Şimdi Ara

konu silinebilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sıfırı liste fiyatı 50000 Tl olan araca baska marka olsa 35-36 bin tl fiyat biçerlerdi. Hala wv nin 2.elinin sıfırından fazla ettiğine inanan var. Hayırlı satışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfırı liste fiyatı 52800 saygılar
  • Yüzde 5 lik standart wv indirimini düşerek kaba bir hesapla 50.000 TL demiştim. Bu arada beni yanlış anlamayın araç sizin istediğiniz fiyatı aracınıza talep edebilirsiniz. Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    Yüzde 5 lik standart wv indirimini düşerek kaba bir hesapla 50.000 TL demiştim. Bu arada beni yanlış anlamayın araç sizin istediğiniz fiyatı aracınıza talep edebilirsiniz. Saygılarımla

    Benim passatı bakıma soktum dün mezde bana 1.2 jetta için bandrol hariç 51.250 son fiyat verdiler,50.000 falanda değil yani...
    3 seneye 8-9000 lira fark gayet normal...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melih3688 -- 17 Aralık 2014; 0:00:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    1.Araç sattığınızda sizin aracınıza % usulü ile talip olacağım söz.
    2.Doğru trendline modelin bandrolsüz ve comfortline çelik jantsız,teneke kapak modeli 51.250 lira %20 amortismanı düşersekte 41.000 lira.
    3.Bu arkadaş 44,5 demişse Pazarlıkla tık para 42-43 civarına zaten verecek.
    Adama küfür eder gibi 38-39 diyorlar.
    Adam gibi teklif verseler insanoğludur tabi ki fiyatta ikramı olur.
    4 tane garantili sıfır orjinal vw jantı ile bandrol kafadan
    Minimum 2000-2500 lira(Fazlası vardır eksiği yoktur.)
    Sonuçta o araca da teneke kapak gitmez.
    Jant lazım !!!
    Anlayacağın jant ile bandrol senin amortisman hesabına göre avantajın oluyor.

    O yüzden bu aracın fiyatı her türlü uygun...
    Arkadas takasa kapalı takas istese benim passatla takas ederdim.
    Ben de jetta arıyorum şu an satabilirsem ben alacağım bu jettayı...
    41 kere maşallah arkadaşın aracı çok temiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melih3688 -- 17 Aralık 2014; 16:27:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    1.Araç sattığınızda sizin aracınıza % usulü ile talip olacağım söz.
    2.Doğru trendline modelin bandrolsüz ve comfortline çelik jantsız,teneke kapak modeli 51.250 lira %20 amortismanı düşersekte 41.000 lira.
    3.Bu arkadaş 44,5 demişse Pazarlıkla tık para 42-43 civarına zaten verecek.
    Adama küfür eder gibi 38-39 diyorlar.
    Adam gibi teklif verseler insanoğludur tabi ki fiyatta ikramı olur.
    4 tane garantili sıfır orjinal vw jantı ile bandrol kafadan
    Minimum 2000-2500 lira(Fazlası vardır eksiği yoktur.)
    Sonuçta o araca da teneke kapak gitmez.
    Jant lazım !!!
    Anlayacağın jant ile bandrol senin amortisman hesabına göre avantajın oluyor.

    O yüzden bu aracın fiyatı her türlü uygun...
    Arkadas takasa kapalı takas istese benim passatla takas ederdim.
    Ben de jetta arıyorum şu an satabilirsem ben alacağım bu jettayı...
    41 kere maşallah arkadaşın aracı çok temiz.



    Adana dogus otodan gözde hanim ile yüzyüze gorusme imkaniniz varsa bu araci trafik sigortasi dahil 50250 tl ye alabilirsiniz. wv comfortline modeline alaşım jant koymadığını ben bilmiyordum, benim hatam o zaman tabiki jantların fiyat farkı olur. ama su bir gerçek diger markalar ne kadar değer kaybederse wv de o kadar değer kaybeder 2. Elde ne eksik ne fazla. Benim demem odur ki honda yada opel vb. 50000tl lik araca 3 yaşında ne kadar fiyat belirliyorsanız bunada o fiyatı belirleyin. Çünkü olması gereken o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    1.Araç sattığınızda sizin aracınıza % usulü ile talip olacağım söz.
    2.Doğru trendline modelin bandrolsüz ve comfortline çelik jantsız,teneke kapak modeli 51.250 lira %20 amortismanı düşersekte 41.000 lira.
    3.Bu arkadaş 44,5 demişse Pazarlıkla tık para 42-43 civarına zaten verecek.
    Adama küfür eder gibi 38-39 diyorlar.
    Adam gibi teklif verseler insanoğludur tabi ki fiyatta ikramı olur.
    4 tane garantili sıfır orjinal vw jantı ile bandrol kafadan
    Minimum 2000-2500 lira(Fazlası vardır eksiği yoktur.)
    Sonuçta o araca da teneke kapak gitmez.
    Jant lazım !!!
    Anlayacağın jant ile bandrol senin amortisman hesabına göre avantajın oluyor.

