Şimdi Ara

kvk 30 iş günü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • benim n73 me tel. im vardı. tuşları fln soldu kamera kapağı temassızlık yapıyodu joistyk bozuldu bende garantiye verdim 2 ay oldu.
    bende para iadesi istedim sonra internetten tel.in kargoya verildiğini gördüm. ben de sinirlendim sonra tüketici haklarına gidip yasal işlem başlattım.

    ordaki memur davanın 2 ay kadar süreceğini fakat bizim kazanacağımızın kesin olduğunu söyledi.

    acaba bi sorun çıkabilirmi kesin alırmıyım parayı?



  • tüketici hekem heyetine şikayet dilekçesi verecektin 15 günde bir toplanıyorlar onlarda karar çıktımı o karara itiraz etmezlerse alırsın paranı en geç 1 ay içinde ama itiraz edip mahkemeye giderlerse 2 ay ı bulabilir.yinede paranı alacaksın 2 ay olduğu için rahat ol
  • kardeş öncelikle konuyu açmışsın tebrik ederim. Ben de bi kvk kurbanıyım. HTC telefon verdim tam olarak 4ayda yapıldı. yurtdışından istedikleri parçayı ben internetten buldum. garanti marani yalan kardeş. özellikle kvk garantisi hepten yalan. müşteri hizmetleri telefonları açmıyor otomatik santral güzel bi müzik dinletiyor saatlerce o kadar. kvk nın tüm personeli anca facebok ta mesayi öldürüp sözde çalışıyoruz diyorlar. kendi adıma söylüyorum benim kvk da çalışan tüm personele söylicek laf(lar)ım var ama buna hem forum kuralları hem terbiyem müsade etmiyor. haram para alıyorlar. bundan sonra alacağım telefon olsun PDA olsun yok kvk garantili yok A garantili hiç boşuna para dökmicem. neredeyse bütün telefon mağazaları beğenmedin/arızalı cihazı 15 gün içinde geri almaya başladılar. hemde daha ucuza satıyorlar. tekrar söylüyorum kvk nın tüm personelinin tüm akrabalarının kulaklarını çınlattım aklıma geldikçe çınlatıyorum. çünkü hakettiler.




  • KVK' ya ne zaman işim düştüyse hep ağırdan aldılar. Müşteri memnuniyetinden çok kendilerini düşünüyorlar. Müşteri iki ay beklemiş üç ay beklemiş pek umur aldırmıyorlar. KVK zaten yükünü almış. Müşteri memnunmuş değilmiş pek önemli değil artık onlar için.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akay635

    KVK' ya ne zaman işim düştüyse hep ağırdan aldılar. Müşteri memnuniyetinden çok kendilerini düşünüyorlar. Müşteri iki ay beklemiş üç ay beklemiş pek umur aldırmıyorlar. KVK zaten yükünü almış. Müşteri memnunmuş değilmiş pek önemli değil artık onlar için.

    arkadaşlar sizi bilemem ama bendaha adamakıllı bi marka servisi ne gördüm nede işittim..hepsi kıvırmanın peşinde 30 işgünü muhabbetini kılıfına uydurmak için ellerinden geleni yapıyorlar saolsunlar.tüketicilerin yapabileceği tek şey kanuni haklarını bilip bu haklar cercevesinde haklarını yedirtmemek..bunu yaptıktan sonra zaten başka birşeye gerek kalmıyor




  • Ben Kvk denen firmadan bir kez bile memnun ayrılmadım. Bir de Genpa denen lanet bir firma var. Adamlara motorola e2 telefonu verdim adamlar 20 gün sonra yapamıyoruz yerine v3 vereceğiz dediler. Küfür gibi resmen. Dedim e2 ile v3'ün ne alakası var? ya e2 verin ya da başka bir e serisi ya da en azından benzer birşeyler bulun. V3i bile değil. Direkt v3. Tamam tekrar döneceğiz dedikten sonra kapattılar. Merak ediyorum bu sefer ne teklif ediceklerini.
  • şimdi geçen hafta telefon parçaları değişmiş olarak geldi 2 ay üzerine ama ben bendan 2 hafta tüketici haklarında yasal işlem başlatmıştım. o yüzden almadım telefonu. onlarda tamm deyip dilkçe yazdılar para iadesi için ama 2 ay daha beklersin dediler doğrumu 2 ay dahamı beklerim bide tüketici haklarına gittikten sonra garanti alırmıyım parayı. alırmıyız biz bu davayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 68BATAK68 -- 11 Ocak 2009; 13:13:55 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hp servis 30 iş günü
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 68BATAK68

    şimdi geçen hafta telefon parçaları değişmiş olarak geldi 2 ay üzerine ama ben bendan 2 hafta tüketici haklarında yasal işlem başlatmıştım. o yüzden almadım telefonu. onlarda tamm deyip dilkçe yazdılar para iadesi için ama 2 ay daha beklersin dediler doğrumu 2 ay dahamı beklerim bide tüketici haklarına gittikten sonra garanti alırmıyım parayı. alırmıyız biz bu davayı

    2 ay falan beklemezsin ya herkese böyle yok 2 ay beklersin yok bundan iş çıkmaz boşuna uğraşma tarzı zırvalar yazıp insanların haklarını aramalarındanda yıldırıyorlar ya.hayır yani ben aynı yollardan geçmiş olmasam neyse diyecem ama yuh yanii.kardeşim ütketici hakem heyetine dilekçeni verdiğin zaman gerekli belgeleride sundunmu 15 günde bir toplanıp karar açıklıyorlar yani bütün süreç 1 ay bilemedin en fazla 1 ayı az geçen bi süre içinde halloluyor bu kadar...ben geçen ay telefon iadesini hakem heyeti kararı zoruyla gerçekleştripde paramı kurtardım yani sonuçta kazandım geçen sürenin ne önemi var şimdi hakkını aradıktan sonra?




