Şimdi Ara

lenovo z500 servise gönderdim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba. lenovo z500 laptopumu del tuşunun çıkması sebebiyle servise gönderdim. alalı 2 hafta olmuştu. vatandan almıştım. vatan bilgisayar aracılığıyla servise gönderdim. 6 gün geçti. bende lenovo nun internet sitesinden bulduğum numarayı aradım. seri numarası falan istediler. verdim. klavyede hasar varmış dediler. teklif hazırlıyoruz dediler. şimdi size sorucağım soru şu. lenovoya bilgisyarını gönderen olduysa bu teklif olayı nedir. ne teklif edebilirler anlamadım yardımcı olurmusunuz?



  • ben de merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk1888

    ben de merak ettim
    lenovodan anlayan yokmu ya. 6 gün oldu adamlar teklif hazırlıyoruz diyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YevgenyBazarov

    lenovodan anlayan yokmu ya. 6 gün oldu adamlar teklif hazırlıyoruz diyo

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım gayet açık ve net, klavye tuşunun çıkmasını kullanıcı hatası saydıkları için size fiyat teklifi verecekler, şu fiyata onarılacak kabul ediyormusunuz diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: med_cezir91

    Arkadaşım gayet açık ve net, klavye tuşunun çıkmasını kullanıcı hatası saydıkları için size fiyat teklifi verecekler, şu fiyata onarılacak kabul ediyormusunuz diye.

    Alıntıları Göster
    2 hafta kullandım tuşu düştü ve kullanıcı hatasımı? allah lenovoyu ıslah etsin. inşallah dediğin gibi olmaz. ama dediğin gibi olursa şikayet edebileceğimiz bir yer varmıdır acaba. çünkü kullanıcı hatası yok. 2 haftadır doğru düzgün kullanma fırsatım bile olmadıda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YevgenyBazarov

    2 hafta kullandım tuşu düştü ve kullanıcı hatasımı? allah lenovoyu ıslah etsin. inşallah dediğin gibi olmaz. ama dediğin gibi olursa şikayet edebileceğimiz bir yer varmıdır acaba. çünkü kullanıcı hatası yok. 2 haftadır doğru düzgün kullanma fırsatım bile olmadıda

    Alıntıları Göster
    Benim de F tuşunda takılma oluyor, servise götüreceğim, bakalım bana ne diyecekler. Bu kadar güzel donanımlı bilgisayara biraz daha kaliteli klavye koysalarmış kötümü olurmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Benim de F tuşunda takılma oluyor, servise götüreceğim, bakalım bana ne diyecekler. Bu kadar güzel donanımlı bilgisayara biraz daha kaliteli klavye koysalarmış kötümü olurmuş.

    aynen doğru söylüyosun. bari klavyeyi garanti kapsamına alsalar. hiçbirşeyi almıyolar garanti kapsamına. bilgisayar güzel ısınma yaşamadım , kasma olmadı , tasarım güzel ama gel gör ki garantide sıkıntı var. ama belki para istemezler. bizi utandırırlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lenovo N500 Ekran Çatladı
    14 yıl önce açıldı
    DELL G3 ısınma sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Lenovo Z500 Touchpad Soyuldu!
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Benim de F tuşunda takılma oluyor, servise götüreceğim, bakalım bana ne diyecekler. Bu kadar güzel donanımlı bilgisayara biraz daha kaliteli klavye koysalarmış kötümü olurmuş.

    aynen doğru söylüyosun. bari klavyeyi garanti kapsamına alsalar. hiçbirşeyi almıyolar garanti kapsamına. bilgisayar güzel ısınma yaşamadım , kasma olmadı , tasarım güzel ama gel gör ki garantide sıkıntı var. ama belki para istemezler. bizi utandırırlar.

    İnşallah para istemezler, daha 2 haftalık makinada böyle bir problem yaşanması ve para istenmesi güven sarsan bir durum olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Benim de F tuşunda takılma oluyor, servise götüreceğim, bakalım bana ne diyecekler. Bu kadar güzel donanımlı bilgisayara biraz daha kaliteli klavye koysalarmış kötümü olurmuş.

    aynen doğru söylüyosun. bari klavyeyi garanti kapsamına alsalar. hiçbirşeyi almıyolar garanti kapsamına. bilgisayar güzel ısınma yaşamadım , kasma olmadı , tasarım güzel ama gel gör ki garantide sıkıntı var. ama belki para istemezler. bizi utandırırlar.