    O yüzden bu aracın fiyatı her türlü uygun...
    Arkadas takasa kapalı takas istese benim passatla takas ederdim.
    Ben de jetta arıyorum şu an satabilirsem ben alacağım bu jettayı...
    41 kere maşallah arkadaşın aracı çok temiz.



    Adana dogus otodan gözde hanim ile yüzyüze gorusme imkaniniz varsa bu araci trafik sigortasi dahil 50250 tl ye alabilirsiniz. wv comfortline modeline alaşım jant koymadığını ben bilmiyordum, benim hatam o zaman tabiki jantların fiyat farkı olur. ama su bir gerçek diger markalar ne kadar değer kaybederse wv de o kadar değer kaybeder 2. Elde ne eksik ne fazla. Benim demem odur ki honda yada opel vb. 50000tl lik araca 3 yaşında ne kadar fiyat belirliyorsanız bunada o fiyatı belirleyin. Çünkü olması gereken o.

    Bayiden bayiye farkediyor.
    İstanbulda mez de 51.250 sigorta haric.
    O 250yi bile inmiyorlar.Benim arabayı öldürdüler.26 saydılar.Üste 26,250 istediler.Benim aracın ederi de 30 civarı.
    20-21 isteseydi yine alınırdı.Ama 5000 lira birden kırdılar...
    2.el 90-150.000 kmlerde ki jantsız araçlar 43-44-45 civarı.Bu araç hem temiz ve düsük km hem de üzerinde jant var.Sana o yüzden diyorum avantajlı diye yoksa elin arabasını niye savunayım😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melih3688 -- 17 Aralık 2014; 16:48:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    1.Araç sattığınızda sizin aracınıza % usulü ile talip olacağım söz.
    2.Doğru trendline modelin bandrolsüz ve comfortline çelik jantsız,teneke kapak modeli 51.250 lira %20 amortismanı düşersekte 41.000 lira.
    3.Bu arkadaş 44,5 demişse Pazarlıkla tık para 42-43 civarına zaten verecek.
    Adama küfür eder gibi 38-39 diyorlar.
    Adam gibi teklif verseler insanoğludur tabi ki fiyatta ikramı olur.
    4 tane garantili sıfır orjinal vw jantı ile bandrol kafadan
    Minimum 2000-2500 lira(Fazlası vardır eksiği yoktur.)
    Sonuçta o araca da teneke kapak gitmez.
    Jant lazım !!!
    Anlayacağın jant ile bandrol senin amortisman hesabına göre avantajın oluyor.

    O yüzden bu aracın fiyatı her türlü uygun...
    Arkadas takasa kapalı takas istese benim passatla takas ederdim.
    Ben de jetta arıyorum şu an satabilirsem ben alacağım bu jettayı...
    41 kere maşallah arkadaşın aracı çok temiz.



    Adana dogus otodan gözde hanim ile yüzyüze gorusme imkaniniz varsa bu araci trafik sigortasi dahil 50250 tl ye alabilirsiniz. wv comfortline modeline alaşım jant koymadığını ben bilmiyordum, benim hatam o zaman tabiki jantların fiyat farkı olur. ama su bir gerçek diger markalar ne kadar değer kaybederse wv de o kadar değer kaybeder 2. Elde ne eksik ne fazla. Benim demem odur ki honda yada opel vb. 50000tl lik araca 3 yaşında ne kadar fiyat belirliyorsanız bunada o fiyatı belirleyin. Çünkü olması gereken o.

