Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
Bilgi için teşekkür ederim..
Açıkçası Black cat bir kaç senedir takip ettigim ama çok ta iyi bilmedigim bir motor idi.. Biraz netten araştırınca ilginç bilgilere ulaştım..
Bu motorun parçalarını Çin den alıp Gaziantep te montaj yapılıyormuş.. 200 e yakın çalışan var.. vede parçaların ithal edildigi çinli firma Honda dan motor alıyormuş.. yani Küba larda kullanılan motor aslında Honda üretimi imiş.. Honda firması öyle herkese motor yapmaz.. bende başarılı oldugunu düşünüyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
Bilgi için teşekkür ederim..
Açıkçası Black cat bir kaç senedir takip ettigim ama çok ta iyi bilmedigim bir motor idi.. Biraz netten araştırınca ilginç bilgilere ulaştım..
Bu motorun parçalarını Çin den alıp Gaziantep te montaj yapılıyormuş.. 200 e yakın çalışan var.. vede parçaların ithal edildigi çinli firma Honda dan motor alıyormuş.. yani Küba larda kullanılan motor aslında Honda üretimi imiş.. Honda firması öyle herkese motor yapmaz.. bende başarılı oldugunu düşünüyorum..
ben zaten kubadan başka çine binmedim mondialde fena değil ama küba kadar kolay parça bulamıyosun ve bi tık daha pahalı oluyo.kubadan memnunum cr1 almıştım kuba 2.el 14 binde çok hoşuma gitti 4 gün sonra geri sattım şu an sfırına biniyorum ve ne tık ses ne titreşim nede yakıt var rodajda olduğu halde çokda memnunum şehir içi için mükemmel bi motosiklet bence ybr yada cb125 alacaktım bizim memleket biraz yokuşu çok 125 lik motor hiç gitmiyo 150 lik hadi neyse çekişi biraz daha iyi ve yeni ybr ler zaten çin sıfırı 6 bine yakın mal oluyo değmez yani parasının motoru değil.
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
Bilgi için teşekkür ederim..
Açıkçası Black cat bir kaç senedir takip ettigim ama çok ta iyi bilmedigim bir motor idi.. Biraz netten araştırınca ilginç bilgilere ulaştım..
Bu motorun parçalarını Çin den alıp Gaziantep te montaj yapılıyormuş.. 200 e yakın çalışan var.. vede parçaların ithal edildigi çinli firma Honda dan motor alıyormuş.. yani Küba larda kullanılan motor aslında Honda üretimi imiş.. Honda firması öyle herkese motor yapmaz.. bende başarılı oldugunu düşünüyorum..
ben zaten kubadan başka çine binmedim mondialde fena değil ama küba kadar kolay parça bulamıyosun ve bi tık daha pahalı oluyo.kubadan memnunum cr1 almıştım kuba 2.el 14 binde çok hoşuma gitti 4 gün sonra geri sattım şu an sfırına biniyorum ve ne tık ses ne titreşim nede yakıt var rodajda olduğu halde çokda memnunum şehir içi için mükemmel bi motosiklet bence ybr yada cb125 alacaktım bizim memleket biraz yokuşu çok 125 lik motor hiç gitmiyo 150 lik hadi neyse çekişi biraz daha iyi ve yeni ybr ler zaten çin sıfırı 6 bine yakın mal oluyo değmez yani parasının motoru değil.
ilk çamurlanmam.. ilk düşüşüm..
zevkliymiş
Bu mesaja eklenen görseller:
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
Bilgi için teşekkür ederim..
Açıkçası Black cat bir kaç senedir takip ettigim ama çok ta iyi bilmedigim bir motor idi.. Biraz netten araştırınca ilginç bilgilere ulaştım..
Bu motorun parçalarını Çin den alıp Gaziantep te montaj yapılıyormuş.. 200 e yakın çalışan var.. vede parçaların ithal edildigi çinli firma Honda dan motor alıyormuş.. yani Küba larda kullanılan motor aslında Honda üretimi imiş.. Honda firması öyle herkese motor yapmaz.. bende başarılı oldugunu düşünüyorum..
ben zaten kubadan başka çine binmedim mondialde fena değil ama küba kadar kolay parça bulamıyosun ve bi tık daha pahalı oluyo.kubadan memnunum cr1 almıştım kuba 2.el 14 binde çok hoşuma gitti 4 gün sonra geri sattım şu an sfırına biniyorum ve ne tık ses ne titreşim nede yakıt var rodajda olduğu halde çokda memnunum şehir içi için mükemmel bi motosiklet bence ybr yada cb125 alacaktım bizim memleket biraz yokuşu çok 125 lik motor hiç gitmiyo 150 lik hadi neyse çekişi biraz daha iyi ve yeni ybr ler zaten çin sıfırı 6 bine yakın mal oluyo değmez yani parasının motoru değil.
ilk çamurlanmam.. ilk düşüşüm..
zevkliymiş
Bu mesaja eklenen görseller:
zevklidir :) güle güle kullanın
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
quote:
Orijinalden alıntı: djkabus46
quote:
Orijinalden alıntı: maestro35
Kiba Black Cat kullanan arkadaşlar.. Özellikle dağ bayır gezenler..
1- Motorda olması gereken Anahtar takımları vs nelerdir.. 2- Lastik patlamalarına onarım kitleri varmıdır.. 3- Arabamda lastik köpüğü bulundururum ( faydası tecrübe ile sabit ) Motor lastiğinde kullanan varmı ? 4- Back Cat lerin aküsü için zayıf gibisine yorumlar buldum akü degiştirsemmi ? 5- Karşılaşılan belli başlı arızalar nelerdir..
