Şimdi Ara

Konuyu kaldırdım. (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
283
Cevap
1
Favori
18.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakankaran

    Yılbaşında bu arabaya 75 demişlerdi ,altın gibi araba ,almadigima pişmanım.
    89-90'a sıfır satan galeriler var Hocam 4-5 bin km'de sıfır ayarında ikinci el alabilirsiniz onların temizleride 80 bin civarı.



    Eğer almaya niyetiniz varsa henüz geç değil 80'lik ikinci el Polo'lar 100-110 bin olacak tıpkı Midline Golf'lerin 50-55'ten 80'e çıkması gibi zaten eski kasa ufak Polo 1.2 Comfortline'lar 70-80 bin ediyor Doğuş makası açacak araç halen değerinden ucuz eski kasaları insanlar 30-40 bin liradan aldı 60-70 istiyorlar geçen yaz sıfır km Polo 50 bin liraydı bu yaz sonunda 102 bin lira oldu 1 yılda ikiye katlayan başka araç yok.



    50-55 bandında iken burun kıvırdığım Golf'ün eli yüzü dağılmış haline 80 vermenin eşiğinden döndüm sizde şu an sıfır kokusu olan Polo'yu 80-90'a belki daha ucuza alabilirsiniz..



    Aracı alıp pişman olan yok araçla ilgili henüz motor,şanzıman veya herhangi bir konuda sorun yaşayan olmadı araç bir tık daha çevik ve sportif bir Golf gibi geldi bana arka tarafta cam/gövde oranının cam olarak küçük olması biraz Citroën esintisi yapmış bu arada Golf satıp yeni Polo alan var bir arkadaş

    1.6 TDi Midline Plus Golf satıp 1.6 TDi DSG Comfortline Polo aldı gayette memnun kaldı .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Ben aracı al-sat için değil binmek için alıyorum ve eskitiyorum. Şu anki aracımın bendeki 5.senesi mesela.



    Benim şu an arabaya ayıracağım 100-120 bin liram olsa, alacağım araç 2009-2010 model S60 olurdu. 2.0T motor, veya daha iyisi, bulabilirsen 2.4T5.

    Bu araçların gerçekten tertemiz olanları 60-65 bin civarına alınabiliyor. Elimde kaldı mı 40-60 bin lira. Bu parayla arabanın tamirlerini/ağır bakımlarını yapar, senelerce sıfır sıkıntı binerim.

    Hatta yakıt tüketimi masraflı gelirse, kaliteli bir LPG sistemi takıp, benzer dizel araçlardan daha ucuza gezerim.



    Tabii bunlar benim düşüncem.
    Bahsettiğiniz S60'ın Autoscout üzerinden Avrupa İkinci el fiyatlarına baktım sıfır Polo fiyatına göre 3-4 kat daha ucuz .



    12 bin Euro sıfır fiyati bulunan Polo'ya göre yaklaşık 3-4 bin Euro diyebilirim sıfır Polo orada birkaç tane benzer durumlarda S60 alabiliyorken ülkemizde 2 tane alamıyor ülkemizde ikinci el piyasasına göre Polo ucuz kalıyor aslında 40-50 bin lira masraf fiyatı ile zaten Avrupa'da bir S60 daha alıyorsunuz.





    Forumda beyinsis adlı bir hocamızla Golf 6 -7'ye dair bu konuda tartışmıştık

    kendisi bana " eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı " dedi eski araçlara masraf yapmaya değse -ki Avrupa'da her yer efsane D-E segment araç kaynıyor - ilk onlar yapardı halbuki sizinde bildiğiniz üzere araçlar konserve kutusu oluyor.



    Polo'ya X para veriyorsunuz muhabbeti 2-3 yıl öncede vardı onu geçtim şu an 6-7 yıllık Golf'e 200 bin liraya yakın para verenler var Polo'ya ilk geldiğinde TSi DSG Highline'a 80-90 verilmez diyen vardı o paraya ikinci el Megane,Focus gibi araçlar vardı ama o Polo şu an 134 bin lira oldu ikinci el en ucuz ilan 87-90 diye gidiyor . Eylül zammını da geçtikleri zaman bahsi geçen araç 144-150 bin olacak ve o kadar arttıktan sonra da hiç kimse 90-100'e vermek istemez galeriler stok ilanları henüz girmedi.



