< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Lastik çapından kaynaklı hız farkı muhabbeti (3. sayfa)
-
-
Hort ;))
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hiz farki yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilen bilmeyen konuşmuş. Bir de bilmediği halde dalga geçenler olmuş öyle şey olmaz falan deyip :) olur kardeşim, bal gibi de oluyor hatta. Kendi Mitsubishi ASX aracımdan biliyorum. Uzun yol yaparken navigasyondan kalan km ve süreyi takip ediyorum. Varış noktasına 100 km kala aracı 120 ye sabitliyorum. Yavaşlama ve duraklama yapmamama rağmen 1 saat 20 dakika falan gösterip beni çıldırtıyordu. Üstelik ne kadar dikkat edersem edeyim navigasyondaki süre sonunda ancak varabiliyiordum. En son yolculuğumda navigasyonun hız hesabına baktım. Aracımın ibresinden 20-25 km daha düşük gösterdiğini gördüm. İbrede 140 km ile giderken navigasyonda 116 km yazıyordu. Böyle yaptığımda her şey yerine oturdu. Araç ibresi kesinlikle olduğundan fazla gösteriyor. Zira navigasyon ile yol kenarındaki uzaklık tabelaları birebir uyuyor. Bir aracin 100 km'lik mesafeyi hiç hız kesmeden 100-120 arasında hız sabitleyerek gitmesi halinde o yol 1 saatten fazla süremez. Demek ki kandırılıyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
otobus 100 gosteriyorsa 100le kamyon 100 gosteriyorsa 100le gider. tekeri büyük ya da küçük olsun farketmez hız ona göre kalibredir. otobüs 100 km hızla 1 saatte 100 km yol kateder.
38 yasındayım belki 400 500 kere otobüs yolculuğu yapmısımdır eğitimimden ve işimden dolayı. 403ler 2750 devire kadar cıkabiliyor. 2000 devirde tam 125 yapıyor. 2500 devirde giderse redline girmeden 150 152 gibi hızla gider. O yüzden travegolar 2000 devirden sonra redlinedır. 125i gecmesinler diye.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X