Şimdi Ara

Yeni aldığım laptop servisten çizik geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni aldığım laptop servisten çizik geldi

    Arkadaşlar merhaba. 19.07.2020 de vatanbilgisayar mağazadan Asus marka laptop aldım. laptop da touchpad sorunu vardı donanımsal diye şüphelenip gönderdim servise vatanbilgisayar aracılığıyla fakat yazılımsal mış. neyse ürün geldi sonra orda vatanbilgisayar personelinin gözü önünde açtım kutuyu baktım koskoca çizik fotoğrafını çektim kanıt olarak. resmen bir an ikinci el laptop aldığımı hissettim. neyse sonra değişim diye geri gönderdim servise şikayetvar a yazdım, asus müşteri hizmetleri aradım ordanda söyledim anlaşmalı olduğunuz servis böyle bir sıkıntı çıkarmış diye.
    onlar servise e-mail ile iletişim sağlayıp bana döneceğiz dediler neyse sizinde yorumlarınızı almak istedim bu saatten sonra beklemekten başka yapacak bir şey varsa yazabilir misiniz? servisin adı Sms Infocom Teknoloji Servisi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayvebayansimit -- 27 Temmuz 2020; 16:1:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Fotoğraf çek gönder mail ile servis firmasına, en fazla 1 ay daha beklersin servisten gelmesini. Bence mekaniğinde sorun yoksa uğraşma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fotoğraf çek gönder mail ile servis firmasına, en fazla 1 ay daha beklersin servisten gelmesini. Bence mekaniğinde sorun yoksa uğraşma

  • anilmy kullanıcısına yanıt

    neden 1 ay hocam ne yapıyorlarki bu kadar?


    hocam o kadar para verdim ya lanet olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Athlon 840 Kaveri kullanıcısına yanıt

    hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanâyide lokal boya yaptır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekletiyorlar boş boş ben hep en az 2 hafta bekledim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hocam ne boyası sıfır cihaz bıu? değişim yapmaları gerekmiyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ugrasmaya degmez. Kirik degilse bosver. Aylarca bilgisayarsiz kalirsin degmez. Burasi turkiye
    sanssizlik olmus takma kafana 1 haftaya alisirsin.
    Gereksiz bisey icin kendini yipratirsin ve sonuc alma ihtimalin %20 30

    Sticker falan koy istersen ustune



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notguest -- 27 Temmuz 2020; 16:35:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anilmy kullanıcısına yanıt

    sonuç nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayvebayansimit B kullanıcısına yanıt
    Sonuç üzücü, yeni almışsın servise vermişsin, çizik göndermişler tüketici haklarını araştır derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam eğer net olarak bu durumdan bir sonuç alamayacaksam gidip vatandan geri alabilirim bugün verdim eğer daha gönderilmemiş ise tabi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zararını karşılasınlar. Garanti cihazına zarar vermiş. Bunu düzeltme maliyeti neyse ya karşılamalı, ya da kendisi kapak değişimi sağlamalı.

  • baktım test edilecek diyor daha verilmemiş kargoya galiba sanırım gidip alacağım başımı ağrıtmak istemiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidip alacağım hocam içinin açılmasını istemiyorum. bir sticker yapıştırırım artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayvebayansimit B kullanıcısına yanıt
    Sen nerde yasadiginin farkinda degilsin :) sansliysan belki kapagi degistirirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ankarada cevizliderede resmi asus servisine bilgisayarımı bıraktım. Metal kasa kendi kendine soyulma ve çizilme oldu.
    Adam dediki yüzük ve saat çizer bunu dedi yüzük takmam , saat sadece dışarı çıkarken. Servis sadece çiziğe bakılsın yazdı. Komple kasa yenilenmiş. Bunu 2 kere yaşadım sorunsuz bir servis. Ama sizinki direkt soğutur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt

    ne desem bilmiyorum bu laptopla ilgilenen şahıs alttarafı sürücü kontrolü yapacaktı ama yaptığı şeye bak. bir de hangi yüzle göndermiş. gittim aldım laptopumu başımı ağrıtmak istemedim hocam. bir de benim laptopla ilgilenen şahısı nereye şikayet edebilirim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gs09gs09 kullanıcısına yanıt

    hocam en azından benim laptopla ilgilenen şahsı nereye şikayet edebilirim? müşteri hizmetleribi arayıp servise mi etsem acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi ara durumu gorus derim bi ben bi kapak cizigi icin gondermezdim geri ama kozmetik takintin varsa gonder sonuc olarak sen yapmamisin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.