Merhaba Taahhüt bitmesine yakınken son zamanlarımı kotasız kullanayım diye dün 8LİMİTSİZ 119TL olan limite geçtim taaki bugun 14e kadar kotam dolmamıştı ama saat 14den sonra baktımki bir hız kaybım var hız kontrolü yapdım fakat yine aynı zıkkım 3MB sabitlemişler hattı kota doldu diye aradım müşteri hizmetlerini kontrol ettirdim doğrudur hız kaybınız var diye arıza kaydı oluşturttum herneyse tabi aralıklarla kontrol ettim hala aynı hızda devam az önce müşteri aradıgımda oto.pilottaki kadın arıza kaydınız giderilmiştir mesajı verdi müşteri hizmetlerine bağlandım şuanda hız değerleriniz normal demezmi patladım o an üzerime kaynar sular döküldü ya afedersiniz ama siz neyin muhabbetındesınız ben 2gun once tarife değiştiriyorum tarifem değiştiği halde o lanet olası zıkkım adil kullanım kotasına yine yakalanıyorum hızımı yine sabitliyor kotayı aştım diye tamam efendım tekrar arıza kaydı acalım vs.vs. su Taahhüt bittiği günü dört gözle bekliyorum yokmu bunların daha birüst birimi görüşecek eminim bu olay bana ay sonuna kadar patlar en az bir ay fatura tutarı cıkarır telefona
8LİMİTSİZ pakette akk bulunmamaktadır.
Tarife değiştirmis olmasına rağmen AKN'ye yakalanmış. Sorun bu zaten.