Şimdi Ara

Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
2
Favori
140.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1990 model lada samara kullandım daha satalı 1 ay oldu yaklasık 15 sene kullandım aracı ve satarken ağladım ne yalan soyliyeyim lada benim için bir efsane 4000 ytl. ye sattım clio2 dizel aldım ama lada daki performans ivmelenme yeni aracımda yok yol tutuş desen hiç yok.
    kısacası;kötü işçilik zamane araclarına gore biraz tipsiz tabi ama 1990da bence rakibi yok ne şahinler nede reno 9lar yanına yaklaşamaz halada oyle.. arabayı yoldan cıkarman cok zor yol tutusu cok iyi yuksek hızlardaki sesizligi dikkat cekici motoru temizse aracı al derim ben 1990 modeli ben 4 e sattim bence onun fiyatıda makul...bide tup taktır 10 sene rahat binersin masrafsız bir arac clioyoyu 2 kere servise goturdum 250 ytl. kactı..ben lada samarada senede 250 ytl. harcamıordum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okembi

    1990 model lada samara kullandım daha satalı 1 ay oldu yaklasık 15 sene kullandım aracı ve satarken ağladım ne yalan soyliyeyim lada benim için bir efsane 4000 ytl. ye sattım clio2 dizel aldım ama lada daki performans ivmelenme yeni aracımda yok yol tutuş desen hiç yok.
    kısacası;kötü işçilik zamane araclarına gore biraz tipsiz tabi ama 1990da bence rakibi yok ne şahinler nede reno 9lar yanına yaklaşamaz halada oyle.. arabayı yoldan cıkarman cok zor yol tutusu cok iyi yuksek hızlardaki sesizligi dikkat cekici motoru temizse aracı al derim ben 1990 modeli ben 4 e sattim bence onun fiyatıda makul...bide tup taktır 10 sene rahat binersin masrafsız bir arac clioyoyu 2 kere servise goturdum 250 ytl. kactı..ben lada samarada senede 250 ytl. harcamıordum...

    dediğim gibi lada yı kullanan ve seven bilir.
    bu arabayı seviyosan seni tatmın eder. ama mercedesi sevmiyosan asla tatmin etmez seni




  • 1993- 2000 yılları arasında 91 samara kullandım. Onu satıp vega SW aldım, 4 sene bindim. şimdi 92 samaram var. konfor aramayanlara tavsiye ederim. yakıt ve sağlamlıkta bir numara.
  • Lada Tavria nasıldır? Yakıt sarfiyatı, arızaları ??? Bilen varsa yazsın lütfen. Kulaktan dolma ve uzaktan görme bilgiler vermeyiniz...
  • 2000 yılına kadar yedek parcaları sarf malzemeleri kolaylıkla bulunuyodu ama yeni samara ve vega ların gelmesiyle (Enijeksiyonlu) artık kolay bulunamıyo. sıfır malzeme neredeyse imkansız. anca cıkma bulunuyo. motor ve performans konusunda bilgi sahibi değilim
    iyi geceler herkese...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykut119

    samara yı da cok iyi bilirim vega yı da. bende 94 samara ve 99 vega kullandım.
    su altta gözüken resimi 1 hafta önce antalya alanya yolu üzerinde cektim. resime sadece ek olarak 4. viteste oldugumu yazıyorum. devir göstergesi ve hız göstergesi arasındaki muhteşem orana dikkatinizi çekerim. tekrarlıyorum 4. vites. bunu başka 1500cc arabayla yapmanız imkansız...

    http://i67.photobucket.com/albums/h306/snake119/DSC_00007.jpg



    Oyy, Ladayla o kadar hız yapmak cesaret ister!!




  • gerçekten lada gibi arabayla o hız iyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    walla bizim bi arkadasın abisinde vardı, araba sadece kasadan ibaretti, 700 kilo flndı sanırım bide motorda dehset modifkasyon yapmıslardı, hacmınden emin deilim 1.6 yada 1.4 du ama 140 beygire yakın guc elde edıyolardı ve draglarda tozunu attırıyolardı..yani o fiyata ztn alternatifsiz araçta temizse guzel bi seçim olabılır


    Arabanın ağırlığı yani lada samra HB olanın,920 kg dır.Araçta konfor aramamakla birlikte çok konforsuzda değildir.Çok seri arabadır.Ben de 94 vardı 2.Viteste hiç 120 yapıyordum.Kaporta sağlamdır motor sağlamdır ama işte arabada işçilik yok.Başka açıdan bakarsak şu anda 95 modellerine 4-5 milyar istiyorlar yani gözünü kapat al.İkinci elide sağlamdır.Masrafsız ve parça ucuzdur.Kısaca aile arabası.SAYGILAR...