    Bayiden bayiye farkediyor.
    İstanbulda mez de 51.250 sigorta haric.
    O 250yi bile inmiyorlar.Benim arabayı öldürdüler.26 saydılar.Üste 26,250 istediler.Benim aracın ederi de 30 civarı.
    20-21 isteseydi yine alınırdı.Ama 5000 lira birden kırdılar...
    2.el 90-150.000 kmlerde ki jantsız araçlar 43-44-45 civarı.Bu araç hem temiz ve düsük km hem de üzerinde jant var.Sana o yüzden diyorum avantajlı diye yoksa elin arabasını niye savunayım😊


    Zaten başkası yada sizin aracınız olsun kalp kıracak değiliz. Amaç burada bilgi ve fikir paylaşmak. Ancak bayiler müşteri alıcı ise indirimi uyguluyor, bakıcı ise son fiyatı bu deyip kestirip atıyor. Belki sizde alıcı idiniz ama satıcı acemi çıktı anlamadı. Zaten o iş şans. Benim demem şudur: ben bu aracı bayiden 50-51 bine sıfırı mı alırım yoksa 43 bine 3 yaşında ve geçmişini bilmediğim aracımı? Fiyatı böyle belirleriz en iyi, eğer siz bu aracı alırım derseniz fiyatı iyidir, gider sıfırı alirim derseniz pahalıdır. Ama ben bi arabaya 43.000TL isteyene de saygım var bu arabaya 38000tl fiyat teklif edene de. Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688

    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker


    quote:

    Orijinalden alıntı: melih3688


    quote:

    Orijinalden alıntı: ailker

    3 yıllık arabanın deger kaybı minimum %20 hatta 25 tir ortalama. Gerizsini hesaplayın degeri belli

    1: %'yi kim belirliyor ?
    2:Sen kendi arabanı % ile mi satıyorsun ?
    3:Toplama çarpma bölme ile araç sahibi olunmaz kaldı ki 51-52 milyarın % 20si
    Ortalama 41-43 arasına tekabül eder.
    Hesaplayabilirsin...

    1.Yuzde yi piyasa şartları belirliyor. Ayrıca amortisman oranlarina bakabilirsiniz muhasebecilerin.
    2 evet bende aracımı satarken ortalama yuzdeleri kullanırım.
    3. 51.250 TL olan aracın fiyatı da bu hesapla en fazla 41.000 TL eder ki benim bi fiyata itirazım yok tabi araç kusursuzsa ufak tefek kusurların olduğunu varsayarak fiyatını belirlenebilir.

    1.Araç sattığınızda sizin aracınıza % usulü ile talip olacağım söz.
    2.Doğru trendline modelin bandrolsüz ve comfortline çelik jantsız,teneke kapak modeli 51.250 lira %20 amortismanı düşersekte 41.000 lira.
    3.Bu arkadaş 44,5 demişse Pazarlıkla tık para 42-43 civarına zaten verecek.
    Adama küfür eder gibi 38-39 diyorlar.
    Adam gibi teklif verseler insanoğludur tabi ki fiyatta ikramı olur.
    4 tane garantili sıfır orjinal vw jantı ile bandrol kafadan
    Minimum 2000-2500 lira(Fazlası vardır eksiği yoktur.)
    Sonuçta o araca da teneke kapak gitmez.
    Jant lazım !!!
    Anlayacağın jant ile bandrol senin amortisman hesabına göre avantajın oluyor.

    O yüzden bu aracın fiyatı her türlü uygun...
    Arkadas takasa kapalı takas istese benim passatla takas ederdim.
    Ben de jetta arıyorum şu an satabilirsem ben alacağım bu jettayı...
    41 kere maşallah arkadaşın aracı çok temiz.



    Adana dogus otodan gözde hanim ile yüzyüze gorusme imkaniniz varsa bu araci trafik sigortasi dahil 50250 tl ye alabilirsiniz. wv comfortline modeline alaşım jant koymadığını ben bilmiyordum, benim hatam o zaman tabiki jantların fiyat farkı olur. ama su bir gerçek diger markalar ne kadar değer kaybederse wv de o kadar değer kaybeder 2. Elde ne eksik ne fazla. Benim demem odur ki honda yada opel vb. 50000tl lik araca 3 yaşında ne kadar fiyat belirliyorsanız bunada o fiyatı belirleyin. Çünkü olması gereken o.

    Bayiden bayiye farkediyor.
    İstanbulda mez de 51.250 sigorta haric.
    O 250yi bile inmiyorlar.Benim arabayı öldürdüler.26 saydılar.Üste 26,250 istediler.Benim aracın ederi de 30 civarı.
    20-21 isteseydi yine alınırdı.Ama 5000 lira birden kırdılar...
    2.el 90-150.000 kmlerde ki jantsız araçlar 43-44-45 civarı.Bu araç hem temiz ve düsük km hem de üzerinde jant var.Sana o yüzden diyorum avantajlı diye yoksa elin arabasını niye savunayım😊


