Şimdi Ara

'KVK SORUNSALI' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar burda yazılanları okuyunca zaten kvk denen bilgisiz ve ilgisiz kurum hakkında düşündüğüm kötü şeyler iyice pekişti. Benim başıma gelen şöyle bir olay var ve hala da devam ediyor.

    telefonum k750 ve bir gün şarj adaptöründen şarj olmadığını farkettim telefonun, hemen usb ve kulaklığı takarak denedim ve baktım ikisi normal bir şekilde çalışıyor. fazla önemsemedim ama baktım adaptörde hala tık yok. neyse servis yolları gözüktü diyip kozyatağındaki teknik servise gidip telefonumu vermek için sıraya girdim, oraya gidenler bilirler köşede telefonları şarj etmek için şarj aletleri takılıdır, neyse ben de taktım benm telefonu baktım yine şarj olmuyor biraz oynatınca olmaya başladı. neyse artık gelmiştim ve telefonu teslim ettim. Tarih 20 eylül, heralde ciddi bir sorunu yoktur diye düşünüp internetten takip ediyordum (çünkü telefonla arayınca hiç bi dalgaya yaramıyor), neyse tam bir hafta sonra aradılar beni ki telefonunuzun şarj connectoru sıvıya maruz kalmış diye adama diyorum olmaz olamaz, imkanı yok, çünkü ne hor kullandım ne de sıvı temasına bıraktım. manyak mıyım ben hem, sıvı teması olacak elimde bekletip götürmücem telefonu servise

    üstelik aradıkları vakit verdikten tam 1 hafta sonra, yani telefonu daha yeni alıp bakıyorlar üstüne bir de telefonunuz garantiden çıktı şu anda sıvı teması yüzünden demesin mi olamaz diyorum ne sıvı temasından bahsediyorsunuz, isterseniz gelin bakın dediler... neyse ne gerekiyorsa yapılmasını söyledim ve bu konuşmanın üzerinden 1 hafta geçti. değişen ne? hiç bir şey... sadece internet sayfasında artık telefonunuz tamir görüyor yazıyor...

    arkadaşlar birşeyler yapabilmemiz lazım, bu kadar elimiz kolumuz bağlı halde kalmak koyuyor...üstüne bide para sayıyoruz ver(me)dikleri garanti için...




  • Farketmiyor arkadaslar KVK'da Genpa'da ilgiliz kaliyorlar tüketici sorunlarinda.www.sikayetvar.com sitesine yada ankara sanayi bakanligina bu gibi durumda sikayetlerinizi iletin. KVK yada Genpa'nin ticari sicil nosunu ticaret odasina bildirerekte sikayetci olmaniz mumkun.

    Yillar evvel ablamin z600 cep telefonunda servis problemi yasamistik. Sanayi bakanligina sikayette bulunduk. 4 kez servise gitmisti telefon 2 ay icinde. Sikayetimizden 2-3 gun sonra yeni telefon göndermişti genpa.

    Bu gibi durumlarda dişinizi göstermenizi, tehditkar davranmanizi öneririm.
  • Varg imzama tiklayabilirsin
    kvk dan ne cektigimi bi ben bilirim.
    30 is gun suresi doldu ise kosulsuz sana yeni telefon vermek zorundalar. sana hicbir on kosul sart kosamazlar.
  • Inşallah en kısa sürede alabilirim telefonu. Tek kelimeyle çirkef bunlar..!!
  • Ha arkadaşlar bide "imei" no'su yok diyor kayıtlarda bu nasıl iş.. bu arada şikayetvar.com'a şikayette bulundum..!!! Gazamız mübarek olsun..!!
  • Slm arkadaşlar
    Dün aradım kvk antalyayı,
    şu an cihazınız istanbulda değişim görüyor dediler yane değiştireceklermiş...
    ne zaman gelir dedim?
    muhtelemen bayrama!!!dediler...
    ağustos4te göndermiştimmmm!!!!!!!!!!!
    ve ne zaman gelcegi hala belli değil???
  • telefonu aldığım kvk bayisinden Servisi aradık Üretici firmaya değişime gittiğini söylediler. Umarım uzun sürmez..!! zaten 50 günü geçti.
  • kardes sen direk sony ericssonu ara bazen bayiler agır ... luk yapıyolar ara sony ericsonu kvk nin vardığı arıxa kodunu filan bilidr senbak işine salla kvk yı s.e telefonda alırken sony magazalarından alın
  • KVK... Birde benden okuyun...http://forum.donanimhaber.com/m_9600781/tm.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Varg

    telefonu aldığım kvk bayisinden Servisi aradık Üretici firmaya değişime gittiğini söylediler. Umarım uzun sürmez..!! zaten 50 günü geçti.


    gelısme var mı?


    hangi kvk?

    bende bugun ankara kvk ya verdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tracy -- 16 Ekim 2006; 13:25:20 >
  • Sony Shop lar telefondan ne alar, kamera TV satsın onlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: funy251

    kardes sen direk sony ericssonu ara bazen bayiler agır ... luk yapıyolar ara sony ericsonu kvk nin vardığı arıxa kodunu filan bilidr senbak işine salla kvk yı s.e telefonda alırken sony magazalarından alın
  • arkadaşlar servis 2 ayda binbir türlü uğraşlarımdan sonra şikayet durumunda ...korkusundanmı neyse yeni telefon verdiler ama Ne Telsim ne Turkcell ne Avea simkartları kabul etmiyor telefon. Servise dişli olduğumu gösterince verdiler telefonu yabancı yazılım yükleyip göndermiş olmasınlar inadına simlock yapmışlardır belli olmaz çok işler çevirdiler 2 ay içerisinde zar zor aldım. gerçekten bıktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Varg -- 20 Ekim 2006; 12:44:38 >
  • imei nosu kayıtsızdır kesin...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Varg

    arkadaşlar servis 2 ayda binbir türlü uğraşlarımdan sonra şikayet durumunda ...korkusundanmı neyse yeni telefon verdiler ama Ne Telsim ne Turkcell ne Avea simkartları kabul etmiyor telefon. Servise dişli olduğumu gösterince verdiler telefonu yabancı yazılım yükleyip göndermiş olmasınlar inadına simlock yapmışlardır belli olmaz çok işler çevirdiler 2 ay içerisinde zar zor aldım. gerçekten bıktım.
  • Valla bende 1 ay uğraştım KVK Kozyatağı ile ama telefonumu yapamadan geri verdiler. İğreniyorum bu ismi duyduğumda.
  • bi bakayım kayıtlımı diye kayıtlıysa evde düzeltebilirmiyim acaba şu simlock olayını Haa ayrıca telefonda "R1DB001" yüklü
  • benim k750i de servisteydi 20 gün sonra geldi ama ön kapaktaki Quikshare yazısı yoktu tekrar gön. gelmedii. ayrı parça diyolar dogrumu ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.