Şimdi Ara

Lenovo G510 Notebook Kullanıcılar Platformu (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.399
Cevap
27
Favori
124.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i7 4700MQ
    R7 M265
    8GB RAMli modeli mevcut. SSD dusunuyorum. Kendi 1TB harddiskini de caddy ile dvd rw yuvasina takacagim. Kapagi takinca sifir sekilde oturan hdd caddy oneriniz var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston

    Ya da hiç uğraşmayayım ölmüş mü bu pc?

    Bana ekran kartı ölmüş gibi geliyor çünkü önceden 23 inch Full HD monitöre bağlayıp, ayarları yükseğe alıp oyun oynardım, ozamanlarda da fanı çok çalışıyordu, yakıcı bir sıcak hava verirdi fanından.

    Herhalde zamanında öyle yapmam öldürdü. Kendi ekranında bile yetersiz olan ekran kartı Full HD ekrana nasıl dayansın.

    Hocam formatla olacak iş değil o büyük ihtimal fanda sorun var ayrıca bilgisayarın temizlenmesi gerekir ekran kartı ölse hiç çalışmaz :) büyük ihtimal fanın ömrü dolmuş bilgisayarcıya yaptırmanız lazım. batarya ise ölmüştür hocam ama benim 2.5 seneye yaklaştı sorunsuz kullanıyorum yeni batarya alabilirsiniz ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MissMacHoOo -- 20 Nisan 2016; 12:56:40 >




  • Çok tuhaf. Bataryanın çabuk bitmesi ölmüş olabileceğini aklıma getiriyor. Aldığınızdan beri aynı bataryayı kullanıyorsanız ömrü dolmuş olabilir. Batarya takılı değilken denemeler yapın bilgisayarda. Isınma sorunu devam ediyorsa recoveryden özüne döndürün bilgisayarı. Bir de öyle gözlem yapın. Aldığınızdan beri hiç fan temizliği macun yenileme yaptınız mı? Yapılmadıysa yılda bir kere yapılmasını tavsiye ederim. Çok ısınması yazılımsal gibi geldi bana. Arkaplandaki bir şey çok yoruyor cihazınızı. Yoksa boştaki bir bilgisayar çok ısınmaz. Windows 10 a geçerken temiz bir şekilde geçiş yapınız eğer geçecekseniz. Sonra tek tek Lenovonun sitesinden uyumlu driverlar ile kurulumu tamamlayın. Bir de öyle deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    12.7 mm lik herhangi bir Hdd caddy alın. Dvd okuyucunun ucundaki kapağı güzelce çıkartıp caddy e takın. Böylece eskisi gibi görünür dışardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar,
    benim bir arkadaşımın lenovo g510 notebook'u u bulunmakta.
    kendisi bilgisayarında, ssd kullanabilmek için ve depolama alanını genişletmek amaçlı dvd rw sürücü kısmına caddy yani hdd kutusu satın aldı.
    ancak bu kutuya bilgisayardan çıkan mekanik hdd'yi taktığı zaman windows algılıyor ancak çok geç bir şekilde algılıyor.
    ve diske erişemiyor ve windows disk üzerinde işlem yürütemiyor.
    bilgisayarın içine taktığı ssd ile mekanik hdd'yi yer değiştirip denemesine ramen windows diskten okuma yapamadığı için açılamıyor.
    ssd anakart üzerindeki ilk yuvaya takılı olduğu zaman caddy içindeki hdd den çok geç yanıt alındığı için windows un açılması 5 dakikayı buluyor.
    disk yönetimini açtığı zaman disk yönetim konsolu çalışmayı durdurdu hatası çıkıyor.
    komut isteminde diskpart komutlarını gerçekleştirmek istediği zaman windows işlemi yürütemiyor diskte boşyer yok gibi bazı hatalar karşımıza çıkıyor.
    bilgisayarın içinden çıkan mekanik hdd yi bir kutuya koyup usb den bağladığında disk çalışıyor ve sorunsuz bir şekilde windows tarafından erişiliyor.
    sizce arkadaşlar, sorunun sebebi ne olabilir yardımlarınızı bekliyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RENAT27 R kullanıcısına yanıt
    Aldığınız caddy bozuk olabilir. Ben de ilk aldığımda bu hatalarla karşılaştım. Önce bu durumları kontrol edin;
    1)BIOS'unuz güncel mi?
    2)Intel Rapid Depolama Teknolojisi driverını MUTLAKA kurunuz. Lenovonun sitesinden Windows 8.1 sürümündeki driverı kurun. Windows 10 daki driver bozuk.
    3)Bazı caddylerde küçük bir anahtar oluyor sağa veya sola çekiyorsunuz açıp kapatma gibi. Onu kontrol edin.
    Eğer hala sorun devam ediyorsa caddyi iade edin. Büyük bir ihtimalle arızalıdır.
  • Bilgisayarı satın alalı 2 yıl 2 ay oldu, tek problemim fanın son zamanlarda sesli çalışmasıydı.Bugün bilgisayarı açarak fanını iyice temizledim ses kesildi.Fan sesi problemi yaşayanlara öneririm.2 yılda ciddi miktarda toz birikmiş oluyor.
  • İkisini de almam. O fiyatlar ne öyle hiç anlamıyorum. Alt tarafı termal macun. Bilgisayara etkisi taş çatlasın 5 derece. 5 derece soğuk olsun diye 50 - 80 liralık macun almam.
    Ben bilgisayarcıdan 1 liraya tek kullanımlık küçük tüplerden alıyorum. Gayet iyi sıcaklık değerlerim var. Memnunum. Masaüstünde boştayken 39 civarında. Oyunda GTA V de high ayarlarda 60 - 70 arasında geziyor. Altında soğutucu yok. Paranıza yazık. Yapmayın etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston

    Selam, kusura bakmayın. Bayadır cevap yazacaktım da. Şimdi fırsatım oldu.

