Şimdi Ara

Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
1.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cmanager kullanıcısına yanıt

    1967 yılında Güney Kore Ulsan’da Chung Ju Yung, Hyundai Motors firmasını HMC adıyla adıyla kurarak İngiltere'den kit halinde gelen Ford Cortina modeli arabaları monte etmeye başlamıştır.


    Kaynak:

    Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylartr.wikipedia.org
    Hyundai Motor Company - Vikipedi
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

    Yani ilk defa yapılan bir üretim tamamen yerli olamayabilir. Bir yerden başlamak gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kul Ahmet -- 27 Nisan 2023; 9:49:24 >




  • kuasudba kullanıcısına yanıt
    Bunları yapanlar kemalist eğitim sisteminin tahribatını bünyeden atamamış tiplerdir. Doğru yolu bulup vatana millete hayırlı işler yapmaya, bilime tekniğe teknolojiye katkı vermeye başlarlar inşallah.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Memlekete faydalı her işin haberinin altında bulunan bazıları (temsili değil) :

    Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maşallah yatırımlar Türkiye'ye akıyor... Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar 

  • lojistik

  • hyksl H kullanıcısına yanıt
    Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar


    Kritik öneme sahip Türkiye'nin ilk batarya fabrikasının temeli atıldı: İşte detaylar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nereden başlarsan başla bu ülkede böyle bir muhalefet olduktan sonra hiçbir kıymeti yokkk...

    Önce yapılamaz

    sonra yapılış şekli yanlış

    sonra zaten yapılamazdı

    hani nerede biz demiştik

    yapıldı ama burada değil montaj

    yerli değil ki çin italyan koreli

    eee zaten fabrikası yok ki

    fabrika tamamda üretim yok

    bu fiyata diğer muadil ürünler alınır pahalııı

    yandaşları zengin etmek için

    kim bu fiyata alabilir ki sogan 30tl

    gereksizdi yerine şu olmalıydı

    seçim seçim için bunlar

    devamında adı olmadı adı şu olmalıydıııı...

  • Çünkü lojistik ve otomotiv altyapısı gelişmiş durumda. Üretim için hızlı parça tedariği ve lojistiği kritik önemde. O şu kadar saniyede şu kadar araç taahhütleri işte bu lojistik sistemle mümkün olabiliyor. TR'nin ilk aracı için de bu çok daha önemli. Hem Gemlik tarafında tam olarak İstanbul da denemez.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.