Şimdi Ara

Ktm 390 hakkında ne düşünüyorsunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Titreşim konusu, konforuna düşkün olanlar için problem olabilir gibi.

    Var mı kullananlar, kullanmış olanlar aramızda?



    we2stromyoutube
    Ktm 390 Adventure Kullanıcı Yorumları | Ktm 390 İnceleme Bu motosiklet, Ktm 250 Adventure kullanıcı yorumlarını yaptıktan sonra kanalda olması gerektiğini düşündüğüm bir motosikletti. Ama yakın çevremde Ktm 390 Adventure kullanan kimse yoktu. Açıkçası Çanakkale genelinde de çok fazla gördüğüm bir motosiklet değildi. Onun için bu motorla ilgili kullanıcı yorum videosu çekme konusunda çok fazla da ümitli değildim. Anıl, bir önceki videoda paylaştığım Pulsar N250 test sürüşüne yanında bir arkadaşını da getirince, Burak'la tanışmış olduk. Yani Burak'la ilk görüşmemiz N250 kullanıcı yorumları içindi. Arada gün ayarlamak için iki kere telefonla görüştük. İkinci yüz yüze görüşmemizde de, Ktm 390 Adventure kullanıcı yorumlarını çektik. Belki izlediği videolardan az çok bir fikir sahibi olmuştur ama, sohbetin nereye gideceğine dair bir fikri yoktu. Dolayısıyla anlık olarak yönelttiğim sorulara kendi tecrübeleri doğrultusunda, düşüncelerini içinden geldiği gibi aktararak yanıt vermiş oldu. Ktm 390 ile ilgili yakıt tüketimi, güç&tork, hız, egzoz, göstergeden tutun da, uzun yol ve artçılı sürüşe kadar detaylı bir video çektik. 00:00 Giriş 01:00 Ktm 250 Adv'den geçiş 02:03 Alternatif motorlar ? 02:58 Sevdiğin & sevmediğin konular 03:57 Ktm 390 uzun yolda 05:46 Malzeme kalitesi, işçilik 08:00 Sele Konforu, Rüzgâr 10:10 Gösterge, aynalar 11:24 Ktm 390 Motor 13:13 Arıza, şikayetler, servis 16:29 İkinci el piyasası 18:23 Yükseltmek istersen? 19:40 Kim Alsın | Kim Almasın! 21:32 Ktm 390 Egzoz 22:40 Kamera arkası Videoda da belirttiğim gibi; aynı zamanda Ktm distribütörü olan Spormoto ile ilgili garanti şikayetlerini, elimden geldiği kadarıyla takip etmeye çalışacağım. Ktm'den kaynaklanan bir sorun olduğu açıkça belli. Belki bu konuda izleyen arkadaşlara da bir faydamız dokunur. Ktm 390 Adventure ile ilgili sorularınız varsa, yorumlar bölümünde iletmenizi rica ederim. En kısa sürede yanıtlama çalışacağım. Burak arkadaşımızın da en azından bir süre yorumları aktif olarak takip edeceğini tahmin ediyorum. Ayrıca kendisine özelden de ulaşıp görüşlerini alabiliriz. Aşağıdaki konular hakkında yardımcı olur, yorumlarda taleplerinizi iletirseniz seviniriz. -Bir sonraki videonun hangi motosiklet hakında olmasını isterdiniz? --Sorular arasında ilginizi çekmeyen konular var mı? ---İlave olarak sormam gerektiğini düşündüğünüz konular nelerdir? Ktm 390 Adventure veya aynı bloğu kullanan Ktm 350 Duke ile ilgilenen bir arkadaşınız varsa, videoyu kendisine ileterek, hem arkadaşınıza yardımcı olabilir, hem de kanalımıza destek verebilirsiniz. Yine içeriği beğendiyseniz, beğeni ve yorumlarınız ile kanalımızın gelişmesine katkı sağlayabilirsiniz. Motor: Tek silindir, 4 zamanlı Motor Hacim: 373.2 cm³ Güç 32 kW (44 hp) Şanzıman: 6 vites Soğutma: Sıvı soğutma Kaydırmalı debriyaj, Ateşleme Bosch EMS Ön Amortisör: WP APEX 43mm Arka Amortisör: WP APEX shock absorber Ön fren: Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren Arka fren: Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren Fren Diskleri Çap Ön/Arka 320 mm / 230 mm Ön Lastik: 100/90 19 Arka Lastik: 130/80 17 Yüksüz Durumda Yerden Yükseklik: 200 mm Yüksüz Oturma Yüksekliği: 855 mm Yakıt deposu kapasitesi toplam yaklaşık 14.5 L. Yakıtsız ağırlık yaklaşık: 158 kg Ortalama Yakıt Tüketimi: Fabrika verisi 3.37 L. /100 km Keyifli seyirler. Tekeriniz düz bassın. Yukarıda bahsi geçen Ktm 250 Adventure kullanıcı yorumları için: https://www.youtube.com/watch?v=A_ygQTFgLqY Pulsar N250 test sürüşü sonrası kullanıcı yorumları için: https://www.youtube.com/watch?v=nfWySicFFYM Diğer motosiklet kullanıcı yorumları: https://www.youtube.com/watch?v=rXNyAFhxa_A&list=PLXFVq7UWzJxBiAD2rh9Z4CnWvu-jfuwPx ***Video ekipman: Kamera: Eos M50 / GoPro Hero 7 Black Ses: Movelink M2 ***https://app.hps.im/d7ct/hjvlgqac İçeriği beğendiyseniz lütfen beğenin/takip edin! ▶︎ INSTA: @ dengeli_yorum https://www.instagram.com/dengeli_yorum ▶︎ FACEBOOK: https://www.facebook.com/dengeliyorumcom If you liked the content simply like/subscribe to support 🙌 SAY HELLO ▶︎ INSTA: @ dengeli_yorum https://www.instagram.com/dengeli_yorum ▶︎ FACEBOOK: https://www.facebook.com/dengeliyorumcom #motosiklet #ktm390 #ktm390adventure
    https://www.youtube.com/watch?v=Fj8m6mD47T0



  • Merhabalar, İlk motorum olarak aldım, yarın ehliyet sınavına gireceğim. İnşallah geçebilirsem artık detaylıca yazmak isterim.


    Trafiğe kapalı alanda sürdüğüm kadarıyla titreşim çok fazla yok, tek pistonlu motorlara kıyasla beygir ve çekiş gücü çok iddialı. Sadece bunun için bile ilk motor olarak tercih edilebilir.

  • Merhabalar, hangi 390 hakkında fikir arıyorsunuz? Duke 390 mı, adventure olan versiyon mu? Konuyu biraz daha açarsanız daha iyi olur aslında. Ben Duke 250 almıştım ilk motorumu, gayet memnundum. Teksilindir titreşimi elbet oluyor ama aşırı rahatsız etmiyor, Aprilia 660’a geçtim çift silindir onda da titreşim var, motor olupta titreşimin sıfır olduğu gibi birşey çok nadir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.