    Megane Focus ise zaten 50-60 bandından o fiyatlara çıktı onu alanlar zaten artmış fiyattan satıyor Polo'ya geri dönersek araç kesinlikle eski Polo değil Golf,A3 şasisi üzerine kurulu bir araç iç dış ben çoğu C segment araçtan daha başarılı buldum zaten iç mekanda multimedya,direksiyon,kokpit malzemeleri,döşemeleri vs. Golf Passat ile aynı .Araçların ikinci elde satılmasını tasarım aldığınız üstüne satılmasını panjurdaki logo belirliyor yıllardır bunu tecrübe ediyorum Volkswagen'de özellikle Polo'yu alın isterseniz ertesi gün aldığınızdan 3-5 yukarı birsey isteyin alan çıkıyor kaldı ki bu kasa bence eski kasalarıyla mukayese edilemeyecek bir araç olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu üzerinden aracı almaya niyetlenen arkadaşların sorularını alabilirim arkadaşlar daha çok aracı aldırmama ve başka araç övme üzerine çalışan arkadaşlar olsa da mübarek serverlarımızı mübarek server yapan detaylardan biri de onlar.



    Ama bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan arkadaşlar kendi goygoy timleriyle konuya yorum yazınca akıllarınca algı yapmış oluyorlar araba çok beğenildi arkadaşlar forumu art niyetli bir şekilde kullanarak sonuç alamazsınız güneş balçıkla güreşçi salçayla sıvanmaz yiğidi öldür hakkını yime demişler.



    Araçtan çok menunum Volkswagen aracı büyüterek kumar oynadı aslında Avrupa pazarında pek etkilemedi ama Latin ve Çin pazarında özellikle Sedan versiyonunun omuz-baş ve bagaj hacmi dingil mesafesi eski Jetta'dan büyük olduğu için Jetta epey zedelendi HB Polo ise Golf'ü daha çok Latin pazarında etkilemiş o yüzden o pazarlara üst donanım hatta deri direksiyonlu Polo bile satılmıyor çünkü satsalar Golf çok zedelenecek.



    Golf 8 tahminimce Jetta MK7 Polo MK6 kırması birsey olacak ikisini toplayıp ikiye bölünce çıkan sonuç 439 santim demek ki Golf 14 santim uzayacak.



    Aracı almayı düşünenler ve acaba modunda olan arkadaslara şunu söyleyeyim araç en az 2 büyük zam daha yiyecek bahsi geçen 1.0 Comfortline Polo 117 bin lira %5 kampanya ile 110 bin civarında artık zam yapınca 75 binden yapılan zam gibi olmayacak 117'den 120-125'e,130'a belki de oradan 150'ye doğru gidecek 150'ye dayandıktan sonra bu arabaları ikinci elde 80-90'a vermezler tecrübe ile sabit

    şu an Doguş'un elinde 108'liklerden stoklar var genede sormanızı öneririm satışlar düşmesine rağmen VW pek umursamıyor TR pazarında 10 yılda sattığı arabayi Çin'de 6 aydan kısa sürede çıkarıyor burada rekoru yılda 139 bin orada aylık 210-220 bin satıyor o yüzden daha çok stok eritme üzerinde çalışıyorlar.



    Az satılması daha iyi arkadaşlar hem ilanlarda yığılma olmaz hemde para lazım olup elimden çıkarayım diyenlerin sayısı fazla olmaz



    On kere yazmama gerek yoktur herhalde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    turboya dediler hocam.



    Aracın içi çok dar geldi Polo'ya göre keske Focus şasisi üzerine kurulsaymış kabin,kafes dar geldi hocam Polo'ya geçince nispeten C araca geçmiş gibi oluyorsun.



    Dar geldi sannaa Fiieessta .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merdomable

    Fiyatlar 120-125 civarı geziyor, bakın polodan bahsediyorum ve trafikte çok görmeye başladım...Zenginiz lo biz :)
    Arka camları manuel Clio.110 bin be hocam onlara bakıp alıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anl_clk

    Hocam okurken bu aynı polo mu diyesim geldi. Bana göre polo donanım fakiriydi hala aynı durumda. LED far dahi highline da opsiyon katlanan ayna var mı emin değilim inanılmaz pahaşı ve boşları çok kötü duruyor.

