Şimdi Ara

Lenovo Yurtdışı Parça (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
1
Favori
8.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zipperhoff

    Ben de 18 şubatta verdim laptopı servise ve bu 3. servişe verişim daha önce yolladıklarından kısa süre sonra yine benzer sorunlar başlamıştı - Isınma ve fandan aşırı ses gelmesi - Bu sefer harici ekran kartını görmüyordu ve 18 şubattan bu yana anakart beklediklerini söylüyorlar. Bugün aradıgımda değişim talebinde de bulunamayacagım çünkü laptopta fiziksel hasar oldugu söylendi. Usb portundan birisi kırık bir de sıcaktan ısının çıktıgı mazgallar kırık plastik oldugu için ısıya dayanamamış çatlamış ince oldukları içinde zamanla elim çarpa çarpa kopmuştu. Bu iki fiziksel hasar var şu an garantide olması ile alakalı hasarlar değil, değişim ya da para iadesi talep edemem mi? Yoksa hakem heyetine vs başvurayım mı? Aslında para veya yeni laptop da istediğimden de değil de firma uyuz etti beni, yedek laptopı bile 12 . iş gününden 19. iş gününe her gün 2şer 3 er defa aradım en son 19.iş günü elime geldi o da 2005 yılından kalma bir model ultrabook geldi, anca internete giriyorum falan. Sonuç olarak hakem heyetine falan başvurayım mı yoksa onlarda fiziksel hasar var olmaz mı derler?

    Fiziksel hasarlar garanti durumunu bozmayacak haldeki hasarlar ise (ki zaten sizin durumunuzda oyle gorunuyor).sizin değişim yada para iadesi talebinizi onaylamak zorundalar.azami tamir süresini aştılarsa tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizüstünün fiyatı 1200 tl civarını geçiyorsa (şu anki parasal sınır ne bilmiyorum) ve firma sana zırluk çıkarırsa hakem heyetlerinde zaman kaybedersin direk tüketici mahkemesine başvur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende öyle düşünüyorum ama bir türlü bir yapsalar pcisine aşık olan insanlardanız :D
  • hocam ne durumdasın gönderdiler mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    hocam ne durumdasın gönderdiler mi

    Bu hafta içi elime ulaşırsa değişim yapıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulaşdığında eline bizede bilgi verirmisin : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    ulaşdığında eline bizede bilgi verirmisin : )

    Haber veririm hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağol hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    sağol hocam

    Bugün teknik servisten cihazım değişim formuyla birlikte geldi hiç açmadan paketinden faturamla birlikte aldığım firmaya kargolayıp yolladım.Firmayı aradım ve inceleyip değişim yapacaklarını söylediler bi aksilik olmazsa birkaç güne inşallah yeni cihaz elime ulaşıcak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevindim hocam gözün aydın : ) bekliyoruz bakalım benim de haftaya cuma 23 ü eğer yapılmaz büyük ihtimal zaten o zamana kadar değişim talebin de de sıkıntı çekmezse yenisi gelir hiç yoktan zaten üretimden ekranı arızalıydı değişim bile yapmamışlardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    sevindim hocam gözün aydın : ) bekliyoruz bakalım benim de haftaya cuma 23 ü eğer yapılmaz büyük ihtimal zaten o zamana kadar değişim talebin de de sıkıntı çekmezse yenisi gelir hiç yoktan zaten üretimden ekranı arızalıydı değişim bile yapmamışlardı

    Eyvallah hocam saolasın inşallah en kısa zamanda sizinkiside istediğiniz gibi sonuçlanır.Bekletiyolar ama üzerine düşüp takip etmezseniz sonuç almanız uzun sürer o yüzden yakından takip etmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrStolas -- 26 Mart 2014; 19:47:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam hocam hep zaten takipteyim : ) teşekkür ederim..

    fiyat farkı ödediniz mi yada var mı öyle bir şey ? üst model için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sqook

    tamam hocam hep zaten takipteyim : ) teşekkür ederim..

    fiyat farkı ödediniz mi yada var mı öyle bir şey ? üst model için

    Daha o konuda bişey belli değil hocam cihaz ellerine ulaşınca bi kaç güne ararlar durumu netleşir bende merakla bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam hocam :)
  • bedel üzerinden değişim yapıyorlar model üzerinden değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zipperhoff

    Ben de 18 şubatta verdim laptopı servise ve bu 3. servişe verişim daha önce yolladıklarından kısa süre sonra yine benzer sorunlar başlamıştı - Isınma ve fandan aşırı ses gelmesi - Bu sefer harici ekran kartını görmüyordu ve 18 şubattan bu yana anakart beklediklerini söylüyorlar. Bugün aradıgımda değişim talebinde de bulunamayacagım çünkü laptopta fiziksel hasar oldugu söylendi. Usb portundan birisi kırık bir de sıcaktan ısının çıktıgı mazgallar kırık plastik oldugu için ısıya dayanamamış çatlamış ince oldukları içinde zamanla elim çarpa çarpa kopmuştu. Bu iki fiziksel hasar var şu an garantide olması ile alakalı hasarlar değil, değişim ya da para iadesi talep edemem mi? Yoksa hakem heyetine vs başvurayım mı? Aslında para veya yeni laptop da istediğimden de değil de firma uyuz etti beni, yedek laptopı bile 12 . iş gününden 19. iş gününe her gün 2şer 3 er defa aradım en son 19.iş günü elime geldi o da 2005 yılından kalma bir model ultrabook geldi, anca internete giriyorum falan. Sonuç olarak hakem heyetine falan başvurayım mı yoksa onlarda fiziksel hasar var olmaz mı derler?

    Alakası yok hocam sizin fiziksel zararınız diğer parçaları etkilemiyor onun hakkında Bi şey diyemezler diye biliyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telvis kullanıcısına yanıt
    Laptoptan hala haber yok 30 iş günü falan oldu. Haftaya p.tesi son bir arayacagım baktım hala aynı cevaplar nerelere şikayet edebiliyorsam hepsine edeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zipperhoff

    Laptoptan hala haber yok 30 iş günü falan oldu. Haftaya p.tesi son bir arayacagım baktım hala aynı cevaplar nerelere şikayet edebiliyorsam hepsine edeceğim

    Arayın hocam hakkınızı 20 işgününu geçti sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arayın hocam geciktirmeyin ben bugün aradım çarşamba günü 23 iş günüm doluyormuş
    o zamana kadar bir işlem olmayabilir dedi zaten adam arayın değişiminizi onaylayalım ..
  • hocam değişim de anladığım kadarıyla sana yıne eski bilgisayarını gönderiyorlar değişimi yapmak için de tekrar aldığın firmaya gönderip onların onaylamasını mı bekliyorsun ?

    bir de senın son durum nedir
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.