    Zaten başkası yada sizin aracınız olsun kalp kıracak değiliz. Amaç burada bilgi ve fikir paylaşmak. Ancak bayiler müşteri alıcı ise indirimi uyguluyor, bakıcı ise son fiyatı bu deyip kestirip atıyor. Belki sizde alıcı idiniz ama satıcı acemi çıktı anlamadı. Zaten o iş şans. Benim demem şudur: ben bu aracı bayiden 50-51 bine sıfırı mı alırım yoksa 43 bine 3 yaşında ve geçmişini bilmediğim aracımı? Fiyatı böyle belirleriz en iyi, eğer siz bu aracı alırım derseniz fiyatı iyidir, gider sıfırı alirim derseniz pahalıdır. Ama ben bi arabaya 43.000TL isteyene de saygım var bu arabaya 38000tl fiyat teklif edene de. Saygılarımla

    Yine dediğime geliyorsun.
    Olmayınca 1 lira bile para
    Kaldı ki 3 yaş için sıfırıyla arada 12-13.000 lira fark olmaz jantlarıyla 7-8.000 ideal bir farktır.
    Jant olmasa edeceği 40-41dir.
    42-43.000i olan 3 yaşındaki jantlı bu aracı alır.
    50-51i olan gider teneke kapaklı sıfırını alır.
    Gönlü zengin kardeşim 8-10.000 lira fazlası olan gitsin sıfırını alsın zaten 3 yaşındakine bakmasın.
    Burada senle hemfikirim.
    TENEKE KAPAKLI Sıfırı 51 diye
    3 yaşında ki ağır kazasız düsük km jantlı jetta 38 DEĞİLDİR.
    Kusura bakma da ben de olsa o jetta biri bana 38 verse git koçum sen metrobüse tramvaya bin bu araba sana gelmez derim.

    Vw bayide ki satıcıya gelincede satış personeli gayet ciddiydi,senden ricam oradaymış gibi konuşma adamlar ciddi olmasa arabayı iki kişi inceledi bindiler sürdüler expertize soktular 26.000 verdiler.
    Dedim öldürdünüz 28.500ü marketçi kapı komşum veriyor ben 30 istiyorum klasik ağız yaptılar çok iyi vermiş git verde kendilerinde afedersin kıçı kırık 140000de tavan hariç komple boyalı en nefret ettiğim renk beyaz 2006 dizel polo var 25.000 istiyor.
    Passatı 26 sayıyor.Dedim Allaha revamı bu işte abi şöyle abi böyle.
    Adamlar otocenter galericisinden beter hepsi şark kurnazı ki orası benim devamlı gittiğim aracımı gösterdiğim bir yer.
    Ciddiyetle yada acemilikle alakası yok.
    Dedim ya bayiden bayiye fark ediyor.
    Adana da ki bilmem ne hanım senin kaşının karası gözünün elasına,senin bir becerin ya da senden hoşlandığından sana 50.250ye vermiyor.
    Bayilerde biliyorsun ki kota olayı vardır.
    Demek ki birisi kotayı doldurmuş karnı tok,250'yi bile düşmüyor,birisi dolduramamış kotası açık karnı aç,Fiyatta indirime gitmiş bariz yani bunun başka bir açıklaması yok.
    Ya da her zaman ki gibi İstanbul'un kendisine nispeten daha küçük şehirlere göre atmış olduğu kazık bu.
    Diyeceğim o ki parası olan teneke kapaklı sıfırını 51e alsın.
    Olmayanda 43'e jantlı bu arabayı alsın.
    Ağır hasar kayıtlısınıda gitsin 37-38'e alsın
    Bence bu arabanın fiyatı gayet yerindedir.
    Arabamı istediğim rakama satsam araç bana satılmıştır diye konuyu kapattırcam da,işte bekliyorum 😊😊
    Hakkımızda hayırlısı,

    En derin hürmetlerimle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melih3688 -- 17 Aralık 2014; 19:15:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • melih3688 kullanıcısına yanıt
    arkadaşım sen durumu en ince ayrıntısına kadar yazmışın ama arkadaş anlamak istediği yerden anlamış o yüzden kendini yorma bence tamam dedik burası forum isteyen istediğini söyler veya tartışılır konuşulur diye arkadaş kendini aşmış amortisman hesaplarına vurmuş kendini. burası TÜRKİYE kardeş burda işler amortismanla şunlu bunla olmuyor hiçbirşeyn garantisi yok bugün 50 olan yarın 100 olur. sende dersin artık o, o kadar etmez ben almam bana indirim yap amortismanı bu mu diyecek merak ediyorum hatta araba satacak olursa bakalım kaç yazacak merakla bekliyorum
  • Ağzına sağlık :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melih3688 -- 19 Aralık 2014; 15:37:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.