    1.0 kağıt üstünde çok güzel ama ben 1.2tsi tercih ederim. 2017 polo 1.2 tsi var içi harbi mezar gibi iç hacmi büyümesine inanın en çok ben sevindim çünkü eski hali A-B sınıfı arasındaydı.Şuan gerçek B sınıfı oldu Ancak megan ile karşılaştırmanız bana göre çok yersiz olmuş okurken insanlar golf astra neden alıyorlar o zaman diye iç geçirdim.
    Megane'la karşılaştırmamın nedeni aracın ne

    kadar büyüdüğünü anlatmak istememdi eski kasa Polo dediginiz araç PQ34 kullanan bir arabaydı yeni Polo ise Golf,A3 şasisi üzerine kurulu hatta yanlış bakmadıysam Golf'ün ön koltuk raylarının parça kodu Polo ile aynı yani eski Polo ile yeni Polo TAMAMEN FARKLI araçlar Golf forumlarında da Polo alırım diyenler var .



    http://www.golftutkusu.com/topic/5620-yeni-polo-inceledim-yoksa-golf’ten-daha-mi-iyi/



    Eski kasa kullanıyorsunuz sanırım böyle bir durumda aracı ne kadar anlatsam boş ama aracı kullananlar bana hak veriyor arabanın yola oturuşu yol konforu Golf ayarında bir araba , eski Polo ile bagaj kapağındaki Polo yazısı hariç tamamen farklı bir araç şasi,süspansiyon,direksiyon hissi Golf gibi hatta araç sanki bir tık daha spor ve çevik bir Golf gibi geldi bana .



    Polo artık i20 gibi araçların olduğu B+ olarak tabir edilen 135-135 omuz mesafelerini,baş mesafelerini geçti özellikle i20'nin içi eski Polo'dan epey büyük olsada B segmentin son sınırlarında ama Polo'yu yaparken Volkswagen bir kere boyutsal olarak psikolojik üstünlük kurmuş dediğim gibi dingil mesafesi hariç iç ölçülerin hepsi Megane III'ten büyük,ön omuz mesafesi hariç Megane IV'ten büyük bir araba yani araç ne olmuş diye merak ediyorsanız kabin ferahlığı Auris'ten,Focus'tan büyük bir araç bunlar benim şahsi fikirlerim değil somut veriler aracın içi B segment gibi değil arkadaşlar sonuçta tekrar yeni kasa çıkana kadar 10 milyon adet bu kasa satacaklar bi zahmet SuperMinilerin hepsinden büyük olsun C rahatlığı sunsun yoksa global ölçekte çok zarar görür.



    Artık 1.2 TSİ diye bir motor yok ve tercih etme şansınızda yok 0-100 hızlanması videoda da görüldüğü üzere 9.44 saniye tutmuş SG5 adlı manuel şanzımanda .



    1.0 95 beygir motor dediğim gibi 1.2 Golf 7&Jetta ile ayni tork değerinde bunu da hesaba katarsanız araç epey ekonomik gitgide veriler dizele yaklaşıyor motor tamamen farklı silindir yatağından enjektörlere kadar herşey ama hersey farklı.



    Aracın karoser boyutlarıda dahil olmak üzere uzunluk hariç tüm boyutlar ve hacimler Golf 5 ile aynı hatta daha büyük yani Polo diye kestirip atmak yanlış Aynı şekilde İbiza'da öyle sayılır İbiza kullananlar bana hak verir büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Fsi ve 50 yillik teknoloji.. Cok guzel. Bilgilenmis olduk.. 😵
    https://m.youtube.com/watch?v=sPctzwtQeNo





    Aydınlanma geldi bana.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Gorseldeki hangi fitili kaldirmislar ??? Motor Lpg uyumlu muv?
    Pardon hocam fotoğraf gitmemiş dikkatinizden dolayı teşekkür ederim.



    Landirenzo Omegas Direct takılıyor Lpg olarak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam İbiza hayırlı olsun.



    Ek olarak dşüncelerime katılıyor musunuz ekonomi olarak memnun musunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg comfortline 108,000 tl olan 2018 modelmi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texmo -- 5 Eylül 2018; 0:15:55 >
  • malum sitede cok satılık ilan var ,para kazanmak içinmi satıyorlar 2017-2018 modelleri sizce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Arka camları manuel Clio.110 bin be hocam onlara bakıp alıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Piyasa rezil durumda, kimsenin umurunda dahi değil. üzücü durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    dsg comfortline 108,000 tl olan 2018 modelmi ?
    Eskihisar geçen ay 1.6 TDi DSG Comfortline i 123 e vermişti araç bakıyorsun sanırım yardımcı olabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    malum sitede cok satılık ilan var ,para kazanmak içinmi satıyorlar 2017-2018 modelleri sizce.
    Çoğunlukla 3 5 bin kar gören satıyor ilanların yarısı acaba gider mi diye giriliyor.