    Benim dizüstü bilgisayarın sorunları şunlardı: Aşırı ısınma, ısınma anlarında performans kaybı, bataryanın inanılmaz kısa sürede boşalması.


    ✔ Geçenlerde dizüstü bilgisayarı birsüre, aktif bir şekilde kullandım, şarjı yine hızlıca bitti ama birkaç şarjın üstüne normal haline döndü. O olay, ben o bilgisayarı kolay kolay kullanmadığım için oluyor. Onu anladım.

    Ogün bilgisayarcıya gitmiştim. Sorunlarını anlattım. İnternet kablosunu taktı, birsüre oyun oyna dedi. Baya oynadım, evde aşırı derecede ısınan bilgisayar ne hikmetse orada çok az ısındı. Ortamı da serindi, onun da etkisi vardır. Bilgisayarcı baktı, bu ısınma normal dedi. Dedim, fan temizliği ve termal macun sürülmesi lazım ama termal macunu ben iyisinden alacağım öyle sürdüreceğim. PC' nin içini açtı, makinesiyle temizledi ve dedi bunun içi zaten temizmiş.(Kulak pamuğuyla kuzenim de temizlemişti, demekki iyi temizlemiş.) Dedim, ben iyisinden termal macun alacağım ve hem dizüstü PC' mi hem de evdeki oyun kasamı getireceğim. (Kasamın hem fanı temizlenecek hem de termal macun sürülecek, dizüstü bilgisayara sadece termal macun sürülecek.) Kasamla ilgili yaşadığım bir sorun yok, alalım 7 - 8 ay ya oluyordur ya da olmuyordur. Mesela, ilk aldığım zamanlarda geceden indirmeye bırakıyordum, hiç sesi gelmiyordu. Son zamanlarda geceden indirmeye bıraktığımda fan sesini duyuyorum. Onun fan temizliğini yaptırdığımda ve kaliteli termal macun sürdürdüğümde düzelir zaten. Dizüstü bilgisayara kaliteli termal macun sürdürttüğümde aşırı ısınma ve ısınma anlarında performans kaybı sorunları düzelir mi emin değilim. Düzelmezse de ondan kurtulmaya çalışırım zaten.

    Son olarak, n11' den termal macun ürünlerine baktım, düşündüm. Şu 2 ürün arasında kaldım:

    Wacker P12 Termal Macun 20ml

    DEEP COOOL Z9 SUPER TERMAL MACUN

    Bu 2 üründen hangisini tavsiye edersiniz? Hem kasamın içine hem de dizüstü bilgisayarıma sürtürteceğim. 2 ürünün de özelliklerini filan okuyun, ne yapmam konusunda yardımcı olun.

    Teşekkürler.


    Hocam hiç termal macun kullanmadım çünkü 3 kere garantiye götürdüm laptopu temizlik için onlar sağolsun yaptılar bu ara yine ısınmaya başladı garanti bitti ama tamirci arkadaşım var ona yaptıririm herhalde :) ama bu fiyatlar çok pahalı hocam zaten fazla etkisi yok 4 5 derece felan o yüzden biraz daha ucuzlarina bakın paraniza yazık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.hepsiburada.com/akasa-455-5g-yuksek-performansli-silikon-tabanli-5gr-termal-macun-ak-455-5g-p-BD98901
    Buraya bir bakın. 7.5 gram çok fazla iki bilgisayar için. Tek bilgisayara 1.5 gram yetiyor zaten. Bunun fiyatı daha uygun en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Hocam inanın yaptığınız masraflar gereksiz. Bizim bilgisayarın içini temizlemek o kadar kolay ki... 60 lira ne için alıyor anlamış değilim. Ben 1 saat içinde fanın aralıklarına kadar temizleyip macun sürüp SSD ekleyip cihazın harddiskini de DVD-ROM yerine caddy ile takmıştım. Siz youtube dan videosunu izleseniz çok rahat temizlersiniz içini.
    - Ayrıca 7 gram termal macun nasıl yetmiyor iki bilgisayara? En ufak tüplerden alıyorum ben de 1 liralık. Hem işlemciyi, hemde ekran kartını macunlayıp kapatıyorum. Artıyor bile. Bu dediğim en ufak tüpler maksimum 1.5 gramdır.
    - Windows sürümüne gelecek olursak Windows 10 da bilgisayar daha çok ısınıyor doğrudur. Bunu ben de tecrübe ettim. Cihaz 8.1 sürümünde daha serin çalışıyordu gerçekten. Ama film izlerken falan el yakacak, acı verecek duruma geldiğini ne gördüm ne duydum. Sizin bilgisayarda başka bir sorun olmalı. Bilgisayarcıya orjinal olmayan bir işletim sistemi için 40 lira vermeyin bence. Bu lenovolarda recovery tuşu oluyor. Ona basarak cihazı başlattığınızda ve gerekli işlemleri yaptığınızda cihaz ilk aldığınız sürüme dönüyor. Yani fabrika çıkışına dönüyor. O da Windows 8 idi sanırım. Siz daha önce komple format atıp bu recovery bölümünü bozmadıysanız o tuşunuz hala çalışıyor demektir. Bir deneyin bence. Ya da bilgisayardan biraz anlayan bir arkadaşınız varsa bile ona rica edin format işini halletsin. Format için 40 lira vermek hemde teknoloji çağında ayıp olur :)
    - Ben şuan Windows 10 sürümünü kullanıyorum. Bence ağır değil. Çünkü cihazda 4.nesil i7 işlemci ve 6GB ram mevcut. Bu seviyedeki donanımlar için Windows 10 hiçbir sorun oluşturmaz. Zamanında HDD ile kullanırken kanser oluyordum bende. Fakat harddiskimi biraz paraya kıyıp SSD ile değiştirdim. Tabiri caiz ise cihaz şuan uçuyor resmen. Bekleme yapmadan ne komut veriyorsam anında gerçekleşiyor işlemler.




