Şimdi Ara

Lenovo Yurtdışı Parça (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
1
Favori
8.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    O konuda tam bilgim yok ama sanırım ödediğiniz tl miktarı üzerinden ödeme yapılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    O konuda tam bilgim yok ama sanırım ödediğiniz tl miktarı üzerinden ödeme yapılır

    teşekkür ederim haftaya gidip paramızı alacağız o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    O konuda tam bilgim yok ama sanırım ödediğiniz tl miktarı üzerinden ödeme yapılır

    teşekkür ederim haftaya gidip paramızı alacağız o zaman

    Yanlız 20 gün değil 20 iş günü yani yaklaşık 1 ay eğer dolmuş oluyosa haftaya süreniz alabilirsiniz benimde 27sinde bitiyo beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    O konuda tam bilgim yok ama sanırım ödediğiniz tl miktarı üzerinden ödeme yapılır

    teşekkür ederim haftaya gidip paramızı alacağız o zaman

    Yanlız 20 gün değil 20 iş günü yani yaklaşık 1 ay eğer dolmuş oluyosa haftaya süreniz alabilirsiniz benimde 27sinde bitiyo beklemedeyim

    evet biliyorum haftaya ayın 29'unda tam 20 iş günü oluyor haftalar pazar harıc sayılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Telvis

    nereden takip ediyorsunuz arkadaslar link felan atarmisiniz vatan aracigiyla gobderdimde bakamiyirum takibe :(

    Burdan takip edebilirsinizhttp://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx

    yaziyorum seri noyu hizmet verilmemektdir diyor ...

    Evet site bazen sapıtıyo verdikleri takip numarasıyla daha sonra tekrar dene

    vatani aradım bi numara verdiler oradan baktım yurtdışından parça bekleniyor yazıyor iade çıktı büyük ihtimal ...

    Yasal gün 20 iş günüdür eğer aşmışsa bu süreyi para iadesi yada değişim yapmak zorundalar.

    yok daha 20 olmadi haftaya olacak da bu iade faturadaki dolar mi tl mi üzerine yapılıyor bilginiz var mi hocam ?

    O konuda tam bilgim yok ama sanırım ödediğiniz tl miktarı üzerinden ödeme yapılır

    teşekkür ederim haftaya gidip paramızı alacağız o zaman

    Yanlız 20 gün değil 20 iş günü yani yaklaşık 1 ay eğer dolmuş oluyosa haftaya süreniz alabilirsiniz benimde 27sinde bitiyo beklemedeyim

    evet biliyorum haftaya ayın 29'unda tam 20 iş günü oluyor haftalar pazar harıc sayılıyor

    Takipte beklemedeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yazılımsal olarak ısı değerlerini ayarlayabiliyorsuuz ama bir şey daha söylemek gerekirse 2.500 tl ye aldığıız pc 4000 tl yanı dolar da yüksek yerıne para almak çok saçma alacağın hiç bir pc bunun performasını vermez

    ayriyeten ben pc mi istiyorum o kadar veriyi :D kaybetmekdense beklemek daha iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SqooK -- 18 Mart 2014; 22:06:02 >
  • y510p bilgisayarımı servise yolladım 6 martta ellerine geçti. anakartta sorun varmış yurtdışından getirteceklermiş ama 2 hafta oldu ne gelen var ne giden. şikayetvar.com'dan bakıyorum çoğu kişide 40 günü geçmiş hala daha parça gelmemiş. 20 iş günü dolunca direk değişim isteyeceğim. inşallah bir sorun çıkarmazlar. iş için kullandığım laptop gitti. 2 haftadır elle yazıyorum dilekçeleri artık gına geldi. ayrıca bu 20 iş gününe cumartesileri de dahildir bunu unutmayın. 1 haftada 6 iş günü vardır. ortalama 23 günde doluyor yasal süre.
  • benım de -09 gün olmuş hocam her gün farklı söylüyorlar :D bakalım bekliyoruz hayırlısı Allah tan benım de önemli işlerim igören pcim de grafik de eskiye kaldık ama neyse bekleyelim olsunda..
  • Bu aralar yoğunluktan fazla dikkatsizim..bugün faturaya bi bakim dedim 28 ocakta faturam oluşturulmuş sonra teknik servise gönderdiğim tarihe baktım 26 şubat ve 30 gün kullanım süresince oluşan teknik arıza sebebiyle yasal olarak değişim hakkım aklıma geldi ve lenovo teknik servisi aradım ürün seri numaramla kontrol ettirdim dedilerki yurtdışında parça bekliyoruz,bende beklemeyi iptal edilmesini ve 30 gün yasal kullanım süresi içinde ürünün bozulduğu için direk ürün değişim formu oluşturulmasını istediğimi söyledim ve bana bir mail adresi verip bu adrese ürünün faturasının üzerine cihazın seri numarasını yazıp fotoğrafını çekip yollayın dediler bende aynısını yapıp yolladım yarım saat sonra arayıp durumu izah ettim faturayı incelediler ve onayladıktan sonra ürün değişim formum çıkartırıldı,bir hafta içinde cihazı ürün değişim formuyla servisten yollucaklarını söylediler.Ürün elime ulaşınca aldığım firmayla görüşüp ürün değişim forumla beraber cihazı kargolayıp gt755m sli modelini arasındaki farkı ödeyip almayı talep edicem.Umarım serviste ürünü olan arkadaşlarında durumları kısa sürede sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrStolas -- 20 Mart 2014; 17:53:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teşekkürler hocam bilgimiz olsun da bizde ona göre izah edelim durumu : ) inşallah olur o kadar bilgi var çünkü içinde tekrar başa sarmak istemiyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SqooK -- 20 Mart 2014; 20:05:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    Bu aralar yoğunluktan fazla dikkatsizim..bugün faturaya bi bakim dedim 28 ocakta faturam oluşturulmuş sonra teknik servise gönderdiğim tarihe baktım 26 şubat ve 30 gün kullanım süresince oluşan teknik arıza sebebiyle yasal olarak değişim hakkım aklıma geldi ve lenovo teknik servisi aradım ürün seri numaramla kontrol ettirdim dedilerki yurtdışında parça bekliyoruz,bende beklemeyi iptal edilmesini ve 30 gün yasal kullanım süresi içinde ürünün bozulduğu için direk ürün değişim formu oluşturulmasını istediğimi söyledim ve bana bir mail adresi verip bu adrese ürünün faturasının üzerine cihazın seri numarasını yazıp fotoğrafını çekip yollayın dediler bende aynısını yapıp yolladım yarım saat sonra arayıp durumu izah ettim faturayı incelediler ve onayladıktan sonra ürün değişim formum çıkartırıldı,bir hafta içinde cihazı ürün değişim formuyla servisten yollucaklarını söylediler.Ürün elime ulaşınca aldığım firmayla görüşüp ürün değişim forumla beraber cihazı kargolayıp gt755m sli modelini arasındaki farkı ödeyip almayı talep edicem.Umarım serviste ürünü olan arkadaşlarında durumları kısa sürede sonuçlanır.

