Şimdi Ara

LAPTOP DEĞİŞİM VE TÜKETİCİ HAKLARI LÜTFEN YARDIM ACİL!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Casper marka i7 840m ekran kartlı 8 gb bilgisayarım var. 11.08.2017 tarihine kadar garantisi devam ediyor. Toplamda 4 kez garantiye yolladım bunların 2 si fps sorunu yüzündendi ve bir tanesinde yazılımsal sıkıntı olduğu ve kullancı hatası olduğunu söyleyip benden 50 tl para almışlardı. Ürünü son yolladığımda bakımların yapıldığı ve benchmark testlerinin yapıldığını bir sorun görülmediğini yazmışlar fakat ben lol ve cs go da hala sorun yaşıyorum. Ürün değişimi talep etmiştim son seferde kabul etmediler test yaptık yazmışlar. Tüketici Haklarına gitmeli miyim yoksa yapmam gereken başka bişey mi var? Ben para iadesi veya ürün değişiminde değilim. Fakat bilgisayar sorunlu. Tamirde edemiyolar bu yüzden değişim istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yasa şu şekildedir;

    1 yıl içinde 4 defa, garanti süresi boyunca 6 defa aynı veya farklı problemlerden dolayı işlem görürse cihaz,

    Para iadesi, birebir değişim veya arıza oranında indirim talep edebilirsiniz.

    İsterseniz THH ne başvurun ama şu durumda kazanacağınızı sanmıyorum. Çünkü yasada belirtilen şartlar oluşmamış.
  • turn table kullanıcısına yanıt
    5. Kez yolladım 6. Yolladığım da mı talep edeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleven12

    5. Kez yolladım 6. Yolladığım da mı talep edeyim

    Evet. Şu şekilde yapacaksınız.

    Ürünün fatura fotokopisi

    Garanti belgesi fotokopisi

    Servis Forumlarının fotokopileri

    Dilekçeniz

    Hepsini bir zarfa koyup aldığınız yere iadeli tahütlü olarak yollayacak ve talebinizi ileteceksiniz. Dilekçeniz şu şekilde olabilir;


    ..... (Aldığınız yer, şirket vs ) Dikkatine

    ... tarihinde almış olduğum ... cihaz ekteki servis raporlarından da anlaşılacağı üzere garanti süresi boyunca 6 kez işlem görmüştür. Tüketici Koruma Kanununda yer alan

    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    maddeye dayanarak ..... hakkımı ( iade, değişim, para iadesi ne istiyorsanız artık ) kullanmak istiyorum. Eğer .... isteğim yerine getirilmez ise sırası ile Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Mahkemesi yolu ile hakkımı arayacağımı ve iş bu belgenin tarafınıza ulaştığı tarihten başlayarak ödemiş olduğum ücreti faizi ile birlikte geri alacağımı belirtiyorum.

    Ad soyad imza adres vs

    yazar dilekçenizi hepsini zarfa koyar yollarsınız. Cihazı kimseye vermeyin. Belgelerin orjinallerini göndermeyin.




  • Belgelerin 2 tanesini yolladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.