Şimdi Ara

Yeni aldığım laptop servisten çizik geldi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gs09gs09 kullanıcısına yanıt

    yok hocam gittim koşa koşa geri aldım cihazımı haklısınız iyi ki sormuşum buraya başımı ağrıtmak hiç istemem. en azından bunu yapan elemana yaptırım uygulansa iyi olur içim rahat eder.

  • Reis başka problemi yoksa sal direkt aynısı telefonda başıma geldi 1.5 ay uğraştım hiçbir bok olmadı telefon bı o servise bir buna gitti yemin ederim telefondan tiksindim kardeşime verdi eskisini kullanmaya devam ediyorum şuan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quinlan11 kullanıcısına yanıt

    hocam buradaki yorumları görünce ve burada açılan servis şikayetleri konularını görünce koşa koşa gittim geri aldım iyi ki sormuşum buraya

  • Nisan 17 de d&r ye garanti için yolladığım logitech f710 gamepad 26 Temmuzdayız gelmedi. Hayır gelmeyi her aradığımda bilgi için talep oluşturtuyorum fakat bir bilgi bile gelmedi. 11 adet talebim var hala geri dönüş yok beni yetkiliye bağla ya da bu durumu aktarın diyorum aktarma yapamıyoruz biz sadece maille iletebiliyoruz diyorlar. Ee kardeşim biz de biliyoruz mail atmayı ne yapmaya koydular sizi oraya.. neymiş taşınma sürecindeymiş garanti ee haziranda taşındıklarını söylüyorlar yok hala ses yok. Ben de artık her gün arayıp talep oluşturtuyorum. 200 tl lik ürün için çektirmedikleri kalmadı. Koskoca şirket para iadesi ya da yeni ürün vermeyi bırakın ürünüm hakkında bilgi dahi vermiyorlar. D&R DEN ASLA ÜRÜN ALMAM VE SİZE DE TAVSİYEM ASLA ALMAYIN.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk5bin İ kullanıcısına yanıt

    ne diyeyim hocam maalesef ki alıştık bu tarz şeylere


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayvebayansimit B kullanıcısına yanıt
    Valla olay mahkemeye gider ise öncesinde çizik olmadığının kanıtı olması lazım. Ama her şeyi yasal tehdit en mantıklısı. Şikayet vara yazın , sonra yasal hakkımı kuşlanacağım diyerek resmi mail atın. Dediğüö gibi ankara asus servisi komple kasamı değiştirdi , içini her seferinde temizleyip macununu değiştirmişler. Araba bakımı gibi çok kaliteli işleri vardı. Umarım değiimemiştir kalitesi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt

    hocam mahkeme falan değilde o adamı sadece üst yöneticilere şikayet etmek istiyorum mesela a-101 çalışanını mağaza sorumlusuna şikayet etme gibi. kutuyu açarken videosunu almıştım. yani çizik olmadığına dair kanıt var öncesinde.


    bu arada hocam bu biraz da şans işi ve her teknik servis aynı olmuyor mesela apple ın pupa ve lydia servisi var. siz iyisine denk gelmişsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt

    benim ki İstanbuldaki Sms Infocom Teknoloji Servisine gönderildi hocam. bir gün işiniz düşerse servise sakın bunu tercih etmeyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayvebayansimit B kullanıcısına yanıt
    Eyvallah , ben laptopuma ssd taktım garantisi biteli çok oldu , servis garantisi bitse de 2 yılda bir getirin 65 liraydı temizliğini ve macununu değiştirin demişti ama ne ısınma ne de herhangi bir sorun yaşamıyorum asusla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sticker yapıştır gitsin. Geri gönderirsen çok uzun sürer işlem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.