15.06.2017 tarihinde Mediamarkt'dan ideapad310 notebook aldım. 28.12.2017 tarihinde cihazım kendiliğinden yeniden başlama problemi oluştu ve lenovo vantage programı ile cihazı taradığımda cihazımın anakart arızası gözüküyordu cihazı lenovo yetkili servisine teslim ettim. Cihazımın anakartının değiştirerek 03.01.2018 tarihinde tarafıma teslim ettiler aldığım gün akşam yine aynı problem devam etti. 04.01.2018 tarihinde cihazı tekrar teslim ettim ve 05.01.2018 de bilgisayara format atıldığını bios update yapıldığını belirterek geri verdiler ama benim sorunum halen devam ediyor ve yetkili servis son verdiğimde bilgisayarın windows search ve windows update hizmetlerini kapatmış ve bunları bana açmamam konusunda sözlü beyanda bulundular ki bunlar bilgisayarın performans ve güvenliği için yapılması gereken şeylerdir yetkili servisin bunu önermesi çok saçma. Konu ile alakalı olarak Tüketici hakem heyetine başvurdum ama benim problemim devam ediyor bilgisayarım belirsiz aralıklarla kendiliğinden yeniden başlıyor kronik bir problem olduğunu düşünüyorum ama artık yetkili servise cihazı götürmekten bıktım daha doğrusu hiç bir işlem yapmamalarından bıktım cihazı kargoyla gönderebileceğimi söylüyorlar ama kargoda başına birşey geldiğinde de bütün sorumluluğu size atıyorlar ki kargo firmalarının nasıl ürün taşıdığını hepiniz az buçuk tahmin ediyorsunuzdur. Böyle saçma bir olayın içindeyim lenovo firmasının satış sonrası desteği ne yazık ki çok kötü ve bu bu olaydan ötürü bir daha hiç bir ürününü tercih etmeyeceğim. Konu ile alakalı nasıl bir yol izleyebilirim önerisi olan varsa değerli yorumlarınızı rica ediyorum. Saygılarımla.