Şimdi Ara

Lenovo 510 Aldım Kırık ve Bozuk geldi. Hepsiburada rezaleti ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun sorununuz hal olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    geçmiş olsun sorununuz hal olmuş

    olmadı maalesef hocam. telefondaki yetkililer yalan söylüyor. ürün "ihtilaflı" duruma düştü.


    şikayetvar adresine başlık açtım, siteden şikayet bildirdim ve mesaj attım, şimdi de telefonlar arayacağım hepsiburada.com u.

    artık bundan sonra yapacağım tek şey tüketici hakem heyetine gitmek oluyor sanırım. ürün ihtilaflı ne demek onu da bilmiyorum. yazıklar olsun böyle sisteme de siteye de. ne diyim. 2500 lira verip mağdur oluyorsun. yazıklar olsun. ama işin peşini bırakmayacağım. bakalım mahkemeye gideceğim ama ürün onlarda halen. ne olacak bilmiyorum.
  • Ürünü satın aldığın satıcı ürünü kabul etmemiş. Elinde ürün faturası vardır insallah
  • Ürünü aldığınız satıcının puanı nedir.
  • Bu arada kargocuya gidip tutanak tutturacaktınız tutmadılar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    Ürünü satın aldığın satıcı ürünü kabul etmemiş. Elinde ürün faturası vardır insallah

    kabul etmiş hocam. aradım bugün. lenovo ve ereyon ile görüşüyormuş konuyu hepsiburada şuanda.

    yarın bana sonucu bildirecekler. red gelse bile itiraz edebilirmişim. lenovo yetkilisiyle de konustum bir dövmediği kaldı ismini aldım onun da. hiçbir şekilde yardımcı olmuyor lenovo ürünü sizin kırdığınızı bilemeyiz diyorlar. kargoda olmuşsa ilgilenmeyiz diyorlar özetle. yani bu 3lü görüşme sonrası bir şey çıkmazsa, itiraz edicem o da olmazsa mahkeme hocam.

    kargo tutanak tutmadı bu arada tabiki. herkes gemisini kurtaran kaptan. bizi düşünen yok memlekette.
  • Kırık ürünün servisle ne ilgisi var hep kırık ürün garanti kapsamına girmez. Tüketici hatası denir tamir bedeli istenir.
    Kabul etmiş diyorsunuz ürünü yenisini gönderirler yada para iadesi yapılır. Sizin iş anlaşılan uzayacak gibi
  • hocam durum nedir?

    aynısı benim başıma da geldi geçenlerde bence problem aras kargodan kaynaklanıyor.(laptop değildi)
  • Geçmiş olsun. Büyük bir hevesle ve bir yığın para dökerek aldığımız ürünlerde böyle büyük hayal kırıklıkları oldukça can sıkıyor. Şu an dışardan bakıldığı zaman ereyon kargolamış, hepsiburadanın konuyla pek ilgisi yok, aras kargo ise ürünü teslim etmiş ve imzayı almış. Ancak hepimiz biliyoruz ki kargoculara tutanak tutturmak imkansız gibi bir şey. Sizin şu an bir şekilde kırık aldığınızı kanıtlamanız gerekiyor. Keşke açarken video falan çekseydiniz elinizde kanıt olurdu.
    İnternetten alışveriş yapmaya korkar olduk kargocular sağolsun.
  • 2 yıldır internetten küçük büyük ne alırsam alayım, detaylıca video çekerek açıyorum. Geçenlerde hepsiburada'dan yanlış ürün geldi. Mesaja video linkini de ekledim öyle yolladım hiç beklemeden geri aldılar. Herkese tavsiye ederim. 2.derece kanıt bile olsa hiç yoktan iyidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç ne oldu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 aydır serviste hocam geri dönüş olmadı hala bekliyorum servis raporu mu ne bekliyorlar galiba ya değişim ya tamir olacaktı. yapmazlarsa bunları zaten mahkeme yolu açık hala ne oluyor ben de bilmiyorum
  • hocam işiniz lenovo servsine kaldıysa iyi bir sonuç beklemeyin. Ayrıca arayıp servisi ürünün serviste olup olmadığını ögrenin(elinizdeki faturada seri no vardır) çünkü lenovo tamir olmayan bilgisayarı 1 ay bekletmez hepsiburada servis arasında kaybolabilir pcniz. Serviste ise yaparlar, yapamazlarsa 20 iş günü geçtiği için mecbur iade yaparlar.

    Geçen yaz bende ip510 almıstım ekranda titreme şeklinde bozuk ampul gibi parlaklık değiştiriyordu. Bunu aldıgım yere bildirdim adam servise gönderin dedi ayıplı oldugu çok açık yani. Adamlar ürün sorun yoktur şeklinde geri gönderdi. Aldıgım adama gönderdim onada aynı sekilde geri göndermişler ama adam bana iade yaptı ama sonra ne oldu bilmiyorum ürün elinde kalmış bile olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: back_gear

    hocam işiniz lenovo servsine kaldıysa iyi bir sonuç beklemeyin. Ayrıca arayıp servisi ürünün serviste olup olmadığını ögrenin(elinizdeki faturada seri no vardır) çünkü lenovo tamir olmayan bilgisayarı 1 ay bekletmez hepsiburada servis arasında kaybolabilir pcniz. Serviste ise yaparlar, yapamazlarsa 20 iş günü geçtiği için mecbur iade yaparlar.

    Geçen yaz bende ip510 almıstım ekranda titreme şeklinde bozuk ampul gibi parlaklık değiştiriyordu. Bunu aldıgım yere bildirdim adam servise gönderin dedi ayıplı oldugu çok açık yani. Adamlar ürün sorun yoktur şeklinde geri gönderdi. Aldıgım adama gönderdim onada aynı sekilde geri göndermişler ama adam bana iade yaptı ama sonra ne oldu bilmiyorum ürün elinde kalmış bile olabilir.

    yok hocam bugün iade olmuş parası tarafıma cok sevindim açıkcası.




  • geçmiş olsun hocam aynı stresi bende yaşamıştım sizin için sevindim :)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.