Şimdi Ara

Küçük motorlu Dizel araç nasıl kullanılır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
4.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    1.3mjet2 1500den sonra tam torku verip kopuyor.

    1750-2000devir altına düşmediğin zaman bastığın zaman tepkiyi veriyor.

    6.vitesi istiyor özellikle 2.nesil multijet..

    2.nesilini kullanmayanlar 1.nesil ile farkını göremez.


    Edit;En somut örnek 1.3mjet olduğu için söylüyorum
    5. vites 1500 devirden itibaren düz yolda bi kopartıp video çeket misiniz ?

    Not: Multijet kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracım 1.4 dizel
    2000-2100d/d kullanıyorum devamlı
    vites atmayı ise 2500-2600d/d civarı yapıyorum.
  • 2500 devirde falan çok bağırıyor ama araç korkuyorum motoru elime alırım diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rıza Baba52

    Az sonra son motor bükücüleri gelir. 1300 devirciler :D
    Rıza baba yeni nesil araçların maksimum tork devirleri 1500 devirlere kadar düştü, geneli 2000 devir civarında hem konforlu hem performanslı kullanılabiliyor. Zaten eski motorlara göre daha hafif ve zayıf malzemelerden yapılan motor aksamı 3000 devir üzerinde kullanmaya dayanmaz.
  • 1.3Cdti Easytronic Astra H.

    Eğer normal kullanırsanız 2500 civarı vites büyütüyor. Basarsanız 3500 civarı.

    Spor moda alırsanız bide yokuşa falan gelirse 4500 e kadar çeviriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurmaurer kullanıcısına yanıt
    Nasıl sallıyorsunuz ya. Dizel araçı devirli kullanırsan zaten benzinli gibi yakar. Ne diye dizel alıyorsun ozaman benzinli al bin.
    90bin km bindim aynı motorlu corsaya. Motor saat gibiydi. Düz yolda 2000 devirde rampa yolda 2500 devirde vites atardım. İniş varsa 2000 deviri bile beklemezdim. Düz yolda 2000 devirin altında vites atınca araç sonraki viteste çekmemeye başlıyor. Ortalama olarak 2000 devir ideal.

    Bu şekilde araç çok ekonomik oluyordu. Şimdi Astra da 1.6 dizele biniyorum.

    2000 devirde vites atın. Yeterlidir. Motoru eline alırsın vs gibi saçmalıklara kulak asmayın. Çok kısa mesafeli sürüşlerde bir süre sonra dpf dolabiliyor. Bu durumda motorun tam ısınması için bir süre aracı kullanın. Hararet olması gerekenlere geldiği zaman aracı kenara çekin ve rolantide bekleyin. Motor zaten ısındığı için gereken temizliği yapacaktır. Temizlik bitince motoru kapatabilirsiniz.

    Burada yazılanlar gibi 3500 devirde yarım saat kullanma vs. Gibi şeylere gerek yok. Onu yaparsanız yakıt ortalamanız coşar, bu şekilde yakıt ortalamasını fazla yükseltmeden dpf işini halledebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 8 Kasım 2018; 13:19:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Partikül olayını captivadan da duymuştum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fiat punto evo 1.3 multijet euro 4 normal yolda 2200-2500 yokuşta,yokuşun durumuna gore 2600-3000 yeterli olacaktir.Biraz seri kullanayim dersen 4000 devire kadar yolu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Hangisini kullanıyorsun ?

    Okudunmu bilmiyorum ama 2.nesil dedim.

    2.nesil torku daha alt devirlerde veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Hangisini kullanıyorsun ?

    Okudunmu bilmiyorum ama 2.nesil dedim.

    2.nesil torku daha alt devirlerde veriyor.
    G*tünü kaldıramayan arabayı kopuyor gidiyor diye anlatmayın insanlara.

    1.3 mj2 95hp Linea ve 1.6 e-hdi 92hp 308 kullanın. Bu Linea'nın el freni mi çekili diye ararsınız.

    Kağıt üzerinde yazanları okumakla olmuyor ne yazık ki...

    Siz 5. vites 1500 devirden koparmaya devam edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 8 Kasım 2018; 17:29:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Hahaha.

    1.3 motorla 1.6motoru karşılaştırmanla anlamalıydım.

    1.3ün dengi 1.4-1.5dir.

    Senin o dediğin 1,6hdinın icabından 1.6mjet gelir.

    Hemde tozunu yuttura yuttura

    Bu arada 1.6TDI Passatın sahibiyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 8 Kasım 2018; 17:36:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Hahaha.

    1.3 motorla 1.6motoru karşılaştırmanla anlamalıydım.

    1.3ün dengi 1.4-1.5dir.

    Senin o dediğin 1,6hdinın icabından 1.6mjet gelir.

    Hemde tozunu yuttura yuttura

    Bu arada 1.6TDI Passatın sahibiyim.
    Banane arkadaşım senin Passat'ından ?

    Git kumda patinaj yaptır Passat'ına.

    Çol-çocuk doldu ya şu forum yanarım buna yanarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz onu 2000-2500 anlayın. Dizel araçta 3000 baya yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Çoluk çocukmuş git şurda ne yazdığını oku sonra gel.

    Allahım Liselilerle uğraşıyorsuz ya ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 multijet 2 aracım 1.300 devirden itibaren şahlanmaya başlıyor genelde 2250 d/d civarında vites attırıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Linea’nın şanzımanından kaynaklı ekstra bir hantallığı olduğu doğru. Evlere şenlik bir 1. Vitesi var arazi vitesi gibi.

    301 kullanmadım fakat hdi’ların alt devirleri 1.3 multijete göre bariz daha esnek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.