  • Arkadaşlar merhaba

    Lenovo G510 59408006 GOLD BİLGİSAYAR DAN ALINMA

    Öncelikle ekran kartı İLK GÜNCELLEMEDE (LAPTOP I İLK ALDIĞIM ZAMAN) R7 M265 iken driver güncelleme sonrası HD 8600/8700M diye görmeye başlamıştı BU İLK SORUNUM

    BU BİLGİSAYARI GOLD BİLGİSAYARDAN ALDIĞIMDA ( ŞÜPHELENMİŞTİM KULLANILMIŞ MI DİYE GARANTİSİ BÖYLE 50 DEFA KATLANMIŞTI SORDUM KULLANILMIŞ MI BU DİYE YOK DEDİLER VE ELLERİNDE SÖZDE 1 TANE VARMIŞ AMA BELLİ GARANTİ KAĞIDI 50 DEFA KATLANMAZ KATLANACAK Bİ KAGITTA DEĞİL YANİ KULLANILMIŞ HİSSİYATI VERDİ BANA) VE BEN SIRF R7 M265 DİYE MECBUR BUNU ALMIŞTIM

    (BU ARADA GOLD BİLGİSAYAR DA SATILAN ÜRÜNLER YA KULLANILMIŞ YADA HATALI MI OLUYOR BİLMEM İPAD AİR 128 GB ALMIŞTIM O DA APP STORE A GİRMİYOR DONUYOR DU, YA KULLANILMIŞ OLUYOR YADA ARIZALI)

    NEYSE SORUNUM ŞU :

    BU LAPTOP I ALDIĞIMDAN BERİ BÖYLE GÜN İÇERİSİNDE TOPLAMDA 4-5 DEFA HANGİ SAATLER DE YAPTIGINI BİLMEDİĞİM CIYYYYK DİYE BİR SES ÇIKARIYOR
    SANKİ PORSELEN TABAK Bİ YERE SÜRTER YA CIYYYYK DİYE Bİ SES ÇIKARIYOR TEK SES VE SONRA SES YOK GÜN İÇERİSİNDE OLUYOR

    BENİM TAHMİNİM; 1. OLASILIK HARD DİSK , 2. OLASILIK ANA KART ARIZASI , 3. OLASILIK FAN MI SÜRTÜYOR ?

    İLK ALDIĞIMDA UMURSAMAMIŞTIM AMA CANIMI SIKMAYA BAŞLADI BU İŞ VE CİHAZIN GARANTİSİ DOLMAK ÜZERE

    ÇOK TİTİZ KULLANICIYIM 2 SENEDİR DAHA CİHAZIN EKRAN JELATİNLERİNİ SÖKMEMİŞİM
    GARANTİYE GÖNDERECEĞİM AMA GÜVENEMİYORUM GARANTİYE
    SEBEBİ İSE BAŞIMDAN GEÇEN ŞU OLAY :
    (DAHA ÖNCE BAŞIMA ŞU GELDİ : HP DV9097EA LAPTOP IM VARDI ANA KART DEĞİŞTİRMİŞLERDİ 2-3 SENE SONRA BİOS GÜNCELLEMEK İSTEDİM GÜNCELLEYEMEDİM SEN TUT ANAKART MODELİNİ VS. YAZILIMLA YAZMA, AÇTIM SÖYLEDİM 2-3 SENE GEÇMİŞ SİZ MÜDAHALE EDİP SİLMİŞSİNİZDİR DEDİLER VİRÜS SİLMİŞTİR DEDİLER BENİ AYAR ETTİLER)
    BU YÜZDEN ÇEKİNİYORUM ÜRÜNÜ GARANTİYE VERMEYE

    AYRICA ; İstanbul'da oturmuyorum ve kargo ile bedavaya gönderebiliyormuyuz ?

