBİ BİR GÖRÜNTÜSÜNÜ ÇEKEMEDİM . ÇEKTİKLERİMİ DE GERİ BOZDU. GÜNLERİM SERVİS YOLLARINDA GEÇİYOR. EĞER BEN ÇEKTİĞİMİ İZLEYEMEYECEKSEM NE YAPAYIM O KAMERAYI. KISACA SAMSUNG KAMERALARDAN UZAK DURUN AYRICA KONT UN GARANTİSİNEDE FAZLA GÜVENMEYİN. BİRDE YAZMIŞLAR KUTUNUN ÜZERİNE KOCAMAN "KONT GARANTİSİ ALTINDA" DİYE. BEN ALDIM BİN KERE PİŞMAN OLDUM SİZ PİŞMAN OLMAYIN DİYE BUNLARI SİZİNLE PAYLAŞTIM.







  • gerçekten çok kötü bir durum, sakin olmanızı tavsiye ederim.

    benim de benzer bir durum kingston mmc kartla başıma gelmişti, elektronikte oluyor böyle şeyler.

    ama kont'un davranışı ve tüketiciye tutumu çok yanlış. ben olsam bir üst makamla bu konuda görüşürdüm.

    tekrar geçmiş olsun
  • Kamera yaklaşık yirmi gündür serviste, biz ararız dediler ne arayan var ne soran.Nasıl Firma Bu Ya. Anlamadım gitti.Nerden bulaştım bunlara. İnsanın kendi parasıyla rezil olması böyle birşey oluyor demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailelci -- 12 Ekim 2006; 23:45:08 >
  • bende kont güvenceli samsung cd man ,origo modem,acer laptop aldım allahtan bozulma falan olmadı inşallahta olmaz firma olarak kontu gözüm tutmuyor ama adamlar gerçekten son 2 senede baya bi ürünü el attılar teknosa da satılan ürünlerin %40 ı kont ürünleri ama güvenmiyorum malesef genede almaktan başka da çare bırakmıyolar bize bu firma olsa diğeri türkiye large ülke ne diyim.
  • Hala bir haber yok......Bizim kameradan. Çin mallarını getirip getirip satıyorlar sonrada böyle oluyor işte,Ortalıkta muhatap yok .......AMAN DİKKAT EDİN ARKADAŞLAR.........
  • Samsung D 103 i bendede vardı çekim kalitesi berbat diye sattım bende yeni doğacak kızımı çekmek için almıştım 2-3 kaset çektim berbat çekimi var demeyimde hoşuma gitmedi ama sorunsuz çok güzel kullandım hafıza kartınada çekim yapabiliyor. geçmiş olsun bu arada canon s2 aldım samsungu satıp fotoğraf makinası ama samsungdan 10 kat daha iyi video su var hatta sony lerden bile iyi tüm herkes kamerası olan yakın çevrem kıskanıyor görüntü kalitesini 640x480 30 kare görüntü yakalıyor.
  • Bende de 363 var berbattan da öte. Heralde Samsungun kameraları hep böyle. Büyük marka telefonları vs. iyi bu da iyidir diye markaya güvendim yanıldım. Konttan dell dizüstü ve samsug kameram var demek bozulsa ağzımıza s.caklar.
  • TEKNOSA aracılığı ile KONT'a samsung vp-d363 kameramı kaset dışarı vermediği için yolladım.üzerinede özellikle kasetin başına birşey gelmemesi için uyarı yazdırdım.ve korktuğum başıma geldi.KAMERAM GELDİ AMA İÇERİSİNDE GÖRÜNTÜLERİN OLDUĞU kasetim gelmedi.o kadar uyarmamıza rağmen tek dedikleri arıyoruz.adamlar iki ayda bulamadılar.ama bulamazlarsada ben KONT VE TEKNOSAYI mahkemeye vermeyi düşünüyorum.ne dersiniz.elimde kasedi almadığıma dair belgeler var.
  • hakkını aramalısın
  • çok geçmiş olsun kardeş.gerçekten oldukça sinir bozucu ve azim kırıcı olaylar yaşamışsın.Üzüldüm ama işte böyle bazı yetkili servisler. Yalnız BU FORUMDA İLK GİRDİĞİMDE bir şey dikkatimi çekti. samsung kameraların sürekli azılandığı ve pahalı modellerde de olsa çekim bozukluklarından hep bahsedildiğiydi.Keşke önce iyice bi araştırsaydın KESİNLİKLE HAKKINI ARA. tüketici derneğine VAKİT kaybetmeden başvurunu yap. Onlar gerekeni yapıyorlar. Yeniden geçmiş olsun....
  • malesef türkiyede bu sorun samsung ve kon ile sınırlı değil.

    Beko garantisi altında olan linksys wireless modem aldım tam bir yılan hikayesine döndü.servis olayı sıfır müşteri memnuniyeti araki bulasın.
  • arkadaşlar bu tip durumlarda
    sikayetimvar. com adresine bildirin ben ordan çok olumlu şeyler
    aldım
    ben de hızlısistemden benzer durumlar yaşadım sonra bana ulaştılar, ürünümün ederi kdr hediye çeki verdiler
    ısrar etsem paramı verrler miydi bilmiorm ama
    en azndan
    aynı ürünü tekrar almadm
    aynı yere 3 şikayet bıraktm
    hepsinde sorumlu firma beni aradı özür diledi
    durumu düzeltmeye çalıştılar
    onlarn hatalarını bi şekilde afişe edince düzeltiolar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.