  • Ankara Gimattaki araba pazarında geçen hafta 2000 model 70000 km de inj. samarayı 6800 den pazarlıkla 6000 ytl ye bi arkadaş satın aldı.Bende ehliyeti yeni aldım 1-2 sene için arabada konfor yerine tecrübe edinmenin daha önemli olduğuna karar verdim.Bulabilirsem 6000-6500 ytl ye temiz,masrafsız inj. lu bi samara bulabilirsem 1 ay içinde falan alabilirim...
  • ya ben bu arabaya hayranım hele o şoför koltuğu bayılıyorum ancak birazcık kapıları sert hepsindemi öyle bilmiyorum biri bana yardım etsin
  • benim de 1992 bir samaram vardı 1996 1999 arasında tüp taktırdım 150000 km bindim. siyahtı kara şimşek gibiydi yollarda. Türkiyenin batısı ve ortasında gezmediği il kalmadı. Evet biraz sesliydi ama konforsuz değildi kesinlikle o sınıftaki bir araç için. Sesi de şahsen ben pek duymazdım alıştıktan sonra hele otoyollarda yüksek hğzlarda sadece hafif rüzgar sesinden başka bir şey duymazdım. Bagaj deseniz şimdiki focusun bagajına sığdıramadığım eşyyayı üst kapağı kaldırım ona kordum problem olmazdı. koltuktaki rahatlığı ve uzun yol sürüşleri çok rahattı şehir içinde dreksiyon belki biraz sertti ama alıştıktan sonra onu da hissetmiyordunuz. Kilomatre göstergesi zannedersem 180 gösteriyordu ben de o arabayla aydın-izmir otobanında 180i çok rahat yapıyordum ve hiç hissettirmiyordu hızı. Denemek için değil 180 gaza bastıkca kendiliğinden farkına varmadan dayanırdı ibre oralara. Tüplüydü ve o dönemde şahinler renoların tüp sarfiyatından oldukça düşük bir fiyat yakardı. Isparta-konya arasında her hafta iki defa gidip gelirdim ve otobüs fiyatından ucuza getirirdim tek kişi.Tabi gaza hiç düşünmeden basıyordum yok çok yakacakmış yok ekonomik olacakmış aklıma dahi getirmiyordum şimdilerde dizel araba aldım nasıl ekonomi sağlarım diye 110 beygirlik arabaya basmaya korkuyorum çok yakacak yol bilgisayarı 7 lt nin üstüne çıkacak, yo klima açıkken çok yakar, camları kapat, fabrika verilerini yakalama gibi bir sürü saçmalıkla uğraşıyorum. Bir arkadaş yazmıştı ladayı sattığında ağladığını söylemişti, biz de ladayı sattıktan sonra 1994 2000 i gls vectra aldık 1999 yılında epeyce üzülmüştük şahsen ama vectramız ladayı aratmadı. Ama yine de uzun yolu ve performansı, ışıklarda kalkışı, ekonomisi ve fiyatına göre verdikleri şahinlere toroslara velhasıl bizim yerli arabalara göre AVRUPA bir arabaydı gerçek Avrupa arabalara greçmeden önce. Her şey parasına gör mantığıyla yaklaşırsak al eşşek gibi bin dağ bayır masraf çıkartmayan bir araba denilebilir.




  • kardeşim sen boş ver sağın solun lafını lada vazgeçilecek bir araba değil binenede tiryakilik yaoar tam bir orta direk arabası yerli arabada olmayan hewr türlü konfor var bundan iyisi şamda kayısı 4-5 milyara bundan daha özellikli araba varsa bilen söylesinde bizde lada yı satıp ona binelim.....
  • kardeş bu senin plaka sorgulama işi ilginç geldi bana. Çalıntı/tahdit vb. yoksa plakayı sorgulayınca doğru sonuç vermesi gerekir.

    ha istisnası var mı var... bizim orda binek tip bir toros vardı sivil polis arabasıydı bu, plakayı sorgulayınca eski model bir otobüse ait olduğunu gördüm. ama senin bahsettiğin şüphe uyandırıyor.soruştur derim.
  • o parayı ladaya vereceğine git dacia solenzo al.clio motor.megane sanzuman.Skoda felicia da olabilir.güzel arabalardır.www.skodam.com gir.kullanıcı yorumlarına bi bak.saygılar
  • Bu 93 model civarı olan samara lar, pazarda ne kadar bi bilgisi olan var mı? Ben Trazbxondayım, burda 4.5 5 istiyolar utanmadan. bu fiyat bana çok yüksek geliyo,