    LÜTFEN BANA Bİ FİKİR VERİN VE YARDIMCI OLUN ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@j -- 5 Haziran 2016; 15:25:06 >




  • Yardımcı olacak kimse yok mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    Arkadaşlar merhaba

    Lenovo G510 59408006 GOLD BİLGİSAYAR DAN ALINMA

    Öncelikle ekran kartı İLK GÜNCELLEMEDE (LAPTOP I İLK ALDIĞIM ZAMAN) R7 M265 iken driver güncelleme sonrası HD 8600/8700M diye görmeye başlamıştı BU İLK SORUNUM

    BU BİLGİSAYARI GOLD BİLGİSAYARDAN ALDIĞIMDA ( ŞÜPHELENMİŞTİM KULLANILMIŞ MI DİYE GARANTİSİ BÖYLE 50 DEFA KATLANMIŞTI SORDUM KULLANILMIŞ MI BU DİYE YOK DEDİLER VE ELLERİNDE SÖZDE 1 TANE VARMIŞ AMA BELLİ GARANTİ KAĞIDI 50 DEFA KATLANMAZ KATLANACAK Bİ KAGITTA DEĞİL YANİ KULLANILMIŞ HİSSİYATI VERDİ BANA) VE BEN SIRF R7 M265 DİYE MECBUR BUNU ALMIŞTIM

    (BU ARADA GOLD BİLGİSAYAR DA SATILAN ÜRÜNLER YA KULLANILMIŞ YADA HATALI MI OLUYOR BİLMEM İPAD AİR 128 GB ALMIŞTIM O DA APP STORE A GİRMİYOR DONUYOR DU, YA KULLANILMIŞ OLUYOR YADA ARIZALI)

    NEYSE SORUNUM ŞU :

    BU LAPTOP I ALDIĞIMDAN BERİ BÖYLE GÜN İÇERİSİNDE TOPLAMDA 4-5 DEFA HANGİ SAATLER DE YAPTIGINI BİLMEDİĞİM CIYYYYK DİYE BİR SES ÇIKARIYOR
    SANKİ PORSELEN TABAK Bİ YERE SÜRTER YA CIYYYYK DİYE Bİ SES ÇIKARIYOR TEK SES VE SONRA SES YOK GÜN İÇERİSİNDE OLUYOR

    BENİM TAHMİNİM; 1. OLASILIK HARD DİSK , 2. OLASILIK ANA KART ARIZASI , 3. OLASILIK FAN MI SÜRTÜYOR ?

    İLK ALDIĞIMDA UMURSAMAMIŞTIM AMA CANIMI SIKMAYA BAŞLADI BU İŞ VE CİHAZIN GARANTİSİ DOLMAK ÜZERE

    ÇOK TİTİZ KULLANICIYIM 2 SENEDİR DAHA CİHAZIN EKRAN JELATİNLERİNİ SÖKMEMİŞİM
    GARANTİYE GÖNDERECEĞİM AMA GÜVENEMİYORUM GARANTİYE
    SEBEBİ İSE BAŞIMDAN GEÇEN ŞU OLAY :
    (DAHA ÖNCE BAŞIMA ŞU GELDİ : HP DV9097EA LAPTOP IM VARDI ANA KART DEĞİŞTİRMİŞLERDİ 2-3 SENE SONRA BİOS GÜNCELLEMEK İSTEDİM GÜNCELLEYEMEDİM SEN TUT ANAKART MODELİNİ VS. YAZILIMLA YAZMA, AÇTIM SÖYLEDİM 2-3 SENE GEÇMİŞ SİZ MÜDAHALE EDİP SİLMİŞSİNİZDİR DEDİLER VİRÜS SİLMİŞTİR DEDİLER BENİ AYAR ETTİLER)
    BU YÜZDEN ÇEKİNİYORUM ÜRÜNÜ GARANTİYE VERMEYE

    AYRICA ; İstanbul'da oturmuyorum ve kargo ile bedavaya gönderebiliyormuyuz ?

    LÜTFEN BANA Bİ FİKİR VERİN VE YARDIMCI OLUN ?

    Hocam merhaba. Öncelikle gold bilgisayardan ürün almayınız artık çünkü şirket batma noktasına geldi o yüzden ellerindeki malları çıkarıyorlar. dediginiz sorunun kaynağı harddisk veya fan. anakartla alakası olacağını sanmıyorum. garantisi bitmek üzere diyorsunuz gönderin garantiye rahat edin. lenovo servisini arayın onlar kargo yoluyla evinizden alıyorlar zaten bilgisayarı geç kalmayın bence sorun dahada artmadan. garantiden korkunuzu anlıyorum ancak ben 2 kere garantiye gönderdim ikisindede sorunsuz hallettiler hemde 2 3 gün içinde hallettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MissMacHoOo -- 6 Haziran 2016; 11:55:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EniqmaticTr

    Aldığınız caddy bozuk olabilir. Ben de ilk aldığımda bu hatalarla karşılaştım. Önce bu durumları kontrol edin;
    1)BIOS'unuz güncel mi?
    2)Intel Rapid Depolama Teknolojisi driverını MUTLAKA kurunuz. Lenovonun sitesinden Windows 8.1 sürümündeki driverı kurun. Windows 10 daki driver bozuk.
    3)Bazı caddylerde küçük bir anahtar oluyor sağa veya sola çekiyorsunuz açıp kapatma gibi. Onu kontrol edin.
    Eğer hala sorun devam ediyorsa caddyi iade edin. Büyük bir ihtimalle arızalıdır.

