Arkadaşlar Gracia Final serverın kurulumunu gayet basit ve herhangi bir gameguard hatası olmadan ve güncel database ve güncel server dosyası ile yapacağız.Ben ileride anlatağım svn eclips ile güncel datapack ve server file ları compile ediyorum(derliyorum)
4."001-L2J_DataPack(6551)" dosyasının altındaki herşeyi "002-L2J_Server(3447)" dosyasınına kaydedelim ve üstüne yazılmasını isteyelim ; Server dosyası ve datapack birbirinden ayrı şeylerdir. Server dosyası kuracağımız serverın iskeletini oluşturan temel dosyaları içerir , datapack ise serverın kullanacağı verileri bulundurur.İleride anlatacağım "eclips metodu" ile bu server ve data dosyalarının ne olduğunu , nasıl derlendiğini ve nasıl güncel tutulacağını daha iyi anlayacaksınız. Şimdilik var olan server ve data dosyaları ile işimizi tamamlayalım..."001-L2J_DataPack(6551)" dosyasını silebiliriz.
5. "003-Navicat(MySQLv8.0.29)"yükleyelim; Navicat bizim databasemizi göreceğimiz program. Navicat for MySQL v8.0.29.exe ile kuruluyor içinde gereken keygen var.
Yukarıdaki gibi "New connection" diyoruz...
yukarıdaki ayarlar gibi ayarlıyoruz.
6."004-system" dosyası; "Lineage 2 Gracia Final" i kuruyoruz. oyunun içindeki "system" dosyasının altına "004-system" dosyasını yapıştırıyoruz.Bu hem game guard hataları almamızı engelleyecek hem de buglardan kurtulmuş updateleri geçilmiş bir sistem dosyası.
7. "005-mysql-5_1.1.37-win32" yükleyelim; İleri ileri diyerek yüklüyoruz herhangi bir ayar yok.Bu 32 bit içindir 64 bitlik bir işletim sistemi kullanıyorsanız mysql in 64 bitini indirmelisiniz.
8.Database'i yüklemek ; Ben "002-L2J_Server(3447)" dosyasının adını > "002-L2J_Server(3447+DP6551)" olarak değiştirdim. Şimdi 4. adımdaki "002-L2J_Server(3447)" dosyasının içindeki tools klasörünün altındaki database_installer.bat i çalıştıracağız.
sırasıyla; [list]1.f enter 2.y enter 3.cherhangi bir tuş 4.y enter 5.herhangi bir tuş 6.herhangi bir tuş[/list] Herhangi başka birşey sorarsa yanında defaultun ne olduğunu vermiş aynısını yazın.
9."Game server" ve "Login server"ı ayarlamak "002-L2J_Server(3447+DP6551)" klasörünün altında gameserver\config\server.properties e giriyoruz
# --------------------------------------------------------------------------- # Game Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # --------------------------------------------------------------------------- # Networking # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained fromhttp://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: * ExternalHostname = *
# --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname. # This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: * InternalHostname = 192.168.2.2
# Where's the Login server this gameserver should connect to # Default: 127.0.0.1 LoginHost = 127.0.0.1
# TCP port the login server listen to for gameserver connection requests # Default: 9014 LoginPort = 9014
# Default: * GameserverHostname = *
# Default: 7777 GameserverPort = 7777
# --------------------------------------------------------------------------- # Database # --------------------------------------------------------------------------- # Specify the appropriate driver and url for the database you're using. # Examples: # Driver = com.mysql.jdbc.Driver (default) # Driver = org.hsqldb.jdbcDriver # Driver = com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver Driver = com.mysql.jdbc.Driver
# Database user info (default is "root" but it's not recommended) Login = root
# Database connection password Password =
# Default: 100 MaximumDbConnections = 100
# Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0
# --------------------------------------------------------------------------- # Misc Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server ID that the Game Server will request. # Example: 1 = Bartz # Default: 1 RequestServerID = 1
# True = The Login Server will give an other ID to the server if the requested ID is already reserved. # Default: True AcceptAlternateID = true
# Datapack root directory. # Defaults to current directory from which the server is started unless the below line is uncommented. #DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server. # Default: 100 MaximumOnlineUsers = 100
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # Warning: You must make sure that the minimum revision is always less than or equal to the maximum revision. # Default: 83 MinProtocolRevision = 83
# Default: 87 MaxProtocolRevision = 87
# --------------------------------------------------------------------------- # Misc Player Settings # ---------------------------------------------------------------------------
# Character name template. # Examples: # CnameTemplate = [A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]* # The above setting will allow names with first capital letter, next three small letters, # and any letter (case insensitive) or number, like OmfgWTF1 # CnameTemplate = [A-Z][a-z]* # The above setting will allow names only of letters with first one capital, like Omfgwtf # Default .* (allows any symbol) CnameTemplate = .*
# This setting restricts names players can give to their pets. # See CnameTemplate for details PetNameTemplate = .*
# Maximum number of characters per account. # Default: 7 (client limit) CharMaxNumber = 7
InternalHostname = 192.168.2.2 benim internal ipm bu.(başlat > cmd > ipconfig/all dendiğinde çıkan ip :) )