    İnşallah para istemezler, daha 2 haftalık makinada böyle bir problem yaşanması ve para istenmesi güven sarsan bir durum olur...

    Alıntıları Göster
    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    Gerçektenmi? öyle bişey varsa faydalanmak isterim. bu öğlen arıycam sonucu yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YevgenyBazarov

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    Gerçektenmi? öyle bişey varsa faydalanmak isterim. bu öğlen arıycam sonucu yazarım.

    Alıntıları Göster
    Bir ayı geçmediyse Lenovo'dan değişim talep edebilirsiniz, onlar rapor düzenliyor pc'yi aldığın yere gidip değiştirebiliyorsun. Benim satın aldığım yer böyle izah etmişti bana. Benim z500'de 2 günlük ama ALT tuşu çıkar gibi oldu oturttum yerine ama bende başvuracağım servise.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    az önce aradım. şuan işlemleriniz devam ediyor bilgiyi vatan bilgisayardan alıcaksınız dediler. vede eğer kullanıcı hatası yoksa değişim talep edebilirsiniz dediler. geçen pazartesi bırakmıştım vatana. bugün 8. gün. bana 10-15 gün demişlerdi. perşembe gününe kadar bişey değişmezse vatanı arıycam. yani bir tane tuş için bu kadar sıkıyolarsa allah korusun bi menteşesi falan bozulur. mahvoluruz.




  • polatz kullanıcısına yanıt
    götür servise hemen. ama upsyle yollarsan çabuk döner. aldığın yerden yollarsan beklersin benim gibi. vatandaki adam öyle demişti. allah yardımcın olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    az önce aradım. şuan işlemleriniz devam ediyor bilgiyi vatan bilgisayardan alıcaksınız dediler. vede eğer kullanıcı hatası yoksa değişim talep edebilirsiniz dediler. geçen pazartesi bırakmıştım vatana. bugün 8. gün. bana 10-15 gün demişlerdi. perşembe gününe kadar bişey değişmezse vatanı arıycam. yani bir tane tuş için bu kadar sıkıyolarsa allah korusun bi menteşesi falan bozulur. mahvoluruz.

    O da nasıl bir saçmalık makina benim, sana bilgisini veriyorum, neden Vatanbilgisayar dan bilgi alayım söyle işte. Siz hangi ildesiniz keşke elden bırakma olasılığınız olsaydı. Ben saat 4 gibi çıkıp Mecidiköydeki yerlerine gidicem. Bilgisayarı aldığım günkü gibi paketledim kutusuna filan koydum bakalım ne diyecekler, bıraktıkan sonra bilgi veririm burdan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Biraz önce yerlerini öğrenmek için Lenovo Çağrı merkezi ile görüştüm, sorunumu da anlattım, yetkili kişi cihazın bir aylık olmasından dolayı değişim de talep edebileceğimi söyledi. Yarın cihazı teslim etmeye gittiğim de yüz yüze konuşup değişim olasılığı var ise faydalanmak istediğimi ileteceğim. Bence sizde arayıp makinanı daha iki haftalık olduğunu ve değişim talep ettğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    az önce aradım. şuan işlemleriniz devam ediyor bilgiyi vatan bilgisayardan alıcaksınız dediler. vede eğer kullanıcı hatası yoksa değişim talep edebilirsiniz dediler. geçen pazartesi bırakmıştım vatana. bugün 8. gün. bana 10-15 gün demişlerdi. perşembe gününe kadar bişey değişmezse vatanı arıycam. yani bir tane tuş için bu kadar sıkıyolarsa allah korusun bi menteşesi falan bozulur. mahvoluruz.

    O da nasıl bir saçmalık makina benim, sana bilgisini veriyorum, neden Vatanbilgisayar dan bilgi alayım söyle işte. Siz hangi ildesiniz keşke elden bırakma olasılığınız olsaydı. Ben saat 4 gibi çıkıp Mecidiköydeki yerlerine gidicem. Bilgisayarı aldığım günkü gibi paketledim kutusuna filan koydum bakalım ne diyecekler, bıraktıkan sonra bilgi veririm burdan.

    bende istanbuldayım. ama işte aptallık edip vatan bilgisayar topkapı şubesine verdim. keşke elden götürseydim. neyse merakla bekliyorum ne diyeceklerini.