    Merhaba biraz geç cevap vermek zorunda kaldım tekrar kusura bakmayın.
    dediğiniz işlemleri sırasıyla tektek yaptık ancak herhangi bir sonuç elde edemedik. arkadaşım iki kere caddy değişiminde bulundu yinede caddy çalışmadı. bende aliexpress üzerinden sipariş vermiştim. aynı marka model laptop'u kullanıyorum bendede caddy maalesef çalışmıyor.
    anlayacağınız bu işe akıl erdiremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RENAT27 -- 6 Haziran 2016; 14:00:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    Arkadaşlar merhaba

    Lenovo G510 59408006 GOLD BİLGİSAYAR DAN ALINMA

    Öncelikle ekran kartı İLK GÜNCELLEMEDE (LAPTOP I İLK ALDIĞIM ZAMAN) R7 M265 iken driver güncelleme sonrası HD 8600/8700M diye görmeye başlamıştı BU İLK SORUNUM

    BU BİLGİSAYARI GOLD BİLGİSAYARDAN ALDIĞIMDA ( ŞÜPHELENMİŞTİM KULLANILMIŞ MI DİYE GARANTİSİ BÖYLE 50 DEFA KATLANMIŞTI SORDUM KULLANILMIŞ MI BU DİYE YOK DEDİLER VE ELLERİNDE SÖZDE 1 TANE VARMIŞ AMA BELLİ GARANTİ KAĞIDI 50 DEFA KATLANMAZ KATLANACAK Bİ KAGITTA DEĞİL YANİ KULLANILMIŞ HİSSİYATI VERDİ BANA) VE BEN SIRF R7 M265 DİYE MECBUR BUNU ALMIŞTIM

    (BU ARADA GOLD BİLGİSAYAR DA SATILAN ÜRÜNLER YA KULLANILMIŞ YADA HATALI MI OLUYOR BİLMEM İPAD AİR 128 GB ALMIŞTIM O DA APP STORE A GİRMİYOR DONUYOR DU, YA KULLANILMIŞ OLUYOR YADA ARIZALI)

    NEYSE SORUNUM ŞU :

    BU LAPTOP I ALDIĞIMDAN BERİ BÖYLE GÜN İÇERİSİNDE TOPLAMDA 4-5 DEFA HANGİ SAATLER DE YAPTIGINI BİLMEDİĞİM CIYYYYK DİYE BİR SES ÇIKARIYOR
    SANKİ PORSELEN TABAK Bİ YERE SÜRTER YA CIYYYYK DİYE Bİ SES ÇIKARIYOR TEK SES VE SONRA SES YOK GÜN İÇERİSİNDE OLUYOR

    BENİM TAHMİNİM; 1. OLASILIK HARD DİSK , 2. OLASILIK ANA KART ARIZASI , 3. OLASILIK FAN MI SÜRTÜYOR ?

    İLK ALDIĞIMDA UMURSAMAMIŞTIM AMA CANIMI SIKMAYA BAŞLADI BU İŞ VE CİHAZIN GARANTİSİ DOLMAK ÜZERE

    ÇOK TİTİZ KULLANICIYIM 2 SENEDİR DAHA CİHAZIN EKRAN JELATİNLERİNİ SÖKMEMİŞİM
    GARANTİYE GÖNDERECEĞİM AMA GÜVENEMİYORUM GARANTİYE
    SEBEBİ İSE BAŞIMDAN GEÇEN ŞU OLAY :
    (DAHA ÖNCE BAŞIMA ŞU GELDİ : HP DV9097EA LAPTOP IM VARDI ANA KART DEĞİŞTİRMİŞLERDİ 2-3 SENE SONRA BİOS GÜNCELLEMEK İSTEDİM GÜNCELLEYEMEDİM SEN TUT ANAKART MODELİNİ VS. YAZILIMLA YAZMA, AÇTIM SÖYLEDİM 2-3 SENE GEÇMİŞ SİZ MÜDAHALE EDİP SİLMİŞSİNİZDİR DEDİLER VİRÜS SİLMİŞTİR DEDİLER BENİ AYAR ETTİLER)
    BU YÜZDEN ÇEKİNİYORUM ÜRÜNÜ GARANTİYE VERMEYE

    AYRICA ; İstanbul'da oturmuyorum ve kargo ile bedavaya gönderebiliyormuyuz ?

    LÜTFEN BANA Bİ FİKİR VERİN VE YARDIMCI OLUN ?

    Hocam merhaba. Öncelikle gold bilgisayardan ürün almayınız artık çünkü şirket batma noktasına geldi o yüzden ellerindeki malları çıkarıyorlar. dediginiz sorunun kaynağı harddisk veya fan. anakartla alakası olacağını sanmıyorum. garantisi bitmek üzere diyorsunuz gönderin garantiye rahat edin. lenovo servisini arayın onlar kargo yoluyla evinizden alıyorlar zaten bilgisayarı geç kalmayın bence sorun dahada artmadan. garantiden korkunuzu anlıyorum ancak ben 2 kere garantiye gönderdim ikisindede sorunsuz hallettiler hemde 2 3 gün içinde hallettiler.

