Şimdi Ara

Lenovo 510 Aldım Kırık ve Bozuk geldi. Hepsiburada rezaleti !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ürünü bugün aldım. evde olmadığım için kapıda tutanak tutmadı babam. ben işteydim. ekranı kırık, anakart gitmiş, açılmıyor. hepsiburada hiçbir şey yapamayacağını ürünü servise göndermemi söyledi. tüketici haklarına mı gideyim, ne yapayım NE OLUR yol gösterin bana. sinirden çıldırdım.


    aras kargoyla gelmiş bu arada. ne yapabilirim ben şu an? hepsiburada iade almıyor. lütfen yol gösterin : (



  • Tutanak tutulmadı demişsiniz . Ürünü aldığınıza dair imza attıysanız bütün sorumluluk size ait artık. Servise gönderir iseniz suçlu sizsiniz. Tüketici hakem heyetine gidin onlar yardımcı olur size.
  • cuhuku C kullanıcısına yanıt
    ben evde bile yoktum. lenovoya göndersem gönderemiyorum, hepsiburada kabul etmiyor. ortada kaldım. böyle bir ülkeye çok yakışır bir durum gerçekten. yazık.
  • ben şimdi lenovoya mı götüreyim laptopu, yoksa direkt hakem heyetine mi?

    2-Ürünün garanti belgesi
    3-Ürünün satın alındığına dair fatura veya fiş
    4-Ürünün yetkili servise götürüldüğüne dair servis fişleri
    5-Yukarıda yazılı belgelerin 2 takım olacak şekilde fotokopileri ile başvurmaları gerekmektedir.
    NOT : Eksik belge ve dökümanla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

    demiş sitelerinde. serviste götürmedim ben servis fişim yok. önce oraya mı götürmem lazım hakem heyetine de götürmek için?
  • Tüketiciye aldığı ürünün teslim edildiği tarihinden itibaren, ( belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla) iki defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    -Tamir için gereken azami sürenin aşılması,
    -Yetkili servisin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının bildirilmesi durumunda,
    Tüketici ürünün satın alındığı yerden, değişim ve ya para iadesi isteme hakkına sahiptir.
    Bu durumu ürünün satın alındığı yer kabul etmez ise Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunması gerekmektedir


    galiba önce satın aldığım yere götürmem gerekiyor. hepsiburada değil lenovo.
  • korgocu ürünü verirken imza alır sen evde yokken imzayı babana attırmışlardır buyuk ıhtımal. bu atılan imza ürünü sağlam aldım anlamına gelir. Alıcı sen imzayı baban atmış ise ürünü servise göndermeden durumu hakem heyetine git anlat. Ürün bana geldi ben evde yokken ımzayı babama attırmışlar falan filan ordan bir şeyler yakalanabilir. Servise gönderme önce hakem heyetine git
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    korgocu ürünü verirken imza alır sen evde yokken imzayı babana attırmışlardır buyuk ıhtımal. bu atılan imza ürünü sağlam aldım anlamına gelir. Alıcı sen imzayı baban atmış ise ürünü servise göndermeden durumu hakem heyetine git anlat. Ürün bana geldi ben evde yokken ımzayı babama attırmışlar falan filan ordan bir şeyler yakalanabilir. Servise gönderme önce hakem heyetine git

    hocam sağolasın valla bir tek sen cevap yazdın. hepsiburadayı tekrar aradım iade alacaklarmış. babam sağolsun çok güzel haşladı adamları. tutanağı aras kargoya yarın gidip yazdırmanız gerekiyor dedi hepsiburada yarın gidip yazdırıcam. sonra da göndericem iade olacak. iade kabul edilecekmiş hb öyle söyledi.


    kesinlikle araskargoyla ürün almayın eğer il dışından geliyorsa. bilmiyorum bende böyle bir önyargı oluştu. adamlar karpuz misali atıyorlar herhalde her şeyi kamyona. artık o kadar korktum ki 500 lira fazla verip mağazadan alırım herhalde.