    Çoğu firma kendince cumartesi gününü iş gününden saymıyor.Bunlar size öyle bir sorun çıkardılarmı ? hangi numarayı aradınız ? hocam keşke para iadesi isteseydiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    teşekkürler hocam bilgimiz olsun da bizde ona göre izah edelim durumu : ) inşallah olur o kadar bilgi var çünkü içinde tekrar başa sarmak istemiyorum :)

    İnşallah hocam hayırlısıyla sonuçlanır sizinkiside ama bana biraz fazla uzun sürüyo gibi geldi tamir süreçleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇöÇan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    Bu aralar yoğunluktan fazla dikkatsizim..bugün faturaya bi bakim dedim 28 ocakta faturam oluşturulmuş sonra teknik servise gönderdiğim tarihe baktım 26 şubat ve 30 gün kullanım süresince oluşan teknik arıza sebebiyle yasal olarak değişim hakkım aklıma geldi ve lenovo teknik servisi aradım ürün seri numaramla kontrol ettirdim dedilerki yurtdışında parça bekliyoruz,bende beklemeyi iptal edilmesini ve 30 gün yasal kullanım süresi içinde ürünün bozulduğu için direk ürün değişim formu oluşturulmasını istediğimi söyledim ve bana bir mail adresi verip bu adrese ürünün faturasının üzerine cihazın seri numarasını yazıp fotoğrafını çekip yollayın dediler bende aynısını yapıp yolladım yarım saat sonra arayıp durumu izah ettim faturayı incelediler ve onayladıktan sonra ürün değişim formum çıkartırıldı,bir hafta içinde cihazı ürün değişim formuyla servisten yollucaklarını söylediler.Ürün elime ulaşınca aldığım firmayla görüşüp ürün değişim forumla beraber cihazı kargolayıp gt755m sli modelini arasındaki farkı ödeyip almayı talep edicem.Umarım serviste ürünü olan arkadaşlarında durumları kısa sürede sonuçlanır.

    Çoğu firma kendince cumartesi gününü iş gününden saymıyor.Bunlar size öyle bir sorun çıkardılarmı ? hangi numarayı aradınız ? hocam keşke para iadesi isteseydiniz

