Şimdi Ara

Lenovo V155-15API Klavye Sorunu Ve Lenovo Müşteri Hizmetlilerine Ulaşamama

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.Yaklaşık 6 ay önce Lenovo V155-15API Ryzen 3 3200U işlemcili bir Laptop satın aldım.İlk aldığımda çok memnundum ancak son zamanlarda sorunlar oluşmaya başladı ve bir kaç sorun tespit ettim.Laptop normalde hiç ısınmazdı ama boşta bile ısınıyor.SSD ve batarya perfomansı ciddi düştü.En önemlisi klavyede 3 tuşa aynı anda veya sıra sıra basılamıyor klavye kilitleniyor.Bu bütün V155 serilerinde kronik bir sıkıntıymış.Neyse asıl en önemli sorun ise Lenovo'ya hiç bir şekilde ulaşamam.Müşteri hizmetleri 1 haftadan beri telefonları açmıyor en az 15 dakika beklediğim halde ulaşamıyorum.Mail yolu ilede ulaşamıyorum.Kurumsal servisin bir kaçını aradım bir tanesi bizde ulaşamıyoruz dedi düşünün.

    Bu konu hakkında ne yapabilirim.Şikayetvar.com'a yazdım cevap veridiler ama 2 gündür dönüş sağlamadılar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.