    Hocam çok teşekkür ederim inan içimi ferahlattın biraz olsun.
    Göndereceğim ürünü garantiye.
    Fakat;
    Aklımda kalan son sorular :

    1)Lenovo yu arayacağım ama sorunu nasıl tam anlatayım, nasıl tarif edeyim ? Arada CIYYYYK diye bi ses çıkarıyor mu diyeyim ?

    2)ve bi de mesela bu canı isteyince CIYYYYK SESİNİ çıkartıyor bak dun mesela hiç çıkarmadı, adamlar bunu nasıl anlayacak ?
    Ürünü gönderecem bi şey yok diyecekler gerekli kontrol temizlik bakım yapıldı diyecekler geri gönderecekler sanırım ?

    son olarak : bana kargo yollayacaklar ama ürünü nasıl paketleyeyim sonucta kargo da zarar görmesin, kutusunu filan hep attım nasıl sağlam gönderebilirim ?

    Ayrıca kargo parasını Lenovo teknik servisi mi ödüyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@j -- 6 Haziran 2016; 15:10:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    Arkadaşlar merhaba

    Lenovo G510 59408006 GOLD BİLGİSAYAR DAN ALINMA

    Öncelikle ekran kartı İLK GÜNCELLEMEDE (LAPTOP I İLK ALDIĞIM ZAMAN) R7 M265 iken driver güncelleme sonrası HD 8600/8700M diye görmeye başlamıştı BU İLK SORUNUM

    BU BİLGİSAYARI GOLD BİLGİSAYARDAN ALDIĞIMDA ( ŞÜPHELENMİŞTİM KULLANILMIŞ MI DİYE GARANTİSİ BÖYLE 50 DEFA KATLANMIŞTI SORDUM KULLANILMIŞ MI BU DİYE YOK DEDİLER VE ELLERİNDE SÖZDE 1 TANE VARMIŞ AMA BELLİ GARANTİ KAĞIDI 50 DEFA KATLANMAZ KATLANACAK Bİ KAGITTA DEĞİL YANİ KULLANILMIŞ HİSSİYATI VERDİ BANA) VE BEN SIRF R7 M265 DİYE MECBUR BUNU ALMIŞTIM

    (BU ARADA GOLD BİLGİSAYAR DA SATILAN ÜRÜNLER YA KULLANILMIŞ YADA HATALI MI OLUYOR BİLMEM İPAD AİR 128 GB ALMIŞTIM O DA APP STORE A GİRMİYOR DONUYOR DU, YA KULLANILMIŞ OLUYOR YADA ARIZALI)

    NEYSE SORUNUM ŞU :

    BU LAPTOP I ALDIĞIMDAN BERİ BÖYLE GÜN İÇERİSİNDE TOPLAMDA 4-5 DEFA HANGİ SAATLER DE YAPTIGINI BİLMEDİĞİM CIYYYYK DİYE BİR SES ÇIKARIYOR
    SANKİ PORSELEN TABAK Bİ YERE SÜRTER YA CIYYYYK DİYE Bİ SES ÇIKARIYOR TEK SES VE SONRA SES YOK GÜN İÇERİSİNDE OLUYOR

    BENİM TAHMİNİM; 1. OLASILIK HARD DİSK , 2. OLASILIK ANA KART ARIZASI , 3. OLASILIK FAN MI SÜRTÜYOR ?

    İLK ALDIĞIMDA UMURSAMAMIŞTIM AMA CANIMI SIKMAYA BAŞLADI BU İŞ VE CİHAZIN GARANTİSİ DOLMAK ÜZERE

    ÇOK TİTİZ KULLANICIYIM 2 SENEDİR DAHA CİHAZIN EKRAN JELATİNLERİNİ SÖKMEMİŞİM
    GARANTİYE GÖNDERECEĞİM AMA GÜVENEMİYORUM GARANTİYE
    SEBEBİ İSE BAŞIMDAN GEÇEN ŞU OLAY :
    (DAHA ÖNCE BAŞIMA ŞU GELDİ : HP DV9097EA LAPTOP IM VARDI ANA KART DEĞİŞTİRMİŞLERDİ 2-3 SENE SONRA BİOS GÜNCELLEMEK İSTEDİM GÜNCELLEYEMEDİM SEN TUT ANAKART MODELİNİ VS. YAZILIMLA YAZMA, AÇTIM SÖYLEDİM 2-3 SENE GEÇMİŞ SİZ MÜDAHALE EDİP SİLMİŞSİNİZDİR DEDİLER VİRÜS SİLMİŞTİR DEDİLER BENİ AYAR ETTİLER)
    BU YÜZDEN ÇEKİNİYORUM ÜRÜNÜ GARANTİYE VERMEYE

    AYRICA ; İstanbul'da oturmuyorum ve kargo ile bedavaya gönderebiliyormuyuz ?

    LÜTFEN BANA Bİ FİKİR VERİN VE YARDIMCI OLUN ?

    Hocam merhaba. Öncelikle gold bilgisayardan ürün almayınız artık çünkü şirket batma noktasına geldi o yüzden ellerindeki malları çıkarıyorlar. dediginiz sorunun kaynağı harddisk veya fan. anakartla alakası olacağını sanmıyorum. garantisi bitmek üzere diyorsunuz gönderin garantiye rahat edin. lenovo servisini arayın onlar kargo yoluyla evinizden alıyorlar zaten bilgisayarı geç kalmayın bence sorun dahada artmadan. garantiden korkunuzu anlıyorum ancak ben 2 kere garantiye gönderdim ikisindede sorunsuz hallettiler hemde 2 3 gün içinde hallettiler.

