Şimdi Ara

lenovo z500 servise gönderdim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    az önce mesaj geldi vatan bilgisayardan. 141 tl + kdv para istediler. 14 günlük bilgisayarın hiç kullanmadığım del tuşu düştü diye
  • Nasıl olabilir abi hırsızlık resmen bu. Tüketici hakem heyetine başvurun. aşağıdaki link de z500 klavyesi mevcut elimden gelir diyorsan en kötü kendin takmayı deneyebilirsin tabi garanti kapsamından çıkar ürün.

    https://www.zertek.com.tr/?sayfa=urunDetay&id=762&anaKategoriId=13&kategoriId=12
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    vallahi elimden gelse alırım daha ucuza gelir. 141 tl bide kdv side var. 160ı geçer bu fiyat. lenovoyu aradım hemen. klavyede hasar varmış , del tuşunu kullanıcı sökmüş dediler. itirazınız varsa vatan bilgisayarı arayın dediler. hemen vatan bilgisayarı arayıp itiraz ettim. itiraz kaydı oluşturdular. bakalım sonuç ne olucak. öyle bir durumki vatan bilgisayar ayıplı malmı sattı , lenovo çok fazla paramı istedi bilmiyorum. nereye şikayet etsem anlamadım. ama tüketici hakem heyetine başvurabilirim dediğiniz gibi. olmadı alıcam laptopu sizin dediğiniz gibi alıcam klavyeyi notebook tamircisine yaptırıcam. başlarım onların garantisine. tuş çıkmasına 141 tl para isteyen anakart yansa 2000 tl ister. bilgisayardan memnundum ama servisi çok kötü. alıcak olan asus alsın lenovodan uzak durun.
  • İnşallah itirazınız kabul edilir. Daha yeni bilgisayarda böyle bir problem yaşamak Lenovo dan soğutuyor insanı.
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    az önce aradım. itiraz değil iptal etmişler. onarımsız iade ediyolar. artık gerekli yerlere şikayet edicem. artık vatan bilgisayarmı sattı ayıplı malı bilmiyorum. çok saçma bir durum.
  • Bende biraz önce görüştüm, değişim talebim onaylanmış, bu hafta olmaz ise önümüzdeki hafta içinde SMS ile bilgi vereceklermiş, daha sonra servis den bilgisayarı ve değişim kartını alıp kutuyu açmadan Gold a gidip yeni makinayı alabilirmişim. Darısı başınıza....
  • şarj yerinde mi ne sorun vardı galiba şu sorun vardı orda verilen linkten güncelleme yaptım düzeldi ama içime sinmedi. daha 1 günlük makine değişim talep etsem kabul ederler mi? bi de servise mi götürcez yoksa aldığımız yere mi?
  • bulamadımbirşey kullanıcısına yanıt
    lenovoysa para ödetebilirler. aldığın yere götürmen mantıklı olur. başka yere götürme garanti biter.
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    tebrikler. aslında benim hatam vatan bilgisayar aracılığıyla bilgisayarı yollamam oldu. bilgisayar geldiği zaman elden götürücem mecidiyeköye. bide bişey sorucam. bu servis zincirlikuyu mezarlığının yakınında olan servisti dimi?
  • bulamadımbirşey kullanıcısına yanıt
    Sorun yazılım ile düzeldiyse bence gerek yok, birde servis bakıp arkadaş bunun bir problemi yokta diyebilir. Ben servise direkt götürdüm yerleri Mecidiyeköy de Profilo alışveriş merkezi civarında, eğer yakınsanız kendiniz götürün şayet uzaksanız aldığınız yer aracılığı ile gönderin.
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    işte şu an sorun yok lenovo forumunda da cevaplayan yazılım sorunu demiş. zaten donanımla ilgili olsa şuan da şarj tutmama olurdu ama dün %100 olduktan sonra 5-6 saat gitti ama içim rahat etmedi. lenovo türkiye facebook sayfasından söyledim sorunu cevap gelmesini bekliyorum ona göre yapıcam artık.
  • Hayır Profilo alışveriş merkezine yakın, Çelik İş Merkezi diye geçiyor yeri Profilo AVM girişine sırtınızı verdiğinizde sol çapraz binanın ön tarafında kalıyor.link aşağıda ya işaretlediğim bina yada bir ilersindeki ama o sırada olduğuna eminim.

    https://maps.google.com/maps?q=41.069623,29.00205&ll=41.069605,29.002045&spn=0.001929,0.003889&num=1&t=h&z=18
  • bulamadımbirşey kullanıcısına yanıt
    Sorun yok ise neden vericeksiniz servise bilgisayarsız geçen zamana yazık. Sonuçta adamlar; şuan sorun yok ama gidin değiştirin demez. Yinede karar sizin.
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. bakalım orda bir sonuç çıkıcakmı. lenovodaki adamda zaten öyle dedi. eğer fiyata itiraz etseydiniz büyük ihtimal sonuç çıkardı çünkü laptop 2 haftalık dedi. Vatan bilgisayara iletin dedi. ilettiğimdede kadın itiraz oluşturacağına iptal oluşturmuş. tekrar aradım bu seferde burdan itiraz alamıyoruz dedi. yani bence sorun vatan bilgisayarda. en mantıklısı elden yada kargoyla vermek. bi bilgisayarım gelsinde bakarız artık.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.