çok sordum ama .. bu bildiler Hayati önem taşıyor .. gerçi netten de araştırmaya başladım bile..
şöyle bişey var anahtar takımına gerek yok fazla çünkü yapabileceğin fazla bişey olmaz arazide kaldığında. lastik tamir köpüğü iç lasitkli tekerlerde bi işe yaramaz ayriyeten tamir aparatları çıktıysa bilemem yanına bi pompa alırsın şişirirsin az biraz gider hava inince bidaha şişirirsin o şekilde gidersin heralde. akü konusu evet 4 amper küçücük bi aküsü var ama sadace marş çevirmeye yarıyo motor çalışmadan far yakmaya gelmez öyle olursa bi sorun çıkarmadı bende.belli başlı arıza da fazla görmedim 2000 km de bir yağ değiştikce aşırı zorlamadıkca bi sorun yaşamazsın
yanıtınız için teşekkür ederim..
lastik patlamasına karşı netten tamir kiti buldum fakat toubless lastikler içinmiş.. arabamda köpük var oda şambrelli lastiklerde kullanılmıyor diye biliyorum ( bugün bir yerde şambrelli lastikte deneyip başarılı olduğunu söyleyen birinin yazısını okumuştum ) beni en çok korkutan dağ başında lastik patlaması sanırım.. bir tane klasik pompa alacağız o zaman degilmi ? şamrelli lastikler için onarım kitleri var.. acaba alsammı.. gerçi alsam işi bilmedikten sonra ne olacak ? Orijinal lastikleri nasıl sizce ? değiştirmek gerekirmi ?
elimde olan malzemelerimi yazayım..
1- ilk yardım çantası.. 2- Çinden getirttiğim dirsek ve diz koruyucular.. birde kross eldiveni..
arabamda köpük hayat kurtarmıştı.. birde köpük bulundurayım belki işe yarayabilir diye düşünüyorum.
bi çanta alırsın o şambrelli lastiklerin tamir köpüğünden alırsın pahalı bişey değil zaten 15 lira diye biliyorum bi de şişirme pompası alırsın işini görür. eğer cross yapcm çamur toz toprak gezecem diyosan orjinal lastikleri çamura gelmez çünkü endro lastiği gibi bi lastik var orjinalinde asfaltada uyumlu bozuk yolada ama ama çamura gelmiyo ben denedim çamurda bi işe yaramıyo. dişli lastik alırsın o zamanda asfalltta bi işe yaramaz çamura saplanmam diyosan üstündeki lastikler iyi iş görür
sakin kullanım amacım.. dağ ayır gezip fotoğraf çekeyim bana yeter... hoplayıp zıplayıp offroad yapmak yok :)) yaş 45
işinizi görür abi yetmez bana 150 lik dersende en uygun iş görecek parçası kolay bulunan yuki yk250 izci var ama bu bana yetiyodu.
bugün 253 TL sigorta çıktı..ödedim.. yarın 180 TL gibi ruhsat.. 25 ila 45 arası plaka masrafı olacakmış.. ( takipçim öyle söyledi ) gerçi kendim çıkaracağım..
bu arada biraz araştırdım.. black cat lerin motoru ( tüm küba motorların dahil ) Honda ve çinli bir firmanın ortak üretimi imiş.. yani bu işte Honda nın parmağı olması beni sevindirdi :)
abi güzel motor bende geçen sene sıfır almıştım askerlik nedeniyle sattım yani bi problemim olduğundan değil motosiklet tamircisiyiz zaten çinli ama öyle hergn bi yeri bozulan kronik arızası olan bi motor olsa ben almazdım.
Bilgi için teşekkür ederim..
Açıkçası Black cat bir kaç senedir takip ettigim ama çok ta iyi bilmedigim bir motor idi.. Biraz netten araştırınca ilginç bilgilere ulaştım..
Bu motorun parçalarını Çin den alıp Gaziantep te montaj yapılıyormuş.. 200 e yakın çalışan var.. vede parçaların ithal edildigi çinli firma Honda dan motor alıyormuş.. yani Küba larda kullanılan motor aslında Honda üretimi imiş.. Honda firması öyle herkese motor yapmaz.. bende başarılı oldugunu düşünüyorum..
ben zaten kubadan başka çine binmedim mondialde fena değil ama küba kadar kolay parça bulamıyosun ve bi tık daha pahalı oluyo.kubadan memnunum cr1 almıştım kuba 2.el 14 binde çok hoşuma gitti 4 gün sonra geri sattım şu an sfırına biniyorum ve ne tık ses ne titreşim nede yakıt var rodajda olduğu halde çokda memnunum şehir içi için mükemmel bi motosiklet bence ybr yada cb125 alacaktım bizim memleket biraz yokuşu çok 125 lik motor hiç gitmiyo 150 lik hadi neyse çekişi biraz daha iyi ve yeni ybr ler zaten çin sıfırı 6 bine yakın mal oluyo değmez yani parasının motoru değil.
ilk çamurlanmam.. ilk düşüşüm..
zevkliymiş
Bu mesaja eklenen görseller:
zevklidir :) güle güle kullanın
Teşekür ederim..
Selamlar..
Arka fren merkezi sizlere ömür.. bunun tamiri oluyormu ? Sıfırı ne kadar , Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim..
yada Başka marka yada model fren merkezi uyumlumu ? Teşekkürler.