  • geçen cuma günü tüketici haklarına gidip durumu sordum. 3 hafta olmuştu bırakalı ocak 7 de işlem başlatmışlar. 2 hafta içinde cevap gelmek zorunda dediler. önümüzdeki perşembe cevap gelcek yani. yalnız nokia fln sorun çıkarabilirmi.? bide inş. perşembe günü olumlu yanıt gelicek. nokia ne zaman kutusunu fln ister. ben kaç gün daha uğraşırım. ayın 25 ine kadar fln telefon almam lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 68BATAK68 -- 18 Ocak 2009; 18:52:58 >
  • ya güzel kardeşim karar lehine çıktımı o kararla beraber nokıa ya bildirim yaptığın zaman zaten onlar senden ürünü göndermeni istiyolar sende gönderiyosun o kadar.sen bence kasma ne telefon alacaksan al para iadesi olursa alır paranı koyarsın sonra cebine yani hayatını normal yaşamaya devam et kafayı ne kadar bekliycem olayına takıp stres yapma kendine
    sen kararı gidip sor arada bi posta ile zaman kaybetme kararı git al elden sonrada elden faxla nokıa ya yada nereye göndereceksen altınada durumu anlatan kısa bi not yaz faxın tamamdır
  • çok saolun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Orod-Dain

    Ben Kvk denen firmadan bir kez bile memnun ayrılmadım. Bir de Genpa denen lanet bir firma var. Adamlara motorola e2 telefonu verdim adamlar 20 gün sonra yapamıyoruz yerine v3 vereceğiz dediler. Küfür gibi resmen. Dedim e2 ile v3'ün ne alakası var? ya e2 verin ya da başka bir e serisi ya da en azından benzer birşeyler bulun. V3i bile değil. Direkt v3. Tamam tekrar döneceğiz dedikten sonra kapattılar. Merak ediyorum bu sefer ne teklif ediceklerini.


    hehe e2'ye V3'ümü denk görüyolar sabah sabah güldürdüler beni :D

    kardeş sen merak etme kesinlikle davayı sen kazanırsın ;)




  • bugün gittim t. haklarına adam nokia savunma fln yazmamış adam garanti sizin dedi perşembe kağıdı hazırlıycak. çok uğraştım ama sonunda olumlu olması hepsini unutturuyo. şimdi geriye kalan sorun gelen parayla ne alacağım:D hepinize çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz.
  • bu kadar yani ben demiştim demek istemiyorum ama ben demiştim
  • slm ben nokia n70 telefonum var ve 5. kez garantiye göderdim kvk değişim kararı almış nokia onaylamış ama 80 gün oldu telefondan ses yok kvk aradım nokia nın telefonu göndermesini bekliyoruz dedi nokia yı aradım bana telefonun yurt dışından gelecegini ve süresinin belli olmadıgını söyledi ne yapmalıyım yardımcı ola bilirmisiniz....
  • hayalet aynı olay bana da oldu. 30 iş gününü geçtikten sonra istersen para iadesi alabilirsin, kvk'nın seni yurtdışından cihaz gelmesi için bekletmeye hakkı yok. hemen tüketici hakem heyetine olayı anlatan ve arada geçen süreyi de belirten bir dilekçe yaz, ilgili belgeleri ver birkaç haftaya değişim kararı çıkar.
    beni de aynı şekilde bekletmişlerdi, hakem heyeti kararına rağmen değişim yapmadılar. hakem heyeti kararı ile icraya verdim, telefon parası + faiz + harç masrafları her şeyi ödemek zorunda kaldılar.
    bu firmaların sizi kanuna aykırı bir şekilde bekletmelerine izin vermeyin. hakkınızı arayın.
  • garanti kapsamında olan N73 marka telimi onarılması için arabul teknik servisine götürdüm.. KVK ya giriş yapılmadan kendileri onarmışlar.. telim tekrardan arıza yaptı ama hemen götürmedim.. başka bir arıza daha verince götürmek zorunda kaldım ve yine KVK ya giriş yapmadan kendileri onarmışlar.. fakat tel bi süre sonra yeniden bozuldu ve yine götürdüm.. bu sefer KVK ya girişini istedim.. tel 1 ay sonra anca geldi fakat daha çok bozulmuş bir haldeydi.. iki gün sonra tekrar götürdüm..1 ay daha servis de kaldı.. geldi ve yine 1 hafta sonra arıza verdi tekrardan götürdüm.. toplam 3 ay tel sürekli garantilerde gezdi.. topu topu verdikleri 2 yıl garanti süresi içerisinde toplasan 5 ay teli ben değil onlar kullandı zaten.. istanbulu aradım.. değişim istediğimi söyledim.. değişim şartı için biraz daha sürünmem gerekiyormuş açıkçası.. kibar bir dille bunu ima etmek istediler.. çünkü değişim için 5 kere farklı hatalardan ve 3 kere aynı hatadan KVK ya gitmesi gerekiyormuş.. zaten 5 kere garantiye giden ürün 3 kere KVK ya girildiğinden madur durumdayım.. garantimin bitmesine az bir zamanım kaldı.. ürünlerini satarken gösterdikleri inceliği ve hassasiyeti asla göstermiyorlar..bu konuda yardımcı olabilecek olanlar varsa acilen bilgilerini paylaşmalarını rica ediyorum.. KVK ya şikayet dilekçesi vermek istiyorum.. hangi kvk bayisine verirsem en hızlı cvp alabilirim acaba? dilekçe için tam bir adres bilen varsa yardımcı olabilir mi?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.