Şimdi Ara

bluetooth kulaklığı görmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
264.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • forumdan bi arkadaştan sıfır samsung sbh500 bluetooth kulaklık aldım ama hiçbir telefon yada pc kulaklığı görmüyor.
    bütün düğmeler ve ayarlar açık durumdadır.
    ben ilk defa bluetooth kulaklık kulanacağım, benim bilmediğim birşeymi var acaba diye merak ediyorum, yardım pls....



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bluetooth Kulaklığı Görmeme Sorunu ve Çözümleri

    Telefonunuz Bluetooth kulaklığınızı görmüyorsa endişelenmeyin. Bu yaygın bir sorundur ve genellikle kolayca çözülebilir. İşte denemeyi isteyebileceğiniz bazı çözümler:

    • Kulaklığınızın açık ve eşleşme modunda olduğundan emin olun: Kulağınızdaki güç düğmesini birkaç saniye basılı tutun ve kulaklıkların yanıp söndüğünü veya bir ses duyduğunuzu kontrol edin. Bu, kulaklıkların eşleşmeye hazır olduğunu gösterir.

    • Telefonunuzun Bluetooth'unun açık olduğundan emin olun: Telefonunuzun ayarlarına gidin ve Bluetooth'un etkinleştirildiğini kontrol edin.

    • Kulaklığınızı telefonunuzdan kaldırın ve tekrar ekleyin: Telefonunuzun Bluetooth ayarlarına gidin, kulaklığınızı cihazlar listesinden kaldırın ve ardından tekrar eşleşmeyi deneyin.

    • Telefonunuzu ve kulaklığınızı yeniden başlatın: Hem telefonunuzu hem de kulaklığınızı kapatıp tekrar açın. Bu, küçük hataları gidermeye yardımcı olabilir.

    • Kulaklıkların şarj edildiğinden emin olun: Kulaklıklarınızın şarjının bitmesi, telefonunuzun onları görmesini engelleyebilir. Kulaklıkları şarj cihazına takın ve tamamen şarj olduktan sonra tekrar deneyin.

    • Farklı bir Bluetooth cihazı deneyin: Kulaklığınızın telefonunuzla uyumlu olmadığı mümkündür. Farklı bir Bluetooth cihazı bağlamayı deneyin ve sorunun devam edip etmediğini kontrol edin.

    • Kulaklık yazılımınızı güncelleyin: Bazı durumlarda, kulaklık yazılımını güncellemek bağlantı sorunlarını çözebilir. Kulaklık üreticisinin web sitesini ziyaret edin ve herhangi bir güncelleme olup olmadığını kontrol edin.

    • Telefonunuzun işletim sistemini güncelleyin: Telefonunuzun işletim sistemi güncel değilse, Bluetooth bağlantısında sorunlara neden olabilir. Telefonunuzun ayarlarına gidin ve mevcut herhangi bir işletim sistemi güncellemesini kontrol edin.

    Bu çözümleri denedikten sonra telefonunuz hala Bluetooth kulaklığınızı görmüyorsa, kulaklığın veya telefonun arızalı olması mümkündür. Bu durumda üreticiyle iletişime geçmeniz gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kulaklığı aç. +ve- şeklinde bulunan ses tuşlarının ikisinede aynı anda basılı tut 10sn kadar bir ses duyacaksın ondan sonra telefondan cihazı arat ve şifresini gir genelde şifre 0000 oluyor... inşallah işini görür bu bilgi...
  • bluetooth kulakligi acik duruma getirirken acma tusuna 10 sn basili durumda tut, (mavi isigin surekli yandigini goreceksin) o esnada bilgisayarin taniyacaktir.
  • değerli arkadaşlar ben de yeni bir bluetooth kulaklık aldım ancak bir sorunum var.

    Plantronics Explorer 210 model kulaklık.

    eşimin telefonu nokia 6303, benim telefonum da 3120.

    ilk eşimin telefonu ile deneyeyim dedim, cihaz eşleşti. konuşma falan denemesi yaptım. sorun yok her şey yolunda.

    sonra kendi telefonum ile deneyeyim dedim ancak benim telefonum kulaklığı görmüyor...bluetooth ile aratıyorum ancak bulamıyor. bilgisayar ile arattım bilgisayar da görmedi..

    acaba bende mi bir sorun var?

    kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?


    benim yapmak istediğim şey. kulaklığı zaman zaman benim telefonumda zaman zaman eşimin telefonunda kullanmak..bunu yapmama bir engel var mı?
  • yok mu bilgisi olan?
  • Bende de aynı sorun var. Jabra bluetooth kulaklık aldım. Nokia 6700 telefonumla birlikte aldım. Bir de nokia 2630 ve 2730 model telefonlarım var. 6700 da sorunsuz çalışıyordu. ancak diğer modeller kulaklığı bile gömüyordu. Şimdi kulakığım 6700 da bile çalışmıyor. Kulaklığın çalışmasında hiçbir prıblem yok. Şarjı tam ve ışığı devamlı arama modunya yanıp sönüyor. Telefonlarımın hepsi bilgisayarların bluetooth bağlantısı ila sorunsuz çalışasına rağmen hiçbiri kulklığı görmüyor. bunun için ne yapmalıym. 6700 haricinden eski modelleirn kulaklığı görmemesinin nedeni nedir?
  • ARKADAŞLAR BENDE plantronics explorer 210 BLUETOOH KULAKLIK VAR KULLANDIĞIM TELEFONDA 6300 İDİ FAKAT SONRA TELEFONU DEĞİŞTİRDİM SAMSUNG GT S3353 ALDIM VE BU TELEFONDA KULAKLIĞIMI BLUETOOH İLE ARATTIRDIĞIMDA GÖRÜNMÜYORDU Kİ BUGUNE KADAR BU FORUMDA CEVABINI BULDUM SORUNUN RESETLİYORUZ ARKADAŞLAR KULAKLIĞI AÇMA KAPAMA DÜĞMESİNE UZUN SÜRELİ BASTIĞIMIZDA RESETLİYOR KENDİNİ + VE - TUŞLARINDA ETKİSİ BÜYÜK BEN YAPTIM BAĞLANDI :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jite

