Şimdi Ara

Lenovo rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba daha fazla kişi olduğu için konuyu buraya açtım.9 ay önce vatandan lenovo z 510 laptop almıştım.Ürün toplam 6 kere servise gitti ve gönderdikleri kağıda göre 1 kere anakart 4 kere hdd değişti.Şuan laptop 7. Kez serviste problemler hala devam ediyor.Bende arayıp değişim yada para iadesi talep ettim ama ürünün kasasinda 1-2 cmlik ezik olduğu için yardımcı olamıyorlamış.Eğer laptop kasasındaki eziği yaptırırsam değişim yapabileceklermiş.Danışmak istediğim şu çıkardıkları tamir masrafıni ödemeden iade yapılmasıni isteme hakkı yok mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tüketici haklarına danışın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheVenganza T kullanıcısına yanıt
    Tüketici kanununa göre,

    1 yılda 5 farklı 3 aynı arızadan dolayı servise giden cihaz değişim hakkı kazanır. eğer değişemiyorlarsa fatura bedeli iade edilir.

    Burada suç Lenovo nun değil aslında. Ideapad serisine bakan servisin suçu. Müşteri kitleleri ev kullanıcısı diye sallamıyorlar.

    Lenovo Think serisinde bu sorunu yaşama şansınız yok misal.
  • Tüketici mahkemesine piksel yüzünden başvurmuştum firmayi
    haklı bulmuşlardı.O yüzden tüketici mahkemesine gitmeyi düşünmüyorum.Galiba ödemekten başka çare yok.Ayrıca cevaplar
    için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.