    Hocam çok teşekkür ederim inan içimi ferahlattın biraz olsun.
    Göndereceğim ürünü garantiye.
    Fakat;
    Aklımda kalan son sorular :

    1)Lenovo yu arayacağım ama sorunu nasıl tam anlatayım, nasıl tarif edeyim ? Arada CIYYYYK diye bi ses çıkarıyor mu diyeyim ?

    2)ve bi de mesela bu canı isteyince CIYYYYK SESİNİ çıkartıyor bak dun mesela hiç çıkarmadı, adamlar bunu nasıl anlayacak ?
    Ürünü gönderecem bi şey yok diyecekler gerekli kontrol temizlik bakım yapıldı diyecekler geri gönderecekler sanırım ?

    son olarak : bana kargo yollayacaklar ama ürünü nasıl paketleyeyim sonucta kargo da zarar görmesin, kutusunu filan hep attım nasıl sağlam gönderebilirim ?

    Ayrıca kargo parasını Lenovo teknik servisi mi ödüyor ?

    Hiç sıkıntı yapmayın hocam. Öncelikle tek tek cevaplayalım sorularınızı :)

    1. Lenovo servisini arayın ve durumu olduğu gibi anlatın ayrıca ufak kağıt parçasına sorunu yazıp kutunun içine atın veya üstüne yapıştırın.

    2. Siz sorunun nerede olduğunu bilmediginizi söylerseniz onlarda her parçaya ayrı ayrı test yaparlar anlarlar sorunu merak etmeyin.

    Sorunu iyice anlatırsanız detaylıca ilgilenirler hocam merak etmeyin. Kutuyu kendiniz bulmanız lazım eş dost yada kargoculardan kutu bulabilirsiniz. Kargo parası tamamiyle lenovoya ait siz sadece ürünü kutusuna koyup kargocunun evinize gelmesini bekleyeceksiniz :)




  • LENOVO G510 CORE İ7 4700MQ 2.4GHZ-8GB-1 TB HDD-15.6-2GB-W8.1 NOTEBOOK um var arkadaşlar 1 yıl oldu alalı ısınma idare ediyor ama bu aralar ekran kararıp gidiyor bazen de parazit gibi ekran gidip geliyor yardımcı olabilcek var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hastaadam3435


    LENOVO G510 CORE İ7 4700MQ 2.4GHZ-8GB-1 TB HDD-15.6-2GB-W8.1 NOTEBOOK um var arkadaşlar 1 yıl oldu alalı ısınma idare ediyor ama bu aralar ekran kararıp gidiyor bazen de parazit gibi ekran gidip geliyor yardımcı olabilcek var mı ?

    büyük ihtimal menteşelerde sorun olmuştur hocam belki ısınmaylada olabilir garanti varsa gönderin gitsin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    quote:

    Orijinalden alıntı: MissMacHoOo

    quote:

    Orijinalden alıntı: R@j

    Arkadaşlar merhaba

    Lenovo G510 59408006 GOLD BİLGİSAYAR DAN ALINMA

    Öncelikle ekran kartı İLK GÜNCELLEMEDE (LAPTOP I İLK ALDIĞIM ZAMAN) R7 M265 iken driver güncelleme sonrası HD 8600/8700M diye görmeye başlamıştı BU İLK SORUNUM

    BU BİLGİSAYARI GOLD BİLGİSAYARDAN ALDIĞIMDA ( ŞÜPHELENMİŞTİM KULLANILMIŞ MI DİYE GARANTİSİ BÖYLE 50 DEFA KATLANMIŞTI SORDUM KULLANILMIŞ MI BU DİYE YOK DEDİLER VE ELLERİNDE SÖZDE 1 TANE VARMIŞ AMA BELLİ GARANTİ KAĞIDI 50 DEFA KATLANMAZ KATLANACAK Bİ KAGITTA DEĞİL YANİ KULLANILMIŞ HİSSİYATI VERDİ BANA) VE BEN SIRF R7 M265 DİYE MECBUR BUNU ALMIŞTIM

    (BU ARADA GOLD BİLGİSAYAR DA SATILAN ÜRÜNLER YA KULLANILMIŞ YADA HATALI MI OLUYOR BİLMEM İPAD AİR 128 GB ALMIŞTIM O DA APP STORE A GİRMİYOR DONUYOR DU, YA KULLANILMIŞ OLUYOR YADA ARIZALI)

    NEYSE SORUNUM ŞU :

    BU LAPTOP I ALDIĞIMDAN BERİ BÖYLE GÜN İÇERİSİNDE TOPLAMDA 4-5 DEFA HANGİ SAATLER DE YAPTIGINI BİLMEDİĞİM CIYYYYK DİYE BİR SES ÇIKARIYOR
    SANKİ PORSELEN TABAK Bİ YERE SÜRTER YA CIYYYYK DİYE Bİ SES ÇIKARIYOR TEK SES VE SONRA SES YOK GÜN İÇERİSİNDE OLUYOR

    BENİM TAHMİNİM; 1. OLASILIK HARD DİSK , 2. OLASILIK ANA KART ARIZASI , 3. OLASILIK FAN MI SÜRTÜYOR ?