"002-L2J_Server(3447+DP6551)" klasörünün altında login\config\loginserver.properties e giriyoruz
# --------------------------------------------------------------------------- # Login Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # --------------------------------------------------------------------------- # Networking # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained fromhttp://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 ExternalHostname = 127.0.0.1
# --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname. # This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 InternalHostname = 192.168.2.2
# --------------------------------------------------------------------------- # If you are behind a router which using its own local IP for Port Forwarding then set this to the routers # local IP if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # --------------------------------------------------------------------------- # RouterHostname =
# Bind ip of the LoginServer, use * to bind on all available IPs # Default: * LoginserverHostname = *
# Default: 2106 LoginserverPort = 2106
# The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs # Default: * LoginHostname = *
# The port on which login will listen for GameServers # Default: 9014 LoginPort = 9014
# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic) # Default: 15 IpUpdateTime = 15
# How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned. # Default: 10 LoginTryBeforeBan = 10
# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. # Default: 600 (10 minutes) LoginBlockAfterBan = 600
# If set to True any GameServer can register on your login's free slots # Default: False AcceptNewGameServer = False
# Enforce GameGuard authorization from client? # If True, login server will kick client if the client bypassed GameGuard authentication. # Default: True ForceGGAuth = True
# Flood Protection. All values are in MILISECONDS. # Default: True EnableFloodProtection = True
# Default: 15 FastConnectionLimit = 15
# Default: 700 NormalConnectionTime = 700
# Default: 350 FastConnectionTime = 350
# Default: 50 MaxConnectionPerIP = 50
# --------------------------------------------------------------------------- # Database # --------------------------------------------------------------------------- # Specify the appropriate driver and url for the database you're using. # Examples: # Driver = com.mysql.jdbc.Driver (default) # Driver = org.hsqldb.jdbcDriver # Driver = com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver Driver = com.mysql.jdbc.Driver # Database URL # URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb (default) # URL = jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb # URL = jdbc:sqlserver://localhost/database = l2jdb/user = sa/password = URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb # Database user info (default is "root" but it's not recommended) Login = root # Database connection password Password =
# Default: 10 MaximumDbConnections = 10
# Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0
# --------------------------------------------------------------------------- # Misc. # --------------------------------------------------------------------------- # If False, the license (after the login) will not be shown. # Default: True ShowLicence = True
Yine aynı şekilde InternalHostname = 192.168.2.2 (bu benim ipm sizin ip niz 192.168.x.x ya da 10.1.x.x şeklinde olabilir) Burda da işimizi bitirdik.Serverlarımızın(login ve game) istediğimiz gibi çalışmasını sağladık. :)
10.Login server register etmek; "002-L2J_Server(3447+DP6551)" klasörünün altında login\RegisterGameServer.bat i çalıştırıyoruz.
kaydettiğimiz "hexid.txt" yi "002-L2J_Server(3447+DP6551)" dosyasının altında gameserver\config in içine atıyoruz.
11.Oyunun rate ayarlarını ve Gameguard ayarını yapmak; "002-L2J_Server(3447+DP6551)" dosyasının altında gameserver da L2JConfig.exe yi çalıştırıyoruz ;
Üstte resimdeki gibi ayarlamanız gerekiyor aksi halde gameguard hatası alırsınız.
12.Host dosyası; xp de host WINDOWS\system32\drivers\etc tedir bunu notepad ile açın ve
gibi değiştirin.Hatırlayın 9. adımda internal ip olarak ne yazmıştınız? şimdi 192.168.2.2 benim ip :) siz sizin ip nizi yazın...
12.oyunu system sosyasındaki l2.exe ile açın wellcome the matrix neo :)
.
kardeş eline sağlık güzel paylaşım tam aradığım paylaşım ancak herşeyi yaptım start game server deyince hata veriyor bir yardım edermisin ?
Güzel paylaşım
benim sorum su DB yi navichat'a nasil aticazzzz bu tools daki intaller hata veriyor paso sorun ne acaba birde başka dürlü data baseyi nasil yapariz ilgilenirsen sevinirim
GüzeL paylaşım :) Bilmeyen arkadaşlar ve öğrenmek isteyenler için güzel bir kaynak
Anladığım kadarıyla navicate l2jdb adlı databaseyi açmamışsın bu anlatımda bide toolstaki database installeri editlememişsin hedef noktası eksik root olayını ayarla öyle yap navicata l2jdb eklemek için localhostu açın yeşil olduğunda sağ tıklayın add new database diyin l2jdb yapın şifreleri falan yazın sonra instal edin anlatımda pek iyi değilim ama yapamadığınız bişey olursa yazın yardım etmeye çalışırım