Şimdi Ara

Lenovo legion y530/730 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
446
Cevap
8
Favori
34.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john ronald reuel tolkien

    Ben bu bilgisayarın i5 ve gtx1050li sürümünü aldım. Birkaç gün sıkıntı olmadı ama bugün 10dan fazla mavi ekran hatası aldım. Sanırım ramde sorun var. Servis yolu gözüktü.
    Merhaba ürünü ne zaman, nerden ve ne kadara aldınız?
    ürün durduğu yerde yani hasar almadan mı mavi ekran hatası vermeye başladı öylemi? windowsla ilgili olmasın ?

    ürün hakkındaki görüşlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz? ve servise verecekseniz eyer kessinlikle aşamalardan bizi haberdar ederseniz çok sevinirim bunu alma arefesinde biri olarak..
  • taftaf5645 T kullanıcısına yanıt
    Bilgisayardan çok memnundum. Hem çok güçlü hem de çok şık.

    Media markttan aldım ve bugün mediamarkta uğrayacağım bilgisayarı alıp.



    Hiçbir sorun yokken mavi ekran vermeye başladı. Ve bu mavi ekranlar da çok çeşitli. Ama en çok K_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED hatası alıyorum. Bugün bilgisayara adaptör bağlamadığım zaman hiç mavi ekran almadığımı fark ettim.



    Bilgisayarı alalı daha bir hafta olmadığı için belki ayıplı ürün diye gösterip değişim isteyebilirim bilmiyorum. Tabi böyle bir şey mümkün mü onu da tam bilmiyorum.



    Bilgisayar mühendisliği dördüncü sınıftayım ve bilgisayara çok ihtiyacım var. Serviste uzun süre beklerse benim için çok büyük sıkıntı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi john ronald reuel tolkien -- 2 Kasım 2018; 14:1:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john ronald reuel tolkien

    Bilgisayardan çok memnundum. Hem çok güçlü hem de çok şık.

    Media markttan aldım ve bugün mediamarkta uğrayacağım bilgisayarı alıp.



    Hiçbir sorun yokken mavi ekran vermeye başladı. Ve bu mavi ekranlar da çok çeşitli. Ama en çok K_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED hatası alıyorum. Bugün bilgisayara adaptör bağlamadığım zaman hiç mavi ekran almadığımı fark ettim.



    Bilgisayarı alalı daha bir hafta olmadığı için belki ayıplı ürün diye gösterip değişim isteyebilirim bilmiyorum. Tabi böyle bir şey mümkün mü onu da tam bilmiyorum.



    Bilgisayar mühendisliği dördüncü sınıftayım ve bilgisayara çok ihtiyacım var. Serviste uzun süre beklerse benim için çok büyük sıkıntı olur.
    Selam,

    Ben bu bilgisayari henuz almadim ancak takipteyim. Sizin sorununuzu okuyunca kisaca bir google arastirmasi yaptim. Legion Y520 ve Y530'da bu sorunu gorenler olmus. Baska markalarda da olmus.
    Asagidaki sekilde sorunu cozduklerini soylerler. (Mesele nVidia driverlari) Bence denemeden bilgisayarinizdan uzaklasmayin. Bilgisayar muhendisi oldugunuzuda varsayarsak sorunu cozeceksinizdir.
    Kolay gelsin.

    -ALINTIDIR-
    1. Uninstall the nVidia driver completely via the Control Panel and restart.
    2. Remove whatever is left of it with either:
    (a) Driver Store Explorer
    - or -
    (b) Display Driver Uninstallerhttp://www.wagnardsoft.com/

    -KAYNAK:
    forums.lenovo.com
    Lenovo Gaming Laptop Legion Y520 i7-7700HQ Bluescreen of death when watching movies on vlc media.
    https://forums.lenovo.com/t5/Gaming-Laptops/Lenovo-Gaming-Laptop-Legion-Y520-i7-7700HQ-Bluescreen-of-death/td-p/3696385


    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2Berk -- 2 Kasım 2018; 22:23:1 >




  • 2Berk kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim ama şöyle bir sorun var. Bilgisayar recovery bölmünde bile mavi ekran veriyor. Usbden başlatmaya çalıştığımda da mavi ekran veriyor. Sürekli mavi ekran veriyor yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün cihazı media markta bıraktım. Bakalım sonucu ne olacak. Eğer donanımsal bir sorunsa değişim zorunluymuş. Parça değişimi yapılmıyormuş.

    Yazılımsam bir sorunsa halledilir dediler. (Ki bu mümkün değil)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • john ronald reuel tolkien kullanıcısına yanıt
    Bana yurtdışından parça getirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mağazadaki çalışan not düştü kağıda.
    Hiçbir şekilde donanım değişimi yapılmayacaktır diye.



    Ne kadar sürdü peki işlem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi john ronald reuel tolkien -- 3 Kasım 2018; 17:46:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • john ronald reuel tolkien kullanıcısına yanıt
    1.5 hafta içinde her şey bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Media markta bırakmıştınız değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-ED5D10718

    Bana yurtdışından parça getirdiler
    ee ne oldu şimdi çalışıyormu sağlammı sıkıntısı kalmadı değil mi?
  • Lenovo 530 modelinin sadece i7 8570h(i58300) - gtx 1050ti modeli piyasada mevcut. Gtx 1060 sürümü ne zaman satışa çıkar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsunggalaxygrandduos kullanıcısına yanıt
    TR GTX 1060 hiç gelmeyecek . TR de o konfigürasyon olmayacak pardon aslında TR de değil hiç bir ülkeye gelmeyecek çünkü üretim gtx 1050 ve 1050 ti versiyonları ile kısıtlı.. sadece i5 i7 8. nesil ve TB ,ssd boyutu değişiyor o kadar..
    Çünkü giriş seviyesi bir oyuncu bilgisayarı y530.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taftaf5645 -- 4 Kasım 2018; 0:24:3 >
  • john ronald reuel tolkien kullanıcısına yanıt
    Maalesef yakınlarda Media Markt yok. Bizzat kendim gönderdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-ED5D10718

    Maalesef yakınlarda Media Markt yok. Bizzat kendim gönderdim.
    ee ne oldu şimdi çalışıyormu sağlammı sıkıntısı kalmadı değil mi?
  • taftaf5645 T kullanıcısına yanıt
    Hocam ürün elime henüz geçmedi. Geçince paylaşacağım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batarya değişimi yapılmış. Teste tâbi tutmadım henüz. Bugün deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derhal test yap PC ısınma ses db sini v.s gibi sorunları test et sizden daha çok heyecanlyım emin ol :D
  • Umarım benimkini de direkt değiştirirler. Daha ilk haftadan tamir edilmiş ürün kullanmak istemem.



    Çok garip değil mi ama ya. Recoveryde bile mavi ekran alıyordum. Recoveryi geçtim usbden başlatırken bile mavi ekran verdiği oluyordu. Ubuntu kurulu usb ile açtığımda da bir süre sonra donuyordu. Lenovonun internetten indirdiğim recovery imajı bile işe yaramadı.



    İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar ciddi paralari bu laptoplara bagla sonra git mavi ekran, driver sorunu, guncelleme error'lari ugras dur. Bu isler daha sorunsuz olacagina daha sorunlu hale gelmis. Her markada benzer seyler okuyorum. Sadece bu yuzden sonunda macbook aldirtacaklar ona yaniyorum!..
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.