Şimdi Ara

Laptop Ekran ve Klavye Sorunu | Bi el atın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi geceler. Notebook ekranım aniden gitti beyler, herhangi bir düşürme falan olmadı. Sadece video'da elimi koyduğum bir bölgede leke vardı onu çıkarmak için baskı bile yapmadım böyle oldu. Klavyesi bozulmuştu bir de üstüne bu eklendi. Daha önce klavye'yi açmaya çalışmıştım slotlarda mı sorun var acaba diye fakat becerememiştim açmadan vazgeçtim. Zannediyorum daha bi 5-6 ay garantisi var ama kağıtlarını falan nereye koyduğumu bilmiyorum zor iş bulmak. Bulsam da zorlama izlerini görünce klavyeden olan "kullanıcı hatası" diye yapıştırıp geçecekler. İnternette okuduğuma göre monitör'de temassızlıktan olabilirmiş herhangi bir şekilde. Açmasam daha iyi diyorum elimde kalmasın alet. Şu an farkettim Wi-Fİ (Kapalı) diye gözüküyor ve laptopdan ses gelmiyor hoparlör takmadıkça. Zannediyorum bu az önce bios onarımı gibi birşey çıktı ve ben beklemeden geçtim bu yüzden. Bunun bir çözümü var mıdır? Yada tamirciye götürsem ne kadar ücret çıkarırlar klavye ve ekran dahil?



    Edit: Ekranın videosunu çektim ve koydum.
    HP-2277et model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nutscrackerz -- 18 Ocak 2015; 5:10:52 >







  • Türk milletinde bir sıkıntı olduğu aşikar. Garantisi olan ürünü neden açmaya çalıştığınızı anlamlandıramasam da daha beter etmeden önce notebookunuzun üreticisinin sayfasından garantisini sorgulatın, eğer bu şekilde sonuca ulaşabiliyor iseniz daha fazla pelt etmeden doğruca servise gönderin. Buradan olumlu bir sonuç çıkmamış ise satın aldığınız yer ile irtibata geçip faturanın bir örneğini çıkartıp çıkartamayacağınızı öğrenin, şayet bu zımbırtıyı kredi kartı ile almış iseniz bu durumda bankanızada bir adet mail çekip satın aldığınız aya ait kredi kartınızın ekstresini çıkartın ve bu belge ile birlikte servisine gönderin. Servis size problem çıkartır ise; illerde valilik, ilçelerde kayamakamlık bünyesinde bulunan tüketici hakları bölümünden şikayetiniz ile ilgili başvuru yapıp sonucu bekleyin. Umuyorum buna gerek kalmadan servis gerekli onarım veya değişimi yapar..




  • dopac34 kullanıcısına yanıt
    Garanti olayını pek bilmediğinden dolayı bu işe kalkıştım zaten, belgeleri bulamıyorum.
    Cevap için teşekkürler.
  • Nutscrackerz kullanıcısına yanıt
    Notebookunuzun arkasındaki seri nosu ile markasının web sayfasından garanti kontrolü yapınız. Şayet web sayfasında garantisi olduğu görülüyor ise belgelere gerek kalmadan doğrudan servise gönderiniz.

    Hp marka notebookunuzun garantisini bu sayfadan sorgulatabilirsiniz. Seri nosu ve ürün nosunu notebookun arka kısmında bulabilirsiniz. Garantisi mevcut ise göndermekte gecikmeyiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dopac34 -- 25 Ocak 2015; 16:43:08 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Laptop Titriyor Bir Bakın Acil :(
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.