    İLK ALDIĞIMDA UMURSAMAMIŞTIM AMA CANIMI SIKMAYA BAŞLADI BU İŞ VE CİHAZIN GARANTİSİ DOLMAK ÜZERE

    ÇOK TİTİZ KULLANICIYIM 2 SENEDİR DAHA CİHAZIN EKRAN JELATİNLERİNİ SÖKMEMİŞİM
    GARANTİYE GÖNDERECEĞİM AMA GÜVENEMİYORUM GARANTİYE
    SEBEBİ İSE BAŞIMDAN GEÇEN ŞU OLAY :
    (DAHA ÖNCE BAŞIMA ŞU GELDİ : HP DV9097EA LAPTOP IM VARDI ANA KART DEĞİŞTİRMİŞLERDİ 2-3 SENE SONRA BİOS GÜNCELLEMEK İSTEDİM GÜNCELLEYEMEDİM SEN TUT ANAKART MODELİNİ VS. YAZILIMLA YAZMA, AÇTIM SÖYLEDİM 2-3 SENE GEÇMİŞ SİZ MÜDAHALE EDİP SİLMİŞSİNİZDİR DEDİLER VİRÜS SİLMİŞTİR DEDİLER BENİ AYAR ETTİLER)
    BU YÜZDEN ÇEKİNİYORUM ÜRÜNÜ GARANTİYE VERMEYE

    AYRICA ; İstanbul'da oturmuyorum ve kargo ile bedavaya gönderebiliyormuyuz ?

    LÜTFEN BANA Bİ FİKİR VERİN VE YARDIMCI OLUN ?

    Hocam merhaba. Öncelikle gold bilgisayardan ürün almayınız artık çünkü şirket batma noktasına geldi o yüzden ellerindeki malları çıkarıyorlar. dediginiz sorunun kaynağı harddisk veya fan. anakartla alakası olacağını sanmıyorum. garantisi bitmek üzere diyorsunuz gönderin garantiye rahat edin. lenovo servisini arayın onlar kargo yoluyla evinizden alıyorlar zaten bilgisayarı geç kalmayın bence sorun dahada artmadan. garantiden korkunuzu anlıyorum ancak ben 2 kere garantiye gönderdim ikisindede sorunsuz hallettiler hemde 2 3 gün içinde hallettiler.

    Hocam çok teşekkür ederim inan içimi ferahlattın biraz olsun.
    Göndereceğim ürünü garantiye.
    Fakat;
    Aklımda kalan son sorular :

    1)Lenovo yu arayacağım ama sorunu nasıl tam anlatayım, nasıl tarif edeyim ? Arada CIYYYYK diye bi ses çıkarıyor mu diyeyim ?

    2)ve bi de mesela bu canı isteyince CIYYYYK SESİNİ çıkartıyor bak dun mesela hiç çıkarmadı, adamlar bunu nasıl anlayacak ?
    Ürünü gönderecem bi şey yok diyecekler gerekli kontrol temizlik bakım yapıldı diyecekler geri gönderecekler sanırım ?

    son olarak : bana kargo yollayacaklar ama ürünü nasıl paketleyeyim sonucta kargo da zarar görmesin, kutusunu filan hep attım nasıl sağlam gönderebilirim ?

    Ayrıca kargo parasını Lenovo teknik servisi mi ödüyor ?

    Hiç sıkıntı yapmayın hocam. Öncelikle tek tek cevaplayalım sorularınızı :)

    1. Lenovo servisini arayın ve durumu olduğu gibi anlatın ayrıca ufak kağıt parçasına sorunu yazıp kutunun içine atın veya üstüne yapıştırın.

    2. Siz sorunun nerede olduğunu bilmediginizi söylerseniz onlarda her parçaya ayrı ayrı test yaparlar anlarlar sorunu merak etmeyin.

    Sorunu iyice anlatırsanız detaylıca ilgilenirler hocam merak etmeyin. Kutuyu kendiniz bulmanız lazım eş dost yada kargoculardan kutu bulabilirsiniz. Kargo parası tamamiyle lenovoya ait siz sadece ürünü kutusuna koyup kargocunun evinize gelmesini bekleyeceksiniz :)

    Valla teknolojiden ağzım çok yandı artık yoğurdu üfleyerek yiyoruz :)

    Peki ben yine her ihtimale karşı bilgisayarın seri no vs. sini nasıl alayım ?

    bi de benim ekran kartım ilk aldığımda r7 m265 ti şimdi HD 8600/8700 diye yazıyor bu nasıl ayırt edeceğiz ?

    yani asıl derdim şu : bi parça değişti mi tam söylemiyorlar bakım filan diyorlar
    yada bi önceki mesajda verdiğim ötnek gibi anakart değişti ama ana kartın modelini ismini yazılımla yazmamışlardı

    yani cihaz garantiden gelince karşılaştırabileyim elimde bilgiler olsun istiyorum

    * Yanlış anlama çok titiz kullanıcıyım ben 2 senelik laptop görsen jelatinleri sökülmemiş ilk günkü gibi

    Zaten randuman alamazsam asus rog laptop alacam bi tane :)




  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.