Şimdi Ara

Kronik Şarj Soketi Problemi Artık Garanti Kapsamında!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar.
    Cihazımı Perşembe günü kargolamıştım Telpa'ya. Cuma almış arkadaşlar.
    Bugün saat 23:00 civarı kontrol ettiğimde aşağıdaki görüntü ile karşılaştım tabi havalara uçtum. Sanırım hatalarını anladılar,bundan önce yeni olarak 2-3 post daha görmüştüm garanti kapsamında diye,bilgilendirici olması amacıyla konuyu açmış bulundum,saygılar.
     Kronik Şarj Soketi Problemi Artık Garanti Kapsamında!







  • Oradaki "garanti kapsamında" ibaresi cihazın garanti süresinin (2 yıl) henüz dolmadığı anlamına geliyor olabilir. Onarım bittikten sonra Ücret isteyebilirler yani..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lavdegon

    Oradaki "garanti kapsamında" ibaresi cihazın garanti süresinin (2 yıl) henüz dolmadığı anlamına geliyor olabilir. Onarım bittikten sonra Ücret isteyebilirler yani..

    Hocam ücreti almadan değil Telpa,hiç bir firma tamire başlamaz emin olun :) Alt kısımda farkettiyseniz "tamir devam ediyor" yazıyor.
    Kısacası tamire başlanmış,ücret onayı vermeden yukarıda dediğim gibi garanti kapsamında değilse hiçbir firma tamire başlayamaz.
  • Kuntsss kullanıcısına yanıt
    öyleyse iyi o zaman.. Telefonun 4 GB mı 16 GB mı? 16 Gb modellerde bu arıza olmuyomuş galiba
  • Telefonum 4 GB ancak 16 GB olan bi arkadaşımda da aynı problem vardı,1 ay önce garantiye gönderdi ondan 50 TL tamir ücreti istediler. İki telefonda da bu sorun kronik.
  • Kuntsss kullanıcısına yanıt
    Bendeki 16 GB, samsungun şarj kablosundan aldım onu kullanıyorum 4 aydır bi sorun çıkmadı şimdiye kadar. Sanırım Discoverynin kutusundan çıkan şarj kablosunun ucu çok sıkı olduğu için yuvayı bozuyor. Herkese samsung şarj kablosu kullanmasını öneririm tık diye oturuyor yuvaya çok rahat girip çıkıyor, yuvayı hiç zorlamıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 26 Şubat 2014; 0:19:07 >
  • Tavsiye için teşekkürler,cihaz gelir gelmez bir samsung usb şarj kablosu alacağım, aynı sorunu tekrar yaşamak istemiyorum, 1 hafta telefonsuz kalmak bana göre değilmiş :)
  • Degisecek o ibare emin olun ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim soket 3ay önce felan 110 Tl ye değişti ama dün yine aynı problem oldu ücret isterlermi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza tespiti yapıldıktan sonra portta zorlama ve eğilme yada kırılma mevcuttur diye kullanıcı hatası ibaresi ile en az 50 TL arızanın durumuna göre değişim gösterebilir bu tabi ücret istiyeceklerdir ilk etapta herkeste durum böyle.Belkide seninkinde zorlama yoktur bilemem onu sonucu burdan paylaşırsın.
  • Ahmtcnars A kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal gene zorlama kırılma diyeceklerdir,ücret alınır gibi duruyor denemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atak-1

    Büyük ihtimal gene zorlama kırılma diyeceklerdir,ücret alınır gibi duruyor denemek lazım.

    Bilmiyorum hocam artik ne olacak son durumu yazarm heralde foruma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşuna umutlanma aynisi bende de yaziyordu ilk goruncu boyleydim sonradan 50 TL yi görünce suratin aynen boyle oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faturası ile ss'li ücretsiz yaptırılmıştır.http://forum.donanimhaber.com/m_88513349/f_//tm.htm#88513349
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.