< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeWithLouie -- 13 Haziran 2020; 0:3:36 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeWithLouie -- 13 Haziran 2020; 0:3:36 > |
Türkiye de e-ticaret anlayışı tam olarak bu
|
Aga bunlar teşkilat mı ya... Bunlara karşı birlik olalım ya gerçekten ne gerekiyorsa yapalım.Bu insanlar enayi değil. Bu adam boşuna mı bu kadar para veriyor ?
|
Ürünün kutusunun açık olduğunu farkettiğim anda fotoğraflarını çektim teslim aldığım gibi bunlar o ana ait.Hatalı ürün yollayan kendileri ve ayrıca ürünün sorunlu olup olmadığını kargo esnasında farketmemiş olabilirim değil mi? Hayatımda ilk defa pc için bir ekran kartı alıyorum ve buna rağmen sorunun olduğunu farketttiğim anda iade talebi oluşturup hemen ertesi gün kendilerine geri iade amaçlı yolladım zaten.Kendileri ürünün seri numarasından ve diğer özelliklerinden kontrol edebildiği gibi müşteri olan benim 6502 sayılı tüketicinin korunması kanunuyla haklarım gayet ortada.Uyguladıkları tavır ve hareketler çözüm odaklı olmadıklarını gayet belli ediyor.Ben ürünü teslim aldığım esnada veya sonrasında yaşayabilceğim her türlü sorun karşısında kanunda 11 uyarınca “– (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. “ gibi haklara sahibim.Sonuçta ciddi bir fiyattaki ürünü satın alıyorum. |
Öncelikle geçmiş olsun... Ürünü aldığınız satıcı Hepsiburada ise ürünün kullanılmış çıkmasının şimdilik aklıma gelen 3 açıklaması olabilir... Yoksa Hepsiburada firma olarak bilerek böyle kart göndermez...
1- Daha önce bu karttan almış bir ahlak yoksunu 2 ayaklı varlık, kartı satın alıp içindeki kartı kendi eskisiyle değiştirip iade etmiş ve iade alan şahıs kontrol etmemiştir ve siz alınca size gelmiştir... 2- İthalatçıdan böyle gelmiştir ki muhtemelen gene iade edilen ve kontrol edilmeyen bir karttır... 3- Kargo firması elemanı kartı değiştirmiştir... Her halükarda durum kötü... Bu herkese ders olmalı; kargodan ürün teslim alırken kontrol etmeden almayınız... ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powermoon -- 6 Haziran 2020; 12:32:21 > |