    Madem gidip Polo aldım çift haneli üstüne koymadan satmam valla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    İst dışı ank dahil hiçbir şehirde trafik yok. İst dünyada ilk onda. O kadar kötü. Hayal edemezsiniz.

    Alıntıları Göster
    İst tamamen trafik değildir be hocam galiba köprüleri trafik olarak berbat 1. 4 te yakıtın ne oluyor hocam şehir içi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    İst tamamen trafik değildir be hocam galiba köprüleri trafik olarak berbat 1. 4 te yakıtın ne oluyor hocam şehir içi

    Alıntıları Göster
    31 senedir burdayım. Neresinde ne trafik var bilirim. Ne yap ne et bir yerden bulur seni trafik.



    Boğaz trafiğinde 9,5 yakıyorum. Eski aracımda 15 ten aşağı olmazdı boğaz. Boğaz derken yoğun olduğu saatleri kastediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Megane'la karşılaştırmamın nedeni aracın ne

    kadar büyüdüğünü anlatmak istememdi eski kasa Polo dediginiz araç PQ34 kullanan bir arabaydı yeni Polo ise Golf,A3 şasisi üzerine kurulu hatta yanlış bakmadıysam Golf'ün ön koltuk raylarının parça kodu Polo ile aynı yani eski Polo ile yeni Polo TAMAMEN FARKLI araçlar Golf forumlarında da Polo alırım diyenler var .



    http://www.golftutkusu.com/topic/5620-yeni-polo-inceledim-yoksa-golf’ten-daha-mi-iyi/



    Eski kasa kullanıyorsunuz sanırım böyle bir durumda aracı ne kadar anlatsam boş ama aracı kullananlar bana hak veriyor arabanın yola oturuşu yol konforu Golf ayarında bir araba , eski Polo ile bagaj kapağındaki Polo yazısı hariç tamamen farklı bir araç şasi,süspansiyon,direksiyon hissi Golf gibi hatta araç sanki bir tık daha spor ve çevik bir Golf gibi geldi bana .



    Polo artık i20 gibi araçların olduğu B+ olarak tabir edilen 135-135 omuz mesafelerini,baş mesafelerini geçti özellikle i20'nin içi eski Polo'dan epey büyük olsada B segmentin son sınırlarında ama Polo'yu yaparken Volkswagen bir kere boyutsal olarak psikolojik üstünlük kurmuş dediğim gibi dingil mesafesi hariç iç ölçülerin hepsi Megane III'ten büyük,ön omuz mesafesi hariç Megane IV'ten büyük bir araba yani araç ne olmuş diye merak ediyorsanız kabin ferahlığı Auris'ten,Focus'tan büyük bir araç bunlar benim şahsi fikirlerim değil somut veriler aracın içi B segment gibi değil arkadaşlar sonuçta tekrar yeni kasa çıkana kadar 10 milyon adet bu kasa satacaklar bi zahmet SuperMinilerin hepsinden büyük olsun C rahatlığı sunsun yoksa global ölçekte çok zarar görür.



    Artık 1.2 TSİ diye bir motor yok ve tercih etme şansınızda yok 0-100 hızlanması videoda da görüldüğü üzere 9.44 saniye tutmuş SG5 adlı manuel şanzımanda .



    1.0 95 beygir motor dediğim gibi 1.2 Golf 7&Jetta ile ayni tork değerinde bunu da hesaba katarsanız araç epey ekonomik gitgide veriler dizele yaklaşıyor motor tamamen farklı silindir yatağından enjektörlere kadar herşey ama hersey farklı.



    Aracın karoser boyutlarıda dahil olmak üzere uzunluk hariç tüm boyutlar ve hacimler Golf 5 ile aynı hatta daha büyük yani Polo diye kestirip atmak yanlış Aynı şekilde İbiza'da öyle sayılır İbiza kullananlar bana hak verir büyük ihtimalle.

    Alıntıları Göster
    Ben B+ diye birşeye inanmıyorum. Araçlar nesilden nesile büyüyor. Eski passatlar şimdinin golfü kadar, eski golfler şimdinin polosundan küçük. Araçlar nesilden nesile büyüyor. Polonun rakipleri de büyüyecek. Bütün olay bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.