    Yok hocam herhangi bi sıkıntı çıkartmadılar gayet güzel.ilgilendiler.Görüştüğüm numara 0212 912 0134. Para iadesi de istesem yine aynı laptopu alcağımdan dolayı değişim istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇöÇan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    Bu aralar yoğunluktan fazla dikkatsizim..bugün faturaya bi bakim dedim 28 ocakta faturam oluşturulmuş sonra teknik servise gönderdiğim tarihe baktım 26 şubat ve 30 gün kullanım süresince oluşan teknik arıza sebebiyle yasal olarak değişim hakkım aklıma geldi ve lenovo teknik servisi aradım ürün seri numaramla kontrol ettirdim dedilerki yurtdışında parça bekliyoruz,bende beklemeyi iptal edilmesini ve 30 gün yasal kullanım süresi içinde ürünün bozulduğu için direk ürün değişim formu oluşturulmasını istediğimi söyledim ve bana bir mail adresi verip bu adrese ürünün faturasının üzerine cihazın seri numarasını yazıp fotoğrafını çekip yollayın dediler bende aynısını yapıp yolladım yarım saat sonra arayıp durumu izah ettim faturayı incelediler ve onayladıktan sonra ürün değişim formum çıkartırıldı,bir hafta içinde cihazı ürün değişim formuyla servisten yollucaklarını söylediler.Ürün elime ulaşınca aldığım firmayla görüşüp ürün değişim forumla beraber cihazı kargolayıp gt755m sli modelini arasındaki farkı ödeyip almayı talep edicem.Umarım serviste ürünü olan arkadaşlarında durumları kısa sürede sonuçlanır.

    Çoğu firma kendince cumartesi gününü iş gününden saymıyor.Bunlar size öyle bir sorun çıkardılarmı ? hangi numarayı aradınız ? hocam keşke para iadesi isteseydiniz

    Yok hocam herhangi bi sıkıntı çıkartmadılar gayet güzel.ilgilendiler.Görüştüğüm numara 0212 912 0134. Para iadesi de istesem yine aynı laptopu alcağımdan dolayı değişim istedim.

    Faturanın fotoğrafını çekip gönderdim derken neyle tarayıp gönderdiniz ayrıca faturanın görüntüsünü e-posta adresinemi göndermenizi istiyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇöÇan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇöÇan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStolas

    Bu aralar yoğunluktan fazla dikkatsizim..bugün faturaya bi bakim dedim 28 ocakta faturam oluşturulmuş sonra teknik servise gönderdiğim tarihe baktım 26 şubat ve 30 gün kullanım süresince oluşan teknik arıza sebebiyle yasal olarak değişim hakkım aklıma geldi ve lenovo teknik servisi aradım ürün seri numaramla kontrol ettirdim dedilerki yurtdışında parça bekliyoruz,bende beklemeyi iptal edilmesini ve 30 gün yasal kullanım süresi içinde ürünün bozulduğu için direk ürün değişim formu oluşturulmasını istediğimi söyledim ve bana bir mail adresi verip bu adrese ürünün faturasının üzerine cihazın seri numarasını yazıp fotoğrafını çekip yollayın dediler bende aynısını yapıp yolladım yarım saat sonra arayıp durumu izah ettim faturayı incelediler ve onayladıktan sonra ürün değişim formum çıkartırıldı,bir hafta içinde cihazı ürün değişim formuyla servisten yollucaklarını söylediler.Ürün elime ulaşınca aldığım firmayla görüşüp ürün değişim forumla beraber cihazı kargolayıp gt755m sli modelini arasındaki farkı ödeyip almayı talep edicem.Umarım serviste ürünü olan arkadaşlarında durumları kısa sürede sonuçlanır.

    Çoğu firma kendince cumartesi gününü iş gününden saymıyor.Bunlar size öyle bir sorun çıkardılarmı ? hangi numarayı aradınız ? hocam keşke para iadesi isteseydiniz

    Yok hocam herhangi bi sıkıntı çıkartmadılar gayet güzel.ilgilendiler.Görüştüğüm numara 0212 912 0134. Para iadesi de istesem yine aynı laptopu alcağımdan dolayı değişim istedim.

    Faturanın fotoğrafını çekip gönderdim derken neyle tarayıp gönderdiniz ayrıca faturanın görüntüsünü e-posta adresinemi göndermenizi istiyorlar

    Cep telefonu ile faturanın resmini çekip verdikleri mail adresine yolladım




  • Ben de 18 şubatta verdim laptopı servise ve bu 3. servişe verişim daha önce yolladıklarından kısa süre sonra yine benzer sorunlar başlamıştı - Isınma ve fandan aşırı ses gelmesi - Bu sefer harici ekran kartını görmüyordu ve 18 şubattan bu yana anakart beklediklerini söylüyorlar. Bugün aradıgımda değişim talebinde de bulunamayacagım çünkü laptopta fiziksel hasar oldugu söylendi. Usb portundan birisi kırık bir de sıcaktan ısının çıktıgı mazgallar kırık plastik oldugu için ısıya dayanamamış çatlamış ince oldukları içinde zamanla elim çarpa çarpa kopmuştu. Bu iki fiziksel hasar var şu an garantide olması ile alakalı hasarlar değil, değişim ya da para iadesi talep edemem mi? Yoksa hakem heyetine vs başvurayım mı? Aslında para veya yeni laptop da istediğimden de değil de firma uyuz etti beni, yedek laptopı bile 12 . iş gününden 19. iş gününe her gün 2şer 3 er defa aradım en son 19.iş günü elime geldi o da 2005 yılından kalma bir model ultrabook geldi, anca internete giriyorum falan. Sonuç olarak hakem heyetine falan başvurayım mı yoksa onlarda fiziksel hasar var olmaz mı derler?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.