  • Şuan servisteyim ürünü teslim ettim, teslim alan kişi daha yeni oldugu ve donanim sorunu oldugu icin değişim talebi acacağını söyledi. Eğer değişim olacak ise bir form ile bilgisayari aldigim yere goturmem gerekecekmis bakalim sonuc ne olucak 2 3 güne belli olur sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Şuan servisteyim ürünü teslim ettim, teslim alan kişi daha yeni oldugu ve donanim sorunu oldugu icin değişim talebi acacağını söyledi. Eğer değişim olacak ise bir form ile bilgisayari aldigim yere goturmem gerekecekmis bakalim sonuc ne olucak 2 3 güne belli olur sanirim.

    çok iyi. çünkü sorunumuz aynı sayılır. benim içinde aynı şey geçerli o zaman. bende herhalde vatan bilgisayardan değişim talep edicem. bide internette okudum. böyle değişim durumlarında üst modele yükseltme olayı varmış. acaba varmı. üstüne para koyup aynı markanın üst modelini alabiliyosun. mesela i7 işlemcili. tabi biryerde okumuştum. ama doğrumu bilmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YevgenyBazarov -- 20 Ağustos 2013; 17:12:11 >
  • mehmetgs1111 kullanıcısına yanıt
    bilgisayarın seri numarasından lenovo warranty status check programını kullanarak garanti kapsamına baktım. ve çıkan sonuç şu. garantinin başlama tarihi 3 temmuz 2013. benim laptopu satın alma tarihim 29 temmuz 2013. resmen kullanılmış laptop satmışlar. senin nerden aldığını bilmiyorum ama bence status check yap. fatura tarihinden önceyse hemen başvur satın aldığın yere.

    http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warranty-status/default.page
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    bilgisayarın seri numarasından lenovo warranty status check programını kullanarak garanti kapsamına baktım. ve çıkan sonuç şu. garantinin başlama tarihi 3 temmuz 2013. benim laptopu satın alma tarihim 29 temmuz 2013. resmen kullanılmış laptop satmışlar. senin nerden aldığını bilmiyorum ama bence status check yap. fatura tarihinden önceyse hemen başvur satın aldığın yere.

    http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warranty-status/default.page

    Ben 28.07.2013 de gold dan aldım . Sorgulama yaptığımda 11.04.2013 başlangıç olarak gözükmekte. Diğer kullanan arkadaşlar da bakarsa, fatura tarihi aynı olanlar varsa yarın ithalatçı firmaya yada yetkili servise sorarım. Ancak tahminimce ürünün ithalat tarihi sistemde garanti başlangıcı olarak gözükmekte.

    Üzerine fark koyma konusunda bir fikrim yok ama ben zaten iyi fiyata i7 li aldım. Umarım değişim kararı çıkar .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.akdemir08

    bilgisayarın seri numarasından lenovo warranty status check programını kullanarak garanti kapsamına baktım. ve çıkan sonuç şu. garantinin başlama tarihi 3 temmuz 2013. benim laptopu satın alma tarihim 29 temmuz 2013. resmen kullanılmış laptop satmışlar. senin nerden aldığını bilmiyorum ama bence status check yap. fatura tarihinden önceyse hemen başvur satın aldığın yere.

    http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warranty-status/default.page

    Ben 28.07.2013 de gold dan aldım . Sorgulama yaptığımda 11.04.2013 başlangıç olarak gözükmekte. Diğer kullanan arkadaşlar da bakarsa, fatura tarihi aynı olanlar varsa yarın ithalatçı firmaya yada yetkili servise sorarım. Ancak tahminimce ürünün ithalat tarihi sistemde garanti başlangıcı olarak gözükmekte.

    Üzerine fark koyma konusunda bir fikrim yok ama ben zaten iyi fiyata i7 li aldım. Umarım değişim kararı çıkar .

    aynen doğru söylüyorsun. bir kaç kişi daha öyle dedi. yani ithalat tarihi falan. ben bi anda görünce heyecanlandım. ama sorun yokmuş. bu öğlen vatan bilgisayarı arıycam. bakalım onlar ne diyecek. bugün 9.gün.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.