Şimdi Ara

Lenovo laptop iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,teknosadan 20 gün önce laptop aldim lenovo ideapad 310 8gb 1tb HDD, HDD sen cizirti geliyordu servise gönderdik ve ucgun sonra lenovo servisi neden aradilar HDD değişimi veya 12 GB RAM 250 GB SSD ile değişme önerdiler yalniz urun servisten geldiğinde sadece SSD yüklüydü.soğutma sistemi eskisine nazaran daha sesli olarak çünkü soğutma sistemi temizlenmiş nedense İkinci kez servise gönderdim bi sorun yok diye gönderiyorlar. Lenovo yi aradim beni arayan temsilci ye ulasamadim hafta içi aranmak üzere not birakttim.Bu ürünü iade edebilirmiyim?İyice canim sikildi ne yapmam gerekir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Telefonda dediklerini yanlis anlamissiniz 240gb ssd veya 12gb'a ram yukseltmesi ile 1tb yeni hdd degisimi gibi bir teklif sunmus olmasinlar size? Urun doa kapsamindadir bu islem yapildiysa iade edebilirsiniz ama ben bir problem oldugunu dusunmuyorum laptopta, iade etsenjz o ozelliklere yakin bir laptop almaniz imkansiz. Birde kac paraya almistiniz laptopu teknosadan sormasi ayip?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Naptınız ürünü iade edebildiniz mi ? Bende aynı sıkıntıyı çekmekteyim tekrar onarıma gönderin, ürünü geri aldığınız için iade hakkınız yok gibi saçma şeyler söylüyorlar.
  • snapsh0t. S kullanıcısına yanıt
    Urun doa kapsamina giriyor bu islem yapildiginda 6 ay sureyle herhangi bir donanimsal arizada direk iade talep edebiliyor olmasi lazim. Ben servisten aldigimdan beri 240gb ssd ile cok rahatim muthis hizli her isimi goruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bergomat B kullanıcısına yanıt
    Bana aynı marka seagate, aynı model farklı 1 tb hddyi takıp göndermişler geri, aynı sesler bundada mevcut. Çağrı merkezini aradım diğer konudada belirttim yaşadığım sıkıntıları. Şimdi bana diyorlarki ürün tarafıma ulaştığı ve aldığım için iade şansınız yoktur. Tekrar onarıma gönderin diyorlar. Çizik vs. yoktu ürün kargoda falan üst kapak hafif çizilmiş bidaha göndermeye korkuyorum. Eğer arkadaş aldığı yere gidip iade ettiyse sorunsuz onu öğrenmek istedim. Bende onlara bir götüreyim.
  • snapsh0t. S kullanıcısına yanıt
    Ya kargo ile falan nasil olur bilemem iste ben sislide lenovo servisine goturdum asil yerleri, 15dk surmedi problem oldugunu anlamalari teknikci eleman baktigi gibi anladi zaten, aksamina arandim o teklif sunuldu iste ssd ile degisti ama cok garip sizin olaylar. İnanamiyorum resmen ayni markadan mi bahsediyorux diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bergomat

    Ya kargo ile falan nasil olur bilemem iste ben sislide lenovo servisine goturdum asil yerleri, 15dk surmedi problem oldugunu anlamalari teknikci eleman baktigi gibi anladi zaten, aksamina arandim o teklif sunuldu iste ssd ile degisti ama cok garip sizin olaylar. İnanamiyorum resmen ayni markadan mi bahsediyorux diye...

    peki sizdede eskiye nazaran daha hızlı çalışan fan sesi var mı ?
  • MSA25 kullanıcısına yanıt
    Bilgisayari surekli olarak guc tasarrufunda kulaniyorum ve agir isler yapmadigim veya oyun oynamadigim icin suana dek hic rahatsiz edici bir fan sesi olmadi, birkac defa yeni acildiginda hizli bir donus uzerine yine sessize gecis yapiyordu hizli calistigi sure de maks. 3sn dir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.