Merhaba arkadaşlar Geçen yıl ağustos ayında GOLD bilgisayar lenovo y500/ GT750M SLI aldım. Bu yıl mayıs ayında laptobum bilmedigim bir sebepten dolayı arızalandı ve açılmadı garantiye verdim. Yirmi iş günü geçtikten sonra lenovodan onay da gelince GOLD bilgisayar ürün değerinde yeni bir pc alabilecegimi söyledi. Ben de su an Lenovo Y510P SLI almayı düşünüyorum ancak GOLD da olmadığı için GOLD tan para iadesi istedim ancak bunun mümkün olmadığını söylediler. Oysa garanti belgesinde 20 iş günü dolduktan sonra ürün değişimi veya para iadesi yapılabileceği söylüyor. Sizce tüketici mahkemesine gitsem sonuç alır mıyım? Ayrıca sizce linkteki bilgisayar SLI degil ama önceki pc ye göre oyun performansı cok düsük olur mu? http://www.gold.com.tr/lenovo-y510p-59-410776-notebook_u
55mcm555
kullanıcısına yanıt
para iadesi yasal hakkınız hocam. kesinlikle sonuç alırsınız . y510p almaya karar verirseniz de sli versiyonunu alın fiyatı linktekinden ucuz
55mcm555
kullanıcısına yanıt
ayrıca şikayetim var a da şikayetinizi yazarsanız işinize yarayacaktır.
Ben de normalde SLI versiyonu almak istiyorum ancak para iadesi yaptıramazsam GOLD dan bu versiyonu alacağım ne yazık ki :( Daha önce böyle bir durumla karşılaşmadığım için tüketici mahkemesine nasıl başvuracağım vb. bilmiyorum.