    bluetooth kulakligi acik duruma getirirken acma tusuna 10 sn basili durumda tut, (mavi isigin surekli yandigini goreceksin) o esnada bilgisayarin taniyacaktir.

    hocam saol ya, benim kulaklık işi bununla çözüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfdesign

    ARKADAŞLAR BENDE plantronics explorer 210 BLUETOOH KULAKLIK VAR KULLANDIĞIM TELEFONDA 6300 İDİ FAKAT SONRA TELEFONU DEĞİŞTİRDİM SAMSUNG GT S3353 ALDIM VE BU TELEFONDA KULAKLIĞIMI BLUETOOH İLE ARATTIRDIĞIMDA GÖRÜNMÜYORDU Kİ BUGUNE KADAR BU FORUMDA CEVABINI BULDUM SORUNUN RESETLİYORUZ ARKADAŞLAR KULAKLIĞI AÇMA KAPAMA DÜĞMESİNE UZUN SÜRELİ BASTIĞIMIZDA RESETLİYOR KENDİNİ + VE - TUŞLARINDA ETKİSİ BÜYÜK BEN YAPTIM BAĞLANDI :)

    teşekkürler hocam çok işime yaradı valla ya allah razı olsun :) :D




  • Arkadaşlar dediğinizi yaptım.Görüyo ama eşleşmiyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jabra da eşleşme sorunu yaşayanlar içinhttp://www.jabra.com.tr/Support/bluetooth-pairing-guide linkini öneriyorum. bende sorun yaşadım ve sitede ingilizce olmasına ragmen simülasyon herşeyi açıklıyor. diğer eşleşme sorunu yaşayan markalara da emsal niteliğinde olabilir.
  • Merhaba arkdaşlar konu baya eski ama yazayım dedim yinede jabra bluetooth kulaklık aldım geçenlerde görüşmede karşı taraf kendi sesimi duyuyorum diyor, kulaklık bağlantısını kesince düzeliyor anlamadım sizce neden olabilir ?
  • Merhaba Arkadaşlar! Daha dün bluetoothlu kulaklığımda şarkı dinliyordum. Şarja taktım ışığı yanmadı sonra şarjdan çıkartım telefonuma bağlamaya çalıştım ama bi türlü ışığı yanmadı. Hiç ışık falan yanmıyor neden olabilir sizce? Kulaklığın markası: sony mdr-1rbt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QCY QY11 kullanıyorum 1-2 haftadır. Bugün bir şey denemek için farklı telefonlarda kullanacaktım. Xiaomi Mi 6, iphone 6, Samsung S9 telefonlarının hiçbiri bendeki kulaklığı görmedi. Ben de eşleştirmiş olduğum telefonumdan (HTC One M9) bu kulaklığın eşleştirme bilgisini sildim. Şimdi benim HTC de kulaklığı görmüyor. Bu aptal sorunu nasıl çözeceğim? Konudakileri uyguladım işe yaramıyor.

    Edit: Sorunu araştırıp çözdüm. Çözümü yazan kişinin yazdıklarını aynen aktarıyorum.
    quote:

    Genelinde şöyle alınır: Kulaklığı kapat ve kulağına tak. Ondan sonra açmak için tuşa basılı tut. İlk bip sesini duyacaksın bu süreçte elini tuştan çekme ve hala basılı tut ikinci bip sesini yani eşleşme sesini duyduktan sonra desteği olan istediğin cihazla eşleştirebilirsin...


    İşe yarıyor arkadaşlar. Cihazın görünmesi için eşleştirme modunu açmak gerekiyor. Bunu da farklı çıkan bir sesle anlıyoruz. Böyle bir durumun olması aslında mantıklı. Zira aksi halde her bluetooth aygıtı kulaklığın eşleşmesini bozardı. Tam da bugün bunu denemek istemiştim ve deney sonucunu öğrenmiş bulundum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 30 Temmuz 2018; 0:43:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana da lazım olan bir bilgiydi, deneyim sonucu yazacağım, teşekkürler.
  • Marka TTEC işe yaradı.

    Açma/Kapatma düğmesine basılı tutup gelen ikinci sesten sonra eşleşme mümkün.
  • quote:

    ise yaradı sağol kardes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni aldığım airpod çakması kulaklığınnteki bağlanmıyor yardımcı olabilicek varsa çok memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizutku35 D kullanıcısına yanıt

    Oldu çok teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.