    Ankara da Ne kadar bu araçlar.?
  • Orjinalden alıntı: aykut119

    benim kullandıgım 99 lada vega hemde 8 valf olanı.
    vaga nın gösterge paneli elektronik yani bircok avrupa arabada oldugu gibi BOSCH elektronik sistemi kullanılıyo. ciddi bir sapma olmaz. bir keresinde radara yakalandıgımda 130 la gidiyodum. polis bana 127kmh süratle radara girdiniz dedi. zaten bende şu anda Lancer var. 1600 motor ve 98 beygir. 5. viteste 160 la giderken bile 5000 devire yaklaşıyo.
    4. viteste olması garip gelebilir ama bu araba 5 vitesli. aynı fotograf 5. viteste cekilmiş olsaydı yine standart arabalardan oldukca farklı bir grafik ortaya cıkmazmıydı...
    lada üzerinde 13 sene gecirdim. gergekten inanılması cok zor olan olaylarla karşılaştım. verdiğin tepki gayet normal. gözümle görmesem bende inanmam. millet milyarlar verip performanslı ve saglam motorlu araba alırken lada (GM) bu sorunu bi şekilde aşmış.
    size şunu söyleyim. standart fabrika cıkışlı 5 vitesli binek araçlarda 1. 2. 3. ve 4. vitesler hızlanma vitesidir, 5. vites ise bindirme yani gitme (sürme) vitesidir. (kendi arabanızı örnek alın)
    ama lada da ise 1.2. ve 3. vitesler hızlanma vitesidir. 4. ve 5. vitesler gitme vitesidir. (lada kullananlar bilir.)
    lada vega ile hangi viteste maksimum kac km hız yaptıgımı yazayım.
    1. vites - 50kmh
    2. vites - 90kmh
    3. vites - 120kmh
    4. vites - 180kmh
    5. vites - 200 ü biraz gecti ayıp olmasın diye 205kmh yazıyorum. "1999 lada vega boş ağırlık 1020kg 1500cc 8 valf yaklaşık 70hp civarı devamlı 95 oktan benzin.
    iyi akşamlar.



    Merhaba,
    konuya cok onceleri dahil olmustum birde simdi yazıyorum. Su anda HondaCity kullanmaktayım 6 aydır. Bundan once 1993 yılından bu yana Lada Samara kullanmıstım(daha once yazdım). Satarken honda satıs mudur kisi lada kullandıgımı ogrendi ve "hondadan once bir ara Lada satısta calısmıstım, o yıllarda Rus yadaki lada fabrikasını gezdirmislerdi bize" dedi ve anlattı "bu arabaların motor aksamında VW ve porche teknolajisi vardır. kimse pek bilmez ama araba aslında sport olarak yaratılmıstır" diye devam etti. Cok ilginc gelmisti ve ben burada anlatılanlar gibi anılarım anlatınca "kesinlikle dogru olduguna inanırım ve bende aynılarını yasamıstım" dedi. Kendi Samaram ile 180 Km lik Km saatini devirmistim 190 Km kadar cıkmıstı tamam hata vardır ama hangi araba bunu yapabilmistir (o arabada hata olmustur) cok saglamdı cok inanılmaz. ama konfor evet yok. Cok guzel antreman arabası olur. standart motor 9000 Rpm devir cevirmektedir.




  • 1994 model Lada Samaram vardı. Metalik açık mavi,Lada genel dağıtımcısı CELİK Motor un o yıllarda en iyi satış yapan Lada Bayilerine hediye ettiği özel bir araçtı. 2006 modellerin takometreli gösterge paneline ve kumaş kapı döşemelerine, mekanik abs fren, Alaşım jant,elektrikli cam ve otomatik kapı kilitlerine, alarm a ve full body kit e sahip bir araçtı. Bunu zamanında ANKARA gök otomotiv ( Lada yetkili satıcı ve servisi ) in sahibi alaattin beyden binbir rica ile almıştım severek uzun süre kulandım. Bana bir masraf açmadı, ve sadece benzin koyup kullandım. Satarken baya bir üzülmüştüm.


    Aşağıdaki link LADA yı sevdiren bir linktir. İncelemenizi tavsiye ederim.


    kaneruslu.sitemynet.com
    Mynet 404 Hata
    http://kaneruslu.sitemynet.com/ladatuning/index.htm



     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?


     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?


     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?


     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?


     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?


     Lada Samarayı Nasıl bilirsiniz.. ?




  • bu samara nın koltuğu ile ilgili bildiğiniz bişey var mı, sağda solda görüyorum, ama iyi mi kötü mü olduğunu anlamadım
  • Baba o araba o parayı etmez bence.93 falan bak son ladalar dökülüyo,şahin falan al inan daha iyi
  • bizde de 92 model siyah samara vardı o zaman kral arabaydı.satıp sıfır doğan slx almıştık o zamanlar ama lada daki yol tutuşu ve çekişi bulamamıştık.Araç güzel fazla sorun çıkartacağını zannetmiyorm ama senin sölediğin fiyat fazla.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.