Şimdi Ara

LEON FR 140 HP Mİ ASTRA J HB 1.6 DİZEL Mİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    125lik fr ile 136lik astrayı geçiyorum o nasıl olcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Premium Megane 4

    Yanlis yazmissin , Premium Megane premium 4 premium olacak dogrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Leon sınıfının en dandik aracıdır. Önceden f/p olarak çok mantıklıydı. Şu an ne sıfırına ne de ikinci ellerine istenen paralar leonun hakkı değil.



    Yapacağınız kilometre de az değil. Astra tercihi sizi pişman etmeyecektir.

    2 ay önce sıfır dizeli 85 bine aldım bu paraya benzer donanımda c segment dizel önersene?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neldor -- 9 Eylül 2017; 6:54:10 >
  • Arda1043 kullanıcısına yanıt
    Siz geçersiniz abi usta şoförsünüz. 300-500 nm tork işlemez size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    İki araç arasında neredeyse 400 kg fark var. Geçmesinde olağan dışı bir durum göremiyorum.
  • stasi kullanıcısına yanıt
    Biri 1158 kilo diğeri 1313 kilo özelliklerine bakınca. Birini diğerinden çıkarınca haklısınız arada 155 kilo normal ağırlık+ 245kg karanlık madde filan var o yüzden geçebilmesi normal. Opel ağırlığı arttıran karanlık maddeden kurtulamadığı müddetçe leon hep alır. Tork boş birşey zaten vutututu cular bunu defalarca ispatladı benimkide boş muhabbet kusura bakmayın. Biri ton başına 107bg diğeri 104bg varsın birinin 200nm torku diğerinin 320nm torku olsun önemli olan sadece ve sadece bg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neldor


    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Leon sınıfının en dandik aracıdır. Önceden f/p olarak çok mantıklıydı. Şu an ne sıfırına ne de ikinci ellerine istenen paralar leonun hakkı değil.



    Yapacağınız kilometre de az değil. Astra tercihi sizi pişman etmeyecektir.

    2 ay önce sıfır dizeli 85 bine aldım bu paraya benzer donanımda c segment dizel önersene?

    Aracınızı iyi günlerde kullanın. 0 diye gidip sınıfının en kalitesiz aracına 85.000 vermem maalesef. Led ve sunroof da yoktur Allah bilir..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jaywalker78 kullanıcısına yanıt
    Performans olarak alt devirlerde araç cansız 80 ten sonra araç şahlanıyor. 136 beygirin hakkını verebiliyor. Araç ruhsatta 1460 kg olarak gözüküyor. Ben aracı aldıktan sonra navimex multimedya cihazı taktırdım. Ses kalitesi arttı. Eğer aracı kısa mesafede kullanacak iseniz bence Astra almayın. Ben 3 km'lik bir güzergahta aracı kullanıyorum. Dpf uyarısı çok veriyor. Araç dizel olduğu için motor 8 km ancak ısınıyor. Kışın buz gibi arabada yolculuk yapmak can sıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    http://www.arabalar.com.tr/opel/astra/2014/1-6-cdti-sport-start-stop-136-hp

    1428 diyor.
  • stasi kullanıcısına yanıt
    http://www.arabalar.com.tr/opel/astra/2015/1-6-cdti-business-136-hp



    Burada da 1285 kg diyor. Belkide bu modeli alacak :)
    Sizin gösterdiğiniz araçla bile 400 olmuyor bu arada :d



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizilsultan -- 9 Eylül 2017; 13:45:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    Arada 200 kilodan fazla ağırlık farkı var.O torkta hemen hemen kayboluyor ağırlık altında.Tabi +70 nm tokr farkı Astra'nın 2000 küsür devirlere kadae daha iyi gitmesini sağlar ama arada çok fark olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, astranın yeni kasası dizel bütçeme fazla geliyor, ama k kasanın 150 hp benzinli 1.4 modelide aklıma yatmıyor değil.Anladığım kadarı ile leon konfor olarak sahiplerini memnun edemiyor.
  • Arda1043 kullanıcısına yanıt
    [simage][/simage] J kasayı geçebilir. K kasayı sanmıyorum.

    Bende astra j hb var. Ruhsat ağırlığı 1489kg

    Astra j sedan ların ise 1550kg civarı.

    Araçlar ciddi ağır.

    Zaten aynı beygirdeki benzinli her zaman dizeli geçiyor. Emisyon kısıtlamaları saolsun.

    105 tsi ve tdi karşılaştırmaları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24. -- 11 Eylül 2017; 1:39:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24. Y kullanıcısına yanıt
    evet araç hb j kasa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24.

    [simage][/simage] J kasayı geçebilir. K kasayı sanmıyorum.

    Bende astra j hb var. Ruhsat ağırlığı 1489kg

    Astra j sedan ların ise 1550kg civarı.

    Araçlar ciddi ağır.

    Zaten aynı beygirdeki benzinli her zaman dizeli geçiyor. Emisyon kısıtlamaları saolsun.

    105 tsi ve tdi karşılaştırmaları var.

    Aynen bu olayı bende emisyon kısıtlamaları,dpf,egr tarzı şeylere bağlıyorum.Arabalar aynı beygir,vites oranları gayet uygun ayarlanmış,dizelin devir bandı daha dolu ama benzinli geçiyor genelde.Bunun nedeni olarak ağırlıkta var tabiki çünkü genelde dizel motor daha ağır olduğundan en az +50 kilo civarı ek yüklü oluyor araç.Ama en büyük etkenin kısıtlamalar olduğunu düşünüyorum.Benzinliler dizel kadar kısılmıyor gibi.Ama tabi tersi örneklerde var.320d ile 320i aynı gidiyor mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 13 Eylül 2017; 17:49:45 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.