    ya da istanbuldan kargolayan bir satıcıdan alabilirim. bilmiyorum :/




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tüm kargo şirketlerinde durumun aynı olduğunu düşünüyorum. Kargoyu kapıda karşılayacak şekilde müsaitseniz ürün alın. Kutuda darbe ezik varsa teslim almayın. Yİnede cihazı kutudan çıkarıp sağına soluna bakın. Cihazda Hiçbir çizik vuruk kırık yoksa problem yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doknisot -- 9 Haziran 2017; 2:1:50 >
  • Sizi buyuk ıhtımal başlarından savmışlar. Kargoya gidip bana tutanak tutun deseniz alacağınız cevap geriye dönük tutanak tutamayız cevabını alırsınız . Lakin belki düzen değişmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    Sizi buyuk ıhtımal başlarından savmışlar. Kargoya gidip bana tutanak tutun deseniz alacağınız cevap geriye dönük tutanak tutamayız cevabını alırsınız . Lakin belki düzen değişmiştir.

    bakalım hocam tutanak olmazsa tüketici hakem heyetine gidicem yapcak bir şey yok. adam başından savmadı bu arada 1 saat konuştuk kargolanması halinde kabul edeceğini söyledi. yarın kargo numaramla gönderi yapıcam.
  • lenovo z5070 modelını alın arkadaş 510 aldı memnun degıl donma ve takılma oluyor
  • korgocu oyle bır tutanak alırsa mala zarar vermıs posızyonuna düşer. bedelini ödemek zorunda kalır buna yanaşacağını sanmam...kargocuya gıdınce olumsuz bır durum yapmayın sınırlenmeyın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    korgocu oyle bır tutanak alırsa mala zarar vermıs posızyonuna düşer. bedelini ödemek zorunda kalır buna yanaşacağını sanmam...kargocuya gıdınce olumsuz bır durum yapmayın sınırlenmeyın

    zaten zarar vermiş. anakart da ekran da gitmiş. gidip konusacağım. bir yolunu bulup iade edeceğim ben bunu. böyle bir şey olamaz yani. hem mal ayıplı geliyor hem de tutanak tutulmayınca topu bana atacaklar. her yolu deneyeceğim. olmazsa hakem heyetine gideceğim. aklıma başka bir şey gelmiyor şimdilik.
  • Sonucu bekliyoruz, geçmiş olsun.
  • sonucu bende merakla bekliyorum
  • ben de merak ettim
  • Böyle durumlarda direk düşünmeden hakem heyetine gitmelisin aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hepsiburada yetkilisiyle 2 kere konustum. ikisi de ürünü taraflarına göndermemi, iade işlemine başlanacağını söyledi. ama güvenmiyorum. ürünü kargoyla gönderdim iade talebi oluşturdum.

    iade alırlarsa hiçbir sorun olmaz, eğer almazlarsa arkadaşların dediği gibi hakem heyeti yolları gözüküyor. başka yapacak bir şey yok.


    artık korkuyorum arkadaşlar internetten almam laptopu bu saatten sonra. istanbuldan kargolansa bile korkuyorum. zaten anneme alacaktım. gidip mağazadan 300 lira fazla verip alacağım. hiç de istemiyorum ama. korkmuşum bir kere. kapıda saptayamayacağım bir sorun çıkar servisle uğraşırım diye




  • Çık geçmiş olsun bende aras kargodan bu hafta aldım kargo yu 2 gün İkitelli aktarmada bekledi çok tedirgin oldum ama benim paketleme çok iyiydi hepsiburada kolisi içinde laptopuun dış karton kolisi içinde laptopun orjinal kolisi vardı en ufak bir hasar yoktu. Şans biraz inşallah iade alırlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun, durumu sikayetvar.com sitesine de taşıyın bence, belki bir yardımı dokunur.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.